Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Noniin. Laitetaanpa näin ensimmäisen postin kunniaksi heti kuvakin mukaan. Eli Vifferihän se siinä, vielä Saksanpölyissään, odottelee tarranpoistoa ja sitten ensi kesää..

  2. #2
    hieno juttu, sul on moottorisaha ja pyörä sävy sävyyn!!!!!!!!!!!
    eli pelit löytyy, hieno homma!!!
    tos pöydällä on purkki mis lukee HAISTA P###A >ota siitä!
  3. #3
    Kyllä. Hondan rajummat huoltotoimet hoidellaan Huskulla..
  4. #4
    Upea pyörä...kyllä nyt kevättä odotellaan....
    "Be careful out there"
  5. #5
    Hieno pyörä! Onnittelut!
    Mahtaa olla aika polte!
    Ajuri ei sääennusteita kattele!
  6. #6
    Toitko itse? Vai haetutitko jollain? Kenellä? Mitä maksoi jne... tämä kiinnostaa tällä hetkellä monia..
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  7. #7
    Pakko myöntää, että aika ei tahdo kulua sitten millään..

    Myyjä Peter Mäder GmbH. Löytyi Mobilesta, neuvottelut sähköpostitse englanniksi ja ostopäätös kuvan perusteella (Älä yritä tätä kotona..!). Vaatimuksenmukaisuustodistus kaupan päälle.

    Rahtari Kakuvi Ky, O. Kuronen p. 040 842 5570. Rahti keski-Saksasta autotalliini Ouluun 340 e.

    Odotteluvaiheessa meinasi olla aavistuksen vatsa löysällä :jysäriolo: , mutta helpotti huomattavasti todeta, että koko homma meni oikein ultranappiin...



  8. #8
    Tarranpoistolla tarkoitat varmaan noita "sponsoritarroja", vai onko jotain repäisevää mielessä?
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  9. #9
    Ei tosiaan sen kummempaa, kuin nuo Michelin ym. tarrat pois. -Ainakaan vielä... Olisi kyllä toisaalta mukava saada hieman enemmän metallinhohtoa tuohon pintaan..hmm...
  10. #10
    Joo hieno on pyörä ja Oulun seudullako sitä voipi ens kesänä nähdä?
    Siis olet vissiin Oulun lähistöltä, jos yksityiseen haluat salasanan niin yksityisviestiä vaan mulle ja tervetuloa!
  11. #11
    Tehoputki: Postilaatikkosi on täynnä..
  12. #12
    komea!!!
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
  13. #13
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (tkay @ Helmi. 11 2003,19:51)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tehoputki: Postilaatikkosi on täynnä..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    ÄH ja PUH!
    Sori en oo hoksannu poistella nuita viestejä, mutta nyt pitäisi olla tilaa joten uusi yritys...
  14. #14
    Darn...määkin haluan pyörän...melk mikä vaan käy...
    Paljonko tolle kaunottarelle tuli veroja maksettavaksi?
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  15.  
  16. #15
    Tullimiehen mielestä pyörä on kymppitonnin arvoinen, joten veroa menisi 2560 euroa... Ulkomailta tuodun pyörän rekisteröintikin maksaa n. 150 euroa!! Järjetöntä!

    Tulen valittamaan kaikista tämäntyyppisistä syrjivistä maksuista viimeiseen tappiin.