Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 80:sta
  1. #1
    Täältä ostin pyöräni ja samalla ajovarusteet....palvelu oli kohdallaan ja siinä samalla tuli turistua kaikenlaista...mukava liike asioida. Maileihin ei kumminkaan vastattu vaan asiat pitää hoitaa puhelimella.
    Ei moittimista
    "Be careful out there"
  2. #2
    Samanlaiset kokemukset myös minulla.
    Satunnaiset ohikulkijat ei kyllä liikkeeseen eksy on sen verran syrjäisessä paikassa.
  3. #3
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Oma pyöränkatsomis reissu venähti 2 tunnin pituiseksi höpöttelyksi.. Tuli kyllä höpöteltyä kaikenlaista siinä Erkan kanssa.

    Harmi vain että pyörä ei miellyttänyt..

    Palvelu kyllä pelasi erittäin hyvin

    Syrjässä toi kyllä on mutta kyllä sinne löytää helposti.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  4. #4
    Samanlaiset kokemukset! hinnat olivat kyllä suhteellisen suolaiset mutta palvelu a-luokkaa......pyörän katselun jälkeen menikin sitten Erkan kanssa Räyskälän kisasta höpöttelyksi ja kisapyörän esittelyksi! Jonain päivänä ostan sieltä vielä jotain......
    Ex hippi!
  5. #5
    Mulla on taas vähän toisenlaisia kokemuksia tuosta korpiahosta.

    Soitin tänään päivällä sinne ja kyselin että Ovatko he laittaneet shiftereitä pyöriin.
    Vastaukseksi sain että "KUINKA NIIN kyllä olemme moniin pyöriin asennelleet shiftereitä". No kysyin sitten että onko mahdollista että asentaisitte minun pyörääni shifterin. EI tuli vastaukseksi..pieni hiljaisuus ja TAI no..Mikä pyörä sulla on? Vastasin pyöräni merkin ja mallin niin tuli vain vastaus EI ja tuut tuut tuut tuut.

    En tiedä oliko kyseessä erkka itse vai joku toinen työntekijä kun ei muuta vastannut kuin korpiaho.

    Jäi vähän huono maku tästä firmasta ainakin palvelutasoltaan.
  6. #6
    Korpiaho on asiallinen äijä mutta helvetin kiireinen, kaveri osti sieltä just pyörän ja kun siinä pari kertaa käytiin niin siellä pyöri "jaloissa" koko ajan jotain ihme porukkaa eli siis renkaan potkijoita jotka kyseli kaikkea tyhmää Erkka oli todella kypsä niihin.
    Mä ostan seuraavan pyöräni sieltä *
    Se meinaan antaa hyvät alennukset
    R1 -05
  7. #7
    Lainaa (Z E u S @ Touko. 27 2003,11:08) kirjoitti
    Mä ostan seuraavan pyöräni sieltä *
    Se meinaan antaa hyvät alennukset

    Antaa alennukset mihin verrattuna? Pyörästä vai ajovarusteista?
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  8. #8
    Mulle pudotti kymmenen pinnaa (~tonnin) pyörän Motopalstan pyyntihinnasta, kun ostin suoraan cashillä.

    Kaupanteon jälkeen, kun kyselin kevään bisneksistä avautu suunnilleen et "kyllä hyvä kuntoiset saa myytyä mut vanhat vaihdossa (puolipakolla) otetut vaihtopyörät meinaa jäädä riesaksi halliin". Ja niinhän se varmaan on.

    Kyllä kaverista haisto myyntivaiheessakin et motskarit on lähempänä sydäntä kuin keskiverto myyntisutkilla. Ja velipojallakin, joka toimi ainakin lauantai ruuhka-apuna oli hyvä asenne.

    Tuomio peruskoulu arvosanoissa: 9+

    ps. ai niin lisäplussaa... niillä on tehopenkki liikkeessä, jossa vaihdossa tulleet pyörät kokeillaan, eli vaihtopyörän ostajana sain kättäpidempää tietoa mopon kunnosta. Se nopeutti ostopäätöstä
    -Villiaasin poika-
  9. #9
    itse olen kans ollut hyvin tyytyväinen. kaksi pyörää olen erkalta ostanut ja hyviä alennuksia saanut sekä pyöristä, että varusteista. Se kyllä pitää paikkansa et kauhea kiire näkyy näin kesällä siellä olevan itse ostin pyöräni sieltä vähemmän kiireisenä aikana (helmikuu ja syyskuu) ja silloin kyllä neuvoja ja infoa sai todella paljon. ja dynokäppyrät tietenkin
    Track Punk Racing
    Superbike #69
  10. #10
    Yhdyn aiempiin mielipiteisiin. Erkalta ostin nykyisen pyörän ja aion ostaa myös jatkossakin. Vm. -98 pyörään sai ½ vuoden takuun (ei tietenkään koske normaalia kulumista tai itse aiheutettua), huollon ja penkityksen. Kaikki meni kuten pitikin ja asiantuntemusta löytyy todellakin muille jakaa.

    kiireisimpään aikaan saa varmaan odottaa palvelua juuri noiden renkaan potkijoiden ja ihan oikeiden asiakkaidenkin vuoksi, sillä bisneksiä ei ymmärtääkseni hoida muut kuin Erkka. Mikäs siinä on hörpiskellä kaffia ja katella pyöriä...
    Honda VTR 1000F
  11. #11
    Olen ostanut yhden pyörän Korpiaholta ja silloin kaikki oli niin kuin pitikin enkä uskon systeemin muuttuneen. Olen käynyt muutaman kerran myöhemminkin ja palvelu on ollut aina ystävällistä. Samaa palautetta olen saanut muiltakin tutuilta. Hinnat ovat ehkä hieman yläkanttiin, mutta peli huolletaan ilmeisesti samaan hintaan.
    Tarvikepuoli on hinnaltaan ja valikoimaltaan kilpailukykyistä ja ainakin rengasvarastosta päätellen myös se puoli on hoidossa. Miinuksena oikeastaan sijainti: sinne ei tietä tuntematon löydä, lienee ehkä kilpailuvaltti ( ei renkaanpotkijoita )?
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  12. #12
    No hintoja kattoo, niin kyllä ilmaa on ja paljon.
    No, jos alennukset on hyvät!
    Kauppa se on joka kannattaa!
    Hattussani ei ole kukkia.
  13. #13
    Hintalappujen hinnat ovat reiluja, mutta kaupat tehdään tietysti siihen hintaan, mihin neuvotteluissa päädytään. Itse tein vaihtokaupan ja vuotta myöhemmin vaimoni osti pyörän suoralla kaupalla, ja molemmat kaupat olivat todella edullisia.
    Ilman lapsia ei ole huomista.
  14. #14
    päivitetään tilannetta senverran, että nyt on ostettu kolme pyörää jo erkalta... Ei se hintalapun hinta kaikkea kerro. väliraha se on joka ratkaisee.. ainakin minun entisestä moposta hyvitti todella hyvin verrattuna muihin liikkeisiin.. Eli edelleen olen tyytyväinen. Alunperin ei ollut edes tarkoitus vaihtaa, mut erkka esitteli varaston perältä erään "löydön" joka oli ihan pakko ostaa pois (kaadettu TL1000S -00 )
    Track Punk Racing
    Superbike #69
  15. #15
    Venttiilin välykset ja kaasareiden synkkaukset lähes puoleen
    hintaan siitä, mitä Turussa ( = -> ) pyydettiin.

    Meidän perheen pienokainen käy hoidossa vain Erkalla
    RFM ( = Rip that Fucking Manual)
  16. #16
    mulla on taas täysin päinvastaset kokemukset. meinaan mikään mitä erkka lupasi ei pitänyt paikkaansa. Pyörä oli saksasat tuotu jonka hän itse rekisteröi, ensinnäkin han lupasi että se olisi valmis viimeistään kolmen viikon päästä, mutta soittikin kuukauden päästä, siis viikon myöhässä, että ei onnistunut tuo rekisteröinti, lupasi hoitaa asiaa. soitti steen kahden viikon päästä että ei onnistunut rekisteröinti kun kuukauden päästä ja antoi mopoon ne kolmen kuukauden siirtokilvet, no tosiasiassa kestikin kaksi ja puoli kuukautta, että siten. no ei siinä vielä kaikki, mopon ostohetkellä mopo piti nokkaketjusta kaameaa kilinää ja outoa ääntä. huomautin asiasta ja sanoivat että avaavat koneen ja katsovat mitä on. no kun mopoo mentiin hakemaan siis myöhemmin kuin luvattiin, eil silloin kun sai siirtokilvet, piti mopo vieläkin meteliä. erkka sanoi että avasivat koneen ja kaikki on kunnossa, ihmetytti hieman, mutta uskoin kun kyseessä oli luotettavan tuntuinen liike. no kaverini ja tuttavani joka tekee pyörien kanssa paljon työtä ihmettelivät ääntä. no en tehnyt asialle mitään, kun antoivat korpiahosta kolmen kuukauden takuun. no mitä sitten tapahtui, HELVETTI tietenkin se meni hajalle, sen verran mopista tiedän ja ystäväni ovat vahvistaneen tietoni, niin nokkaketju joko lähti paikaltaan ja katkesi, ja jäi ajokausi kesken, onneksi olin juuri saantu ajokortin niin pääsi jollain edes liikkumaan, vaikka ei omaa autoa ollutkaan. no tämä tapahtui siis takuuaikana joten soitin korpiaholle hän sanoi että mopo voidaan tulla hakemaan viimeistään kuukauden päästä. tämä tapahtui siis syyskuun alussa. NIIN JA ARVATKAA MITÄ MOPO SEISOO VIELÄ TALLISSA JA ERKALLE SOITETTU MUTTA HÄNTÄ EI TAIDA PALJON KIINNOSTAA TOTEUTTAA TUOTA LUPAAMAANSA TAKUUTA. niin ja muutakin onkelmaa on tuon firman kanssa ollut. mopo vuoti alussa öljyä ja isäni soitti asiasta liikkeeseen ja koska hän on aika tarkka kaikesta sanoi myös siitä että sisäkumi, joka oli edessä oli vääränkokoisille renkaille tarkoitettu, itse asiassa sillä ei ollut väliä, mutta hän halusi vain ilmaista asian. erkka vaan sanoi että hänellä ei ole aikaa kinastelle tuollaisista ja sulki puhelimen. pyörä oli siis kevari ja koska ei ollut niin hintava niin ehkä häntä ei myöskäänkiinnosta sellaisten asioiden hoitaminen. palvelu oli alussa hyvää mutta kun vioista soiteltiin, niin en tiedä huonompaa palvelua. sen voi sanoa että en tiedä epärehellisempää ja huonompi palvelullista virmaa kuin tämä ja minua nimen omaan vituttaa kun vain tulee koko firma ja mies mieleen. Sen tiedän että kun tulen ameriikasta soitan hänelle sellaisen puhelun jota hän ei unoha sillä se mopo olisi saatava ajoon vielä seuraavalle ajokaudelle, sillä tällä vauhdilla se on valmis joskus vuonna 2010. luulen että hän odottaa vain sitä että olemme unohtaneet asian, mutta sitten näkee että olen tosissaan, jos hän alkaa vielä kiistelemään tulee siitä sellainen taisto että huh huh, sillä isällänikin on suhteellisen hermo mennyt kyseiseen firmaan.
    <span style='color:red'>STAINLESS STEEL</span>
    HUOM UUDET SIVUT!!!
    <span style='color:red'>www.stainlesssteel.fi</span>
    Olen ehkä joskus ajanut kovaa...
  17. #17
    Ydt: kannattaisi pyytää kaikki asiat paperille, suulliset lupaukset kun eivät velvoita mihinkään...samanlaisia kokemuksia cycleworldista...
  18. #18
    Lainaa (häpi @ Joulu. 13 2003,14:06) kirjoitti
    Ydt: kannattaisi pyytää kaikki asiat paperille, suulliset lupaukset kun eivät velvoita mihinkään...samanlaisia kokemuksia cycleworldista...
    no on ne jo paperilla, mutta mitään vaan ei tapahdu, kohta pitääpi tässä alkaa ottaa yhteyttä johonkin valvoviin viranomasiin jos ei muuten ala tapahtuu.
    <span style='color:red'>STAINLESS STEEL</span>
    HUOM UUDET SIVUT!!!
    <span style='color:red'>www.stainlesssteel.fi</span>
    Olen ehkä joskus ajanut kovaa...
  19. #19
    Mulla ei ole tähän mennessä kuin hyviä kokemuksia!! Vaikka mopo mitä menin katsomaan sinne myytiin nenän edestä pois ja se kyllä vähän Mutta Erkka tekikin sitten hyvän tarjouksen uudesta Gixxeristä ja pitihän se ostaa sillä hinnalla kun sai!! Nyt sitten pitäis parin viikon sisällä saada se omaan talliin joten eipä valittamista!! Muutenkin Erkka oli mukavan oloinen sälli ja tosiaan sitä juteltavaa riitti kun minä kyselin. Tunti kaks vierähti molemmilla kerroilla kun kävin siellä!
  20. #20
    Sen verran mitä Erkkaa tunnen, en voi kuin kehua.
    kaikki asiointi on sujunut mainiosti ja juuri nyttenkin perheeseemme on tulossa Erkalta 2 pyörää.

    kovat kiireet vaan tietysti näkyvät joskus palvelussa, mutta harvemmin tosiostaja siitä kärsii.

    Eri juttu on sitten sankarit mitkä ostavat käytetyn ja vaattivat että se olisi uuden veroinen, eivätkä tajua että vain uusi on uusi!
    Kukaan ei pakota ostamaan jos peli on arvelluttava.

    Olen ollut itsekkin paikanpäällä kun eräänkin "aikuisen" (20v.) äiti tulee parkumaan poikansa kanssa kun 8v. vanhassa pyörässä on huono maalipinta.... *ja se pitää kuulemma maalata.
    Aprilia RSV4-R
  21. #21
    Lainaa (jannmann @ Tammi. 07 2004,20:37) kirjoitti
    Olen ollut itsekkin paikanpäällä kun eräänkin "aikuisen" (20v.) äiti tulee parkumaan poikansa kanssa kun 8v. vanhassa pyörässä on huono maalipinta.... *ja se pitää kuulemma maalata.
    No tossa on ollut jo yritystä

    Mut mitä itsekin pahimman mopokuumeen aikana ko. firmaan soittelin, oli palvelu hyvää ja sain juuri tarvitsemani infon.
  22. #22
    Lainaa (Ydt @ Joulu. 10 2003,00:51) kirjoitti
    mulla on taas täysin päinvastaset kokemukset. meinaan mikään mitä erkka lupasi ei pitänyt paikkaansa. Pyörä oli saksasat tuotu jonka hän itse rekisteröi, ensinnäkin han lupasi että se olisi valmis viimeistään kolmen viikon päästä, mutta soittikin kuukauden päästä, siis viikon myöhässä, että ei onnistunut tuo rekisteröinti, lupasi hoitaa asiaa. soitti steen kahden viikon päästä että ei onnistunut rekisteröinti kun kuukauden päästä ja antoi mopoon ne kolmen kuukauden siirtokilvet, no tosiasiassa kestikin kaksi ja puoli kuukautta, että siten. no ei siinä vielä kaikki, mopon ostohetkellä mopo piti nokkaketjusta kaameaa kilinää ja outoa ääntä. huomautin asiasta ja sanoivat että avaavat koneen ja katsovat mitä on. no kun mopoo mentiin hakemaan siis myöhemmin kuin luvattiin, eil silloin kun sai siirtokilvet, piti mopo vieläkin meteliä. erkka sanoi että avasivat koneen ja kaikki on kunnossa, ihmetytti hieman, mutta uskoin kun kyseessä oli luotettavan tuntuinen liike. no kaverini ja tuttavani joka tekee pyörien kanssa paljon työtä ihmettelivät ääntä. no en tehnyt asialle mitään, kun antoivat korpiahosta kolmen kuukauden takuun. no mitä sitten tapahtui, HELVETTI tietenkin se meni hajalle, sen verran mopista tiedän ja ystäväni ovat vahvistaneen tietoni, niin nokkaketju joko lähti paikaltaan ja katkesi, ja jäi ajokausi kesken, onneksi olin juuri saantu ajokortin niin pääsi jollain edes liikkumaan, vaikka ei omaa autoa ollutkaan. no tämä tapahtui siis takuuaikana joten soitin korpiaholle hän sanoi että mopo voidaan tulla hakemaan viimeistään kuukauden päästä. tämä tapahtui siis syyskuun alussa. NIIN JA ARVATKAA MITÄ MOPO SEISOO VIELÄ TALLISSA JA ERKALLE SOITETTU MUTTA HÄNTÄ EI TAIDA PALJON KIINNOSTAA TOTEUTTAA TUOTA LUPAAMAANSA TAKUUTA. niin ja muutakin onkelmaa on tuon firman kanssa ollut. mopo vuoti alussa öljyä ja isäni soitti asiasta liikkeeseen ja koska hän on aika tarkka kaikesta sanoi myös siitä että sisäkumi, joka oli edessä oli vääränkokoisille renkaille tarkoitettu, itse asiassa sillä ei ollut väliä, mutta hän halusi vain ilmaista asian. erkka vaan sanoi että hänellä ei ole aikaa kinastelle tuollaisista ja sulki puhelimen. pyörä oli siis kevari ja koska ei ollut niin hintava niin ehkä häntä ei myöskäänkiinnosta sellaisten asioiden hoitaminen. palvelu oli alussa hyvää mutta kun vioista soiteltiin, niin en tiedä huonompaa palvelua. sen voi sanoa että en tiedä epärehellisempää ja huonompi palvelullista virmaa kuin tämä ja minua nimen omaan vituttaa kun vain tulee koko firma ja mies mieleen. Sen tiedän että kun tulen ameriikasta soitan hänelle sellaisen puhelun jota hän ei unoha sillä se mopo olisi saatava ajoon vielä seuraavalle ajokaudelle, sillä tällä vauhdilla se on valmis joskus vuonna 2010. luulen että hän odottaa vain sitä että olemme unohtaneet asian, mutta sitten näkee että olen tosissaan, jos hän alkaa vielä kiistelemään tulee siitä sellainen taisto että huh huh, sillä isällänikin on suhteellisen hermo mennyt kyseiseen firmaan.
    Hmmm... juttusi perusteella vaikuttaa kovalta huijarilta tämä kauppias... vaikka ajaa osaakin, tosipaikan tulle ei taida munaa löytyä, edes nokkaketjun kiristäjän vertaa...no onnex ei tarvii lähtee perämettään ostelee paskoja TAI ylihintasii pyöriä..kyllä lupaukset pitää pitää, ei siinä oo mitään puolusteltavaa, pidä pintasi vaan Ydt * kyl sen on tajuttava se!

    OIKEESTI!!! halvalla tuntuu "erkka" myyvän maineensa * ei luulis olevan varaa ku kattoo mitä romuja sillä on siellä tallin takana, jotka on "jääny käteen"

    Itse en oo koskaan "sortunut" sen pyöriin, jotka on erittäin yläkanttii *hinnoiteltuja tai huonokuntosia...kerran kyselin säätöaikaa, sanottiin et ens viikolla, sit soitin ja sanottiin et ei oo enää aikoja... ajattelin et, muuttuukko sitä noin ylimieliseks ku voittaa muutaman ajokilpailun...no siitä on todella helppo ajaa ohi, aina...ja paskat, kyl ne tehot riittää tollasenakin, sitä paitsi onhan suomi täynnä säätäjiä, jotka haluu/osaa palvella asiakkaitaan reilusti.

    Niin ja vielä se et ei kannata mieleistellä miestä sen takia että se osaa ajaa, miestä pitää kunnioitta siitä että pitää sanansa, jos kerran asioita lupailee, helppo se on jaskaa pauhaa sen kun kerkee, mut jokanen taaplaa tyylillään... *

    Suullinen lupaus, todistajan kera, on yhtä sitova kuin paperi, et se siitä...



    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  23. #23
    Mulla on sitten taas ihan hyviä kokemuksia Korpiahosta,mulle iski pyöräkuume * tossa viimevuoden loppupuolella ja päätin käydä katsomassa mitä pyöriä ja ajovarusteita Erkalta löytyy! Ja sieltä löytyi pyörä ja varusteet! Kävin siellä useamman kerra ja jokakerta palvelu oli asiallista ja aikaa vierähtää aina muutamatunti Erkan kanssa rupatellessa!
  24. #24
    Lainaa (No limits @ Tammi. 16 2004,20:02) kirjoitti
    Kävin siellä useamman kerra ja jokakerta palvelu oli asiallista ja aikaa vierähtää aina muutamatunti Erkan kanssa rupatellessa!
    Kun kuitenkin on kyseessä pienyrittäjä, niinä rupatteluhetkinä sit varmaan on toiset asiakkaat jääneet ilman palvelua,
    taikka sit eipä oo ollut kovaakaan ryysistä.... tiedä häntä....?
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  25. #25
    Lainaa (ZX12R @ Tammi. 16 2004,20:10) kirjoitti
    Lainaa (No limits @ Tammi. 16 2004,20:02) kirjoitti
    Kävin siellä useamman kerra ja jokakerta palvelu oli asiallista ja aikaa vierähtää aina muutamatunti Erkan kanssa rupatellessa!
    Kun kuitenkin on kyseessä pienyrittäjä, niinä rupatteluhetkinä sit varmaan on toiset asiakkaat jääneet ilman palvelua,
    taikka sit eipä oo ollut kovaakaan ryysistä.... tiedä häntä....?
    Itse ainakin olen joka kerta odottanut "rupatteluhetkiä" ihan rauhassa.. näin talvella tosiostajia ei vain ole kovin hirveästi (oletus).... Palvelu on ollu aina viimisen päälle ja mikä tärkeintä turhaa romua ei yritetä myydä... Erkka kyllä sanoo suoraan onko järkevää ostaa siltä 6-mäntäsiä jarrusatuloita,-03 gixin keulaa jne jne... Eli eipä ole tullu turhaa rojua ostettua pakko kai se on uskoa, jos erkka sanoo et ihan hukkaan menee rahat
    Track Punk Racing
    Superbike #69
  26. #26
    Lainaa (ZX12R @ Tammi. 16 2004,20:10) kirjoitti
    Kun kuitenkin on kyseessä pienyrittäjä, niinä rupatteluhetkinä sit varmaan on toiset asiakkaat jääneet ilman palvelua,
    taikka sit eipä oo ollut kovaakaan ryysistä.... tiedä häntä....?
    Eipä ole muut asiakkaat jääneet ilman palvelua Olen aina odottanut sopivaa jutustelutuokiota...eli siis kun muut liikkeessä asioivat asiakkaat on saaneet asiansa hoidettua niin on aikaa jutella kunnes taas tulee uusi asiakas/asiakkaita...ja kyllä siellä asiakkaita käy...
  27. #27
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ninza @ Touko. 31 2003,08:31) kirjoitti
    ps. ai niin lisäplussaa... niillä on tehopenkki liikkeessä, jossa vaihdossa tulleet pyörät kokeillaan, eli vaihtopyörän ostajana sain kättäpidempää tietoa mopon kunnosta. Se nopeutti ostopäätöstä
    Jeps, itsekin kävin pyörän tuolta noutamassa niin ennen ostopäätöstä löivät sen nenäni edessä penkkiin ja iskivät printin käteen missä tulokset näkyivät. Erittäin asiallista ja ystävällistä palvelua muutenkin.

    Kauppa sujui hyvin, paperit tulivat nopsaan ja pojat vielä työnsivät sekä sitoivat pyöräni peräkärryyn... Kiitettävä arvosana pakko antaa ja mielelläni menen tuonne uudestaankin

    Lainaa (Ydt @ Joulu. 10 2003,00:51) kirjoitti
    mulla on taas täysin päinvastaset kokemukset.
    Vaikka onkin vanha viesti niin pakko laittaa kommenttia - harmi että emme ole saaneet tähän threadiin kauppiaan puolta asiasta.

    Kuulin kuitenkin mielenkiitoista takuuviritystä kulman kautta, ethän vaan ydt tunnista itseäsi seuraavasta :

    - Pyörä keulittu useaan kertaa ympäri, jonka seuraukseni putki mennyt paskaksi
    - Keulimalla rikottu stefat
    - Pakoputken hajottua itse fiksattu siihen pillin kiinni joka on sitten polttanut pakoventtiilin jne

    ydt, tämä on vain kysymys koska olen tuollaista huhua eräästä korpiaholta ostetusta endurosta kuullut (kuulemma tämän foorumin käyttäjiä vielä). Ei siis mitenkään sinua syyttävä tai sinulle kohdistettu syytös - älä ota tätä väärin, kunhan vaan piti kysästä.

    Yllämainittujen tekosten jälkeen ymmärrän hyvin että liike ei korjaa takuuseen.



    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  28. #28
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 16 2004,10:18) kirjoitti
    Lainaa (Ninza @ Touko. 31 2003,08:31) kirjoitti
    ps. ai niin lisäplussaa... niillä on tehopenkki liikkeessä, jossa vaihdossa tulleet pyörät kokeillaan, eli vaihtopyörän ostajana sain kättäpidempää tietoa mopon kunnosta. Se nopeutti ostopäätöstä
    Jeps, itsekin kävin pyörän tuolta noutamassa niin ennen ostopäätöstä löivät sen nenäni edessä penkkiin ja iskivät printin käteen missä tulokset näkyivät. Erittäin asiallista ja ystävällistä palvelua muutenkin.

    Kauppa sujui hyvin, paperit tulivat nopsaan ja pojat vielä työnsivät sekä sitoivat pyöräni peräkärryyn... Kiitettävä arvosana pakko antaa ja mielelläni menen tuonne uudestaankin

    Lainaa (Ydt @ Joulu. 10 2003,00:51) kirjoitti
    mulla on taas täysin päinvastaset kokemukset.
    Vaikka onkin vanha viesti niin pakko laittaa kommenttia - harmi että emme ole saaneet tähän threadiin kauppiaan puolta asiasta.

    Kuulin kuitenkin mielenkiitoista takuuviritystä kulman kautta, ethän vaan ydt tunnista itseäsi seuraavasta :

    - Pyörä keulittu useaan kertaa ympäri, jonka seuraukseni putki mennyt paskaksi
    - Keulimalla rikottu stefat
    - Pakoputken hajottua itse fiksattu siihen pillin kiinni joka on sitten polttanut pakoventtiilin jne

    ydt, tämä on vain kysymys koska olen tuollaista huhua eräästä korpiaholta ostetusta endurosta kuullut (kuulemma tämän foorumin käyttäjiä vielä). Ei siis mitenkään sinua syyttävä tai sinulle kohdistettu syytös - älä ota tätä väärin, kunhan vaan piti kysästä.

    Yllämainittujen tekosten jälkeen ymmärrän hyvin että liike ei korjaa takuuseen.
    Mulla tuli jonkin asteisia aavistuksia jostain tälläisesta.Olen asioinut Erkan kanssa sen verran etten ihan tällä syömisellä usko ydt:n jeremiadia.Pitäsköhän jonkun katsella peiliin.
    Arska-58
  29. #29
    Omien positiivisten kokemusten perusteella samaa mieltä viimeisten kirjoittajien kanssa.
  30.  
  31. #30
    Eli nyt se mitä moni ei toivoisi kuulevansa:

    Korpiaholta ostettu "täysin huollettuna" markkinoitu 95vm 9r ninja. Osto hetkellä 60 200km ja as.lukuun myyty.
    Tällä hetkellä 61 000 mittarissa (ajot olleet kotiin 300km, kouvolaan muutaman kerran ja vaalimaalle pari kertaa) ja seuraavaa ilmennyt: Nokkaketjun kiristin paskana, nokkaketju hurjan venynyt, kone alkanut kolista, kansi halki kakkosen venttiilien välistä. Seuraavaksi repästään koko alakerta auki ja katotaan laakerointi.

    Hyvää: Ei juokse vakuutusmaksut kun pyörä seisoo.
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen