Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 241:stä 256:een 256:sta
    Jyväskylän stormille kehut, hyvää asiakaspalvelua ja tilattiin nahkatakki sovitettavaksi Turusta. Se tarttui mukaan ja kevättä odottaen
    Hornet 600 -99
    Myydään NSR125
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    On se herkkää... taas ruusuja Turun Stormille.

Tuossa noin viikko sitten pyörähdin hakemassa vähän lisää ajokamoja, ja mukaan tarttui muun muassa Spyn crossilasit. Vaan heti ensi lenkillä oli JMH:n siipi maassa, kun nenäsuoja katos pikku hipasusta. Menin ostamaan uutta, ja kun tarkistelivat hyllyn laseista, että mikä menee mihinkin, niin huomasivat, että suoja on tehtaalla asetettu laseihin hieman huterasti.

JMH sai tällä kertaa tavaraa ihan ilmaiseksi.

02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Hienosti hoitivat kypärän takuuasiat, ja ehti vielä ennen kauden alotusta saada takaisin.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Nyt näyttäis OEM osaa olevan Stormilta tilattavissa, ja parin piston perusteella (nokkaketjun kiristin & nokka-akseli) olis hintakin samaa luokkaa kuin Wendelillä Saksassa.

Hyvät mahkut, että Storm saa jatkossa JMH:n rahoista leijonaosan, mikäli näin jatkuu.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Mitä on tapahtunut viime kesän jälkeen Storm Motorissa? Entinen suosikkikauppani tuntuu olevan aivan sekaisin sekä netissä että livenä. Tavaraa ei löydy, kaikki kestää, väki tuntuu olevan stressaantunutta ja kiukkuista. Onko firmassa tapahtunut jotain, kun muutos on niin ilmiselvä ja nopea? Useaan otteeseen olen tämän huomannut ja jutellut motoristikavereiden kanssa. Samaa mieltä ovat.

Jos tämä jatkuu, vaihdan naapuriin.
    Konemiehiä
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Ite en ole huomannu kyseisiä oireita, muuta suurin muutos viime ajoilta on, että Storm myy myös monien merkkien OEM osia. Hakukenttään vain osanumero ja tilausta eteenpäin. Tämä on ollut aika työllistävä projekti.
    02 Mille R
    Lainaa MacMachine kirjoitti Katso viesti
    Mitä on tapahtunut viime kesän jälkeen Storm Motorissa? Entinen suosikkikauppani tuntuu olevan aivan sekaisin sekä netissä että livenä. Tavaraa ei löydy, kaikki kestää, väki tuntuu olevan stressaantunutta ja kiukkuista. Onko firmassa tapahtunut jotain, kun muutos on niin ilmiselvä ja nopea? Useaan otteeseen olen tämän huomannut ja jutellut motoristikavereiden kanssa. Samaa mieltä ovat.

Jos tämä jatkuu, vaihdan naapuriin.
    Ihan tämän kertoaksesi rekisteröidyit?
    Jos mietit, mikä pyörä pitäisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minäkin tekisin.
    Motorg ry:n toimihenkilö, jäsentuotteet Karkov:n avatar
    Liittyi Jul 2012
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Itse taas olen huomannut, että stormissa on aika pirteitä myyjiä kassalla ja kovasti haluaisivat palvella ja myydä, vaikkei varastossa sattuis olemaankaan. Kaikkea sieltä on saanut, kun on vaan malttanut tilata. Johan stormi uudisti/panosti valikoimaankin niin, että nykyään saa eri merkkisten mopojen alkuperäisosiakin tilattua. Ainoa kehityskohta olisi ehkä tilaustavaran toimitusaika voisi olla hiukka 2+ viikkoa nopeampi. Palvelusta kyllä pisteet!
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
    Reilun viikon odotellut bensahanan korjaussarjaa Turusta Helsinkiin. Kävi jo kerran kääntymässä täällä ennen vappua, mutta lähettivät sen 2pv jälkeen takaisin Turkuun. Nyt odoteltu sitä takaisin 2pv...
    Kawasaki ZRX 1100 -98

Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000
    Olen tainnut aiemminkin kehua, mutta toistanpa kommenttini. Palvelu on ollut Stormilla loistavaa poikkeuksetta. Erityisen lämmöllä muistan kun menin yhteen härveliin kiireessä kyselemään nopeusmittarin vaijeria, malli toki mukana. Kyseiseen pyörään sopivaa ei ollut, mutta kaveri katseli mallikappaletta ja mutisi: "Venaas, vuoden -59 japanilaisessa invamopossa oli muutes samanlaiset päät, haittaako jos on vähän pitempi vaijeri?"
    Ei haitannut, kiittelin vuolaasti.
    Siis kyllä, tarinassa esiintyy asiakaspalvelija joka tuntee myymänsä tuotteet.
    Mä olen jotenkin aina vierastanut Stormia. En vierasta enään! Keissi hoidettiin esimerkillisesti loppuun...
    Ostin pyörääni ketjut ja rattaat. Valistin ne ketjut mitä Stormin netissä tarjottiin mun pyörään sopivaksi. Pari viikkoa myöhemmin aloin asentamaan ketjuja pyörääni, eikä tullut hetkeksikään mieleen että ne ei sopisikaan. Vanhat tuli katkaistua laikalla. Virhe!
    Uudet ketjut olivat siis 8-lenkkiä liian lyhyet (ja tämä ei ole Stormin vika, kaikkialla maailmassa myydään mun pyörään liian lyhyitä ketjuja!)
    Iski paniikki, reissu alkaisi 6:n päivän päästä ja tässä on toi Juhannuskin välissä. Mistä saan pyörääni oikeat ketjut. Bemarin toimitusaika Saksasta n. viikko, ei kerkee! Stormin tuotepäällikkö lupasi selvittää asiaa ja soittikin sitten n. tunnin päästä takaisin. Oli löytänyt mun pyörään oikean levyiset ja pituiset ketjut (vaikkakin hieman heikommat kuin originaalit). Se riitti mulle, sain kuin sainkin pyörääni uudet ketjut ennen reissua.
    Noudin ketjut Vantaan Stormin tiskiltä seuraavan päivänä ja nyt ne ovat kiinni pyörässäni!
    Hyvä Storm!
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
    Itte tarvin kaasuvaijerin; Storm 18,8 päivää. Britannia 8-10 päivää.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
    Tässä juuri tilausta odottelen Stormilta, yllättävän kauan kestänyt tavaroiden liikkeelle saanti verkkotilauksessa. Nyt kuitenkin jo tulossa ja seurantakoodikin tupsahti spostiin!

Edit: Ei jäänyt pahaa sanottavaa, tavarat tulleet hyvin perille ja uutta tilaustakin on jo laitettu menemään!
    Viimeksi muokannut: joonabbi; 30.07.2017 klo 20:31.
    Päätin nyt minäkin tulla tähän ketjuun kehumaan Stormia (Vantaan liike), kun niin monta kertaa on kaikki sujunut mallikkaasti. Aina ei tarvittavaa tavaraa ole hyllystä heti löytynyt mutta yhdessä on mietitty vaihtoehtoja (onko joku vaihtoehtoinen sopiva tuote vai tilataanko). Nyt viimeisin tapaus on pyöräni startin rikkoutuminen: Ducatilta uusi startti olisi maksanut 440€ mutta kun soitin asiasta Stormille, he onnistuivat löytämään sopivan tarvikestartin ja se saapui 8 päivässä. Hintaa .org-alen kanssa 200€ (samaan raha olisi mennyt jos olisi itse tilannut Saksasta tms.). Kysäisivät vielä tiskillä onko Ducati toiminut muuten hyvin (on selvitelty siellä henkilökunnan kanssa mm. K&N öljynsuodattimen yhden erän virheellisyyttä joka vaikuttaa nimenomaan Ducateihin). Me likes
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    broidilla ajossa mun Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Annan negapalautteen Stormille.

Tilasin kuraenskaan rattaita ja samaan pakettiin myös poistohinnoitellun tarrasarjan. Revin orkkistarrat vasemmalta kyljeltä vain huomatakseni ettei uudet tarrat tarttuneet lainkaan (muovit oli huolellisesti putsattu ja tukankuivaajaa ja lopuksi kuumailmapuhallintakin käytettiin). Ilmeisesti siis tarrojen liimapinnat oli vanhentuneet kun eivät tarttuneet edes toisen tarran liimapintaa vasten.

Reklamoin ja koska vanhat tarrat olivat irrotuksen jälkeen käyttökelvottomat, pyysin uutta normihinnoiteltua tarrasarjaa ilman lisähintaa. Tämä ei passannut, joten otin rahat sitten takaisin. Hieman kyllä vituttaa kun tuli tehtyä mittava työ kurapyörää puhdistaessa ja tarroja mallaillessa ja epätoivoisesti niitä yrittäen saada pysymään kiinni, ja kun vielä vanhojen tarrojen tuhouduttua joutuu nyt pakosta ostamaan uudet tarrat.

Taas kerran olisi saatu pienellä joustolla ja pelisilmällä tyytyväinen asiakas... vaan kun ei.
  16.  
    täältä kanssa negatiivistä palautetta. menimme emännän kanssa pika ostoksille ja nimenomaan stormille ku oltiin saatu niin pirun hyvää palvelua talvella. no ny ei menny sinne päinkään nuori tyty suurinpiirtein käskimennä ihmettelemään auringonnousua jonnekkinpäin ihmemaata. eikä ollu itekkään ihan kartalla. no ei siinä sen kummempaa ku pyörä käyntiin ja seuraavaan paikkaan. eikä tarvinnu ees pitkään päristellä ku vaihtoehtoja löytyy

terveiset stormille

ostettiin sitten naapurista 2 ajopukua ja 1 pari kenkiä, et se 18-20 tyty pakkokesätyöpaikassa ei ehkä ole se paras mahdollinen vastaanottaja ku pariskunta goretexeissä kävelee sisään. ja tämä tosiaan kesken reissun kun elämä opettaa, eikä aina halvimmalla tavalla

ja en koe olevani hankala asiakas vaan olen itse leivän tienannut asiakaspalvelussa ja ymmärrän kyseisen työn tekijöitä.
    R1200RT -14 vesipää, sillä mennään
    aiemmat
    r1200rt -12
    1200 bandit
    650 aprilia pegaso
    yamaha rd 350
    yamaha rd 125
Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789