Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 150:sta
  1. #31
    Asiakaspalvelu jos jokin on todella taidetta. Asiakkaita on todella erilaisia, ja välillä pitäisi omata ajatustenlukukyky tyydyttääkseen asiakasta...

    No, tuo sanottuna, on kyllä myös todettava että huonoja myyjiäkin löytyy surullisen paljon. On tuputtajia jotka eivät anna hetken rauhaa (nykyisin ehkä vähenemään päin), ja sitten näitä joita ei asiakas kiinnosta pätkääkään, ja joita "häiritessä" tunnet itsesi vähintäänkin rikolliseksi... *

    Yhdyn Gixxerrrin mielipiteeseen hyvästä myyjästä... näin sen pitää mennä.

    Täällä tuntui olevan muutamalla henkilöllä negatiivisia kokemuksia konalan npm:stä. En tiedä mistä on kyse, mutta itse olen tähän mennessä saanut sieltä aivan asiallista palvelua. Vielä enemmän asiaan mielestäni ihmetystä tuo se asia, että omat ostokseni ovat olleet lähinnä pientä osaa omaan ritsaani, eivätkä tosiaankaan mitään rahasampoja firmalle... on se nyt kumma jos nappikauppa kiinnostaa mutta iso raha ei * *



    Pegaso IE
  2. #32
    Oli täällä Nakkilan lähettyvillä ilmestyvässä paikallislehdessä juttua Nakkilan pyörän ja mopon laajenemisesta. Itse herra Kankeri siinä kertoili ylpeänä näin asiakaspalvelun paranevan entisestään!?
    Memento Vivere

    Honda VT 750 DC1 Black Widow -01
  3. #33
    Wasa Auto Rapid Vaasassa:

    se on oikein laajalti tunnettu surkeasta asiakaspalvelusta, sitä kun ei ole. Myyjiä on kyllä aina useita liikkeessä, mutta taitavat olla ihan väärässä ammatissa *

    Siellä voi haahuilla ihan hyvin puoli tuntia, ennenkuin joku monista myyjistä tajuaa kysyä mitä asiakas haluaisi ostaa.
    Minua se ei sinänsä paljoa haittaa, eipähän myyjät hengitä niskaan *

    Yksi tuttu oli ostanut ekan moton, ja oli menossa ostamaan kaikkia varusteita tästä liikkeestä. 15 min hän pyöri liikkeessä, muttei mitään palvelua löytynyt, jolloin hän käveli ulos, ja ajoi Moto-Seinäjoelle ostoksille, sisään astumisesta noin puoli tuntia niin oli täydet varusteet päällä, jotka hän osti.
    * * * * Taisi mennä Wasa Auto Rapidilla Vaasassa hyvä käteiskauppa sivu suun *

    Se on kyllä uskomatonta miten yleensäkin motoliikkeissä on niin sairaan huonoa palvelua verrattuna esim. vaateliikkeisiin. Tuotehinnat ovat kuitenkin huomattavasti suuremmat ja samaten katteet. *
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
  4. #34
    Niillä on Nakkilan mopossa niin hyvät vermeet ettei niiden tarvitse myydän niitä ollenkaan, ne myy itse itseään.
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  5. #35
    Ne pari kertaa kun oon käynyt Tampereen Pyörässä ja Mopossa niin on palvelu pelannut ihan hyvin. Kypärän ja hanskat oon ostanut sieltä. Tänään pitäs mennä ostaan uus visiiri pottaan.
    Pain is just weakness leaving the body
  6. #36
    Mitähän palkkaa maksavat prutkukaupan myyjille vai tulevatko myyjät sinne entisentyyppisistä rautakaupoista. Pienellä palkalla saa pientä (lue nolla) apua. Avun antajan eväät sen mukaiset.

    Itse hankin kaupassa palvelun jos sitä tarvitsen. Asiantuntemusta ja neuvoja jonkin tuotteen suhteen joskus kyselen. Aika usein myyjä säveltää vastauksen oman mielihalunsa mukaan. Ja sen myös aika usein näkee. Joskus suorastaan valehtelevatkin. Jaa, mut miten se valehteleminen määritellään.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  7. #37
    Onneks lompakolla voi ihan hyvin äänestää. Mä en ainakaan osta mitään puljusta jossa palvelu on huonoa tai sitä ei ole ollenkaan.
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  8. #38
    Lainaa (Trans @ Huhti. 03 2004,17:21) kirjoitti
    Oli täällä Nakkilan lähettyvillä ilmestyvässä paikallislehdessä juttua Nakkilan pyörän ja mopon laajenemisesta. Itse herra Kankeri siinä kertoili ylpeänä näin asiakaspalvelun paranevan entisestään!?
    Oli pakko kommentoida vanhaa ketjua kun näin tämän...

    Eipä ole palvelu parantunut. Vaikka remppa nyt vielä kesken on..Kävin pari viikkoa sitten uusia kenkiä koittamassa.. ei palvelua (oli siellä pari, kolme asiakasta että sen ymmärsin). Hain sitten kengät muualta. Tänään piti hakea varaosia, edellä yks asiakas. Noh, n. 15min odottelun jälkeen toinen myyjä kävi kysymässä että jokos palvellaan. Myönteisen vastauksen jälkeen itse kerkesin nyökkäämään ja sanomaan "mor..." kun myyjä jo katos taakse. Meni siinä varmaan puolisen tuntia, aikaa kun oli, ja äijää lappas vähän väliä ohi muttei ketään mitenkään reagoinut minuun. Kun ensimmäistä asiakasta palvellut myyjä tuli puhumaan kännykkään tiskin taakse ja katosi taas, paloi oma pinna. Saa niitä varaosia muualtakin.
  9. #39
    ObiVanKenobi
    Toi konalan liikkeen touhu kuulostaa aika tutulta..
    Lahdessa tota roolia näyttää vähän hakevan Bike Point. Sinne kun satut sopivaan aikaan menemään kun liike on varustettu tiety(i)llä myyjähenkilö(i)llä niin saat seisoskella ihan rauhassa eikä tarvii pelätä, että joku tulis jotain kyselemään!!
  10. #40
    Nakkilan päänakkikioskilla Nakkilassa lupasivat minulle pari vuotta sitten tilata muutamat kaasarinosat. Siinä sitä sitten soittelin parin kuukauden välein, kun mitään ei kuulunut. Kaikenlaisia selityksiä sain kuullä. Lähettelin meilejä itse pääpomollekin, mutta en tietenkään saanut vastauksia. Tilasin sitten USA:sta, kesti vajaan viikon ja hinta oli halvempi kuin Nakkilassa. Eipä muuten ole vieläkään kuulunut Nakkikioskista mitään. Jollei Nakkilasta olisi nahkiaisia, poistaisin koko paikannimen aivojeni vähäisestä muistista.
    Kalle T.
  11. #41
    Itse asun tässä ihan kyseisen puljun Nakkilan toimipisteen lähistöllä. Kaverini on 1,5 vuoden sisään ostanut sieltä uutena kaksi pyörää, -03 kuussatkun gixerin, jonka myi minulle parin tuhannen kilometrin jälkeen ostettuaan samaisesta pyörämallista tuhatkuutioisen version, samaiseta liikkeestä.

    Olen ko. liikkeessä asioinut jo aikoinaan, kun piikillä ajelin. En ala tässä sen kummemmin erittelemään kokemuksiani, mutta ne ovat aina olleet poikkeuksetta negatiivisia. Pitää alkaa jo jonkin matkan päähän lähteä, jos palvelua haluaa. Sillä myöskin huonojen kokemusten kautta n. 35km päässä sijaitseva Motorauma on joutunu boikottini kohteeksi (enkä ole todellakaan ainoa).
  12. #42
    Itse olen Nakkilan liikkeestä ostanut vuosien aikana kaksi uutta pyörää, varusteita, tarvikkeita sekä huoltoa. Mulla ei ole ollut ko. talosta huonoja kokemuksia. Nykyään ajan erimerkkisellä pyörällä mutta osan tarvikkeista haen sieltä edelleen.
  13. #43
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Viime lauantaina kävin pääkallopaikalla hiukan uutta mopotinta katsomassa. Mun mielestä palvelu oli just mulle sopivaa, eli kaveri tuli kysymään voiko hän auttaa. Sitä kaipailin joten apua tuli, hiukan lisätietoa pyörästä jne. Sopiva hintakin löytyi. Pyörä jäi kuitenkin sinne vielä (vanha pitää myydä ensin)



  14. #44
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Nakkilasta se meikäläisen pyörä sitten tuli. Kaikki meni mun mielestä ihan niin kuin pitikin, hinta oli sopiva jne. Myyjä oli kovin asiallinen ja ainakin minä tykkäsin tehdä kauppaa. Jyrki Mäkipirtti tais olla miehen nimi.

    Ainoa miinus tulee oikeestaan siitä, että mun piti ostaa muutamia Acerbiksen muoviosia samalla joita he tuovat maahan, mitään niitä osia eivät tietenkään tuo jotka minua kiinnosti... Mutta saan mä vastaavat kuitenkin muualta eli nou hätä.



  15. #45
    Npm:stä vähän ristiriitaisia kokemuksia, välillä hyvää, välillä vähemmän. Motoraumaan menen vain, jos on pakko.

    Kantapaikaksi on muodostunut Porissa Motoxi. Palvelu on yleensä vähintään kohtuullista, parilta kaverilta aina hyvää. Osat hankitaan, vaikka nippelin tilailussa menisi aikaa.

    Ruuhka on oikeastaan ainoa ongelma. Melkein aina porukkaa enemmän kuin myyjiä (kesällä ainakin). Ehkä muutkin ovat tyytyväisiä? Ja onhan se ainoa oikea mp-kauppa Porissa...

    Uuden pyöränkin sieltä ostin. Säästö oli aivan törkeän suuri verrattuna Motorauman "tarjoukseen"...ja palvelu vei 6-0.

    Jos uusi pyörä vielä tulee siinä ajassa kun lupasivat, enpä valita yhtään... wait and see...
  16. #46
    Näin se vaihtelee, ja liikkeet saattaa kehittyä, toiset taantuakin.

    Aikoinaan olisin ostannu emännälle GSX-1400:sen Motoxista, mutta myyjä innostui puhumaan "tosi munanpidentimestä", vaikka justiinsa oli ollut juttua että tulisi vaimolle. Aattelin että aika härskisti ja loukkaavasti sanottu. Ei sitten tullu Suzukia emännälle, otti Yamahan, kun Moto-Rauman tarjouskin oli hyvänlainen silloin.

    Moottoripyörämyyjissä on aika paljon pikkupoikia, jotka ei tiedä valitettavasti myynnistä ja asiakaspalvelusta mitään. Mutta eihän se meitä häiritte, ehkä hiukan kyllä heitä itseään, kautta rantain. Hyvä myyjä tekee kaupan moottoripyöräalalla vaikkei ostaja meinais mitään ostaakaan. Menkääs moikkaan Uudentalon Jukkaa Loimaalle V-Twin Cityyn, on suhteellisen mainio esimerkki hyvästä myyjästä joka tekee kyllä kauppaa.
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  17. #47
    Mistä tiedät että myyjä puhuu potaskaa?
    - sen huulet liikkuu...
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  18. #48
    Lainaa kirjoitti
    Huh huh, kuulostaakohan liian nipottamiselta
    . No ei kuulosta ja varmaan tilinpäätöksessään huomaavat "viriilin" myyjän tuloksen.... *



    Ninja Wikakasa
  19. #49
    Lainaa (karmolis @ Kesä. 22 2005,08:59) kirjoitti
    Nakkilasta se meikäläisen pyörä sitten tuli. Kaikki meni mun mielestä ihan niin kuin pitikin, hinta oli sopiva jne. Myyjä oli kovin asiallinen ja ainakin minä tykkäsin tehdä kauppaa. Jyrki Mäkipirtti tais olla miehen nimi.

    Ainoa miinus tulee oikeestaan siitä, että mun piti ostaa muutamia Acerbiksen muoviosia samalla joita he tuovat maahan, mitään niitä osia eivät tietenkään tuo jotka minua kiinnosti... Mutta saan mä vastaavat kuitenkin muualta eli nou hätä.
    Viimeiset 3 uutta pyörää on perheeseen tullut kyseisestä liikkestä. Vain ja ainoastaan mainitsemasi myyjän takia, myyjä kuuluu niihin harvoihin huippuammattilaisiin jotka osaavat työnsä.
  20. #50
    No, minä ainakin olen aina saanut hyvää palvelua Nakkilan ja Helsingin pisteistä!

    Nakkilasta ostin keväällä fillarin ja tänään kävin hakemassa Konalasta takanakin, kun edellinen puhkesi aamulla töihin tullessa.

    Ilmeisesti on käynyt hyvä tuuri myyjien suhteen
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  21. #51
    Viralliselta Nakkikioskilta joudui myös satulaan ruuvia/pulttia kyselemään alkukesästä (=touko-kesäkuu). Ei kuulemma ollut osaa hyllyssä, joten joutui tilaamaan ihan Italiasta asti. Haluton ja väsähtänyt puhelinääni vaan totesi Italian suunnalla olevan tietokonepäivitys tms. joten tavaran tulo saattaa kestää. Noh, eipä ole osasta vielä mitään kuulunut mutta onneksi joktkut asiansa osaavat huollot (MR-Power) sentään pitävät kulutusosia hyllyssään, ettei kaikki ole vain Nakkikioskista kiinni. Onneksi!!!
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  22. #52
    oma mopo tuli haettua nakkilasta ja ensin mieheni väänsi kauppaa puhelimessa ja sähköpostilla ja kun tuli mopon haku eteen menin sinne yksin.. ajattelin saavani ynseän palvelun tyyliin myydään ny tolle akalle se mitä se on kinunnu ja päästään siitä eroon mut kokemus olikin aivan toinen. pyöräkauppias oli tosi asiallinen ja mulle tais eka tulla tunne että täältä pitää jo päästä pois koska juttua ja esittelyä tuli myyjältä kahen pyörän verran. jouduin jälkeenpäin soittelemaan vielä merkillisestä ajovalosta ja myyjä lupas heti tulla vastaan korjaussummissa kunhan vika selviää. noh vika ei aiheuttanut kuitenkaan uutta yhteydenottoa nakkilaan ja näin ollen mulle jäi hyvä maku suuhun liikkeestä.varmasti kyttään vaihdokit sieltä ennenkun muualta jahka joskus aika vaihtoon tulee.
    --WROOM--
  23. #53
    Lainaa (mikkokoo @ Elo. 02 2006,09:34) kirjoitti
    Viralliselta Nakkikioskilta joudui myös satulaan ruuvia/pulttia kyselemään alkukesästä (=touko-kesäkuu). Ei kuulemma ollut osaa hyllyssä, joten joutui tilaamaan ihan Italiasta asti. Haluton ja väsähtänyt puhelinääni vaan totesi Italian suunnalla olevan tietokonepäivitys tms. joten tavaran tulo saattaa kestää. Noh, eipä ole osasta vielä mitään kuulunut mutta onneksi joktkut asiansa osaavat huollot (MR-Power) sentään pitävät kulutusosia hyllyssään, ettei kaikki ole vain Nakkikioskista kiinni. Onneksi!!! *
    Tuli postiennakko ilmoitus Nakkikioskilta joulukuussa, Ihmettelin, että mitä hel*ettiä kun en ole mitään sieltä tilannutkaan mutta kas se alkukesän kyselemäni satulan ruuvvihan se siellä! Toimitusaika vaivaiset 6+ kk. Tiedän, ettei kaikki ole vaan Nakkikioskista kiinni mutta kyllä voisi hivenen toimintaa rasvata niin täällä kuin siellä pääkallopaikalla saapasmaassa (jos se nyt ikinä heistä oli kiinni...). Niin, ja tällaisissa tapauksissa olisi varmaan asiakkaalle hyvä soittaa ennen kuin lähetteleepi mitään. Tietty, jos posti ei tuosta palvelusta yritykseltä mitään ota niin sitten ymmärtää. Paketit kun tunnetusti palautuu lähettäjälle jos ei vaivaudu noutamaan...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  24. #54
    Lainaa (mikkokoo @ Tammi. 19 2007,11:23) kirjoitti
    Tietty, jos posti ei tuosta palvelusta yritykseltä mitään ota niin sitten ymmärtää. Paketit kun tunnetusti palautuu lähettäjälle jos ei vaivaudu noutamaan...
    Kyllä nuo lähettävälle firmalle kalliiksi tulee. Joutuu maksamaan postin kulkemisen molempiin suuntiin + postiennakon palvelumaksun.

    Sitä en sitten tiedä, minkälaiset sopparit Nakkilalla isona postittajan on, mutta ainakin pienemmässä mittakaavassa toimivilla tuo menee näin.
    Kitka miehen tiellä pitää!
  25. #55
    ja moni paikka periikin tän sitten ostajalta....
  26. #56
    Lainaa (NgkR @ Tammi. 22 2007,15:43) kirjoitti
    ja moni paikka periikin tän sitten ostajalta....
    There Is No Such Thing As A Free Lunch
    Kaiken maksaa loppuksi asiakas.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  27. #57
    Mä pistän tänne kun en viitsi pistää uuttakaan pystyyn...Oot joskus kirjoittanut tästä samasta jutusta tänne mut en enää löytänyt sitä!

    Tämä koskeen päänäkärin (nakkilan) huoltopuolta!Kesällä tuli ryömittyä pyörällä ojan pohjaa josta sitten lennettiin yli sarvien ja pyörä perästä!Pyörä oli korjauksessa siellä 1,5kk ja saivat vaihdettua siihen vaan tankin ja takakatteen...Eivät olleet korjanneet läheskään kaikkia mitä oli listassa!Otin pyörän mukaan samantien kun ajokauttakaan ei ollut enää paljonkaan ja oli pakko päästävä ajelee...Kysyin vakuutusyhtiöltä mitä tehdään kun pyörä ei vastaa uutta sitä mitä oli ennen kolaria eli uutta..Vakuutus muija antoi mulle Listan mitä pyörään oli tehty siinä luki että oikean puoleiset katteet on vaihdettu kaikki vaikka näin ollen niille ei olla tehty mitään...Mun mielestä se on rikos!Sanoin asiasta vakuutustarkastajalle mutta se sanoi et ei voi tehdä asialle mitään!Neuvot olisi nyt poikaa...Todisteita on jos niin pitkälle tarvii mennä...Se äijä joka korjas mun pyörän niin vittuilee vaan ja väittää et ne on vaihdettu! Oli niin hilkulla etten käynyt siihen käsiksi! Voin sanoa etten tuu koskaan asioimaan kyseisessä putiikissa...



    R6-R Black 2006
  28. #58
    Itsellä samanlaisia kokemuksia, kuin sorsalla. Heinäkuussa meni pyörä nurin parkkipaikalla.. Aika vähäisillä vaurioilla selvittiin. Vasemman puolen katteisiin muutamia naarmuja, peili rikki, vas. vilkut rikki...ja tankki alko vuotaa polttoaineita pihalle. Vein pyörän tohon konalan pisteelle ja lupasivat tilailla osat ja laittaa kiinni. Kun aikaa tästä oli kulunut n. reilu kuukausi soittelin perään, että missä mennään kun mitään ei ollut kuulunut. Vastauksena tuli vain ettei ole osia näkynyt.. Okei odotellaan.. Meni pari viikkoa ja soitin uudelleen - sama vastaus, ei osia. Kysyin mahdollisuutta selvittää, missä osat on menossa, mutta se ei kuulemma onnistu.. Tähän minä, että "MITÄ VITTUA?!". Normaalin postipaketinkin pystyy nykypäivänä jäljittämään... Ts. Nakkilan poikia ei vain kiinnosta. Tässä vaiheessa tuli mitta täyteen ja otin yhteyttä vakuutusyhtiöön tiedustellakseni mahdollisuutta vaihtaa korjaavaa liikettä näin lennosta. Seuraavana päivänä soitti vahinkotarkastaja ja lupasi mennä paikan päälle. Tuli seuraava aamu ja Veikko Vahinkotarkastaja(nimi muutettu) meni HPM:n ovesta sisään. Ja OHO!!! Yllätys-yllätys tilatut osat ovat kuin ovatkin paikalla... Perkele!
    Tästä meni pari viikkoa ja tuli puhelu, että pyörä on muuten valmis, mutta polttoainevuotoa ei ole korjattu. Tiedustelin syytä, niin ei kuulemma mennyt kaskon piiriin. Noh, soitto vahinkotarkastajalle ja tuli vastaus, että korjaaja oli hänelle ilmoittanu, että vuoto ei johdu kaatumisesta. Ei perkele tarvitse olla Albert Einstein päätelläkseen, että jos vuotoa ennen kaatumista ei ollut ja kaatumisen jälkeen oli - mistä vuoto mahtaa johtua?! Olisko kaatuminen mahdollisesti syynä...? Korjaaja oli saanut tarkastajan vakuutettua, että vuoto on ollut jo aikaisemmin... Onko perkele korjaajan tehtävä korjata viat, vai päätellä syitä niiden olemassaoloon?!?! No en alkanut tästä enää tapella, koska halusin pyörän vaan talven alta talliin. Vuoto korjattiin epoksimassalla kun uusi tankki olisi maksanut hunajaa...
    Eikä tässä vielä kaikki..
    Viedessäni pyörän HPM:lle sovimme, että samalla tehdään pyörään määräaikaishuolto. Hakiessani pyörää totesin, ettei huoltoa oltu tehty... Korjaaja väitti, ettei huollosta oltu sovittu, vaikka juuri hän oli se kenen kanssa huollosta kasvotusten sovin... Ei vittu mitä touhua. Aikaa koko spektaakkeliin meni reilut kolme kuukautta. Jos kaatuminen olisi sattunut keväällä, niin koko ajokausi olisi ollut pilalla. Noh, pääsivät ainakin yhdestä asiakkaastaan eroon pysyvästi. Luulisi, että noin ala-arvoisella palvelulla ja ammattitaidolla asiakkaat häviävät tyystin..
    Ainoa positiivinen asia oli, kun tiskillä ollut naismyyjä älysi esittää pahoittelunsa huollon suorittamatta jättämisestä. Kukaan muu ei pahoitellut tapahtunutta missään vaiheessa... Aika synkkää...

    Ehdotuksia Aprilian huoltoa suorittavista liikkeistä pk-seudulla otetaan ilomielin vastaan...



  29. #59
    Yksi mitä tuossa nakkikioskissa olen ihmetellyt, on se että että ei edes perusosia ole hyllyssä, sillä jos on virallinen maahantuoja suzukille ja ei edes polttoainesuodatinta löydy suoraan hyllystä, mielestäni öljyn- ja polttoainesuodattimet on peruskamaa...
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  30.  
  31. #60
    Itse käytän Apriliani Malmilla MJL-huollossa. Löysin paikan muuten hieman samanlaisen episodin kautta. Auto peruutti p-paikalla pyörän kumoon ja matkantekoa ei haitannut muu kuin mutkalla oleva seisontatuki. Soitto Konalaan ja kahden viikon päästä olisi mekaanikko vaivautunut katsomaan. Soitto Matille Malmille, vastaus oli, että aja tänne, pyörä pukille ja viisitoista minuuttia myöhemmin oli seisontatuki oiottu.
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen