Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011
Tulokset 301:stä 309:een 309:sta
  1. #301
    Syynä varmaan se, että kassakone ei keskustele sen ATK-nörtin tekemän nettisivuston tietokannan kanssa.

    Mutta joo, mulla Stormista tälläisiä kokemuksia jo paljon ennen verkkokauppaa, 80-luvulta, kun niillä oli jossain linjoilla myymälä. Neljä viikkoa odottelin Suzukiin pakoputkistoa, jota kyllä oli Turussa keskusvarastolla. Odottelisin varmaan vieläkin, jos en olisi itse sitä käynyt Turusta hakemassa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  2. #302
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    ...Odottelisin varmaan vieläkin, jos en olisi itse sitä käynyt Turusta hakemassa.
    Paketti saapui tänään, hieman kauemmin meni kuin piti, mutta ei tarvinnut sentään lähteä itse hakemaan ja sisältökin näytti olevan sitä mitä piti.
  3. #303
    Vajaa kk sitten kyselin vantaan stormilta ohimennen brembon satulan liukutappeja. Duell taitaa olla brembon maahantuoja. Laittoivat kyselyn sinnepäin osanumeroiden kanssa josko löytyisi. Pari viikkoa sitten kyselin saisko, mutta eivät olleet saaneet duellilta vastausta. Löysinkin sitten osat saksalaisesta puljusta ja sieltä vastailtiin sähköpostiin kahdeksan jälkeen illalla ja osat oli matkalla seuraavana aamuna. Nyt on osat paikallaan ja vielä ei oo stormilta mtn kuulunu. Käyn kumminkin ens vk kyselemässä löytyiskö ketjuja ja paria muuta osaa. Saldojen mukaan pitäisi löytyä mutta mutta tiiä sitten
  4. #304
    Jos pitää asioida niin mielummin poikkeaa kivijalkaliikkeeseen saamaan kunnollista asiakaspalvelua, kuin tilaa heidän verkkokaupasta.

    Olen antanut Stormille jo aiemmin palautetta nettisivujen ilmoittamien toimitusaikojen ja varastosaldojen paikkaansapitämättömyydestä.. Kuulemma ei aikaa koodailla niitä jokaiselle tuotteelle erikseen, vaikka saatavuuteen yht'äkkiä napsahtaisi ihan tuntuva toimitusajan piteneminen.

    Olen myös joutunut itse kyselemään tilausteni perään useammin kuin kerran. Vastaamisessa heillä kestää todella kauan ja muutenkin jäänyt vähän huono vaikutelma saamastani asiakaspalvelusta.

    Lähinnä hyvien kantisetujen ja suht laajan valikoiman takia olen Stormilta tilannut, mutta en voi mitenkään kehua verkkokaupan toimintaa, tai nettisivuja... Toki mulla on myös voinut olla huonoa tuuria matkassa.
  5. #305
    Hommasin eilen Kawazukiin EBC Double-H jarrupalat. Vantaan Stormista. Hämmentävää, ettei noita olisi saanut halvemmalla edes ulkomaan verkkokaupoista. Tästä pisteet kivijalkaliikkeelle ja tietysti sille, että osat sai heti
    -- Brake later and open the gas earlier --
  6. #306
    Lainaa KawasakiQueen kirjoitti Katso viesti
    Jos pitää asioida niin mielummin poikkeaa kivijalkaliikkeeseen saamaan kunnollista asiakaspalvelua, kuin tilaa heidän verkkokaupasta.

    Olen antanut Stormille jo aiemmin palautetta nettisivujen ilmoittamien toimitusaikojen ja varastosaldojen paikkaansapitämättömyydestä.. Kuulemma ei aikaa koodailla niitä jokaiselle tuotteelle erikseen, vaikka saatavuuteen yht'äkkiä napsahtaisi ihan tuntuva toimitusajan piteneminen.

    Olen myös joutunut itse kyselemään tilausteni perään useammin kuin kerran. Vastaamisessa heillä kestää todella kauan ja muutenkin jäänyt vähän huono vaikutelma saamastani asiakaspalvelusta.

    Lähinnä hyvien kantisetujen ja suht laajan valikoiman takia olen Stormilta tilannut, mutta en voi mitenkään kehua verkkokaupan toimintaa, tai nettisivuja... Toki mulla on myös voinut olla huonoa tuuria matkassa.
    Taitaa olla tätä päivää.

    Maanantaina tilattu, ilmeisesti saldot ei pidä paikaansa, tilaus edelleen ''käsittelyssä''.

    Tein perustilauksen öljyä, jarrunestettä, tulpat, ilmansuodatin, rengaspainoja.

    Ja kerrankin kotimaasta.

    Mutta ei taida kannattaa.

    Helpompi tilata ulkomaisesta hyvin toimivasta verkkokaupasta.

    Meikäläsellä ongelmia on ollut eniten kotimaisten kauppojen kanssa.

    Viimeksi kaksi verkkokauppa palautti rahat heti ja valittelivat että kaupassa oli myynnissä tavaraa jota ei sitten kuitenkaan ollut.(??)

    En viitsinyt soitella, tulee kun on sitten aikanaan. Tavarat on onneksi kulutus tavaraa.

    Tilasin toisesta kaupasta uudet.
    BMW F800GS 2009,Suzuki GSXR750 2007,Suzuki GSXR750 2000,Suzuki GSXR600 1998,Honda CBR600F 1987,Honda CBR600F 1989,
    BMW F800GS Adv 2014.
  7. #307
    21.5 tilattu Spidin selkäsuoja, tuotetta oli Lahden ja Vantaan myymälässä sekä "heti verkosta".
    Kahteen viikkoon ei kuulunut mitään ja Stormin sivutkin sanoo tilauksen olevan käsittelyssä. Soitin asiasta Stormiin ja sieltä sanottiin että tilaukset tiedot eivät ole kulkeutuneet varastolle asti (joka on kuulemma ulkoistettu). Lähetin myös muutaman päivää ennen soittoa sähköpostin johon vastattiin jo neljän arkipäivän odottelun jälkeen ja sieltä kerrottiin tuotteen loppuneen yllättäen ja että saavat suojia "huomenna" jolloin lähettäisivät paketin matkaan.

    Nyt 11.6 vieläkin tilaus "käsittelyssä" vaikka verkkokaupan mukaan tavaraa olisi hyllyssä.

    Seuraavalla kerralla tilaan muualta tai sitten haen Turun liikkeestä, siellä sentään palvelu pelaa!

    EDIT: Asiakaspalvelu toimii puhelimen toisessa päässä. Ilmoittelin ettei vieläkään ole paketti lähtenyt ja hän kyseli aluksi ilmeisesti kollegaltaan ja sen jälkeen sanoi keskustelevansa varaston kanssa että mikä mättää. Kello oli tällöin 17:00 perjantaina ja nyt lauantai aamulla tuli ilmoitus että paketti on lähetetty varastolta
    Onko niillä vaan järjestelmät niin solmussa että tilauksia voi noin hukkua?
    Viimeksi muokannut: Temezkii; 12.06.2021 klo 21:11.
    -Aprilia Falco 02 (ruma)
    -Suzuki GSX-R750 02 ratailuun (tuhottu)
  8. #308
    SUPERIA Turun Stormilta !
    En voi kuin ihimitellä, miten HIANOA ja HOPPUSTA asiakaspalavelua voip ollanniii....

    01.03. tilaus nettisivujen kautta TransLappiin vapaanvaihteen anturi, ja kas, äsken kävin MH:n automaatista noutamassa, ja asensin paikalleen, ja koeajoki tehty!

    ...mutta mikään hoppunen ollu mihinkään, mut nythä sitä taas vois johinni suuntaan vaikka yrittää....?

    ps. Tiätty kun valitsin toimitustavaksi MH:n, oli silläkin varmaan oma osuutensa asiaan...postilla oli menny varmaan kolomatta viikkoa....
  9.  
  10. #309
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    SUPERIA Turun Stormilta !
    En voi kuin ihimitellä, miten HIANOA ja HOPPUSTA asiakaspalavelua voip ollanniii....

    01.03. tilaus nettisivujen kautta TransLappiin vapaanvaihteen anturi, ja kas, äsken kävin MH:n automaatista noutamassa, ja asensin paikalleen, ja koeajoki tehty!

    ...mutta mikään hoppunen ollu mihinkään, mut nythä sitä taas vois johinni suuntaan vaikka yrittää....?

    ps. Tiätty kun valitsin toimitustavaksi MH:n, oli silläkin varmaan oma osuutensa asiaan...postilla oli menny varmaan kolomatta viikkoa....
    Turun Stormin kanssa on itelläkin asiat toimineet hyvin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011