Sivu: 1 / 11:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 309:sta
  1. #1
    Kävin viime kesänä kysymässä Helsingin Stormilta jousia gs:ään=> vastaus: talvella tulee iso erä.
    Nyt kävin kysymässä, onko niitä jousi tullu=> vastaus: EI.
    Okei kysyin kaverilta voisiko niitä tilata ja varata=>vastaus: en mä voi sulle alkaa tilaa ja varaa!!!
    No ajattelin koittaa viellä kerran ja soitin Stormille TURKUUN ja esitin asiani ja mitä helsingin puodissa oli sanottu=> vastaus: pahoittelemme tapahtumaa, mutta anna sun puhelinnumero niin mä soitan kun mä saan tietää saaks niitä tilattuu.

    No minä annoin puhelinnumeron ja kiitin....

    Tuntia myöhemmin puhelin soi => Joo Stormilta moi... joo niitä on kyll aika hankalla saada mut me koitetaan saada ne toista reittii... voiksä soittaa joskus kahden viikon päästä.

    Ja niin minä lupasin soitella myöhemmin... Ei voi muuta sanoo muuta kuin kyll on lafkoilla eroa vaikka saman nimen alla toimii. Tälläkertaa Turkulaisia on onnistanut * * .

    Ei haittaa vaik niitä ei nyt sais (tai kyll nyt vähän) mutta ainakin ne yritti... ja se on osa asiakaspalveluu.
  2. #2
    aika paljonhan nämä ovat myyjästä (ja myyjän päivästä) kiinni.. vieläkään mp-liikkeet eivät ymmärrä asiakaspalvelun päälle, mitä ihmettelen..

    Yleensä Helsingin ja Turun Stormia kehutaan hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta, jostain olin lukevani että helsingissä olisi joku töissä jonka työnkuvaan ei asiakaspalvelu missään nimessä sopisi.. ilmeisesti juuri tämä myyjä sattui kohdallesi..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  3. #3
    Yleensä siellä on saanut tosi hyvää palvelua, tuolla Allright -topikin alla just liikettä kovasti kehuin.

    Harmi että tuollainen sattui kohdallesi

    Toivottavasti oli "maanantaipäivän" juttu eikä toistu. Mun tietooni on ainakin tullut että firman vetäjä(t) ovat tarkkoja julkisuuskuvasta ja huonosta asiakaspalautteesta ei hyvä seuraa...
  4. #4
    No vaikee uskoo että nillä on huonopäivä joka kerta ku mä käyn... tai ehkä niiden päivä menee pilalle ku mä meen sinne * *
    En tiedä ehkä vuoden päästä voin käydä taas asioimassa Helsingin Stormilla...harmi vaan ku se on niin lähellä duunimestaa.
  5. #5
    yks hyvä keino vaikuttaa isompien liikkeiden kuten stormin kohdalla on lähettää suoraan esim. toimitusjohtajalle s-postia ja kertoa "palvelun" tasosta... luulis jotain palautetta tulevan...

    pienissä 1hlön pajoissahan tämä ei tietenkään onnistu
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  6. #6
    Minä ainakin olen sen verran #####mainen asiakas, että minulla on tapana ainakin räikeissä "asiakaspalvelu" tapauksissa ottaa yhteyttä firman yläkertaan.

    BTW juuri tänään näin hyvän esimerkin asiallisesta asiakaspalautteesta (asialinja kannattaa säilyttää). Työkaveri lähetti postia Aeroflotin toimitusjohtajalle, koska oli joutunut oleilemaan Moskovan transit-hallissa yli 20 tuntia kylmillä metallipenkeillä myöhästyneen lennon vuoksi. Siellä ei business-luokan lipulla tunnu olevan mitään merkitystä. On muuten kaveri semmoinen sanaseppo, jotta on kumma ellei kompensaatiota kuulu. Ja jos ei kuulu mitään viikkoon, niin aikoi laittaa lisää postia menemään

    Ellei ilmoita asiasta kenellekään, niin kavereiden on paha parantaa tapaansa *
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
  7. #7
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (puuha-pete @ Tammi. 21 2003,20:27)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Yleensä Helsingin ja Turun Stormia kehutaan hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta, jostain olin lukevani että helsingissä olisi joku töissä jonka työnkuvaan ei asiakaspalvelu missään nimessä sopisi.. ilmeisesti juuri tämä myyjä sattui kohdallesi.. *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Parilla ensimmäisellä kerralla Stormilla käytyäni sain todella tylyä kohtelua juuri tältä eräältä myyjältä. Päätin jättää seuraavilla kerroilla Stormin väliin ja käydä esim. Allrightissa. Loppukesästä käydessäni yllätys oli kuitenkin suuri, kun liike oli kuin uudestaan syntynyt. Palvelu oli aivan toisenlaista ja myyjät olivat oppineet palvelemaan. Kävin vielä pari kertaa sen jälkeen syksymmällä ja palvelu jatkui hyvänä...luulin, että muutos olis pysyvä...
  8. #8
    Ne kerrat mitä itse olen Storm Hki käynyt, on kyllä olleet täysin moitteettomia. Markolla (Hki myymälävastaava) on juttu luistanut ja palvelu pelannut. Myös pikkualennuksia on tippunu ihan vain mukavia höpisemällä => tulee Storm pysymään meikäläisen ostospaikkalistalla aikas tiukkaan Ja laitetaas vielä mukaan kuvakin Stormin omilta sivuilta

    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  9. #9
    Muutaman kerran helsingin päässsä käyneenä en voi ainakaan moittia palvelua. Todella asiallista ja moitteetonta palvelu, vaikka sanoin heti alkuun että en ole ostamasssa vielä mitään. Seuraavalla kerralla tosin ostinkin. Itse ainakin todella tyytyväinen palveluun, oltiin auttamassa todella auliisti, eikä mitään kiirettä. Muutamaa luokkaa paremppa palvelua kun täällä päin on yleensä liikkeissä saanut
    <br />
  10. #10
    Siellä on se yksi kaveri hieman heikompi asiakaspalvelun suhteen, muuten voin paikkaa suositella lämpimästi. Hinnatkaan ei ole kovin tiukkoja.

    Ihan esimerkkinä, jotain kilkettä joskus olin ostamassa, yks heppu palveli oikein mallikkaasti ja koitti etsiä oikeaa tuotetta, kysyi sitten asiasta tältä toiselta joka tiuskaisi miettimättä "ei löydy" ja lampsi svidduuntuneen näköisenä pois. Kenkää vaan tollasille.
    Rakastan Itseäni
  11. #11
    niinä kertoina kun oon Stormilla Konalassa käynyt niin aina on ollut hyvä palvelu. Eräskin oikein mukava kundi esitteli auliisti kaikki ajokamat takeista kenkiin, piti oikein esitelmän eri ajohousuista, pahoitteli vaan kun heillä(kään) ei loppujen lopuksi ollut tarjota tarpeeksi pieniä kokoja..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  12. #12
    Samansuuntaisia kokemuksia nimenomaan hesan Stormista. Ostin Dainesin selkäpanssarin, joka oli viallinen. Palautin sen ja parin kuukauden kuluttua(oon pitkäpinnanen) kävin kysymässä, mitä asialle kuuluu. Lupasivat selvittää ja soittaa seuraavana päivänä. Meni viikko, eikä mitään kuulunut. Meninpä sit uudestaan kyselemään ja tilanne ei ollut edennyt mihinkään. Rupes homma kyrsiin, kun myyjän asennekin oli jotenkin tylyn olonen: ei me mitään voida, jos ei italiasta oo tavaraa tullu. Muistutin lupauksesta soittaa, et oisivat voineet ilmottaa, et ei oo uutta tietoo. Pyysin sit pääpaikan numeron ja soittelin Stormille, josta pyysin puljusta vastaavan puhelimeen. Palvelu oli erinomaista ja jo seuraavana päivänä tuli tieto, että kyseistä mallia ei ole enää saatavana. Kysyivät haluanko perua kaupan vai kenties katsella tilalle vastaavaa. Luettelo saapui seuraavana päivänä ja valkkasin sieltä tilalle panssarin, vaikka jouduinkin maksamaan vähän lisää. Ilman Turun pään erinomaista suhtautumista olis kaupat purkautuneet. Ei hirveesti kiinnosta tuohon hesan liikkeeseen mennä, ennemmin tilaan Turusta, jos tarvis jostain kamoista on.
  13. #13
    moi virtuaaliolio! kiva kun löysit tien tänne
    , mutta käypä hoitamassa tuo rekisteröityminen...
  14. #14
    Moi bella, täällä ollaan uudistuneena, nimen osalta meinaan!
    Humppaa taikka kuole
  15. #15
    Mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa Stormista tai sen henkilökunnasta (Stadin piste)Turun liikkeestä ei oo kokemusta..
  16. #16
    Olen asioinut Turun Stormilla muutamia kertoja ja olen jokaisella kerralla saanut mielestäni hyvää asiakaspalvelua.
    Hyvänä esimerkkinä voisi mainita minivilkut jotka ostin liikkeestä, kuitenkin toinen niistä oli viallinen ja ennen kuin olin saanut vilkun edes kireällä napsahti se poikki. Menin liikkeeseen ja esitin asiani ja he täyttivät vikailmoituksen ja antoivat minulle uudet vilkut. Toinen asia on kun kävin ostamassa itselleni ensimmäistä kypärää. Myyjä näytti eri malleja ja kertoi kypäristä tietoja. Koitin monia eri malleja ja valitsin niistä sitten yhden joka sopi parhaiten päähän, kauppahetkellä tinkasin vielä siitä pois sopivan summan ja molemmat osapuolet olivat kaupasta tyytyväisiä.
  17. #17
    Turun Stormilla asiallinen ja hyvä palvelu, vielä kun hintojaan saisivat eurooppalaiselle tasolle niin vot =) sen eteen katsis tehdä TÖITÄ niin busines kasvaisi takuulla. *:moottoripyöräilijä: *Busaan Micronit sieltä, halvalla...



    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  18. #18
    Onneksi Stormilla voi aina tinkiä ja lähes poikkeuksetta se tuottaa tyydyttävän tuloksen.
  19. #19
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (HiTec @ Tammi. 24 2003,11:13)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Markolla (Hki myymälävastaava) on juttu luistanut ja palvelu pelannut. Myös pikkualennuksia on tippunu ihan vain mukavia höpisemällä => tulee Storm pysymään meikäläisen ostospaikkalistalla aikas tiukkaan [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Juu erittäin asiallista palvelua kyseiseltä henkilöltä! Sovittamani Daineset tarjouduttiin laittamaan heti varaukseen ettei mene koot käsistä, alea olisi ropissut pyytämättä ja lopuksi vielä käyntikortti käteen jos tulee jotain kysyttävää..

    Jostain syystä näissä mopo/tarvikeliikkeissä palvelu pelaa paljon paremmin kuin autokaupassa.. ainakin naisnäkökulmasta..

    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  20. #20
    Stormissa on ollut mukava asioida. Tavaran saa miltein aina mitä on halunnutkin ja alennuksiakin tuntuu ropisevan aina ihan itsestään.

    Hyvää palvelua mielestäni.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  21. #21
    Ostin viime lauantaina nahkapuvun yms. tarpeellista Stormilta. Myyjiä oli vaan 2, asiakkaita "tuvan täydeltä", *eli "painetta" riitti. Silti sain hyvää ja henk. kohtaista palvelua. Niin kuin aina ennenkin.
    H-D Sportster Bobber kyhäelmä, enemmän säätöä vähemmän ajoa
  22. #22
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Zia @ Tammi. 26 2003,20:48)</td></tr><tr><td id="QUOTE">esitteli auliisti kaikki ajokamat takeista kenkiin, piti oikein esitelmän eri ajohousuista, pahoitteli vaan kun heillä(kään) ei loppujen lopuksi ollut tarjota tarpeeksi pieniä kokoja.. * [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Aivan samanlaisia kokemuksia....tosin turunpuolesta.....ja kokoja ei ollut tarpeeksi isoja "muuten sama....kai".....tosiaan nopeasti piti käydä liikkeessä ja tunninvierailuksihan se meni......eivät valitettavasti pystyneet kilpailemaan BikeWorldin kanssa Dainesen nahkojen hinnasta mutta kun kuulivat mitä BikeW pyysi minulta vastaavista neuvoivat menemään sinne......"siis jos ne tolla hinnalla sulle myy niin mene heti hakeen se!" Jokatapauksessa Stormista jäi niin positiivinen kuva että varmasti tulee vierailtua jatkossakin!!
    Ex hippi!
  23. #23
    Turun Stormilta ei oo muuta kuin positiivista sanottavaa. Tosin yksi silmälasipäinen pitkätukka on ollut hyvin useasti tympeällä asenteella liikkeellä, vaikka on kuitenkin mukisematta palvellutkin.
  24. #24
    Tänään tuli käytyä ensimmäinen kerta Helsingin Storm-liikkeessä, ja toivojen mukaan viimeinen. Hyvä että jaksoivat nostaa katseensa kahvikupista tiskin takaa. Mentiin sinne katsomaan ajopukua ja kypärää mulle ja emännälle, mutta se jäi lyhyeeksi käynniksi...

    Oli jotenkin turha olo...ihan niin kuin olisin häiritsenyt...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  25. #25
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Turun Stormilta tuli saatua erittäin hyvää palvelua. Menin ihan vain katsomaan nahkatakkeja ja loppujen lopuksi mukaan lähti dainesen nahkapuku ja halvalla. Senttiäkään ei ollut *rahaa mukana, niin tämä ystävällinen nuori myyjä varasi sen viikoksi, kyseessä oli viimeinen hajakoko malli.

    Kun maanantaina hain nahat pois kattelin vielä ajosaappaita ja palvelu pelasi *

    Kiitokset *vielä sille nuorelle myyjäjannulle
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  26. #26
    Eilen kävin ensimmäistä kertaa Helsingin Stormissa. Olin odottanut vähän All Right tyylistä liikettä. Siis tavaroita pääsee hypistelemään ja tekemään heräteostoksia.
    Palvelu oli hyvää. Kiersin vähän katsomassa asuja ja tullessani tiskille päin oli myyjä jo katsonut kiertelyäni ja oli heti valmiina palvelemaan.
    Hyvin toimi. Sain haluamani tavarat tiskille ja palvelu oli miellyttävää.
    Menen siihen kauppaan toistekin.
    Intruder - totta kai. M1800(Espoo)
  27. #27
    Noniin vihdoinkin sain etujouset, KIITOKSET TURUN STORMILLE. Turusta lähetettiin jouset viikkokuormalla Helsinkii, josta kävin noudin ne. Tälläketaa palvelu oli hyvää. Tuleehan sitä jatkossakin käytyä siellä kun se on medän konttorin lähellä. Mutta pääasia on että jouset tuli. Kerkesin jo vaipua epätoivoon... laitoin tehtaallekin sähköpostin että jos olisin voinut ostaa jouset suoraan niiltä. Mutta onneksi kävi näin.

    KIITOKSET TURUN STORMILLE!!!
  28. #28
    Kyllä nää turun pään sällit o asiansa osaavia. Kesäjannuista ei oo kokemusta mut vakiokalusto on valioluokkaa. Kiva ja helppo asioida.
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  29. #29
    Helsingin stormissa usein asioineena voin omalta kohdaltani sanoa että on ainoalöytynyt tarvittavat tavarat ja vielä hyvillä alennuksilla taitaa olla ainoita liikkeitä mistä löytyy (maahantuojia lukuunottamatta) laaja valikoima varaosia pyörään ko pyörään.
  30.  
  31. #30
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (LTD @ Huhti. 02 2003,11:13)</td></tr><tr><td id="QUOTE">taitaa olla ainoita liikkeitä mistä löytyy (maahantuojia lukuunottamatta) laaja valikoima varaosia pyörään ko pyörään.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Joo siinä sä oot oikeessa et Stormilla on kyllä todella hyvä ja laaja valikoima varaosia.
Sivu: 1 / 11:sta 123 ... ViimeinenViimeinen