Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:st 30:een 148:sta
    Kvin juuri Konalan pisteess aikomuksenani OSTAA ajohousut,mutta enps ostanut menin liikkeeseen siell ei ollut ketn muita...katselin hetken housuja ja nappasin muutamat mukaan ja kysyin saako sovittaa ja siihen myyj joka istui tiskintakana sanoi "joo" joka olikin ainoa mit kyseinen hemmo minulle koko aikana sanoi,jokatapauksessa sovitin housuja ja lysinkin mieleiset, koeistuin liikkeen pyrien pll ja myyj vain nktti tiskin takana sanomatta mitn ja olin sen nkisen siin kyll ett jotain palvelua haluaisin...noh,housut sitten vein takaisin telineeseen ja odotin n.10min siin ett tule nyt myymn jotain,mutta ei.sitten ptin lhte menemn sielt, koska ei tll nkjn myyd mitn....
    I want to die peacefully in my sleep like my grandfather. Not screaming in terror like his passengers.
    Tll Tampereellakin on kyseisen puljun konttori. Itsellni kvi viime kevn aivain samallalailla, tosin olin ajokenki sovittamassa. Valehtelematta 20 minuuttia odottelin myyj, jonka jlkeen poistuin ostamatta mitn
    Suomessa sokeat tekevt prekoreja, Italiassa moottoripyri.

"Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pit pll vilkkua
    jos oot jo ojassa"
    Varmaan missasin sun pointin, mutta minusta on kiva, ettei myyj tuputa tuotteita vaan palvelee _pyydettess_.

Jos lysit sopivat ja mieleiset housut, niin miss mtti?
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Varmaan missasin sun pointin, mutta minusta on kiva, ettei myyj tuputa tuotteita vaan palvelee _pyydettess_.[/QUOTE]<span id='postcolor'> No kyll minusta olisi kohteliasta, ett myyj kysyy tarvitsenko palvelua, johon voin vastata kieltvsti jos en palvelua tarvitse. Palvelu pitisi pelata ilman, ett sit joutuu erikseen ruinaamaan. Selv protestihan on jtt ostamatta jos kaupankulku ei miellyt. Kyll noita vermeit myy moni muukin! * *Huh huh, kuulostaakohan liian nipottamiselta. *
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
    Noin toi homma on aina tuolla, kvin kerran ostamassa ilmanputsariljy, seisoin tiskill purkin kanssa 10min odottaen liikkeen johtajan lopettavan puhelunsa siin tiskill.Toista myyj ei ollut eik ko. henkil voinut samalla naputella sit ljy mulle.
    M olen joskus kynyt pakosta tuossa liikkeess, mutta muhun tuo "FuturaRST".n suosima ota-tai-jt kaupankyntimentaliteetti ei oikein iske. Jos liikkeess on myyj,sen PIT tulla kysymn ett mit asiakas haluaa. Se vaan kuuluu hyviin kaupankynti- ja kytstapoihin.

[QUOTE]Varmaan missasin sun pointin, mutta minusta on kiva, ettei myyj tuputa tuotteita vaan palvelee _pyydettess_.

Jos lysit sopivat ja mieleiset housut, niin miss mtti?[CODE]

Jos telineen luona seisoskelu myyj vilkuillen ei ole palvelun haluamista niin ei mikn.jos min haluan tukea firman toimintaa vaikka vain 200 eskolla niin haluaisin kyll siihen hintaa jotain muutakin kuin "joo".noh jokatapauksessa nekin eskot meni Alrightiin jossa palvelu pelasi ja lytyi sopivat "lastenkoko housut"
    I want to die peacefully in my sleep like my grandfather. Not screaming in terror like his passengers.
    Joo rovaniemell sijaitsewa vauhtikampe liikkess olen saanut samanlaista palwelua itse johtajan osalta.(snow cross mestari)
    on kai liikaa pyttyj hyllyll,siisp siirryin suomen parhaan osa myyjn eli all rightin asiakkaaksi ja huollot teetn nykyn kuusamossa johon on vain tunnin matka ja osathan tulee pivss joka tapauksessa helsinkist tnne pohjolaan.
    kun ei aina saa palvelua voi siirt seuraavaan puljuun ei kai me viel ryssss asuta vaikka joskus silt tuntuu.
    olen itsekin myynti tyss ja ei tawaraa myyd jos vain nuokutaan tiskin takana lueskennellen jotain lehte ,tuleehan siin asiakkaallekin tunne mit pirua m tll teen vai mit.
    m tykkn kanssa katsoa ja kokeilla varusteita itsekseni,
    enk todellakaan odota ett myyj tulee pokkailemaan
    ja kumartelemaan mulle.
    jos tarvitsen palvelua niin kysyn sit.
    yleens tiedn mit haluan, mutta jos on kysymist niin silloin
    toivoisi ett myyj mys tiet jotain.
    olen niin usein todennut, ett kun asiakas tulee myymln
    niin sit ollaan noin viiden miehen levyisi ja oma asenne on
    kuin kuninkaalla, vhn niinku: ku min ostan ni myyjt kumartaa ja kaikki muut vistyy.
    tai toisin sanoen: ku m sanon p###a ni s kyykkt.
    ei ne myyjtkn tota jaksa kauaa.
    joten sin eli asiakas, mieti vhn omaa kytstsi, ei ne sun
    rahat ole ainoat maailmassa.
    itse empaattisen luonteen omaavana ihmettelen aina miten jengi ajattelee vain sit omaa itsen, ihan kuin muita ei olisi!

mit tst opimme: myyjksi en ryhdy! tulee liikaa p###aa niskaan!
    tos pydll on purkki mis lukee HAISTA P###A >ota siit!
    Noh,en nyt ihan tollasta tarkoittanutkaan....
    Kyllhn se niin on, ett myyjn tehtv on palvella asiakasta. Tyskenteleehn hn "asiakaspalvelu" tehtviss.

Itsekkin toimin muutamana iltana viikossa ko nimikkeen alaisissa tehtviss. Eniten kypsyy sellaisiin jotka ihan hyvin nkevt ett minulla on toisen palveleminen kesken, mutta silti haluavat palvelua HETI. Ja ne on aina samat naamat, meill ky joka ilta suunnilleen sama asiakaskunta.

Itse kun olen kaupoilla niin odotan myyjn huomioivan minut, ja ehk kysyvn tarvitsenko jotain apua, jos sanon ett en, niin silloin haluan olla rauhassa.

Ylimielisyys tiskin molemmin puolin on aika hirveet
    1290SAR, Super, 660Rallye, g/s
    Menet kauppaan, hetken hiihdeltysi myyj tulee;
    "Pivee, voinko auttaa jotenkin"
    "Eeeii, kuhan katselen"
    "Ok, ilmoittakaa jos tarvitsette apua"
    Sitten myyj hipyy jonnekin taka-alalle odottamaan sit katsetta ett hei jtk tule kertomaan saako tst isompaa kokoa tai jotain vastaavaa...

noooin se pit menn, jotakuinkin.
    Rakastan Itseni
    Juuri noin.

Tottakai on olemassa hankalia asiakkaita enk itseni sellaiseksi miell. Odotan omaa vuoroani ja jos joku kama on loppu, niin ymmrrn ettei se ole juuri sen myyjn vika.

Mutta jos lompsii liikkeess puolikin tuntia ja myyj ei kiinnosta edes se katsekontakti, niin onhan siin joku pieless. Miksi siell sitten myyj edes on? Mp-liikkeethn ei ole yleens itsepalvelumarketteja.

Samoin sanat "Piv", "Kiitos" "Nkemiin" tai "Moi" ovat peruskytssntj kaikille, niin asiakkaalle kuin myyjllekin.
    Onneksi pasiassa myyjt osaavat tyns!
    Joillekin myyjille sana asiakaspalvelu on tysin tuntematon sana ja ksite. Palvelualalla sen luulisi olevan itsestnselvyys, mutta ei. Asiakkaan silmn pist pienetkin asiat, joita myyj ei vlttmtt edes huomaa. Kaikesta voi antaa aina palautetta, mys asiakaspalvelusta, palautteen ei tarvitse olla "pahasti sanottua", vaan asiallisesti mainittua.
    Ja sellaiseenhaan liikkeeseen ei tule menty toiste, jossa ensimmisell kerran on saanut huonoa palvelua...
    Erilainen "nuori".
    jpette:n avatar
    Liittyi Feb 2003
    Rovaniemi... Nykyn jo hiukan pysyvmmin
    Jep jep... Nytt olevan kyseisen firman tuotemerkki toi palveluhaluttomuus... Oon itse vieraillut tn putiikin Nakkilan konttorissa joka oli kuta kuinkin edellisten toisinto, mitn ei oo, kaikkea on vaikee tilata ja se mit siel on niin se on jtvn hintaista. Ers mpyrilev kaveri kvi siell vaihdattamassa fj:hn erst tiivistett joka oli jnyt vaihtamatta kun ei kyseist kumirinkulaa ollut. Laskuttamista ei unohdettu.
    * * *
    ...hyvt oli pirskeet. Toivottavasti jatkuvat muualla...

Semper fidelis

"Tistni masentukaa, valtiaat! Ei muuta. Jttimisen raunion saarsivat kaikkialta ermaat, levisi hiekka paljas, tasainen."
    P.B.Shelley
    Jsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (antti @ Maalis. 18 2003,10:24)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ylimielisyys tiskin molemmin puolin on aika hirveet[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ylivoimaisesti paras kommentti tll palstalla

Olen aivan samaa mielt.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettins!

Moralisti - Ihminen, joka pelk kuollakseen, ett jollakin jossakin on hauskaa.
    Tnn olin nakkilan myyntipisteess ja olin ainoa "ihminen" kyseiss liikkeess ja silti en saanut mitn palvelua vaikka olin rahat kourassa tiskill!

Myyjt kvelivt vain ohi tutkivat puhelimiaan
    Aprilia RSV 1000 R 04
    Pitiskhn tlt lhett palautetta ko. firmaan. Hittoako tollaisilla firmoilla tekee joissa jtkt viett mieluummin aikaansa tiskin takana kuin asiakkaan kanssa.

Jumankauta, ainakin pkaupunkiseudulla PIT olla palveluasennetta muuten saa hakea leipns muualta!

Erehdyin tosiaan kerran tn vuonna ko. putiikkiin ja eiks "puhelinkeskustelustaan" hiritty jannu tokaissut kyselyyni ett "noooooo-joo-oo" - siin samassa tein jo ptksen ett lytyi kysymni osaani tai ei niin tnne rahojani en anna. Ihan itsenikin hvetti kun jouduin "vaivaamaan" myyj ja nyttmn kysymini laseja perin "hankalasti" avattavan myyntitiskin alta.

"Ylimielisyys tiskin molemmin puolin on aika hirveet"

Nin sanoi joku. Osaltaan kyll, mutta jos ihminen on mennyt tihin myyjksi palvelualalle, niin silloin tytyy tiet, ett arvostelua (kovaakin) saattaa saada osakseen.

Ja jos asiakaspalvelussa oleva ei tied, ett asiakas on AINA "oikeassa", vaihtakoon alaa.
    En tahtoisi yleist nin rumasti mutta oma mielipiteeni on ett maahantuojat ovat tysin pihalla olevat... masco,nakkila ym... , ei sen puoleen, kohta kun saadaan se eu direktiivi joka kielt suomen tmn hetkiset tyllistvt (eu komission mielest kaupankynti rajoittavat) kaupan portaat pois (tss tapauksessa maahantuojat) pois vlist helpottuu a. tavaran saanti b. kukkaro (hinnat laskee todella paljon sill maahantuojan periaate on: ostamme sisn tavaran jonka hinta meille on x, laitamme x:n pern yhden nollan lis, nin saamme hinnan jonka JLLEEN MYYJT maksaavat meille, sitten kun viel listn tuohon hintaan ne jlleenmyyjien kermt voitot niin oho... yksi mnnnrengaskin maksaa miljoonan. Toivon ett kukaan ei ota tst viestist takkiinsa
    C B R
    Kyll kieltmtt joskus ihmetytt, minklaisia perkylmn amiksia jotkut tihin ottaa.
    Eip taida olla minknlaista asiakaspalvelualan koulutusta joillakin myyjill, korkeintaan ehk joku kahden pivn kirjekurssi "kuinka myyn autoni mahd. suurella voitolla" tai vastaava...
    Die, spamming faget.
    Viime kesn asioin tuossa Nakkilan Tampereen myymlss. Tarvitsin vaihdevaijerin Vespaan. Puhelimessa kertoivat, ett lytyy, ja kvin hakemassa pois. Asennuspuuhissa paljastui, ett olivat myyneet minulle kaasuvaijerin.

Menin sen kanssa kauppaan. Paljastui, ett ukko oli tiennytkin sen kaasuvaijeriksi. Sanoi, ett hn ajatteli, ett saa siit tehty vaihdevaijerin, kun laittaa nipan.

Olisi varmaan saanutkin, mutta se oli n. 5cm liian lyhyt...
    "Tavara tykk, ett sit kytetn."
    -Ohjeistamispllikk Jaakko Parantainen
    Nakkilan Pyrn Konalan ml on kyll ihme paikka. Siell ei todellakaan tarvitse pelt myyjn kiinnostuvan asiakkaan tarpeista.
    Kaipa ne italopyrt revitn ksist ilman myyntiponnisteluja, ja tarvikemyyntihn ei varmasti voi olla kannattavaa bisnest.

Jos olisin Herra Nakkila niin kyll Konalassa vaihtuisi henkilkunta nopeasti.
    BMW R 1200 RT
    Honda GL 1000 Caferacer

EX
    Yamaha GTS
    Rocket lll
    Honda VFR1200
    Honda GL1800
    Honda ST1000 Pan European
    Honda Transalp
    Honda CB750
    Honda GL1000
    Yamaha V-max
    Suzuki GT125
    Nopeita Tunturi SuperSportteja 70-luvulla
    Olen aikalailla pyrinyt asiakaspalveluhommissa ja sanoisin, ett sit myyj tarvitaan antamaan asiantuntemusta ja kertomaan tuotteesta.
    Sanotaan vaikka ajoasut.Kyll minkin osaan menn hakemaan housut telineest ja ostaa ne, mutta mit kaipaan on myyj, joka selitt tuotteiden ominaisuudet.Esim miksi pit Gore-Texi parempana, mihin tulisi kiinnitt huomiota housuja valitessa, mik on ajoasento, miksi suojat, ovatko ne oikeilla paikoillaan minun pituuteeni nhden...?? SE on sit palvelua-ett myyj auttaa asiakasta valitsemaan tuoteen joka on asiakkaalle SE OIKEA.Ja pudottaa viel sitten hinnasta sopivasti, jotta asiakas poistuu liikkeest tunteella ett teki TODELLA hyvt kaupat.Hyv mieli on ns osa kauppaa.
    Varsinkin erikoistuotteet tn pivn ovat asiakkaalle vaikeita, kun ei kertakaikkiaan ole tietoa, siit mihin suuntaan kehitys on niiss kulkenut ja miksi.Mielln kyprt ja useimmat moottoripyrilylle trket asiat juuri niiksi erikoisjutskiksi?? Ents te?
    Kyll sill asiakaspalvelulla ja tuotteen esittelyll (ystvllisell ja todenmukaisella) on suuri merkitys ostoptkseen kuin ostoptkseen...!
    C B R
    "Noin toi homma on aina tuolla, kvin kerran ostamassa ilmanputsariljy, seisoin tiskill purkin kanssa 10min odottaen liikkeen johtajan lopettavan puhelunsa siin tiskill.Toista myyj ei ollut eik ko. henkil voinut samalla naputella sit ljy mulle. "
    sanoi joku tuossa aikaisemmin. Itsellni tysin sama tilanne paitsi, ett hain jarrunestett ko. puljusta.

Ja kyll niiden myyjien tytyy kyykt silloin kun asiakas pyyt, yksi niist palvelualojen riemuista. Ja juuri tst syyst suosin mys muissa ostoksissa pieni virmoja joissa saa kunnon palvelua ja on muutenkin mukava ilmapiiri kun taas marketeissa joissa saat ravata krryjen kanssa 2km. etsiesssi mansikkahilloa. Mutta mielipiteit on varmastikin yht monta kuin meit, mutta omani on, ett kyll palvelua pit olla. Parista paikasta sit olen saanut ja niit mys muille suositellut.
    Ilmeisesti mopokauppa ky kuin siimaa niin pojilla tosiaan on varaa vet sill "ota tai jt" asenteella. Itse en siit kyll perusta.
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

"Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysri 2.8.03
    Kyll myyjn tulee palvella ja olla saatavilla oikealla tavalla. Joka ei sit osaa, olisi syyt vaihtaa ammattia - jopa omistajankin. Tosin omistaja saa palkinnon menestyksestn.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Samankaltaiseen spektaakkeliin olen itsekin trmnnyt konalan NPM:ss.

Tankkilaukku, kyprn visiiri ja hanskat ji ostamatta viime kerralla. Useita kertoja olen sielt jotain ajatellut hakea ja sama aivan ksittmttmn surkea asiakaspalvelu joka kerta.

Noh, nyt on ainakin konalan toimipiste pannassa, haetaan sitten kilpalijoilta joissa sentn tajutaan asiakaspalvelun arvo.
  30.  
    Vhn off-topic, mutta kuitenkin.

Kvin viime syksyn ostamassa tlln paikallisesta kodinkone liikkeest, kun vanha alkoi olemaan todella resu ja oli hyv tarjous lehdess. No ei muuta kuin takki niskaan, ja menoks.

Paikalle saavuttaessa ei myyj ollut missn mailla ei halmeilla, no osaan katsella tllj ilman apujakin. Hetken aikaa tiirailtuani lysin mieleisen mallin eik hintakaan ollut paha. Joskaan ei vielkn myyj.
    No sit siihen plhti vhn vanhempaa asiakaskuntaa paikalle myskin katselemaan uutta telkkaria, ja heti oli myyj palvelemassa. No ajattelin ett palvelkoon noita, jos noilla on vaik kiire. Sitten puskikin lis porukkaa ja palvelu siirtyi suoraan niille minua ja rouvaani mitenkn huomioimatta. Siin alkoi jo sappi kiehumaan et ***tu mits nyt.
    Sit nin kun yksi myyj oli lhdss jo kotia tittens ptytty, ei muutakuin pern ja huikkaamaan et haluatkos tienata hyvt provikat. Kaveri oli heti juonessa mukana vaikkakin sanoi et siell on kyll myyj jonka pitis palvella. Sanoin kaverille et niin onkin, mut ei sille mun rahat tunnu kelpaavan, no kaveri kysy et mits haluaisit ja sanoin mink tlln haluan ja sit sanoin et tarvitsen vhn tietsikka tavikkeitakin samalla + muuta krs. aikaa meni kaikkien haalimiseen noin 15min ja kaveri sai 550eikkaa kouraan rahaa ja sanoin et pid ne hilut mit siit ylij, ja kiitos palvelusta. katsoi hieman pahasti se oikea myyj jonka harteilla kuulemma tlljen myynti oikeasti on. Ja seuraavalla kerralla pit olla todella maankaatava tarjous ennekuin sinne menen seuraavan kerran.
    Moottoripyrilen vain mielihyvkseni en vauhdin takia... Johtuisikohan se mopostani? Honda CB350F vm.74..... "Uutta" mopoa alle Honda VFR750

Skype to me
    <a href="http://jyvesolutions.jyve.com/Qcard/ekip77.htm"></a>
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen