Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 80:een 80:sta
  1. #61
    tosi kiva liike...ei moittimista
    Suzuki GSX 600 F v.96
  2. #62
    Lainaa (Ydt @ Joulu. 10 2003,00:51) kirjoitti
    mulla on taas täysin päinvastaset kokemukset. meinaan mikään mitä erkka lupasi ei pitänyt paikkaansa. Pyörä oli saksasat tuotu jonka hän itse rekisteröi, ensinnäkin han lupasi että se olisi valmis viimeistään kolmen viikon päästä, mutta soittikin kuukauden päästä, siis viikon myöhässä, että ei onnistunut tuo rekisteröinti, lupasi hoitaa asiaa. soitti steen kahden viikon päästä että ei onnistunut rekisteröinti kun kuukauden päästä ja antoi mopoon ne kolmen kuukauden siirtokilvet, no tosiasiassa kestikin kaksi ja puoli kuukautta, että siten. no ei siinä vielä kaikki, mopon ostohetkellä mopo piti nokkaketjusta kaameaa kilinää ja outoa ääntä. huomautin asiasta ja sanoivat että avaavat koneen ja katsovat mitä on. no kun mopoo mentiin hakemaan siis myöhemmin kuin luvattiin, eil silloin kun sai siirtokilvet, piti mopo vieläkin meteliä. erkka sanoi että avasivat koneen ja kaikki on kunnossa, ihmetytti hieman, mutta uskoin kun kyseessä oli luotettavan tuntuinen liike. no kaverini ja tuttavani joka tekee pyörien kanssa paljon työtä ihmettelivät ääntä. no en tehnyt asialle mitään, kun antoivat korpiahosta kolmen kuukauden takuun. no mitä sitten tapahtui, HELVETTI tietenkin se meni hajalle, sen verran mopista tiedän ja ystäväni ovat vahvistaneen tietoni, niin nokkaketju joko lähti paikaltaan ja katkesi, ja jäi ajokausi kesken, onneksi olin juuri saantu ajokortin niin pääsi jollain edes liikkumaan, vaikka ei omaa autoa ollutkaan. no tämä tapahtui siis takuuaikana joten soitin korpiaholle hän sanoi että mopo voidaan tulla hakemaan viimeistään kuukauden päästä. tämä tapahtui siis syyskuun alussa. NIIN JA ARVATKAA MITÄ MOPO SEISOO VIELÄ TALLISSA JA ERKALLE SOITETTU MUTTA HÄNTÄ EI TAIDA PALJON KIINNOSTAA TOTEUTTAA TUOTA LUPAAMAANSA TAKUUTA. niin ja muutakin onkelmaa on tuon firman kanssa ollut. mopo vuoti alussa öljyä ja isäni soitti asiasta liikkeeseen ja koska hän on aika tarkka kaikesta sanoi myös siitä että sisäkumi, joka oli edessä oli vääränkokoisille renkaille tarkoitettu, itse asiassa sillä ei ollut väliä, mutta hän halusi vain ilmaista asian. erkka vaan sanoi että hänellä ei ole aikaa kinastelle tuollaisista ja sulki puhelimen. pyörä oli siis kevari ja koska ei ollut niin hintava niin ehkä häntä ei myöskäänkiinnosta sellaisten asioiden hoitaminen. palvelu oli alussa hyvää mutta kun vioista soiteltiin, niin en tiedä huonompaa palvelua. sen voi sanoa että en tiedä epärehellisempää ja huonompi palvelullista virmaa kuin tämä ja minua nimen omaan vituttaa kun vain tulee koko firma ja mies mieleen. Sen tiedän että kun tulen ameriikasta soitan hänelle sellaisen puhelun jota hän ei unoha sillä se mopo olisi saatava ajoon vielä seuraavalle ajokaudelle, sillä tällä vauhdilla se on valmis joskus vuonna 2010. luulen että hän odottaa vain sitä että olemme unohtaneet asian, mutta sitten näkee että olen tosissaan, jos hän alkaa vielä kiistelemään tulee siitä sellainen taisto että huh huh, sillä isällänikin on suhteellisen hermo mennyt kyseiseen firmaan.
    Opettele kirjoittamaan
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  3. #63
    Ite ostin vuonna 98 lokakuussa GS 500 E:n kun tuli 18.v täyteen. vaihdossa yamaha sr ja cagiva cruiser piikit.
    Suzukin hinta 27500-16000vaihdokeista= loppusumma 11500Mk.

    Eihän opiskelijalla sellaisia rahoja ollut mistään ottaa, ja rahoitusta ei ilman vakityötä saa.
    Sovittiin että maksan 1500 kuussa, sen verran jotan hommia jostain löydän, eli maksoin osamaksulla suoraan erkalle, tuskimpa onnistuisi muualla?

    joskus seuraavana kesällä kävin maksaa viimeisen erän+ korot+viivästyskorot(olin jättänyt yhden kuun kokonaan välistä ku ei ollut millä maksaa)
    Erkka laski ja sai koroiksi 50Mk! !

    EI PAHA !
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
  4. #64
    Mä ehdotin Erkalle viime kesänä, että perustaisi sivuliikkeen tänne Poriin nin saatais tännekkin kunnon liike! (Erkka kun ihmetteli mix Porista asti ajeltiin sinne pyörää huollattamaan).
    Fun is not a straight line
  5. #65
    Tulee tässä mieleen sellainen juttu, kun pojat menee ostamaan vanhaa pyörää, joka on jo valmiiksi loppuun ajettu, niin siitä huolimatta odotetaan että se toimisi kuin uusi ja myyjä vastaisi kaikesta, mikä ei mene minun maalaisjärkeen vaikka ostava asiakas olen itsekin.

    Toki tätä topiccia lukiessa olen tullut siihen tulokseen, että jotain vikaa löytyy myös kauppiaasta, mm. selkeä vastuun kantaminen, joka voisi poikia tulevaisuudessa lisää asiakkaita ja kauppaa huolimatta sen hetkisestä tappiosta.
    "Ennen mies maansa myö kun sanansa syö" on vanhan kansan sanonta ja kauppiaskin voisi ripustaa tällaisen kyltin seinälleen.
  6. #66
    Olinpa tuossa muutama kuukausi sitten kiinnostunut hänellä myynnissä olleesta ilmeisesti itsetuodusta Endurojammusta johon olisin tietysti tarvinnut punakilpipaperit elikkä tullin todistuksen kisaamaan kun pitäis silläkin päästä, mutta mies ei osannu sanoa ko. asiasta mitään sano vaan että jonkun "ostotodistuksen" saa ja siinä kaikki, eikä myöskään tiennyt siitä jos olisin hoitanut paperihommat itse tullin kanssa * Mitä järkeä on ottaa myyntiin kamaa, jolla ei myyjäkään tiedä mitä sillä voisi tehdä, Crosseilla ei niinkään väliä jos ajaa vaan crossia, mutta kuka ostaa WR Jammun huvikseen mökkipyöräksi tietäen, että sillä ei kai muuta voi tehdä * Olihan se edullinen, mutta silti voisi ottaa myyjäosasto asiasta selvää ja kertoa reilusti ostajalle.
    Tosimies ei muovin takana kyyhötä - HondaKotaristi
  7. #67
    Lainaa (Sebu @ Marras. 27 2005,12:28) kirjoitti
    Mä ehdotin Erkalle viime kesänä, että perustaisi sivuliikkeen tänne Poriin nin saatais tännekkin kunnon liike! (Erkka kun ihmetteli mix Porista asti ajeltiin sinne pyörää huollattamaan).
    Tos ois ideaa...
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  8. #68
    Ostin Erkalta 16 marraskuuta 1200s ajamattoman 2005 bandiitin.

    Pyörän pyynti hinta oli 10 690€ ja
    kysyin puhelimessa mikä hinta suoralla kaupalla, hinta oli 10 000€.

    Kaupat tuli tehtyä ja
    sovittiin että Erkka lähettää pyörän kiitoautolla minulle.

    Erkka soitteli minulle terminaalista että pyörän kuljetukselle ei myönnetä takuuta koska pyörä oli huonosti pakattu ja
    kysyi otatko vastuun kuljetuksesta.

    No soitin vakuutusyhtiöön että miten se kuljetus voidaan vakuuttaa.

    Kasko pyörään oli paras vaihtoehto,
    mutta onhan siinäkin omavastuu.

    Pyörän saavuttua menin hakemaan sitä terminaalista ja
    "pakkaus" oli ruskeaa pakkaus teippiä vilkkujen, vaimentimen,taka sekä etu katteen reunoilla.

    Pyörä oli todella hyvin kyllä lavaan kiinnitetty
    (4 kpl liinoja räikillä) eikä olleet liinat hankanneet jälkiä mihinkään

    Mutta tankki ei ollut suojattu mitenkään ja
    siinä oli pientä jälkeä ympäriinsä väri kun on musta niin sen kyllä huomaa.

    Onneksi sain jäljet pois kun vahasin tankkia muutaman kerran hiovalla vahalla.

    Pakkausta lukuun ottamatta hyvää palvelua ja
    hinta oli kilpailu kykyinen,
    Ahdettu 1216
  9. #69
    Olisiko kokemuksia Erkan hinnoista sliparin asennus ja säätö.
    Ei tule suuttinsarjaa eikä putsaria.
    Ahdettu 1216
  10. #70
    Lainaa (suiza 1200 @ Tammi. 01 2006,23:24) kirjoitti
    Olisiko kokemuksia Erkan hinnoista sliparin asennus ja säätö.
    Ei tule suuttinsarjaa eikä putsaria.
    Sliparin asennuksesta en tiedä ( aika helppo laittaa myös itse että kannattaako siitä maksaa, paitsi jos rahaa on niin ettei p... taivu...), mutta säätöhommat liikkuu siinä 90€ molemmin puolin. Riippuu kuinka paljon ruuvataan...tieto viime kesältä!
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
  11. #71
    Haluan penkittää ensin vakio putkella ja sitten sliparilla ja säädöillä.

    Laittaisin kyllä mielellään sliparin itse paikkalleen, mutta pitäis yhdellä käynnillä homman onnistua kun tulen kuitenkin Kuopiosta.
    Ahdettu 1216
  12. #72
    Kiitokset Erkka Korpiaho Racingille.

    Ajelin eilen Lounais-Suomessa. Aurasta kohti Saloa lähtiessäni Bemarin rengaspainevalvonta alkoi hälyttämään, näyttäen takarenkaalle 2.3 barin painetta. Paine laski suunnilleen kymmenyksen/5 km vauhdilla. Ajoin Marttilan keskustaan katsomaan löytyisikö sieltä huoltoasemaa, josta saisi ilmaa. Ei löytynyt, mutta takarenkaasta löytyi jonkinlainen metallilastu, josta vuoto ilmeisesti tuli.

    Pyörää ihmetellessäni paikalle tuli vanhempi mies nuoren pojan (lapsenlapsi?) kanssa pyörää katsomaan. Tämä mies osasi antaa tarkat ajo-ohjeet Erkka Korpiaho Racingiin, josta saisin mahdollisesti apua.

    Miehen antamien ajo-ohjeiden mukaan löysin liikkeen. Erkalla oli joku asia kesken, mutta heti kun hän sai sen hoidettua hän otti ongelmani hoitaakseen ja paikkasi renkaan. Pyydetty korvaus työstä oli lähinnä nimellinen. Saatoin sitten jatkaa matkaani.

    Mieleeni tästä tapahtumasta tuli ainakin:

    - olen pitänyt rengaspainevalvontaa aika turhana, sitä se varmaan onkin, jos mitään ongelmaa ei tule. Nyt kuitenkin tilanne olisi ollut se, että ilman järjestelmää olisin todennäköisesti jäänyt tien päälle, koska olisin varmasti liian myöhään huomannut ajon aikana pyörän käyttäytymisessä ongelmaa. Nyt minulle jäi jonkin verran aikaa löytää paikka, jossa saan ongelman hoidettua.

    - suuret kiitokset sinulle vanhempi mies Marttilasta ajo-ohjeistasi. Toivottavasti luet tämän. Jonkin verran moottoripyöräilystä olet kiinnostunut, koska tiesit jopa tien nimen, missä Erkan liike sijaitsee, joten voit vaikka tällekin sivustolle eksyä sen perusteella.

    Ja viimeisenä kiitokset Erkka Korpiaho Racingille ongelmissa olleen motoristin auttamisesta!

    Ps. Erkka, jos vaikka satut tämän lukemaan niin tiedoksi että "mato" on ainakin toistaiseksi pitänyt ilmat renkaan sisällä.
    Pyöriä vuosien aikana viitisenkymmentä
  13. #73
    Pyörän osto aikeissa vuosi sitten nin erkka ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.
    Näyttää kyseinen pyörä vielläkin olevan kaupan itse olisin pois vieny jos olis viittynyt vastaamaan.
    En suosittelle.
    Honda cb600F hornet vm 2010
    Yamaha yz450f vm 2006
    Suzuki pv50 vm 1989
    ex Kawazaki zxr 750 vm 1992
    ex Honda nsr 125 vm 2000
  14. #74
    Mä kyllä suosittelen Erkkaa
    muutama vuosi sitten ohi ajessa vaimon kanssa poikettiin lauantaina myöhään pihassa ...
    mies tuli näyttämään liikettä ja kaupat tehtiin siinä sitten ...
    sovittiin myös talvisäilöt ja huollot hintoineen... aina on ollut hyvin tehtyinä ja sopimukset pitänyt ...
    hinnat edulliset jos vaikka vertaa tällä palstalla kirjoitettuihin....
    mies on kyllä kiiruinen kun on monta rautaa tulessa ...
    kannattaa poiketa... on tolkun mies ja tietää myös moottoripyöristä...ajamisestakin muutaman mestaruuden kokemuksella
  15. #75
    Kävin vuosia sitten paikan päällä kysymässä tarjousta uudesta pyörästä. Lupasi soittaa ja ilmoittaa hinnan. Soittoa ei kuulunut. Ostin muualta.
    Paikan päällä palvelu oli miellyttävää.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  16. #76
    Lainaa J64 kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset Erkka Korpiaho Racingille.

    Ajelin eilen Lounais-Suomessa. Aurasta kohti Saloa lähtiessäni Bemarin rengaspainevalvonta alkoi hälyttämään, näyttäen takarenkaalle 2.3 barin painetta. Paine laski suunnilleen kymmenyksen/5 km vauhdilla. Ajoin Marttilan keskustaan katsomaan löytyisikö sieltä huoltoasemaa, josta saisi ilmaa. Ei löytynyt, mutta takarenkaasta löytyi jonkinlainen metallilastu, josta vuoto ilmeisesti tuli.

    Pyörää ihmetellessäni paikalle tuli vanhempi mies nuoren pojan (lapsenlapsi?) kanssa pyörää katsomaan. Tämä mies osasi antaa tarkat ajo-ohjeet Erkka Korpiaho Racingiin, josta saisin mahdollisesti apua.

    Miehen antamien ajo-ohjeiden mukaan löysin liikkeen. Erkalla oli joku asia kesken, mutta heti kun hän sai sen hoidettua hän otti ongelmani hoitaakseen ja paikkasi renkaan. Pyydetty korvaus työstä oli lähinnä nimellinen. Saatoin sitten jatkaa matkaani.

    Mieleeni tästä tapahtumasta tuli ainakin:

    - olen pitänyt rengaspainevalvontaa aika turhana, sitä se varmaan onkin, jos mitään ongelmaa ei tule. Nyt kuitenkin tilanne olisi ollut se, että ilman järjestelmää olisin todennäköisesti jäänyt tien päälle, koska olisin varmasti liian myöhään huomannut ajon aikana pyörän käyttäytymisessä ongelmaa. Nyt minulle jäi jonkin verran aikaa löytää paikka, jossa saan ongelman hoidettua.

    - suuret kiitokset sinulle vanhempi mies Marttilasta ajo-ohjeistasi. Toivottavasti luet tämän. Jonkin verran moottoripyöräilystä olet kiinnostunut, koska tiesit jopa tien nimen, missä Erkan liike sijaitsee, joten voit vaikka tällekin sivustolle eksyä sen perusteella.

    Ja viimeisenä kiitokset Erkka Korpiaho Racingille ongelmissa olleen motoristin auttamisesta!

    Ps. Erkka, jos vaikka satut tämän lukemaan niin tiedoksi että "mato" on ainakin toistaiseksi pitänyt ilmat renkaan sisällä.
    --->
    Terve vaan, J64 !
    Kiva että vaari ja Oskari (oikein arvasit, pojanpoika) osasivat neuvoa oikeaan paikkaan. Erkasta on minullakin pelkkää hyvää sanottavaa. Olen ajanut erilaisilla 2-pyöräisillä 50 vuotta, viimeiset 3 pyörää olen Erkalta ostanut, myös pyörien huollot ja talvisäilytykset ovat hoituneet Erkan firmassa. Kaikki toimii sovitussa aikataulussa ja kohtuuhinnoin. Suosittelen!
    Marttilassa on muuten asukaslukuun suhteutettuna eniten moottoripyöriä Suomessa.
  17. #77
    Lainaa Zuhnu99 kirjoitti Katso viesti
    Kävin vuosia sitten paikan päällä kysymässä tarjousta uudesta pyörästä. Lupasi soittaa ja ilmoittaa hinnan. Soittoa ei kuulunut. Ostin muualta.
    Paikan päällä palvelu oli miellyttävää.
    Epäluotettavaa toimintaaa....
    Honda cb600F hornet vm 2010
    Yamaha yz450f vm 2006
    Suzuki pv50 vm 1989
    ex Kawazaki zxr 750 vm 1992
    ex Honda nsr 125 vm 2000
  18. #78
    Lainaa Tuobi kirjoitti Katso viesti
    Epäluotettavaa toimintaaa....
    Luultavasti unohti jos tuli asiakasryntäys...
  19. #79
    Aina päivän sisällä on tullu vastaus @postiin, kyselin myyntipyörän mökäputkista, sanoi että vakiotkin löytyy ja voi asentaa, plus mökät mukaan ja ORG alennus 200€ eikä tarvinnu edes tingata.
  20.  
  21. #80
    Hyvä nopea palvelu. K 1200 R lähti sopivaan hintaan😊 Talvisäilytyskin onnistui. Ajokelejä odotellessa😊
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123