Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 150:sta
  1. #61
    NPM ei tuo Suzukia maahan!!! Olikohan se SUZUKI GMBH Deutschlandin tytäryhtiö tuo sen maahan
    Civis Pacum, Para bellum
  2. #62
    Pyörän ostin tuolta, kovalla tinkauksella hinta saatiin inhimilliselle tasolle. Varusteita en ole ostanut, koska ovat mielestäni hintavia toisin sanoen tinkaamalla ei putoa.

    Varusteita olenkin ostanut top-motorista ja prisman vieressä olevasta teknisestä (noissa liikkeissä ovat tiputelleet hintaa hyvinkin).

    Joku tuossa aiemmin puhui motoxista ja ikävä kyllä olen yhden takin sieltä ostanut (onneksi myynyt jo pois).
    Kerran kysyin mivv:n slipari, kas kummaa hintaa tuli 40€ enemmän kuin firman sivuilla. Pyörästäkin yritettiin tehdä kauppaa.. kysyin että mihin hintaan lähtee. Ukko vastaa: -mitä sää tyhmiä kysyt, siinä se hinta on. Kävin kuukauden päästä katsomassa samaa pärrää ja 1000€ oli jo pudotettu. Motoxiin en astu IKINÄ, vien rahani paremman palvelun paikkoihin. ja sry meni hiukan ohi topikin, mutten löytänyt motoxista aihetta enkä viitsinyt sellaista aloittaa.
  3. #63
    Olen käynyt parilla paikkakunnalla kyseisessä mestassa ja samanlaista yrmy palvelua olen saanut tai sitten ei palvelua ollenkaan *Konalasta olisin kysynyt Arrovin putkistoa mutta eipä myyjää koko asia kiinnostanut!Tampereella varusteiden kansa sama jäi muuten ostamatta *
  4. #64
    Mää tilasin puhelimitse pari akkua Tampereen myymälästä ja kysyivät vain akun tyypin ja mihin pyörään .Siellähän akut oli valmiina ja hapotettuna niinkuin lupasivat.Kiitos sinne pojille .
    nappe
  5. #65
    Konalassa (hpm) homma aina luistanut pyöräkauppoja myöten, kiitokset sinne
    haistakaa vittu, viva ukraina!
  6. #66
    Kuopiossa olen eniten asioinut Nakkilassa, kun siellä on paras varaosa ja vaatepuolen myynti. Nykyiset myyjät olleet jo edellisissä liikenimellä varustetuissa myymälöissä ja pyörien myynti toimii hyvin ja asiakasta palvellaan ja kuunnellaan.
    (Pitkänen on kuopiossa pyöräpuolen en käy enää koskaan ellei tule konkurssi huutokauppaa. )

    NPM 9+ palveluista parempaa en ole vielä saanut!
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  7. #67
    Lainaa (dos-equis @ Huhti. 14 2009,20:17) kirjoitti
    Konalassa (hpm) homma aina luistanut pyöräkauppoja myöten, kiitokset sinne
    Sama täältä. Palvelu oli hyvää, tavarat tuli tilausten mukaisesti ja hinta oli mitä sovittiin. Vähän oudolta tuntuu noi aikaisemmat kommentit, toki ovat jo aika vanhoja. Kiitokset HPM:lle.
  8. #68
    Lainaa (1tipi @ Huhti. 14 2009,21:01) kirjoitti
    Kuopiossa olen eniten asioinut Nakkilassa, kun siellä on paras varaosa ja vaatepuolen myynti. Nykyiset myyjät olleet jo edellisissä liikenimellä varustetuissa myymälöissä ja pyörien myynti toimii hyvin ja asiakasta palvellaan ja kuunnellaan.
    (Pitkänen on kuopiossa pyöräpuolen * en käy enää koskaan ellei tule konkurssi huutokauppaa. )

    NPM 9+ palveluista parempaa en ole vielä saanut!
    Samaa mieltä Kuopion Pitkäsestä, kinusin viime keväänä
    tarjousta vfr:stä. Ei saanut myyjä tarjousta edes aikaiseksi.
    Joten piti ostaa uusi yammu Joensuusta.
  9. #69
    Lainaa (Indigestible @ Huhti. 14 2009,21:28) kirjoitti
    Lainaa (1tipi @ Huhti. 14 2009,21:01) kirjoitti
    Kuopiossa olen eniten asioinut Nakkilassa, kun siellä on paras varaosa ja vaatepuolen myynti. Nykyiset myyjät olleet jo edellisissä liikenimellä varustetuissa myymälöissä ja pyörien myynti toimii hyvin ja asiakasta palvellaan ja kuunnellaan.
    (Pitkänen on kuopiossa pyöräpuolen * en käy enää koskaan ellei tule konkurssi huutokauppaa. )

    NPM 9+ palveluista parempaa en ole vielä saanut!
    Samaa mieltä Kuopion Pitkäsestä, kinusin viime keväänä
    tarjousta vfr:stä. Ei saanut myyjä tarjousta edes aikaiseksi.
    Joten piti ostaa uusi yammu Joensuusta.
    Vaihdetaan sitten kokemuksia. Poikani on joutunut asioimaan monesti ao. liikkeessä peugeot speedfight 2 skootterin varaosien takia, kuitenkaan koskaan ostamatta kun kaikki on jouduttu tilaamaan eikä niitä ole koskaan edes tullut.
    mäntä oli ensimmäinen osa jota kyseltiin luvatun päivän jälkeen 3 viikkoa (myyjä lupasi soittaa onko tullut tai milloin tulee ).
    Tämän kokemuksen jälkeen käskin poikani kysyä aina ensin Pitkäseltä ja jos osa piti tilata, niin pyytää myyjää soittamaan kun osa on tullut. 3kertaa tilattu yhtään tilausta ei ole tullut.
    kKerrottiin myös Peugeotin maahantuojalle joka oli myös .
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  10. #70
    Ei savua ilman tulta...

    Asioin Konalassa viime kesänä ja sain mitä halusin, mutta kiinnitin useaan otteeseen huomioni siihen, että jouduin aika tarmokkaasti työskentelemään saadakseni homman pakettiin.

    Olin kuukautta aiemmin asioinut samoilla asioilla Frankillä ja ero asenteessa oli huikea: Frankilläkaan palvelu ei ole yltiöpäisen ulospäinsuuntautunutta, mutta yksityiskohdissa Frankin pajasta jäi erittäin ammattitaitoinen fiilis.
    aina ei voi epäonnistua!
  11. #71
    itse tilasin nakkilasta ketjut ja rattaat viime syksynä.iltapäivällä soitin joskus neljän maissa.ja paketti oli seuraavana päivänä jo puolen päivän maissa perillä.ja ihan kohtuu hyvät alennukset.nopea palvelu ainakin mun kohdalla.että en voi ainakaan kun kehua kyseistä paikkaa.myyjä ymmärsi kun sanoin että niillä ois sitte kiire...
  12. #72
    Itse annan ihan Nakkilassa sijaitsevalle pyörä ja mopo-liikkeelle palautetta, huollot tehtiin niin kuin piti, pyörä toimii taas hyvin ja hinta oli mitä odotin, alle 150 euroa.
    Ostin myös uuden kypärän, repun ja kypärähupun. Sain alennustakin melkein 30 euroa

    Miinusta tulee seisottamisesta (n. 10 min tyhjää odottelua), tietämättömyydestä (melkein väitti, että ks. pyörää ei heillä täällä olekkaan...), pyörä oli likaisempi haettaessa (testiajo suoritettu märällä) ja akku oli saatu puretuksi ensistarttauksilla, jolloin väittivät mopon tarvitsevan uuden akun (ja tietysti erikoishintaan 65 euroa...jätin ostamatta).

    Myöskin ilmoitusluontoiset asiat tuntuvat olevan sivuseikka: Miksi antaa puhelinnumeroa ja pyytää heitä soittamaan kun pyörä on kunnossa, kun joudut kuitenkin itse soittamaan n. kuukauden jälkeen, että onko pyörä kunnossa?! "Mnjoo, tuossahan se jo viikon pari on ollu odottaas..." *
    Elikkä kevään lämpimimmät ajokelit tuli ja meni ja nyt on vitun kylmä...



    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
  13. #73
    Kuopion nakkilassa käytiin tänään ja saatiin pullakahvit.
    Myyjiä oli monta ja palvelua ei saatu, saattoi vaikuttaa asiakkaiden lukumäärä joka oli yli 10/myyjä.
    Onnea uudelle liikkeelle
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  14. #74
    "...Se äijä joka korjas mun pyörän niin vittuilee vaan ja väittää et ne on vaihdettu! Oli niin hilkulla etten käynyt siihen käsiksi! Voin sanoa etten tuu koskaan asioimaan kyseisessä putiikissa..."Ja taas on ylijumala korjaaja R###niemi pitänyt päänsä.Omia kokemuksia nakkilasta=uuden pyörän ostaessani hukkasivat vanhasta joka väi vaihtoon paperit ja sain alkaa selvittelee rahoitus ja vakuutusyhtiöille tilannetta,minkäänlaista pahoittelua en kuullut!!Nykyiseen pyörääni oli laitettu liian lyhyet ketjut ja tästä johtuen ihan ihme ratastus.Että firmalle iso ,poislukien Mäkipirtti joka on mies paikallaan..
    Eka mp-86;Ts125,Mtx125(Simcan kylkeen),Rd125,Gsx500,Cbr1000,Gsf1200,Gsf650,Gsf12 50,Gsf1200,Cbr900,Xj600
  15. #75
    En viitsi poiketa Nakkilaan, kun muitakin on...ihan sama mikä muu, kunhan on muu. Se, mitä pakosta olen käynyt muiden osia hakemassa yms niin riittää kyllä, ja on liikaakin. Vaikka syttyisin tuleen keskellä myymälää, niin kukaan tuskin korvaansa lotkauttaisi, liekö syy "akkamaisuudessa" vai missä, ja alennukset, voi auta armias, juu, ...huikeet on: yli 200 e kamoista tommonen 1,50e tai sinnepäin on siellä jo saavutus, ainakin tähän mennessä mun kohdalla.

    Mutta asiaa puhui joku, joka halusi palvelua varusteista ja niiden ominaisuuksista! JOS myyjä, joka aikoinaan myi mulle ekat ajokamat, siis takin, housut, kypärän ja saappaat, olis ollut asiantuntija, niin ehkä mulla ois ollut sopivankokoinen kypärä, eikä liian iso, ja takki, jonka tilalle ei olisi tarvinnut ostaa uutta vain siksi, että se on jokseenkin liian lyhyt ajossa...ja kyllä, mainitsin asiasta jo kamoja ostaessa, etten varmaankaan osaa itse ottaa huomioon kaikkia asioita joita pitäisi, kun en ole ajanut millään kamoilla siihen mennessä. Mutta nämä kaupat tehtiin kaukana muualla, niillä ei ole mitään tekemistä NPM:n kanssa.
  16. #76
    Nakkilan Pyörä ja Mopo, pohjanoteeraus!!!!

    Kävin tänään Nakkilassa paikallisessa Nakkilan Pyörä ja Mopo-liikkeessä. En ole milloinkaan elämäni aikana saanut niin kelvotonta palvelua!!!
    Kuppini keikahtaa todella harvoin, mutta tänään niin kävi todella, eikä ollut mikään rajatapaus!!!

    Hornettini ei käynnistynyt ja menin hakemaan siihen uusia tulppia. Saapuessani kauppaan tiskin takana istunut nuori mies ei nostanut edes katsettaan tervehtiäkseen vaikka kaupassa oli minun lisäkseni vain yksi asiakas, jota jo palveltiin.

    Odotin ja odotin ja kun vihdoin yksi myyjistä suostui tulemaan esiin takahuoneesta, kysyin liikkeen huoltomiestä, koska oman pyöräni huoltoliike oli kyseisen henkilön hyvin tuntevana ehdottanut, että kysysisin josko hänellä olisi antaa jotakin neuvoa pyöräni käynnistysongelmaan. Ei mitenkään erityisen ystävällisesti, mutta kuitenkin, myyjä kutsui huoltomiehen paikalle.

    Kerroin terveiset oman pyöräni huoltajalta ja kerroin, että minulla on vähän ongelmia pyöräni käynnistyksessä ja tulin hakemaan siihen tulppia ja olisin mielelläni kysynyt häneltä vähän neuvoa, koska olen naismotoristi ja aloittanut harrastuksen vasta viime kesänä.

    Huoltomies oli äärimmäisen kireä ja kysyi töykeästi, mikä pyörä minulla on ja kun vastasin, että kuusisatanen Honda Hornet, vieressä ollut tilanteesta täysin ulkopuolinen myyjä alkoi hyvin pilkallisesti asiakkaidensa kanssa nauraa, että "hehe, hehe, onneksi olkoon". Sen jälkeen huoltomies tiuskaisi, että emme tiedä Hondista mitään. Kerroin, että tahtoisin nyt kuitenkin ostaa ne tulpat, jolloin hän kertoi olevansa kiireinen ja siirtyi takahuoneeseen.

    Odottelin taas vaikka kuinka kauan, että joku palvelisi minua, kunnes asiakkaana ollut mies sanoi myyjälle, että myykää nyt ihmeessä hänelle ne tulpat. Sitten löytyi taas uusi myyjä ja kun näytin hänelle Hondan huoltokirjasta tulppien tiedot ja pyysin tulpat, hän toi huoltokirjani päälle YHDEN TULPAN!!!

    Katsoin häntä hetken ja sanoin, että ottaisin mielelläni ne kaikki, Sillloin hän hyvin kärsimättömästi riuhtaisi käsikirjan katsoakseen sen kannesta mistä kulkupelistä on kyse ja tiuskaisi,"no mikä vehje tässä sitten on kyseessä", johon sitten vain totesin, että MOOTTORIPYÖRÄ!!!

    Sain tulpat enkä voinut olla sanomatta hänelle, että asiakaspalvelun perusasioihin kuuluu asiakkaan tervehtiminen myös silloin kun moottoripyöräliikkeeseen tulee nainen ja että vaikka minä asiakkaana olisin kysynyt mistä saan koiralleni talutushihnan, silloinkaan ja varsinkaan tilanteesta täysin ulkopuolisella myyjällä ei todellakaan ole aihetta irvistellä ja naureskella vaan hoitaa tehtävänsä asiallisesti.

    Myyjä antoi selitykseksi, että heitä on nyt niin kovin vähän, että kaikilla on vähän pinna kireällä.

    Työskentelen itse valtionhallinnossa ja olemme toimineet alimiehityksellä vuosikausia mutta emme todellakaan sano asiakkaille, että "ei voi mitään, mua ei kuule nyt sun juttus kiinnosta, sattuu nääs oleen vähän pinna kireellä kun on oltu niin kauan alimiehityksellä tässä...!"

    USKOMATONTA!!!

    Siinä ei muuten vasen suora ollut kovinkaan kaukana siinä "Hondahirnunta"-vaiheessa!!!

    Hyvää kesää ja ajokautta kaikille KAIKILLA MENOPELEILLÄ!

    Nyt Honda käy ja kukkuu taas kun sai uudet kuivat tulpat!!!

    Linnunrata
  17. #77
    Mikä mahtaa olla Nakkilan pisteen miehitys tällä hetkellä tosiaan, kun suurin osa tutuista myyjistä yms. on uudessa Porin liikkeessä. Ei se tietenkään oikeuta tuollaiseen perseilyyn, mutta antaa jotain taustaa sen syille. Itte en ole Nakkilassa edes käynyt tänä vuonna, Porin liikkeessä jo muutaman kerran. Mahtavatko pitää sen Nakkilan konttorin normaalisti toiminnassa jatkossakin?



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  18. #78
    Itsellä ainakin on vain hyvää sanottavaa Nakkilan putiikista
    Ei ehkä Helsingissä, mut Nakkilassa oon saanu hyvää palvelua ja yhden pyörän olen sieltä ostanut. Tietty pienempää sälää myös.
    Palvelu ollut aina kohdillaan!
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  19. #79
    HPM:ssä pari kertaa käynyt (mopoa ostamassa ja varusteita), eikä mitään käteen ole jäänyt. Myyjät ei ilmeisesti halua myydä. Pitäkööt tunkkinsa , kyllä raha muille kelpaa.
    Tilasin tässä muutama viikko sitten puhelimella huoltoaikaa, ensiksi olisi löytynyt aika n. viikon päähän, sitten vasta kysyi, että onko pyörä heiltä ostettu ja kun ei ollut niin seuraava vapaa aika olikin 3 viikon päästä.
    No onneksi pääkaupunkiseudulta löytyy liikkeitä missä on hyvä palvelu.
  20. #80
    Lainaa (Ratamahatta @ Maalis. 17 2003,12:37) kirjoitti
    Kävin juuri Konalan pisteessä aikomuksenani OSTAA ajohousut,mutta enpäs ostanut *rgAss: menin liikkeeseen siellä ei ollut ketään muita...katselin hetken housuja ja nappasin muutamat mukaan ja kysyin saako sovittaa ja siihen myyjä joka istui tiskintakana sanoi "joo" joka olikin ainoa mitä kyseinen hemmo minulle koko aikana sanoi,jokatapauksessa sovitin housuja ja löysinkin mieleiset, koeistuin liikkeen pyörien päällä ja myyjä vain nökötti tiskin takana sanomatta mitään ja olin sen näköisenä siinä kyllä että jotain palvelua haluaisin...noh,housut sitten vein takaisin telineeseen ja odotin n.10min siinä että tule nyt myymään jotain,mutta ei.sitten päätin lähteä menemään sieltä, koska ei täällä näköjään myydä mitään.... ikkupiru:
    Toimin yrittäjänä vähittäiskaupan alalla, jos meidän myyjä toimisi yllämainitusti alkaisi lähtölaskenta välittömasti.

    Hyvä myyjä osaa "lukea" asiakasta ja huomaa kuka haluaa enemmän ja kuka vähemmän aktiivista palvelua.
    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
  21. #81
    Lainaa (Johanna500 @ Touko. 21 2009,11:14) kirjoitti
    Itsellä ainakin on vain hyvää sanottavaa Nakkilan putiikista :)
    Ei ehkä Helsingissä, mut Nakkilassa oon saanu hyvää palvelua ja yhden pyörän olen sieltä ostanut. Tietty pienempää sälää myös.
    Palvelu ollut aina kohdillaan! :peukutpystyyn:
    Sen verran voisin kuitenkin vielä Nakkilan Pyörä ja Moposta kertoa tasapuolisuuden nimissä, että viime keväänä ostin sieltä ajokengät, kypärän ja hanskat (yli 300 euron paketti) ja silloin sain erittäin hyvää palvelua, joskin silloinkin melkoisen odottelun jälkeen.

    Viime keskiviikon "myyjäsetissä" ei enää ollut kyseistä herrasmiesmyyjää. Kiitos hänelle! Samoin muistan, että viime kesänä liikkeessä oli erittäin asiallinen ja palveluhenkinen naismyyjä.


    Mutta tosiaan huonolta näyttää tulevaisuus, jos viime keskiviikon asenteella aiotaan mennä eteenpäin...

    Mutta viis näistä, tarjontaa onneksi on yllin kyllin ja Raumalla uusi liike, jota aion jatkossa käyttää!!!

    Turvallisia ajokilometrejä ja pilkettä silmäkulmaan!

    Vaikka joskus hiillyn huonosta palvelusta, muistutan itselleni, että jos joku muu on tyhmä, se ei anna minulle oikeutta olla tasan yhtä tyhmä (...vaikka joskus tosi paljon tekisi mieli valita sanat "parhaasta kokoelmastaan....":))!

    Linnunrata
  22. #82
    Ruusuja Nakkilan verkkokaupalle joka on jo kahteen kertaan tänä vuonna toimittanut kasan Suzukin alkuperäisosia muutaman päivän toimitusajalla. Alkuviikosta tilaus sisään ja tänään osat olivat postilaatikossa kun töistä palasin. Ei minun ainakaan tarvitse päästä sinne tiskille asioimaan jos voin itse tilata osat verkosta suoraan kun olen pyörän vieressä tallilla. Aivan mahtavaa kun vertaa siihen että paikallisen Suzuki liikkeen aukioloajat ovat juuri samat kuin oma työaikani ja lisäksi kyseinen pulju on vielä kesä lauantait kiinni. Hinnoitteluun en sano mitään muuta kuin että ei minua ainakaan näin kaudella kiinnosta metsästää tämän hintaisia osia (kaksi tilausta yhteensä 140€) netistä tuntitolkulla vaikka saisin ne puoleen hintaan. Talvella tilanne voisi olla erikin kun on aikaa odottaa mutta nyt ei kiinnosta kuin se että kuinka nopeasti rosvo on taas tienpäällä.
  23. #83
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mun pitää aina soittaa sinne kun verkkokaupassa ei ole toimitustampana hakua liikkeestä. En mä ala odottelemaan 2–5 päivää jotain postiennakkoa tai muuta jos samalla diisselin hinnalla haen osat tiskiltä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  24. #84
    itse kävin parivuotta nakkilassa. olin sillä hetkellä ainoa asiakas. myyjiä oli kauhee kasa tiskillä nauramassa jollekkin youtube videolle 10min kun odotin palvelua uusien ajokamojen ostoon (kypärä housut ja takki). huutelin ja viitoin että tarttisin hiukan jelppiä, niin myyjät vain katsoi päin ja jatkoi nauramista, kunnes huusin että "ONSE NYT PERKELE KUNNEI MYYMINEN KIINNOSTA " ni kyllä sammu youtube ja tuli palvelua. mutta onko nykyään näin että joutuu myyjille huutamaan ja kiroomaan että saa palvelua? V*ttu mitä touhua, ja oli viiminen kerta kun käyn siinä puljussa! loppujen lopuksi sovittelin kamoja noin tunnin ja totesin että pitäköön romunsa ja tilasin kamat saksasta
  25. #85
    Tilasin NPM:stä Suzukin varaosia netinkautta 24.4. Lasku tuli sähköpostiin 2.5 jonka maksoin tästä pari päivää myöhemmin. Sähköpostissa jossa lasku oli luki että tavarat on valmiina pakattu teitä varten ja lähtee heti postiin kunhan maksu näkyy tilillä. Nyt on kulunut yli 1.5vko maksusta eikä pakettia ole vieläkään näkynyt. Sähköpostia olen laittanut mutta sieltä ei kukaan vastaa. Alkaa tulla osille jo hieman kiire kun pitäs pidemmälle taipaleelle lähteä.
    <p>Suzuki GSX-R1000 K7</p>
  26. #86
    Kannattaisko ihan vanhanaikaisesti nyt jo soittaa sinne???
  27. #87
    Liikevaihto v. 2008 on ollut 3,9 miljoonaa ja tulos 52000 euroa
    2009 2,3 miljoonaa ja 32000 euroa
    2010 2 miljoonaa ja 11000 euroa
    2011 1,8 miljoonaa ja 44000 euroa
    2012 0,433 miljoonaa ja tappiota -84000 euroa.
    Viime vuoden tulostietoja en löydä.
    Viimeksi muokannut: Ossinmopo; 15.05.2014 klo 00:09. Syy: Korjattu kirjoitusvirhe
  28. #88
    Myös varmasti moni nykyään hankkii varaosat ja tarvikkeet ulkomailta. Itse ainakin olen Apriliaan akna ensin katsonut Nakkilan hinnan osalle ja sen jälkeen verrannut mitä maksaa esmes UK-kaupoissa. Joka kerta on säästöä tullut 20-50 prosenttia. Niin ja toimitusajatkin ovat nopeammat jos ei Nakkilasta löydy osa suoraan hyllystä.

    Ikävä homma, mutta pakko ajatella lompakolla vaikka kotimaista olisikin kiva tukea…
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  29. #89
    Lainaa Ossinmopo kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän se ala olla konkurssikypsä yritys.

    Älkää ostako muuten kuin luottokortilla jos ostatte. Taisi pojat katsella videoita liian kauan ja asiakkaat unohtuivat. Tuossa näkee tuloksen.
    Kannattaa pitää muuten mielessä että myös netiin kirjoitetusta tekstistä saattaa joutua vielä oikeudelliseen vastuuseen mikäli täysin omiaan laukoo. Nakkilan liikevaihdossa näkyy varmasti aikalailla ainakin Aprilian siirtyminen Sumekolle ja toimipisteiden väheneminen. Jos noita Nakkilan lukuja vertaa alan muihin alan toimijoihin ne ovat jopa aika siedettävät kun tulos ei ole valahtanut pakkaselle kuin kerran viiden vuoden aikana.
  30.  
  31. #90
    No joo. Tulostiedot löytyvät www.finder.fi.

    Sieltä kannattaa katsella ylipäätään yrityksien tietoja keiden kanssa toimii.

    Luottokortilla kannattaa maksaa siksi, että siinä on vielä Luottokunta tai vastaava jonka kautta voi maksun estää jos tavaraa ei tulekaan tai yritys menee konkurssiin. Tämähän pätee kaikkiin yrityksiin, niin kotimaisiin kuin ulkomaisiin.
    Viimeksi muokannut: Ossinmopo; 15.05.2014 klo 00:27.
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen