Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 72:een 72:sta
  1. #61
    Moro!

    Kun nyt tätä Cycle Worldin toimintaa on ruodittu oikein raskaalla kädellä, omistajakin kirjoitellut ja keskustelu ollut enemmän tai vähemmän negatiivista, ajattelin laittaa tähän pienen kauppa seurannan. Jos moderaattorit haluaa tämän poistaa poistakoon, tiedämpähän etten enää jatka kirjoittamista tapahtumien kulusta.

    Olen lukenut foorumeilta ja kuullut kavereilta negatiivista palautetta CWstä. Tämä ei kuitenkaan estänyt minua käymään liikkeessä ja pyytämästä tarjousta "pakasta vedetystä pyörästä".

    Kysyin tarjousta Suzuki merkkisestä pyörästä ja informoin tekeväni niin sanottua tarjouskierrosta. Liikkeen henkilökunta vastasi tarjouspyyntööni siten, että käyn kysymässä muiden tarjoukset ja palaan liikkeeseen takaisin. Luvattiin että paras tarjous tulee.

    Palasin liikeeseen ja pyysin tarjouksen. Pienen laskutoimituksen jälkeen sain huomattavasti halvemman tarjouksen. Asiasta alkoi syntymään sopimusta ja kyselin myös mopon saatavuutta ja toimitusaikaa. Liikeessä vastattiin saatavuuteen samoin kuin kaikissa muissakin liikkeissä, mitä ennemmin tilaat, sitä varmemmin saat. Tästä kyseisestä liikkeestä pyörän toimitusajankohdaksi sovittiin viimeistään huhtikuun 15. päivä.

    Varausmaksun maksoin ja paperit tehtiin. Käsirahasta sovittiin niin, että maksan sitä pikkuhiljaa ennen pyörän toimitusta ja lopullinen käsirahan määrä (alustava jo sovittiin, mutta tuumin laittavani sitä vielä lisää, onhan tässä vielä aikaa)toimitettaessa. Pyörä tilattiin.

    Käsirahan vähittäisestä maksusta saan liikkeen mukaan todistuksen, joten se riittänee turvaamaan sen, että ongelmien syntyessä asiasta löytyy dokumentti.

    Kauppojen sopimisesta on nyt kohta kuukausi ja tiedustellessani mopon mahdollista saapumista on asiasta informoitu siinä määrin, että maaliskuun loppu tai huhtikuun alku on mahdollinen toimitus. Kysellessäni kuviosta, miten mopo Suomeen tulee ja tullin vaatimasta ajasta, asiaan vastattiin asiallisesti ja sillä sipuli. Luvattiin myös firman paku lainaksi jos ajokelejä ei luovutus hetkellä ole.

    Tämä on tilanne tällä hetkellä, pistän kauppojen edetessä raporttia tulemaan.

    Korostan kuitenkin, että en ole CycleWorldin maksama kirjoittaja, ja nimimerkkini ja henkillönä minut tuntevat voivat sen todistaa. Haluan vain tehdä demon miten todellisuudessa kauppa menee. Parjausta on kovin tullut ja en jaksa uskoa että kaikki kaupat voi mennä mönkään. Vielä ei ole mennyt mikään mönkään ja toivottavasti ei menekkään. Tällä tavalla en halua parantaa tai huonontaa CWn mainetta, vain antaa kuvan kuinka todellisuudessa homma kulkee.
  2. #62
    Joku puhui joskus takuu-ongelmista, Cycle World kun ei kuulemma ole virallinen maahantuoja. Siis uusien pyörien osalta.

    Onko takuu samanlainen kun maahantuojan takuu, vai onko se pyöräliikkeen oma takuu ?!

    Itse en pyörää kyseisestä CW-helsingistä ostanut. Selvittäkää asia tarkasti mikäli kauppaa meinaatte käydä.

    Eiköhän se vastaus tännekin tule.... ?
    Piaggio Vespa LX125 -05
    Suzuki SV650S -03
    Suzuki SV650S -02
    Yamaha XJ600 Diversion -94
  3. #63
    Minäkään en jaksa sepustaa koko stooria, mutta paska maku jäi osittain mullekkin.
    Lyhyesti; 2003 keväällä tilasin uuden pyörän jonka omistaja olin 6vk myöhässä sovitusta deadlinesta.
    Ensin tuli uusi vanhavuotinen pyörä ja lopulta oikean saapuessa ei mukana tullut papereita jota taas odoteltiin.

    Isona plussana mainitsen että sain ajaa omalla vaihtomopolla siihen asti kunnen uusi tuli vaikka soppari oli jo tehty ja uudella taas CW:n siirtokilvillä kunnen paperit saapuivat.

    Pyörän paksu manuaali puuttui myös jota odotan edelleenkin, varmaan turhaan.
  4. #64
    Keskustelu liikkeen omistajan kanssa antoi seuraavaa.....

    Puheet liikkeen ahtaudesta(H:ki) voidaan lopettaa,nimittäin liike on saanut uuden huoneiston olikohan se Vattulahdentieltä,about 1000 neliöö.Tältä pohjalta tilaa on tullut lissää ja kaikki keskustelu voidaan tuosta likaisuudesta/ahtaudesta lopettaa...käykääpä katselemassa... *



  5. #65
    Päivää taas!

    Nyt on saatu CycleWorld Helsingin kanssa SV-kaupat päätökseen.

    Mopo on omassa tallissa ja tottakai myös kilvissä. Mopo tuli siis hieman etuajassa, joten en voi todellakaan olla muuta kuin tyytyväinen.

    Mopo tuli jo reilu viikko sitten Suomeen, ja minua informoitiin siitä sitä kysyessäni muutamaa päivää aiemmin. Todella mukavana yllätyksenä mopo oli kasassa heti seuraavana päivänä kun se Helsinkiin saapui, ja tiedustellessani olisiko vakioputkia mahdolisuus vaihtaa jo ostamiini (ostin muualta) hieman hengittävempiin versioihin, vastattiin kysymykseen myöntäväisesti ilman mitään mukinoita. Pöntöt vaihdettiin mopoon veloituksetta!

    Kilven saannissa kesti reilu viikko ja nyt mopo on siis tallissa ja ensimmäiset kilometrit ajettu.

    En voi muuta sanoa, kuin että palvelu oli todella kohdallaan, kaikkiin kysymyksiini vastattiin asiallisesti ja pikkupoikamaista hätäilyäni siedettiin todella hyvin .

    En voi muutakuin suositella lämpimästi CycleWorld Helsinkiä, onneksi en antanut negatiivisen palautteen sokaista itseäni , vaan otin asiasta itse selvää.

    Kiitokset vielä kerran CycleWorldin porukalle sekä hyvää ja kaupan täyteistä kevättä ja kesää!!

    Nimimerkillä: Todella Tyytyväinen Asiakas!

  6. #66
    Täs on hyvä esimerkki siitä miten sen homman PITÄISKIN toimia...JOKA PAIKASSA ! ja AINA !

    Tollanen pitäis olla se vakio taso...mutta nykyään asiakas on erittäin tyytyväinen kun käteisellä maksettu mopo yleensä edes tulee perille, suunnilleen ajallaan, oikean värisenä ja vuosimallisena, ja ettei ole kauheesti päälle vittuiltu jos satuitkin viemään vaihtopelin...
  7. #67
    Itsekkin ostin äsken pyörän CW helsingistä. hyvää palvelua mun mielestä.
  8. #68
    Luettuani tätä keskustelua en voinut olla liittymättä joukkoon...
    Sain kortin viime syyskuussa ja ensimmäiseksi kävin Vantaan Bike Worldissä, jossa minuun suhtauduttiin todella ylimielisesti eikä suinkaan asenteella "potentiaalinen asiakas". Mahtoiko sillä, että olen nainen, olla asian kanssa tekemistä, en tiedä. Seuraavana vuorossa olikin Cycle World (Helsinki), ja heti ensimmäisestä hetkestä alkaen minuun suhtauduttiin kuten asiakkaaseen kuuluukin suhtautua. Koeajolle pääsin ja pyörän päätin ostaa. Päivän ollessa perjantai en pystynyt hoitamaan käsirahan maksua heti, mutta siitä huolimatta että olin tuntematon, sain luottamusta ja aikaa maksaa käsirahan.
    Ja eikös aikaakaan kun onnistuin kämmäämään ja romutin juuri ostamani hienon pyörän. Poliisit hinauttivat sen jostain syystä Bike Worldiin, mutta Cycle Worldin pojat kävivät itse sen hakemassa pois ja hoitivat kaikki muutkin mahdolliset asiat niin hyvin ja hienotunteisesti etten ollut uskoa.
    Seuraavaksi, toivuttuani, olikin vuorossa uuden pyörän hankinta (vanha kun meni lunastukseen), ja jälleen kerran oli saamani palvelu Cycle Worldissä aivan mahtavaa. Pyörä löytyi, koeajolla käytiin, ja kaikki sujui enemmän kuin moitteettomasti.

    Itselläni ei ole kuin vain ja ainoastaan hyvää sanottavaa Cycle Worldistä, ja tulen varmasti asioimaan siellä tästä eteenpäinkin! *
  9. #69
    Ostin itsekin uuden pyörän kyseisestä liikkeestä, kaikki voi sujua ihan hyvin mutta kun pyörään tulee jotain takuuhuollettavaa niin itse maksat.
  10. #70
    Lainaa (kawa zx12 @ Huhti. 05 2004,08:18) kirjoitti
    Ostin itsekin uuden pyörän kyseisestä liikkeestä, kaikki voi sujua ihan hyvin mutta kun pyörään tulee jotain takuuhuollettavaa niin itse maksat.
    Kerro esimerkki.
    Pelkkä väite ilman perusteluja ei vakuuta
    Donitsia sen olla pitää!
  11. #71
    kas kas, uutena orgilaisena vasta löysin tämän risut ja ruusut
    osion. kaipa täytyy oma korsi kantaa kekoon, ja kehaista larun
    poikia. useamman kertaa tuli vanhassa suvilahdenkadun
    toimipisteessä käytyä kumeja potkimassa ja ilmaisia tsufeita
    ryystämässä, mukavaa läpyskää pajan pari nuorta (toinen
    vyönsä vähän loppuun asti syönyt, ilmeisesti omistaja?)
    myyjää heittivät, vaikka selkeästi näkivät heti alkuun etten
    ole mitään ostamassa. kiitokseksi tästä mp-kortin ajettuani
    käväisin lauttasaaressa uuden (aikamoinen muutos toimitilojen
    koon ja edustavuuden suhteen btw!) myymälän avajaisissa
    mp-messu -lauantaina ja sovinkin alustavasti kaupan
    kuuspuolikkaasta cometista. maaliskuun lopulla sainkin hakea
    omani pois, kaikki sujui täysin kivuitta ja asiallisesti. hyvä mieli
    jäi itselle (ja varmasti myös cw:n pojille) ja aion jatkossakin
    kantaa euroni tänne.
    the music was new
    like black polished chrome.
    and came over the summer
    like liquid night.
  12.  
  13. #72
    Itsellänikään ei juuri pahaa sanottavaa CW:n toiminnasta ole. Kokemukset Helsingin liikkeestä.

    Tilatessani pyörää viime joulukuussa, puhuttiin pyörän saapuvan hyvissä ajoin tammi-helmikuun aikana ja luovutus sovittiin maaliskuulle. Vuoden alukupuolella pyörää tosin ei vielä kuulunut mutta loppujen lopuksi fillari saapui 2.4. ja pääsin baanalle kutakuinkin silloin kuin pitikin. Loppu hyvin kaikki hyvin.

    Liikeestä oli myös luvattu lainapyörä viivytyksen johdosta, jota itse asiassa olinkin noutamassa kun pyörääni kuljettanut rekka kaartoi liikkeen pihaan (kerrankin näinkin päin). Tietääpähän ainakin fillarin olevan pakasta vedetty kun on itse ollut häkkiä purkamassa sen ympärilta. Ajokuntoon laitto meni huollon puolella ylitöiksi mutta se ei tuntunut mekaanikkoa haittaavan.

    Palvelu on ollut mielestäni asiallista ja liike oli ainoa joka suhtautui lähtökohtaisen positiivisesti vaihtopyörääni (oli hieman rakenneltu laite) ja tuntui että pojat oikeasti halusivat tehdä kauppaa, mikä tuntuu olevan harvinaista Suomen mopokaupoissa.

    Kaikenlaista on eri foorumeilta tullut liikkeestä luettua mutta omat kokemukset ovat kyllä kokonaisuudessaan positiivisia. Viivytyksiä uskon sattuvan silloin tällöin liikkeestä riippumatta.
    Yamaha YZ250F -08
    SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123