Sivu: 1 / 43:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:st 30:een 1264:sta
    Pistelkp tnne kuvia omista pyristnne

Tunnistaapa ainakin kun kohtaamme tienpll
    Kun analogiset lhetykset loppuvat...
    ... siirrymmekk oralogisiin???
    Ducati V2.....ainoa mit tarvitsen naisen lisksi....

......no ehk rahaa.......
    Ex hippi!
    Kun liittte kuvia ja valitsette Browse -> kuva niin odotelkaapa vhn aikaa ennenkuin painatte lhet nappia... nin liittminen onnistuu paremmin...

Tss minun "pommi" ja PK - seudulla varsinkin Porvoon mutkateill nhdn usein...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, ett ne varpaat ovat yhteydess perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Tll viel vuoden tai pari ajelen...

Minunkin huviajelut suuntautuvat Sipoo-Porvoo suuntaan.
    Elmss tytyy olla muutakin kuin se, ett saa kaiken.
    Tssp tnnekin osastolle EL Duke... nykysin pakarit on mustat eli hiilarit
    Moottoripyrily nuorentaa ja parantaa suorituskyky. Tm on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Pannanpa tuo Tuutsonikin tnne kuvien sekaan... On sitte siell miss muutkin

Jotenkin tuo resoluutio ei ikin mun kuvissa riit.. Mikkhn juttu se on, ett jos m otan 51.2kT kuvan ja yritn laittaa, se ei mene ikin lpi. Siis onko mun kameran kuvissa liikaa vrej vai mik on. Tuosta ei oikein ne, milt se nytt..

Ootteko tehneet jotain vrimrlle tai mit, kun ne kuvat nytt noin paljon paremmilta, kuin mit itse saan lpi...
    Moottoripyrily nuorentaa ja parantaa suorituskyky. Tm on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Mun mopo....

Die, spamming faget.
    Tss olisi toinen Shadow.
    Mukava pyr rauhalliseen kurvailuun.
    Moottoritielle ei tll kannata lhte.

* *
    Tss se lep......nytt niin kiltilt kun se nukkuu.....
    Ex hippi!
    Vanha sai visty uuden tielt ja uusi kaunokainen on tm eli..

Suzuki TL 1000 R, sportti twini kahdella putkella.. aina mit olen haaveillut
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, ett ne varpaat ovat yhteydess perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Tssp tm minun kaunokaiseni on. Saa nhd seuraako
    kuva mukana. Yritin pienent sit ja saada mahtumaan
    mukaan.
    Numero selkn ja baanalle, Jawa on luotu miehille.....
    Hei,

hyvnnkisi pyri iso liuta. Laitanpa viel omanikin nytille, eli Tampereella kurvailen ja Pynsll aina vaan jos mahdollista. Tulkaa ottamaan hihasta kiinni ja juttelemaan kun tunnistattte, aina on mukava tutusua uusiin motoilijoihin !
    Lennu Tampesterista
    Tommosella pristelln Espoosta ksin. T on liikkeen myyntifoto, jonka jlkeen vaihdoin nenvaimentajat (noi piti aivan hirveet metakkaa). Eli kyseess vhn kustomoitu Honda VT1100 Shadow -89.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Onnistuiskohan nyt???
    Yll syminen on kai yht harmitonta kuin unissakveleminen?

Reissunainen & SV1000S
    Tss olis uudenkarhean motoristin pyr. Tllasella pstelln Lahden seutuvilla, tod.nk. enemmn sitten ensi kevn, kun ilmat lmpenee.
    ...born to be child...
    Tossa olis mun suitsa
    Fun is not a straight line
    Tss ois mun pikku kultani Turussa tulee ajeltua ensikesn. Tn kesn vain 90 km tuli mittariin.

Terv.

Hepa
    Kawasaki zx6r 636 vm. 03
    Tmmsell menopelill sit liikutaan pk-seudulla ja tietty aika paljon Kirkkonummi,Myrskyl,Vihti,Lahti,Mikkeli alueilla Sorry et kuva on pieni mut eikhn siit ny!
    BMW 1200 LT
    Oulusta siirrytn tss talven mittaan Helsinkiin. Jos lmmin talli tiedossa, tyrkk mailia. Innolla uutta kes odotellessa.
    Thn en ole viel kyllstynyt. nam.
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Mr.Saki @ Joulu. 05 2002,14:14)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Thn en ole viel kyllstynyt. nam.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Aikas hyvn vrinen konepyr sullakin

Honda NTV650 Revere -92 > Suzuki AN400 Burgman -99 > Kawasaki ZR-7S -02 > Honda FJS600 Silverwing -02 > MYYTY!
    XX vaihtuis syksyll 02 tlliseen
    ...Er..Houston we have a problem here...

Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( ksivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
    tss VFR 96
    ...Er..Houston we have a problem here...

Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( ksivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
    Tllnen tuli hommattua *
    I want to die peacefully in my sleep like my grandfather. Not screaming in terror like his passengers.
    No koitetaas liitt munkin mopo tnne:

<p>Teknik sano ryss kun saranan nki </p>
    jahas, no ngetnp tuo omaki pyr tnne vaikka se jo tuolla albumissakin lymyilee
    Naiset ovat kuin joulukuusia: kun olet kaatanut yhden, huomaat ett lyhyen matkan pss olisi ollut paremman nkinen.
    Siinhn ne lep.... ihan sken kvin ottamassa kuvan *

Tss mun mopo yksi kes ja 8000 km takana.
    -jarrut on vauhdin surma-
  30.  
    tssp porukoitten kawasaki zl600 eliminator: *
    Naiset ovat kuin joulukuusia: kun olet kaatanut yhden, huomaat ett lyhyen matkan pss olisi ollut paremman nkinen.
Sivu: 1 / 43:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen