Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 132:een 132:sta
  1. #121
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (kava10 @ Tammi. 27 2005,11:06) kirjoitti
    Jokainen moponsa huollattava voisi jatkossa ottaa huollosta huoltopöytäkirjan allekirjoitettuna. Näinhän autoillekin annetaan pöytäkirja merkkikorjaamoissa, siitä voi tarkistaa, mitkä asiat on käyty läpi.
    Täällä Savon suunnalla on ainakin yksi MP-liike jossa asiakas saa seurata huoltoa vapaasti vierestä. Tosin tuntiveloitus taitaa tuolloin olla 5€ korkeampi. Näin ainakin vielä viime kesänä. Mielestäni jokaisessa liikkessä asiakkaalla tulisi olla oikeus seurata huollon tekoa, jolloin voisi varmistua että kaikki tulee tehtyä. Samalla varmistetaan että tuntiveloitus on oikein, liian usein pyörä/auto saa liikkeen hallissa kallista valohoitoa.
    Superbike #7
  2. #122
    Ja minä en perkele pyöräni vie semmoiseen paikkaan missä en näe mitä pyörälle tehdään. En ole ikinä vienyt, enkä vie *iso piste*
    Syy ei ole se, että haluan kritisoida tai "kytätä" huoltomiehiä työssään, vaan yksinkertaisesti se, että haluan nähdä mitä tehdään, miten sitä tehdään, mistä veloitetaan jne...

    Yksinkertaisesti, haluan nähdä mitä saan vastikkeeksi rahoilleni. Niin monta kerta on saatu kuulla miten pyörä on saannut sitä "valohoitoa". Tottakai jos isompi remppa, niin ei voi seistä pari päivää vieressä, mutta tähän asti olen seissyt, ja tarjonnut apua huoltomiehelle jos on tarvinnut. Pisin remppa kesti semmoinen 6 tuntia, ja olin vieressä koko ajan. Ei duunarikaan käskenyt painua vittuun, en kysellyt, vaan seurasin, ja tarjosin apuja kun näytti siltä että duunarilta loppuu kädet kesken ...eikä kertaakaan sanonut ettei apuja tarvitsisi
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  3. #123
    Lainaa (Ytsför @ Helmi. 09 2005,14:05) kirjoitti
    Ainakaan uudessa numerossa ei ollut ainuttakaan vastinekirjoitusta. Jos joku liike olisi mielestään suurta vääryyttä testissä kokenut, niin luulisi, että olisi kirjoittanut.
    TM kirjoitti suht puhdasta potaskaa prätkävakuutuksista. Yritin kysellä, miksi ei kannattaisi kirjoittaa vastinetta. Vastaus oli: "Ei oo kuulunut aiemmin lehden politiikkaan julkaista niitä". Olisko analogia?
    ... jotain piti muistaa
  4. #124
    Lainaa (avivolin @ Tammi. 26 2005,22:01) kirjoitti
    Pienet (ja parhaat) eivät testeissä koskaan näy. Eläköön MP-Racing Hyvinkää!!! Se nimittäin on hyvä. Aikuisten oikeesti...
    ton on oltava kyll vitsi.olin viemässä kawan koneen sinne ja kysyin kauan ammatti mies säätää venat ja kiristää kannen momenttiin niin eipä osannut kertoa vänkäs vaan et jos tulee ongelmia vaikka kerroin et venttiilin säätö ja kannen kiristys ei muuta ,puol tuntia kuuntelin sen pas..n jauhamista kuinka olin mennyt vaihtaa männän renkaatkin ja nyt siitä tuli öljyruisku sinne en kyllä veisi ruhon leikkuriakaan *todella ammattimaista touhua heh.heh..no eipä siellä olutkaan kun huolossa näit kaks tahti mopoja enkä yhtään ihmettele soitin tuus motoriin ja ne sano suoraan et tua kone tänne tunti menee.ja tunti oli laskutettu ..
  5. #125
    huollatin pyöräni JL-Bike:ssa .suosittelen.
  6. #126
    JV-Motorsportissa kävi Kawa kolarikorjauksessa, lisäksi laitettiin uudet renkaat alle ja piikin pienempi eturatas. Loistava ja nopea palvelu, tässä paikassa hommat toimii kuten pitääkin, ei turhaan mun mielestä ylistetä tätä puljua...
    Kun voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin, ja kissa putoaa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu, jos voileipä sidotaan kissan selkään voipuoli ylöspäin?
  7. #127
    Itse olen kyllä aina ollut sitä mieltä että jos haluaa saada pyöränsä kunnolla huollettua, se huolto/korjaus on paras tehdä itse.
    Silloin ainakin tietää mitä saa, ja tulee homma varmasti tehtyä huolella.

    Noi mp-huollot kun on keskimääräistä enemmän prs**stä, tosin pari poikkeustakin tähän löytyy, kuten viaber ja jv, joissa oikeesti tiedetäänkin jotain ja viiitsitään tehdä homma huolellla.



    ZX-10R + ZX-6RR
  8. #128
    Lainaa (Guest @ Huhti. 08 2005,09:34) kirjoitti
    Lainaa (avivolin @ Tammi. 26 2005,22:01) kirjoitti
    Pienet (ja parhaat) eivät testeissä koskaan näy. Eläköön MP-Racing Hyvinkää!!! Se nimittäin on hyvä. Aikuisten oikeesti...
    Hah,surkeempaa paikkaa saa hakemalla hakea!!!
    onneks en enää cagivaa omista..ikinä!
    04 Buell xb12s

  9. #129
    Tekniikan maailma jatkaa huoltovertailuja numerossa 2/2006. Tällä kertaa testissä on 1000km:n ensihuollot.
  10. #130
    Sirniön moottorihuolto oulussa surkea tunari. Mutta jumalattoman laskun osaa kirjoittaa. Sääti kaasareita viikon, seokset edelleen päin persettä. Lasku 240€. Että sillain. Väitti olevan kunnossa, kehoitti vain ajamaan, että kyllä se siitä. Tuloksena kaikki venttiilit uusiksi. Joutas saatana maksaan koko rempan.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
  11. #131
    Lainaa (suzufani @ Tammi. 11 2006,14:38) kirjoitti
    Sirniön moottorihuolto oulussa surkea tunari. Mutta jumalattoman laskun osaa kirjoittaa. Sääti kaasareita viikon, seokset edelleen päin persettä. Lasku 240€. Että sillain. Väitti olevan kunnossa, kehoitti vain ajamaan, että kyllä se siitä. Tuloksena kaikki venttiilit uusiksi. Joutas saatana maksaan koko rempan.
    Halpahan tuo oli viikon työstä! :-)
  12.  
  13. #132
    Uusin keskustelu uusimman testin pohjalta löytyypi TÄÄLTÄ joten tämä tällä erää lukkoon.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345