Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    omat moponi selvinnevät otsikosta..
    eivät ihan tavanomaisia, eikä ihan samanlaisia saa mistään kaupasta..
    maailman rumin zzr1100 kärpässtreetfighter,, toivottavasti, ainakaan rumempaa ei ole näkynyt..

    ja ahdeltavana oleva wanaha ruiskukawa.. unitrak, tärisewä wanahus, mad cow....

    liikenteessä aikaisintaan ensikesänä..

    mulle sopivia ja riittäviä toistaiseksi nämä laitokset..
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  2. #2
    Oiskos sulla kuvia pyöristä? jos on niin pistäppä tänne niin saadaan ihmetellä.
  3. #3
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Oiskos sulla kuvia pyöristä? jos on niin pistäppä tänne niin saadaan ihmetellä.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Uskokaa minua, että halua nähdä Kawabatan zzr1100 kärpässtreetfighterin kuvaa - pahoinvointi on varma, on se niin ... hmmm ... mielenkiintoisen näköinen!!!
    Kawasaki GT750 P1 -82
    Kawasaki GPZ750 Turbo E2 -86
  4. #4
    Yritän kuumeisesti kuvitella mielessäni, miltä voi mahdollisesti näyttää Zetorista tehty faitteri...tai vielä kärpässellainen, mutta ei vain onnistu, mitään vähääkään järkeevää ei piirry takaraivoon

    Elikkä kuva on pakko saada hetikohta
    Niijja tosta urporuiskusta nyt ainakin!
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  5. #5
    mullon vain paperikuvia, netkin osin kehittämättä...
    gt-keppi lie oikeessa, kärpässtreetfaitteri on kamalanruma...
    just otin tallilla rullalle kuvia naurukaasu-turbo gpz-viritelmästä,
    se on vielä projekti.
    jos joku osais niitä sitten joskus siirtää tänne sivuille, niin oishan sekin hauskaa...
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  6. #6
    Vanha totuushan kuuluu: tarpeeksi ruma on oikeastaan kaunis! Tuo jos mikä pitää paikkaansa kawabatan kärpässtreetfighterin tapauksessa. Eipä taida oma möhkälemäinen Kawa GT750 olla niitä kauneimpia pyöriä, mutta niin tarkoituksenmukainen...
    Kawasaki GT750 P1 -82
    Kawasaki GPZ750 Turbo E2 -86
  7. #7
    Miten Zetorista saa ruman?
    Uteliaisuus herää...
  8. #8
    joo mua kiinnostas kanssa nähdä ruma zetori!!
    ei munkaan ihan normi kyllä ole, se löytyy tuolta merkkikohtasista ja oma pyöräni, jos kiinnostaa nähdä...
    aina noit menee...noit menee aina.
  9.  
  10. #9
    Siitähän lähetään että jokainen tekee omanlaatuisensa mopon joten kasapanoskawan mopo ;kärpässtreetfaitteri on erikoisen näköinen
    ja siinä se. itse enemmän noita ärräfaitterimiehii joten kawa....hmmm