Sivu: 1 / 15:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 439:sta
  1. #1
    Onko kellään kokemuksia Tampereen seudun mopokaupoista?
    Paras huoltopaja? Kohtuuhinnat? Renkaanvaihtohintoja esim.
  2. #2
    Nooh...
    MasterBike on nihilistien paikka. En suosittele astumaan varpaan kärjelläkään sisäpuolelle. Mieluiten jos pystyt välttämään koko Nekalaa. Perheyritys, jossa ketään ei kiinnosta mikään. Esim. (ei ole mulle tapahtunut) luvataan vaihtaa heiltä ostettuun pyörään joku F***n laakeri, pidetään pyörää muutama päivä, eikä olla vaihdettu, SANOTAAN kuitenkin että HOmma on hoidettu!!!!! Tai (omakohtainen kokemus) myydään asiakkaalle tuote vahingossa (miten sellainen sitten pääsee tapahtumaankin) väärällä hinnalla. EI kai ole asiakkaan vika jos myyjä ei osannut asiaansa. Jutska oli tankkilaukku, joka maksoi 122 euroo. Kysyin paljolla lähtee, myyjä sanoi että kun on viimeinen, niin saat satasella. Jälkeenpäin kaupungilla myyjä tuli russuttamaan, että se magneetti ei kuulu sen tankkilaukun hintaan, et kiinnitysosia (magneetti tai remmiratkaisuja) on neljä erilaista, 310 euroo kipale. Mä sain siis 432 euroo maksavan tankkilaukun satasella. Sanoisin hyväksi säkäksi. En tosin voi enää koskaa mennä kyseiseen putikkiin. Mutta mitäs jos virhe olisi tapahtunut toiseen suuntaan...?

    R.M. Heino, erittäin asiallinen paikka. Tolkuttoman asiantuntevat ja äärimmäisen ystävälliset myyjät, (ainakin mulle). Apu haetaan tarvittaessa kauempaakin, ja vaikkei sitä löydykään, silti tekevät kaikkensa säilyttääkseen asiakassuhteen. Esim. eivät löytäneet mulle pyörää, vaikka olivat luvanneet ottaa vanhan vaihdossa. Silti homma toimii edelleen. Hyvä mutta ruuhkainen huolto.

    KX-Center Lakalaivassa ja Mouhijärvellä. Lakalaivassa melko suppea valikoima mitään... Käyt kysymässä pyörää, ja sanotaan että kaikki menee käsistä. Ei voi auttaa...
    Vaihtoivat kuitenkin mun ajohousut uusiin kun niissä oli gorekalvossa vika. Mut siis Yokohan ne vaihtoi...

    Moto-keidas myy polkuhitaan tuontipyöriä. Takuuta ei kai ole luvassa. Huoltopuoli toimii, eikä ole kauhean hintaista palvelua. En tosin itse ole huoltanut siellä.

    Tuossa nuo suurimmat, ja ne mistä mulla on kokemuksia!

    Itse huollatan pyörää Huolto-Kaksikossa Jämsässä. Hondan merkkihuolto, enkä koskaan vie pyörääni mihinkään muualle. Erittäin asiantuntevat kaverit, voittaneet huoltokilpailuja.
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
  3. #3
    Kyllä R.M. Heino on ykkönen tampesterissa!! Ei oo tarvinnu moittia
    ooo
  4. #4
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Guest @ Kesä. 10 2002,10:52)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Masterbike on tosiaan mennyt aika alas sen jälkeen kun Aki Ajo sieltä hävisi. Se oli reilu kauppamies ja piti sanansa. Hänen kanssaan onnistui neuvottelu. Itse kauppias on melko hämärä kaveri!! Viime syksynä pyöräni oli siellä km huollossa ja hakiessani sitä kysyin mitä sille oli tehty. Myyjä tiskillä ei tiennyt ja lupasi selvittää. Kesti 10 min ja tuli takaisin ja sanoi ainakin ketjut on kiristetty ja niveliä voideltu. Lasku oli 830 mk. Ei tarvii käyttää enää sitä huoltoa.

    Onko kellään kokemusta uudesta kx-centerin yamahahuollosta?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Mitenkään mastur- eikun masterbiken (ohhoh, kun tulee typoja) huoltoa tuntematta, sanoisin kuitenkin, että määräaikaishuolloissa, jos on ns. pikkuhuolto, ei välttämättä tarvitse tehdä mitään muuta kuin öljyn vaihto, jos tarkistettavissa kohteissa ei ole mitään sanomista. Kuitenkin ne huoltokirjassa olevat kohteet on tarkastettava, ja siitä laskutetaan tuntitaksan mukaan. Toisinsanoen, jos moposi on ok kunnossa, maksat lähinnä öljynvaihdosta ja jostakin yleisestä voitelusta.
    Kysymys onkin sitten lähinnä siitä, että miten tarkkaan huolto noudattaa niitä huoltokirjan tarkastuskohteita.
    Kunpa joku kertoisi bomberipelleille, että halvempia kulmahiomakoneita löytyy laatumerkeiltäkin. Ei tarvitse käyttää moottoripyörää.
  5. #5
    Motoshop GSM

    Putiikissa ei osattu sanoa juuri mitään myytävistä tuotteista - näin ainakin ajopukujen osalta. Lisäksi joku henkilökunnasta poltteli rauhassa tupakkaa sen sijasta että asiakaspalvelu olisi pahemmin kiinnostanut...

    Liikkeen maahantuomista pyöristä sen verran, että saa olla tarkkana - eräässä mopossa koneen pultit löysässä ja takajarru kadoksissa. Ymmärsin vielä siten, että pyörällä ei pääse kunnon koeajolle koska eivät ole rekisterissä... rekisteröinti käsirahan jälkeen!
  6. #6
    RM Heino on kyllä todella kaikki kehut ansainnut
    Käytiin siellä pyörähtämässä jo ennnen kun oli edes kortit taskussa, ja myyjä innoissaan auttoi meitä sovitteleen kypäriä ja vaatteita..Liike meni kiinni seitsemältä, mutta myyjä ei hoppuillut ja saatiin testailla kuteet rauhassa vaikka menikin vartin yli sulkemisajan

    MotoshopGSM on ihan karsee paikka, elkää sinne eksykö.. ihan kun joku vanha autotalli, kaikkki ihan sikinsokin eikä mistään palvelusta tietookaan
  7. #7
    Itse ostin ton pyöräni Moto keitaasta ja ei oo ollu toiminnassa valittamista. Lupaavat pyöriinsä käyttöturvan, joka on hieman venyvä käsite mutta jos vika ilmenee niin homma korjataan.

    Itse soitin sinne kun pyörän etupää tuntui hieman liian löysältä ja ei muuta kuin pyörä paikanpäälle ja tutkintaa. Kuntoon tuli ja ajo maittaa taas.
    Kun analogiset lähetykset loppuvat...
    ... siirrymmekkö oralogisiin???
  8. #8
    Motoshop GSM Sammonkadun varrella on ihan jees (jos ei vieroksu sitä älytöntä tupakansavua), alennuksia saa kiitettävästi ja juipit on OK jos itselläkin on rento asenne Motokeidas ja RM heino, muiden kommentien mukaisia, luotettavia joskin hivenen kalliimpia kuin Motoshop GSM. Toisaalta, kukin tekee jostain liikkeestä "sen omansa" ja useiden käyntikertojen jälkeen alennuksetkin paranee...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  9. #9
    RM-Heinolla myyntipalvelu kyllä pelaa, ei pahaa sanottavaa.
    Huolto on kyllä joskus aika pihalla. Kaveri vaihdatti ketjut ja rattaat ER-5:een ja satuin 1000 km ajon jälkeen tarkistamaan ko. ketjujen kireyden. Kireällä olivat kuin viulun kieli. Ei yli 5 mm heittoa. Kummat ketjut kun itsestään kiristyy. Kun näinkin yksinkertaisen homman osasivat siis pieleen tehdä, niin kuinkahan kriittisemmissä remonteissa, joita ei näe päältä tarkistaa.
    Nedi VFR
  10. #10
    Hi-Power OY....myy tuotipyöriä Snautzhermaalta:

    Kannattanee suhtautua varauksella...myyvät 10000 ajettuja pyöriä ja mainostavat että niissä on uudet renkaat ja ketjut sun muut...mahtavassa kunnossa....virheettömiä ja 10000 km ajettu...mitä prkl** onnettomia noi nyky osat, kun kaikki paskana jo kympissä...voivoi....ja saahan sieltä myöskin täysitehoisia viragoja rajoitettuna 20kw...niin käy jos ostaa pyöränsä tslvella...reilun kaupan periaatteet täysin *hakusessa. Aloittelevan motoristin silmin ei ollut kovin kiva temppu, hiukan ajatukset harhailkivat jo saunan takana.
    Tosin ritariässät korjasivat asian mallikkaasti tosin hitaasti ja alkuun kiukutellen asiasta...samaan kastiin Masterbiken kanssa eli yksi * säälistä!!

    Opimpa jotain! Kierrän tuon mestan helvetin kaukaa. Tästedes! Kaikki vetäkööt omat ajatuksensa nippuun asiata.
    * * * * *
  11. #11
    Joo, no motokeitaasta ainakin jäi oikein positiivinen mielikuva... pyörään sai tingittyä uuden takanakin kaupantekijäisiks ja kun pyörä vielä leikkas kiinni muutaman päivän päästä ostosta niin ei ollu mitään kysymystäkään, että meneekö takuuseen, vaan otettiin heti huoltoon... pistettiin uus wisecon mäntä ilmaseks... ja taas toimii
  12. #12
    Itse antaisin kanssa RM Heinolle plussaa ja masterille miinusta!
  13. #13
    Mä ostin ite pyorän GSM Motoshopista ja ei oo ollu valittamista. Tosin vuosi oli 2000,onko tapahtunut muutosta?Siellä asioidessa on hyvä olla rennolla mielellä liikenteessä..Mua ei ite röökinpoltto ja kiroilu haíttaa,vaikka en ite poltakkaan :tsekkaatotalen kyllä kuullut itse vain huonoa Motoshopista,tosin vasta kun olin pyörän ostanut..
  14. #14
    Plussaa antaisin kyllä ehdottomasti RM Heinolle ja Motoshop GSM ei välttämättä ole paha vaihtoehto. Kaukaa tulee vastaavasti kierrettyä Masterbike ja JJ Motoring.

    KX Center on ollut aika neutraali paikka, palvelua saa kun sitä pyytää mutta palvelun taso?...
  15. #15
    Hmm...viime kesäisistä kokemuksista koosteena, että mikähän siinä on kun minä olen saanut ihan kohtuullista palvelua erityisesti R.M. Heinolla, mutta muös Master Bikessä, Motokeitaassa, ja Motoshop GSM:ssä? *Hyvää tuuriako? * *

    KX-Center määräaikaishuolsi silloisen Jammuni nopsasti parikin kertaa, mutta toisella kertaa oli esim. ketjut rasvaamatta.
    KX:stä jäi mieleen myymälän hitaahko palvelu ja se että liikkeessä (Hatanpäällä) oli aina tukahduttavan kuuma (varmaankin +30) - varsinkin ajorytkyt päällä. *
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  16. #16
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Holtsu @ Maalis. 16 2003,19:49)</td></tr><tr><td id="QUOTE">liikkeessä (Hatanpäällä) oli aina tukahduttavan kuuma (varmaankin +30) - varsinkin ajorytkyt päällä. *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Se oli sitä tuskan hikeä, tieto siitä paljonko Yamahan huolto maksaa...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  17. #17
    Määräaikaishuollot olen teettänyt (tähän asti) KX-Centerissä Mouhijärvellä. On ollut mielestäni ihan hyvä palvelu ja sinne on kiva ajaa...

    Eturenkaan kävin kerran vaihdattamassa Tampereen Huoltotiimissä - ei tartte kyllä enää mennä. "Asiakaspalvelijoilla" oli siellä ainakin sinä päivänä vähän väärä asenne naismotoristeja kohtaan... Eli vien rahani mieluummin jonnekin muualle.

    Ajattelin testata Moto-Keitaan palvelut tänä vuonna. Jos vihdoin löytyis asiallinen paikka läheltä kaupunkia.
  18. #18
    Hieman ohi aiheen mutta olisikohan Tampereen .orgilla niin paljon voimaa että saataisiin joitain paikkoja parantamaan palveluitaan ja hintoja ainakin orgilaisille...?

    Taitaa vain pyörien merkit jakautua niin paljon, jos merkkihuollossa haluaa käyttää...
  19. #19
    Heitän omat kommentit soppaan, taustatiedoksi se, että yhtään pyörää en ole ostanut mistään liikkeestä. Lähinnä varuste- ja varaosakauppaa tullut harjoitettua.:

    RM Heino: Ykköspaikka ainakin siihen asti kun Vesku oli vielä sielä töissä, tosin Karin kanssa myös hommat hoituu. Uusista kavereista ei vielä kokemuksia.

    KX-Center Hatanpää: Palvelu OK ja homma hoituu. Hinnat ihan kohdallaan, samoin palvelu. Pennan Samin kanssa saa turista kisakuulumisia.

    Masterbike: Nahkapuvun olen ostanut ja sopivaan hintaan. Sitä jouduttiin käyttämään takuuseen suutarilla pariin otteeseen pikkujuttujen kanssa. Nuo takuut meni suht ok, vaikka puku olikin siellä lähes koko talven. Jos Dainesea tarvii, niin täältä saa kohtuuhintaan, ei tarvi tilailla Sakunmaalta.

    Motokeidas: Veskun tultua taloon tulee varmasti käytyä useammasti. Nyt tietää hintojen olevan kohdallaan.

    Moto-10: Asiallinen palvelu, hierottiin kypäräkauppaa ja hyvän tarjouksen sainkin, mutta haluamaani väriä ei maahantuojalla ollut. Jouduin tilaamaan Saksasta.

    HI-Power: Tästä joku mainitsikin pyöräkauppana, itse kävin joskus autokauppaa hieromassa. Loppu kaupanteko siihen kun selvis entiseltä omistajalta, että 100tkm oli hävinnyt mittarista tuolla liikkeessä!

    EuroMotoShop tai mikälie: Kerran kävin ostamassa tulppia. Allrightin luettelosta katottiin sopivat, sitten maksupuoleen 30mk/kpl, sanoin että tuossa luettelossahan on hinta 20mk/kpl ja tehän myytte Allrightin tuotteita? Joo mutta nämä tulpat ei oo tullu Allrightilta ja on siks kalliimpia. Siihen sanoin että minä otan sitten samoja NKG:n tulppia, mutta Allrightilta tulleita jos ne saa 20mk/kpl. Siihen tämä kaveri, että nämä tulpat nyt maksaa sulle 30mk/kpl otatko vai et? Sanoin siihen että näkemiin ja ajoin RM Heinolle, josta tais tulpat lohjeta n. 17mk/kpl. Sen koommin en oo tuossa autotallissa käyny.

    Puromotor: Jos oot uutta TM:ää ostamassa niin sieltä, muutoin on sikakalliit hinnat. Samoja krosseja saa muualta halvemmalla. Samoin pyöriä ei ees pestä kun myyntiin menee, eikä mitään tietoa huoltohistoriasta, eikä myöskään ole kuntoa tarkistettu millään lailla.

    Motoxi: En oo kertaakaan käyny kun aukioloajat on huonot. Viikolla menee viideltä kiinni ja lauantaisin kiinni (Näin ainakin viime kesänä). Eli auki juuri sen ajan jonka ite oon töissä. Jos kesälomalla pääsis käymään... Ainakin käytettyjen hinnat on aika suolaisia. Puotinpitäjä Jarge söhmipuolelta "tuttu".

    Tomi
    CBR1000F
  20. #20
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (tomi @ Huhti. 01 2003,15:19)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Puromotor: Jos oot uutta TM:ää ostamassa niin sieltä, muutoin on sikakalliit hinnat. Samoja krosseja saa muualta halvemmalla. Samoin pyöriä ei ees pestä kun myyntiin menee, eikä mitään tietoa huoltohistoriasta, eikä myöskään ole kuntoa tarkistettu millään lailla.

    Tomi
    CBR1000F[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    sain tingittyä moton hinnasta aika paljon pois puromotorissa, huoltokirja löytyi ja neuvojakin tuli mukavasti... kenties kallis, mutta kaikki on suhteellista. mainittakoon vielä, että moto oli temmin enduro ja käytetty.
  21. #21
    Taitaa jargella ajojalkaa kutittaa niin pahasti, ettei malta pitää kauppaa kovin pitkään auki. Itse kävin pyörää siellä katsomassa, mutta pyynnit oli aika kovat. Vielä ei alettu kauppaa vääntämään, joten hinta ei selvinnyt. Kuitenkin ilmapiiriltään asiallisen oloinen kauppa ja myyjä.
    Pitää tästä lähteä katsastamaan miltä tuo Heinon putiikki näyttää.

    [e] Niin, paitsi että tänäänhän on tiistai ja lafka on mennyt jo viideltä kiinni. Taas yksi hyvä syy lisää lopettaa työnteko. Ehtisi sitten joskus kaupoille/hoitamaan asioitaan. =)



    - life is tough, but it's unfair -
  22. #22
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (tomi @ Huhti. 01 2003,15:19)</td></tr><tr><td id="QUOTE">RM Heino: Ykköspaikka ainakin siihen asti kun Vesku oli vielä sielä töissä, tosin Karin kanssa myös hommat hoituu. Uusista kavereista ei vielä kokemuksia.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Mun kokemukseni ainakin yhdestä uudesta kaverista ovat varsin positiivisia!
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
  23. #23
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kata-600 @ Huhti. 02 2003,16:27)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mun kokemukseni ainakin yhdestä uudesta kaverista ovat varsin positiivisia! * * *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ja tuo on varmaan täysin puolueeton lausunto!
  24. #24
    Kyl mä ainakin omat kauppani hoidan rm-heinolla..ja se blondikin oli syötävän hyvä.. *
  25. #25
    GSM Motoshopista tiedän sen verran että kypärät ostettiin sieltä,palvelu ok ja hintakin saatiin kohdalleen.

    Kaikki varaosat ostan RM-Heinolta ja uusi kaveri vaikutti ihan kelpo hemmolta.

    Vaatetus ja rengas asioissa olen kääntynyt Kataforin puoleen viialassa,huoltopuolikin on ilmeisen ok ainakin huoltomies(poika) on asiallisen ja ammattitaitoisen tuntunen kaveri.
  26. #26
    Kuten jo jossain osiossa totesinkin, Moto GSM:ssä Sammonkadun varrella jampat kiskoo tupakkia aika lailla tiuhaan tahtiin mutt jos se ei haittaa niin palvelu kyllä pelaa...

    Se Gtracer vois kyllä ihan hyvin sumplia RM-Heinolle jotkut kohtuulliset .ORG-alennukset...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  27. #27
    Omat vähäiset aloittelijan kokemukset kertovat, että:

    - Heinolla on fiksua porukkaa ja hyvä palvelu *

    - Lielahdessa Motokympin yhteydessä oleva tarvikemyymälä (ne on nykyään kaksi eri paikkaa) on ihan jees ja hinnat sekä palvelu on kohtalaisen hyvät.

    - Masterbike; ei kannata käydä. *



    * Arctic Ranger *
  28. #28
    Mullakaan ei oo hyvää sanottavaa Tampereen Masterbikesta.
    Olen ollut sen asiakkaana vuodesta 2001, vain koska se sijaitsee melkein naapurissa.

    Mutta lopetin asiakkuuden nyt viimein, kun olin ostamassa kahvatuppeja (kahvanlämmittimien asennuksen takia).
    Kauppasivat sellaisestakin perus-tarvikkeesta "ei-oo":ta ja lupailivat 2 viikon toimitusaikaa!!!

    Aiemmin olin ostanut renkaat endurooni sieltä. Takarengas oli myöskin tilauskamaa... Kävi vielä semmoinen moka, että vasta
    asennettaessa huomasin, että miksi ei millään meinaa asettua hyvin vanteelle... olikin TUBELESS! Piti olla tube type!!

    MasterBike taitaa olla aika huonossa maineessa...

    Ostin ketjun ja rattaat Puromotorista (Kaleva) ja siellä on hyvä palvelu. Sekä asiantunteva. Ne on erikoistuneet enduroihin.

    R.M. Heinosta mulla ei ole kuin yksi kokemus vuodelta 1996, kun aloitin moottoripyöräilyn DR750:lla.
    Kävi huono tuuri, kun kone laukesi melkein heti oston jälkeen.
    Olin ostanut pyöräni yksityiseltä.
    Korjautin R.M. Heinolla, oli pahin kesäruuhka tosin.

    Heiltä jäi moottoria kasatessa vaihteensiirtimen tappi (5 x 10 mm terästappi) uiskentelemaan öljytilaan. Huomasin sen konetta tarkistellessa seuraavana talvena.

    Alkoivat kesällä tilaamaan myös vasenta koppaa Japanista (1600 mk), vaikka kelpoinen DR800 koppa löytyi Suomesta päivän toimitusajalla ja puolta halvemmalla (850 mk)... kun itse soitin pari puhelua. Kehnoa organisointia.
    Pyöräni oli yli 4 viikkoa poissa liikenteestä.

    Asia on tietysti vanha ja ehkä mulla oli vain huonoa tuuria.

    Sitten tulikin jo kiire hommaamaan ajokokemusta - oli heinäkuun alku ehtinyt jo - jotta ehdin saamaan ajokokemusta ennen seuraavana vuonna alkavaa maailmanmatkaani varten
  29. #29
    Lainaa (dr_suzuki @ Huhti. 30 2003,15:26) kirjoitti
    ,R.M. Heinosta mulla ei ole kuin yksi kokemus vuodelta 1996, kun aloitin moottoripyöräilyn DR750:lla.
    Kävi huono tuuri, kun kone laukesi melkein heti oston jälkeen.
    Olin ostanut pyöräni yksityiseltä.
    Korjautin R.M. Heinolla, oli pahin kesäruuhka tosin.

    Heiltä jäi moottoria kasatessa vaihteensiirtimen tappi (5 x 10 mm terästappi) uiskentelemaan öljytilaan. Huomasin sen konetta tarkistellessa seuraavana talvena.

    Alkoivat kesällä tilaamaan myös vasenta koppaa Japanista (1600 mk), vaikka kelpoinen DR800 koppa löytyi Suomesta päivän toimitusajalla ja puolta halvemmalla (850 mk)... kun itse soitin pari puhelua. Kehnoa organisointia.
    Pyöräni oli yli 4 viikkoa poissa liikenteestä.
    RM-Heino ei ole ollenkaan niin hyvä liike kuin luullaan!
    Pyörääni tehtiin siellä huolto todella ala-arvoisesti

    Mutta onneksi on muitakin liikkeitä kuten KX-Center joka on
    mielestäni paras.
    Kesä ilman pyörää on kuin talvi ilman vaatteita...
  30.  
  31. #30
    RM-Heinosta ihan positiivisia kokemuksia, ostin pyörän sieltä. Palvelu hyvää, ja hintakin (oli silloin) mielestäni kohtuudella kohdallaan. Kauhea ruuhka siellä tuntuu aina olevan (kun esmes osia hakee) ja odottaa saa. Mutta kai se hyvä on kun muutkin siellä käy.
    Motoxi on tosiaan jotenkin huonosti auki kun en ole vielä kertaakaan kerennyt sinne *
    Auto-Sladey on paikka johon en mene, palvelua ei ole, jätkä on paikalla jos jaksaa (käytiin keväällä kaverin kanssa parina perättäisenä päivänä klo. 14.30 ja aina se oli jossai menos muka..), ei kai sitä sitten myyminen kiinnosta.
    KX-Centterissä mouhijärvellä oli kohtuullisen innokas myyjä. Tosin ei ollut kawoista aivan perillä.
    KTM 690SM
Sivu: 1 / 15:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen