Sivu: 5 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 439:sta
  1. #121
    Sitten toinen näkökulma, tosin toiselta alalta;

    Myyjänä menin kahdelle moottorista kiinnostuneelle miehelle sanomaan: " Hei, voisinko olla jotenkin avuksi?"
    Miehet katsoivat kuin halpaa makkaraa ja totesivat, että kyllä me kuule tunnetaan moottorit ja vielä erittäin tylysti.

    Palvelualttius kyllä laski hetkeksi. Tällaisia asikkaita vain on valitettavan paljon. Ehkä myyjilläkin on välillä vaikeutta tunnistaa palvelua haluava asiakas. Nämäkin miehet vaikuttivat todella kiinnostuneilta ko. moottorista.
    Ymmärtäkää välillä myyjiäkin, virhearviointejakin tulee ja asiakkaana voi ihan ystävällisestikin vastata.
  2. #122
    Parinkymmenen vuoden kokemuksella voin vahvistaa, että jokaisen alan asiakkaissa on ihan riittävästi myös k**ipäitä.

    Vaan minkäpä teet? Jos et silti anna hyvää palvelua, niin johan ne tympimykset ja inisijät valittavat pomolle, nettiin tai muualle eteenpäin.

    Ei ole helppoa olla palvelualalla nykyisin.. mutta onneksi valtaosa ainakin minun asiakaskunnastani on fiksuja, mukavia ja ystävällisiä.
    * Arctic Ranger *
  3. #123
    Mun täytyy kehua kyllä Mototownia. Täysin vieraspaikkakuntalaisena ja vielä kaikenlisäksi naisena sain erittäin loistavaa palvelua kyseisessä liikkeessä. Ja tarttuihan sieltä nahkapuku mukaan kenkien kera. Tampereen reissuilla käyn siellä jatkossakin.

    Heinostakaan ei ole pahaa sanottavaa. Hyvää palvelua sain, hyvän tarjouksen ja lupauksen lähettää vaikka postitse toimituskuluitta kotiin.

    Positiivinen maku jäi Tampereesta
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
  4. #124
    hmm... nyt kun mietin... niin en ole saanut missään tampereen liikkeessä huonoa palvelua

    Olen saanut vain hyvää ja todella hyvää.

    Noh, motokeitaalla kyllä olisin odottanut kerran jonkun edes kiinnostuneen mun renkaanpotkimisista, mutta mars itse kassalle myyjätungoksen (hirvee lauma?) sekaan asiaa esittämään Ja jos sieltä vaikka löytyis Richan nahkat vielä...

    Heinolta olen toistaiseksi mielestäni saanut aina sitä mukavinta ja parasta palvelua - tuota sen tarkemmin määrittämättä. Monolaukun tellinki ja sadehanskat tuli taas ostettua.



    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  5. #125
    KX-Centerissä on paikan päällä kohtuu hyvä palvelu jos tavaraa on hyllyssä. Olen nyt odotellu kuukauden Tokimoton kautta tulevaa hälyttävää jarrulevylukkoa. Maahantuojan vikahan se on että kestää, mutta kun tilatessa liikkeessä lupailtiin, että alle viikko menee, niin pistää sekin kyrpimään.

    Puhelimella niitä ei saa kiinni mitenkään. Tänään yritin soittaa yli kolmekymmentä kertaa tasaisesti koko päivän aikana, eikä kertaakaan vastattu puhelimeen. Ihmettelen vaan, että miks niillä on edes puhelin, jos sitä ei käytetä.
  6. #126
    Masterbikea ei onneksi enään Tampereella ole. Tilalla STORM. Paljon heebeleitä myynnissä, mutta se hintataso

    Myyjijen ammattitaito rajoittuu hinnastosta hinnan katsomiseen. Jos erehdyt tinkaamaan, vastaus kuuluu: " täytyy kysyä Turusta." Mitä VI..UA?

    KX-Center,tähän mennessä ainakinminua palveltu hyvin

    RM Heino. Huollon piti maksaa arvion mukaan noin 200-300€ Pyörää noudettaessa hinta oli karvan päälle 700€. Jonkin aikaa neuvoteltuani huolto maksoi 325€. Heinon pojat hoiti asian todella HIENOSTI
    Heillä oli itsellä sattunut virhe hinta-arviossa.

    JJ-motoring
    kauppaavat ylihintaisia Saksasta tuotuja...

    GSM motoshop- ei omaa kokemusta, kuullut aika huonoa

    ÄIJÄ
  7. #127
    no kait kx:ssä käy kauppa hyvin jos kerran puhelimet tuuttaa varattua, hyvin on ainaki meikää palveltu. kehottaisin käyttämään sähköpostia, sen avulla itse ostan melkein kaikki datakamat, teen tarjousyynnöt yms. hinnoista sopimus ja tieto toimitusjoista jne. helppoa ja nopeata. tokimotolla taidetaan muutenkin tehdä kauppaa
    tupakkiaskin kansiin kun ei kuvastoissakaan ole mitään varaosanro ym. itsekin kysyin tokimotolta powerbronzen iridiumipleksiä pyörään niin hinta oli vielä suht okei mut toimitusaika 7vkoa!!!! siis tilattava euroopasta ups:lla. toimitusaikaa 14vrk.hmm
  8. #128
    Lainaa (ÄIJÄ @ Touko. 08 2005,17:53) kirjoitti
    Masterbikea ei onneksi enään Tampereella ole. Tilalla STORM. Paljon heebeleitä myynnissä, mutta se hintataso *

    Myyjijen ammattitaito rajoittuu hinnastosta hinnan katsomiseen. Jos erehdyt tinkaamaan, vastaus kuuluu: " täytyy kysyä Turusta." Mitä VI..UA?
    Kyllä minä olen aina saanut kunnon alennukset Stormilta tingattua eikä ne ole mitään Turusta kyselleet. Ja palvelukin on pelannut kiitettävästi ja tarvittavaa tavaraa on saanut, jos ei heti hyllystä, niin nopeasti tilattua. Ja vielä ilmoittivat puhelimellakin, että tavara on saapunut .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  9. #129
    Lainaa (valopaa @ Touko. 06 2005,22:15) kirjoitti
    *
    Puhelimella niitä ei saa kiinni mitenkään. Tänään yritin soittaa yli kolmekymmentä kertaa tasaisesti koko päivän aikana, eikä kertaakaan vastattu puhelimeen. Ihmettelen vaan, että miks niillä on edes puhelin, jos sitä ei käytetä.
    Onko sulla uusi nummero käytössä. Eikös niillä justiin numerot vaihtunut?
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  10. #130
    Lainaa (valopaa @ Touko. 06 2005,22:15) kirjoitti
    KX-Centerissä on paikan päällä kohtuu hyvä palvelu jos tavaraa on hyllyssä. Olen nyt odotellu kuukauden Tokimoton kautta tulevaa hälyttävää jarrulevylukkoa. Maahantuojan vikahan se on että kestää, mutta kun tilatessa liikkeessä lupailtiin, että alle viikko menee, niin pistää sekin kyrpimään.

    Puhelimella niitä ei saa kiinni mitenkään. Tänään yritin soittaa yli kolmekymmentä kertaa tasaisesti koko päivän aikana, eikä kertaakaan vastattu puhelimeen. Ihmettelen vaan, että miks niillä on edes puhelin, jos sitä ei käytetä.
    Itse kyllä tykkään jos olen paikanpäällä että saan palvelua, enkä pidä että myyjä höpöttää vähän väliä puhelimeen.Ilmeisemmin paikanpäällä olevaa asiakasta Centterissä arvostetaan juuri ajattelemallani tavalla ja puhelimeen vastataan kun ei ole paikanpäällä asiakasta palveltavana.Soittamalla tämänmaan pienessä sesongissa tulee välimatkojen takia helpolla puhelinruuhkaa eikä luultavasti kenenkään kauppiaan perse kestä ottaa työvoimaa kun syksyllä taas saavat olla ihan omissa oloissaan
    Luulempa että sesonkiin on mahdotontakin ottaa varamispalvelusta väkeä töihin noin erikoisalan töihin.
    Itse suosittelen sähköpostin käyttöä varaosakyselyissä ja tarjouksien pyynnössä niihin olen saanut aina nopeasti vastauksen.
    Olemmeko vähän turhan malttamattomia nykyään puhelimen kanssa soitellessa....tuli vaan mieleen että oletteko päässeet terveyskeskuksen lääkärinajanvaraukseen aamutuimaan kertasoitolla tai sitten puhelinoperaattorin asiakaspalveluun???
  11. #131
    Aloitin parinvuoden tauon jälkeen taas mopoilun.
    Yleensä olen ostanut kaikki kelkka ja mopotarvikkeet
    rm-heinolta ja koska uusi prätkä on suzuki niin
    käväisin hakemassa ilmanputsarin ja öljynsuodattimen heinolta.
    Kaveri käyttää tuota samaa öljynsuodatinta r-1:sessään ja on maksanut siitä aina 10eur. Ostohetkellä pyysin hieman alennusta mutta myyjää en tuntenut eikä sekään tietenkään tiennyt että olen ostanut tuhansilla euroilla tarvikkeita vuosien varrella. Taitaa siellä lähes kaikki myyjät olla vaihtunu parin viime vuoden aikana? Ite taisin maksaa ovh kyseisistä tuotteista eli yli 20% enemmän mitä kaverini maksavat samoista tuotteista. Tulevaisuutta ajatellen onkohan tässä tampereen lähiympäristössä liikettä mikä myy ja antaa myös alennusta noista suzukin alkuperäisosista?
  12. #132
    Jos tarkoitat että maksoit reilun 12 egee suodattimesta minkä kaverisi ostaa 10 egellä(ostaako samasta paikasta),onko tuolla erotuksella näin isoa merkitystä?
  13. #133
    Lainaa (dionysos @ Kesä. 03 2004,00:53) kirjoitti
    Motokeitaalla oon pyörääni huollattanu .Hyvin on aina homma toiminu ei valittamista.
    Mieluummin kusen vastatuuleen kuin motokeitaaseen päin... ala-arvoinen paikka kokemuksieni mukaan. Pojan uudesta moposta meni ensimmäisellä kaudella pyöränlaakeri. Kommentti oli:" ei mene takuuseen kun tällä on ajettu niin paljon" Mittarissa oli 4000 km ja takuuta menosssa ensimmäinen vuosi kahdesta.
    Homma hoitui kuntoon, kun otti suurinpiirtein poikaa kravatista kiinni. Saman remontin aika pyydettiin korjaamaan ajovalon polttimo ja yksi rispaantunut vaijeri, ei onnistunut edes rahalla.
    Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
    Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010

    Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
  14. #134
    Lainaa (satnieminen @ Touko. 28 2005,23:13) kirjoitti
    Aloitin parinvuoden tauon jälkeen taas mopoilun.
    Yleensä olen ostanut kaikki kelkka ja mopotarvikkeet
    rm-heinolta ja koska uusi prätkä on suzuki niin
    käväisin hakemassa ilmanputsarin ja öljynsuodattimen heinolta.
    Kaveri käyttää tuota samaa öljynsuodatinta r-1:sessään ja on maksanut siitä aina 10eur. Ostohetkellä pyysin hieman alennusta mutta myyjää en tuntenut eikä sekään tietenkään tiennyt että olen ostanut tuhansilla euroilla tarvikkeita vuosien varrella. Taitaa siellä lähes kaikki myyjät olla vaihtunu parin viime vuoden aikana? Ite taisin maksaa ovh kyseisistä tuotteista eli yli 20% enemmän mitä kaverini maksavat samoista tuotteista. Tulevaisuutta ajatellen onkohan tässä tampereen lähiympäristössä liikettä mikä myy ja antaa myös alennusta noista suzukin alkuperäisosista?
    Kysäseppäs Kössin huollosta Ylöjärveltä... näyttää olevan valtuutettu Suzukin huoltoliike 0405417700
    Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset
  15. #135
    Lainaa (Gari @ Touko. 29 2005,10:27) kirjoitti
    Jos tarkoitat että maksoit reilun 12 egee suodattimesta minkä kaverisi ostaa 10 egellä(ostaako samasta paikasta),onko tuolla erotuksella näin isoa merkitystä?
    Samaa mieltä! Sitäpaitsi ihmettelen, tuntematta Suzukisi mallia, miten R1:een ja Suzukiisi voi mennä sama öljynsuodatin. Ainakaan All Right:n kataloogin mukaan R1:n suodatin ei sovi mihinkään Suzukin malliin. Asiasta kiinnostuneena kilautin kaverille, jolla on 1200 Bandit. Hän on juuri vaihtanut öljyt ja suodattimen pyöräänsä. Sanoi maksaneensa Suzukin suodattimesta ovh:n 13,05 € (kuitista tarkistettu). Näin ollen olet siis saanut alennusta.
  16. #136
    Tuttu oli käynyt kyselemässä RM Heinolta pyöräänsä takarengasta ja siellä pojat pyysivät kumista reilusti yli ovh:n. Hinnat oli suunnilleen seuraavanlaisesti: ovh: 180e ja Heinolla pyydettiin 210e, eikä senttiäkään alennusta.

    Onko muille käynyt samalla tavalla?
    RSV Mille
  17. #137
    Miksette tilaa ulkomailta, päivässä perille kotiintuotuna!
  18. #138
    Mikäs vika motokeitaassa? Itse en anna kenenkään muun ronkkia pyörääni kun Öistin joka löytyy keitaan huollosta *
  19. #139
    Minen kyllä enää ikinä mene sinne(MotoKeitaaseen siis) yrittämään ostaa mitään. Pari kertaa käynyt, toisella kertaa kaverin kaa katsomassa sille mopoa ja toisella itselle nahkoja. Toisella kertaa palvelua ei irronnut lainkaan, toisella n vartin odottelun jälkeen. Ilmeisesti myynti on siellä tarpeeksi rivakkaa muutenkin, niin myyjät voi rupatella keskenään kun asiakkaat oottelee (tosin kummallakaan näistä kerroista ei muita asiakkaista ollut). Mun mielestä on myyjän homma kyllä tulla kysymään voiko auttaa, eikä asiakkaan mennä vetämään hihasta. Siis silloin kun myyjä on huomannut asiakkaat. No, onneksi noista muista putiikeista saa palvelua polvillaan anelematta, joten ei tämä haittaa harrastusta.



  20. #140
    Lainaa (Mika700 @ Touko. 30 2005,12:43) kirjoitti
    Miksette tilaa ulkomailta, päivässä perille kotiintuotuna!
    Jaahas, mistäs ulkomailta noin nopsaan renksun saa? Päivässä?
    Juu, varmasti saa jos itse asuu Torniossa ja kävelee rajan yli ja hakee Haaparannasta renkulan.
    Juu, silloin sen saa alle viidessä tunnissa. Tunnissa jos on rengasliike lähellä rajaa.

  21. #141
    cooz: Niin no se myymälän puoli on ihan oma maailmansa... Mä puhuinkin vaan huollosta
  22. #142
    Lainaa (rutina @ Touko. 30 2005,17:18) kirjoitti
    cooz: Niin no se myymälän puoli on ihan oma maailmansa... Mä puhuinkin vaan huollosta
    Itse sain niin huonon kuvan jo puhelimessa Motokeitaan huollosta, etten asioi siellä koskaan. Myymälässä mua osataan jo palvella, kun oon tuhlannu varmaan 5000 euroa sinne
    RSV Mille
  23. #143
    R.M Heinolla yleensä todella hyvää ja ystävällistä palvelua , mutta viimeks kassalla oli joku uus jannu joka otti öljystä ylihintaa(lupas myydä 30e mutta laskutti 38e)
    Mutta sattuuhan noita...En jaksanu alkaan soitteleen ku huomasin kotona.Kaikki rahat tohon pyörään kuitenkin menee
    Ja SE blondi tyttö on hyvännäkönen

    Suosittelen paikkaa!
    we're not here for a long time , we're here for a good time
  24. #144
    Lainaa (tollo81 @ Kesä. 03 2005,19:00) kirjoitti
    viimeks kassalla oli joku uus jannu joka otti öljystä ylihintaa(lupas myydä 30e mutta laskutti 38e)
    Heinolla myytävä Bel-Rayn öljy on tuon n. 30 €, Castrolin vaihtoehto oli tuon vajaa 40 €. Ovat kyllä aina kysyneet, kumpaa haluan.
  25. #145
    Lainaa (tollo81 @ Kesä. 03 2005,19:00) kirjoitti
    Ja SE blondi tyttö on hyvännäkönen

    Suosittelen paikkaa!
    Pakko kyllä olla samaa mieltä
    Pain is just weakness leaving the body
  26. #146
    Lainaa (mekanik @ Kesä. 06 2005,08:38) kirjoitti
    Lainaa (tollo81 @ Kesä. 03 2005,19:00) kirjoitti
    Ja SE blondi tyttö on hyvännäkönen

    Suosittelen paikkaa!
    Pakko kyllä olla samaa mieltä
    No jaa enpä nyt tiedä,ei se kyllä pyöristä/varusteista tienny hevonvittuakaan.. no kait se sielä on vaan kuolattavana,on siinäkin työ




    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  27. #147
    Lainaa (666F @ Kesä. 06 2005,11:01) kirjoitti
    No jaa enpä nyt tiedä,ei se kyllä pyöristä/varusteista tienny hevonvittuakaan.. no kait se sielä on vaan kuolattavana,on siinäkin työ
    Älä nyt nihkeile

    Kyllä se mua ainakin on aina hyvin palvellut... Jos ei ole itse tiennyt jotain niin on ohjannut sellasen puheille joka tietää. Mielummin sitä nyt muutenkin nätin tytön kans asioi
    Pain is just weakness leaving the body
  28. #148
    Lainaa (666F @ Kesä. 06 2005,11:01) kirjoitti
    No jaa enpä nyt tiedä,ei se kyllä pyöristä/varusteista tienny hevonvittuakaan.. no kait se sielä on vaan kuolattavana,on siinäkin työ
    tää oli mun mielstä paras siltä blondilta, kun olin kypäräostoksilla.. "shoei on panostanut siihen että kypärä pysyy päässä" aijaa..
    Ei kannata voimillaan uhota jos vastassa on haulikko
  29. #149
    No juu sama muru Heinolla sano puhelimessa että Agv:n visiiri (tyhmyyttäni rikoin rouvan kypärästä) ovh 47 euroo mutta kyllä siitä hyvin saadaan pois kun tuut ostaan......

    No menin ostaan ja sama muru velotti siitä 46 eur

    No onhan se kuus mummoo joo...
  30.  
  31. #150
    Useamman vuoden kokemuksella ja melko monessa Tampereen (ja ympäristön) liikkeessä asioineena ei oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa (kop, kop.. ettei tulisikaan) ole mistää paikasta . Joka paikasta olen saanut sen verran palvelua ja hyvää tavaraa sopivalla hinnalla, että on tyytyväinen.

    On palveltu jopa sulkemisajan jälkeen (kiireettä ja ystävällisesti), toimitettu nopealla aikataululla tilaustavaraa ja soitettu kun se on liikkeessä tai jopa lähetetty (tai tuotu) ilman toimituskuluja laskun kanssa kotiovelle! Tähän mennessä kaikki sovittu on pitänyt ja hommat toimineet melkeinpä paremmin kuin osaisi toivoa. Asiaan tietysti vaikuttaa se, että harvemmin lähden kaupoille tietämättä tarkalleen mitä tarvitsen. Esim. osia ostaessa olen yleensä tarkistanut merkki- ja mallikohtaiset koodit etukäteen vaikkapa valmistajan sivuilta netistä (ne luetteloiden koodit ei aina ole oikein!).
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
Sivu: 5 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen