Sivu: 3 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 439:sta
  1. #61
    Tampereen seudun mp-liikkeille harras pyyntö,pitäkää lauantaina ovet auki esim.klo:11.00-15.00 ja arkisin aukioloajat voisivat olla klo:10-18.00.Näin ehtisi tavallinen
    työssäkäyvä motoristikin asioimaan kanssanne,voisi siinä sivussa tulla hyvät kaupatkin!



  2. #62
    Lainaa (veepeetee @ Huhti. 06 2004,16:55) kirjoitti
    Onko muilla kokemuksia Kataforista? Liike sijaitsee Viialassa eli alle 40 km etelään Tampereelta. Minä ja matkustaja hankittiin IXS:n puvut sieltä ja saimme erinomaista palvelua. Suosittelen.
    Olen ostanut ajosaappaat ja hanskat Kataforista. Ihan kelvollinen paikka, ja hinnoista saa mukavasti pois tinkaamalla
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  3. #63
    Lainaa (jari-ceta @ Huhti. 08 2004,15:54) kirjoitti
    Tampereen seudun mp-liikkeille harras pyyntö,pitäkää lauantaina ovet auki esim.klo:11.00-15.00 ja arkisin aukioloajat voisivat olla klo:10-18.00.Näin ehtisi tavallinen
    työssäkäyvä motoristikin asioimaan kanssanne,voisi siinä sivussa tulla hyvät kaupatkin!
    Motokeidas palvelee joka tiistai klo 9-19, näkötornilla ja mustassalahdessa vierailevia silmälläpitäen.
    Tietoa löytyi Motokeitaan sivuilta

    Uimahyppääjä
  4. #64
    Soittelin Autosladeyyn yhdestä pyörästä ja sovittiin että lähden katsomaan sitä, matkaa oli 280km Tampereelle. Paikalle saapuessani pyörä oli jo myyty ja ei alkuunkaan sellainen mitä myyjä puhui, väitti virheettömäksi ja kuitenkin tarrat, yms repsotti puoliksi irti. Ja kaiken muun lisäksi myyjä ajoi meidät ulos sieltä esittelemättä mitään muita vaihtoehtoja. Kirosi ja meuhkasi ja käski poistumaan ja löi ovet lukkoon.
    Ihmepaikka ja kehotan kiertämään todella kaukaa kyseisen paikan

    Suuntasin sitten siitä Motokeitaaseen ja siellä asiallinen palvelu ja muutenkin hommat kunnossa ja pyöräkin sieltä pienen tinkimisen jälkeen löytyi
  5. #65
    Renkaiden vaihdon yhteydessä kannattaa verrata hintoja ja ottaa mukaan myös MP Korvenpää, Ruutana. Pohjahinnat ja loistopalvelu, lue: ammattitaitoinen. Ruuhkaa sesonkiaikaan tosin on, joten sun tarttee varata aika etukäteen, meinaan.

    ps. olen asiakas, en ko putiikin edustaja.
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

  6. #66
    Juuh, Korvenpään kanssa tuli asioitua jo joskus kevariaikana, 90-luvun alussa. Viimeaikoina ei ole juuri ollut kulkua sielläpäin, mutta viime vuosituhannen kokemusten perusteella ehdottomasti suositeltava paikka.
    Ducati 996 biposto -00, Aprilia: Pegaso 650 -92 & 125 -90 x4, Tuareg 350 -87, AF1 Futura Sport Pro -92 x2 & Futura -91 x3 & Replica -90 x2 & Sintesi -90 x2, Cagiva: Supercity -98, Alazzurra 350 -87, Tamanaco 125 -90, Gilera: RC 600 -90 & SP01 -90
  7. #67
    Oon kanssa asioinu Korvenpään kanssa. Ei voi muutaku suositella! Sieltä oon ostanu pyörän ja pyrin ostamaan sieltä kaikki moottoripyöriin liittyvät tavarat. Ja niin ku hlpvu8 sano niin hinnat on tosiaan asiallisella tasolla! Väitän, että halvemmalla sieltä saa osia kun jostain isommista mp-kaupoista.

    PS. Olen asiakas.
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  8. #68
    Lainaa (Kekkonen @ Maalis. 11 2004,23:13) kirjoitti
    Mihin on kadonnut motokeitaan korjaamopäällikkö Mixu Ruusila?
    Kerrankin kun löyty ukkeli joka oikeesti osaa säätää puöriä niin se on lopettanu kyseisessä puljussa työskentelyn. Onko kellään tietoo missä se nykyään työskentelee?
    olen kuullut huhua että pistäisi omaa puljua pystyyn
  9. #69
    Lainaa (Ritzi @ Huhti. 11 2004,20:33) kirjoitti
    Soittelin Autosladeyyn yhdestä pyörästä ja sovittiin että lähden katsomaan sitä, matkaa oli 280km Tampereelle. Paikalle saapuessani pyörä oli jo myyty ja ei alkuunkaan sellainen mitä myyjä puhui, väitti virheettömäksi ja kuitenkin tarrat, yms repsotti puoliksi irti. Ja kaiken muun lisäksi myyjä ajoi meidät ulos sieltä esittelemättä mitään muita vaihtoehtoja. Kirosi ja meuhkasi ja käski poistumaan ja löi ovet lukkoon.
    Ihmepaikka ja kehotan kiertämään todella kaukaa kyseisen paikan *

    Suuntasin sitten siitä Motokeitaaseen ja siellä asiallinen palvelu ja muutenkin hommat kunnossa ja pyöräkin sieltä pienen tinkimisen jälkeen löytyi
    no makuja on taas monia..itsellä pyöräkaupat onnistu erinomasesti sladeyllä..missä päin ruutanaa tommonen Korvenpää on???ihan olisin valmis vaihtaan tosta nykysestä huolto pajasta toiseen jos palvelu/hinnat on asialliset..
    --WROOM--
  10. #70
    Lainaa (motomimmi @ Huhti. 12 2004,19:20) kirjoitti
    missä päin ruutanaa tommonen Korvenpää on???ihan olisin valmis vaihtaan tosta nykysestä huolto pajasta toiseen jos palvelu/hinnat on asialliset..
    Tampereelta päin tullessa käännytään Ruutanan Siwalta oikeelle ja sitten suoraan->alamäen jälkeen oikeella on kenttä ja kentän jälkeen ei montaakaan kymmentä metriä ku käännytään vasemmalle pikkutiellä(risteys on ihan pienessä ylämäessä). Ja sitten oikeelle etuviistoon ja tien päähän (n100m). Tuolta on saatavana viä jonkin näkönen karttakin. Osote on Peltotie 7, 36110 RUUTANA



    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  11. #71
    Lainaa (Faitteri @ Huhti. 12 2004,02:06) kirjoitti
    Juuh, Korvenpään kanssa tuli asioitua jo joskus kevariaikana, 90-luvun alussa. Viimeaikoina ei ole juuri ollut kulkua sielläpäin, mutta viime vuosituhannen kokemusten perusteella ehdottomasti suositeltava paikka.
    Heh, meitsillä sama juttu. En edes muista kyseistä puljua olleen olemassakaan, ennen kun luin näitä juttuja. Joskus kultaisen 90-luvun puolivälissä ajelin NSR:llä hakeen Korveenpäältä uutta kytkinvaijeria. Wanha kun oli napsahtanut poikki... *
    Talutan bokseria. Ajan rivinelosta. Wuf!
  12. #72
    Heh, juu... Korvenpää oli aina hyvä ensiapu, aikana jolloin kännyköitä ei tunnettu. Jos joku vaijeri tms. petti, niin kohti Ruutanaa, aina sieltä avun sai. Kaveri kun asuu (/asui?) siinä firmansa yhteydessä.
    Ducati 996 biposto -00, Aprilia: Pegaso 650 -92 & 125 -90 x4, Tuareg 350 -87, AF1 Futura Sport Pro -92 x2 & Futura -91 x3 & Replica -90 x2 & Sintesi -90 x2, Cagiva: Supercity -98, Alazzurra 350 -87, Tamanaco 125 -90, Gilera: RC 600 -90 & SP01 -90
  13. #73
    Korvenpäältä olen minäkin kaksi ensimmäistä mopoani (Tunturi Tigereita molemmat ) ostanut. Täytyy myöntää, että pikkusen epäilin, että ollaan tultu väärään paikkaan, kun ensimmäisen kerran pihaan tulin. Paikalla oli omakotitalo ja punainen lato. Mutta mutta, ladon ovien takaa löytyikin mopo poikineen
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  14. #74
    Lainaa (Faitteri @ Huhti. 13 2004,11:15) kirjoitti
    Kaveri kun asuu (/asui?) siinä firmansa yhteydessä.
    Asuu se omistaja siinä vierässä edelleen. Pieni paikkahan se on, mutta hyvä
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  15. #75
    Omakohtaisia kokemuksia Master Bikesta:
    Ostin sieltä aikanaan kypärän joka sitten osui asfalttiin ja meni ns.uusiksi . Vak.yht. kyseli sen arvoa ja kerroin mitä siitä olin maksanut ja mistä sen olin ostanut. Seuraavana päivänä soitti vak.tark. ja kertoi käyneensä em. liikkeessä tarkastamassa hinnan ja HUPS! Se kypärä ei ollut kuulemma maksanut koskaan niin paljoa, vaan oli kalleimmillaan n.600mk halvempi kuin mitä siitä maksoin alennuksineen (juu-u, kuitti oli jo poltettu ajat sitten ). Oli vähällä etten itse saanut petos syytettä.
    R.M. Heino:
    Näitä ketjujen "kiristyksiä" on Nedin kertomuksen jälkeen ollut miutakin... ei tosin omakohtaisia. Vaan, itselleni sattui aikanaan kun ajelin BMW:llä seuraavaa... *Kävin kysymässä *jakopään huoltoa, kun kuuleman mukaan niissä kilometreissä sille oli jotain tehtävä. Jono oli muistaakseni 3vko:n luokkaa. No, vaihtoehdoksi jäi tehdä "remppa" itse. Vaan ei löytynyt liikkeestä ketään joka olisi tiennyt mitä ko. jakopään huollossa tehdään tai tarvitaan (osia). Viimein sain maahantuojan osoitteen ja numeron josta tiedot voi kysyä. Kysymyksessä on sentään heidän edustama merkki.
    Sieltä asia selvisi heti eikä ollut mikään harvinainen asia, ja osat tuli posti ennakolla muutamassa päivässä.
    Jakelle iso plussa palvelusta, ja muutamalle muullekin lähinnä oheistarvikkeiden myynnissä.
    Kx-Center:
    Asioinut, ja asion jatkossakin siellä . On tehty mitä on luvattu. Palvelu toimii kiitettävästi.
    Yhteenvetona: Kaikissa paikoissa on vain ihmisiä töissä, ja ihmisille sattuu myös virheitä. Saatika sitten sesongin parhaassa puristuksessa... (onko se sitten lupa tehdä virheitä...).
    Totuus on tuolla ulkona !
  16. #76
    lin kun luotin että R.M Heino olis hyvä liike kun sitä täällä niin kovin kehuttiin,vein sinne renkaan vaihtoon ja kahelle jätkälle jätin yhteystiedot ja luvattiin soittaa kun homma valmis ja paskan marjat!
    Sitten kun viikon päästä menin kattoon niin oltiin sormi nenässä että mitä siihen piti laittaa? No asia selvis sitten ja rengas vaihdettiin, menin laittaan sitä paikoilleen ja pyörittelin pyörää akselilla katon että ei saatana se rengas ei ollut kunnolla vanteella ja heitti sen takia ja siitä johtuen myös painoja oli tarvinnut laittaa enemmän kuin ennen.
    Vein lopulta pyörän toiseen paikkaan ja ne ihmetteli että miten
    noin perseellen(minun käyttämäni sana) semmosessa paikassa voidaan työ tehdä! Nyt rengas on kunnolla ja kiitos Motoparkin pojille Valkeakoskelle!
    Heiltä homma hoitu ilman ihmettelyjä!
    Ja jos mahdollista sen Heinon mä kierrän kaukaa, sen verran mua otti pattiin! *
  17. #77
    Lainaa (motomimmi @ Huhti. 17 2004,22:11) kirjoitti
    Lainaa (Kawa6r @ Huhti. 17 2004,19:35) kirjoitti
    Joko motomimmi kävit Ruutanassa?
    en ehtinyt vielä vakoilemaan minkälainen paikka on kyseessä..ja huoltokaan ei ihan vielä ole ovella joten ei ole paniikkia vielä sen suhteen...mutta menossa olen sinne seuraavaksi..aika moni *on kehunut nyt sitä
    Yksi kehuva ääni lisää Korvenpäälle. Palvelu, hinnat ja ammattitaito ovat ensiluokkaisia. Olen asioinut liikkeessä siitä asti kun kevarin sieltä ostin vuonna 96. Tosin kiire tuntuu olevan kova Esallakin näin sesonkiaikana...

    Heinon palvelusta ei pahaa sanottavaa ole, tosin olen asioinut vain varaosa/tarvikemyynnisä.
  18. #78
    Täytyypä tässä kehaista myös Moto-Parkkia Valkeakoskella.

    Olen liikkeessä asioinut useastikin ja homma toimii hyvin!

    Takin takuuvaihto silmänräpäyksessä ja takarenkaan paikkaus ( naula kanta edellä läpi! ) odotellessa. Kesti n. 15 min.

    Jarge -setä hoitelee asiat ja jos jotakin ei oo hyllyssä, niin tillaapi!

    Huolto samoin tuntuu olevan asiantuntevissa käsissä .

    Suosittelen.
  19. #79
    Lainaa (hannu p @ Touko. 20 2004,09:52) kirjoitti
    Täytyypä tässä kehaista myös Moto-Parkkia Valkeakoskella.


    Jarge -setä hoitelee asiat ja jos jotakin ei oo hyllyssä, niin tillaapi!

    Huolto samoin tuntuu olevan asiantuntevissa käsissä .

    Suosittelen.
    mä luulin että motoxi lopetti mansessa, jargen mukana, mut kuulemma paikka pyörii vielä.

    Ainakin jonkilaista huolto-toimintaa siellä tuntuu olevan, ja osia saa tilattua...mutta missä toi nykysin on?? entisen paikan ikkunassa joskus luki "muuttanut" ..mutta minne?? Tietääkö kukaan tuosta enää mitään?
    "hiekkana kengässä"
  20. #80
    Lainaa (doohan @ Touko. 18 2004,17:13) kirjoitti
    Vein lopulta pyörän toiseen paikkaan ja ne ihmetteli että miten
    noin perseellen(minun käyttämäni sana) semmosessa paikassa voidaan työ tehdä! Nyt rengas on kunnolla ja kiitos Motoparkin pojille Valkeakoskelle!
    Heiltä homma hoitu ilman ihmettelyjä!
    Ja jos mahdollista sen Heinon mä kierrän kaukaa, sen verran mua otti pattiin! *
    Onneksi kuitenkin kirjoitit asiasta tänne josta palaute varmasti ohjautuu oikeaan osoitteeseen. Missään tapauksessahan ei kannata mennä takaisin moisen mokan tehneeseen puljuun ja esittää palautetta siellä jolloin virhe voidaan korjata ja ryssimiseen syyllistyneet henkilöt laittaa läheiselle torille jalkapuuhun pariksi päiväksi. *
  21. #81
    Ex -Motoxi on nykyään joku H-D 45-astetta ja majailee Lakalaivassa siellä, missä Pirkanmaan käyttöauto eli Volvo kauppa oli ennen.

    Keskittyypi ilm. pääasiassa tonne harrikka-sectiolle eikä oo muuta rompetta kaupan.

    Motoxina jatkaa Porin puolessa
  22. #82
    Joup, käväisin Motoxissa alkuviikosta, kunhan kovan etsimisen jälkeen sinne löysin. HD ja Buell on heidän edustamat merkit. Vaikka en moisista ameriikan vehkeistä perusta, sain erittäin kiitettävää palvelua kypärätiedusteluihini...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  23. #83
    Aikanaan mulle sanottiin jossain kotilohuollossa kirkkain silmin että laskuun tulee automaattisesti tarvikelisä. Tuolloin muistaakseni 20 mk, euroaika on näköjään tuonut tässäkin _lievää_ lisäystä... Tämä nyt ei liity tuohon kyseiseen tapaukseen mutta olisko joillakin edelleen tämä käytäntö
  24. #84
    Lainaa (HarriS @ Touko. 25 2004,15:18) kirjoitti
    Aikanaan mulle sanottiin jossain kotilohuollossa kirkkain silmin että laskuun tulee automaattisesti tarvikelisä. Tuolloin muistaakseni 20 mk, euroaika on näköjään tuonut tässäkin _lievää_ lisäystä... Tämä nyt ei liity tuohon kyseiseen tapaukseen mutta olisko joillakin edelleen tämä käytäntö *
    Mulla on semmonen käsitys, että se pientarvikelisä ois joku kiinteä prosentti laskusta
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  25. #85
    Lainaa (Siipiveikko @ Touko. 25 2004,17:08) kirjoitti
    Lainaa (HarriS @ Touko. 25 2004,15:18) kirjoitti
    Aikanaan mulle sanottiin jossain kotilohuollossa kirkkain silmin että laskuun tulee automaattisesti tarvikelisä. Tuolloin muistaakseni 20 mk, euroaika on näköjään tuonut tässäkin _lievää_ lisäystä... Tämä nyt ei liity tuohon kyseiseen tapaukseen mutta olisko joillakin edelleen tämä käytäntö *
    Mulla on semmonen käsitys, että se pientarvikelisä ois joku kiinteä prosentti laskusta *
    Jos niin on, mihinhän perustuu oikeus laskuttaa tyhjästä? Onko kukaan tullut kysyneeksi?

    OT: Joka kerta hymyilyttää tuo Siipiveikon avatar teksteineen... huippuvalinta! *
  26. #86
    Lainaa (HarriS @ Touko. 25 2004,17:17) kirjoitti
    Lainaa (Siipiveikko @ Touko. 25 2004,17:08) kirjoitti
    Lainaa (HarriS @ Touko. 25 2004,15:18) kirjoitti
    Aikanaan mulle sanottiin jossain kotilohuollossa kirkkain silmin että laskuun tulee automaattisesti tarvikelisä. Tuolloin muistaakseni 20 mk, euroaika on näköjään tuonut tässäkin _lievää_ lisäystä... Tämä nyt ei liity tuohon kyseiseen tapaukseen mutta olisko joillakin edelleen tämä käytäntö *
    Mulla on semmonen käsitys, että se pientarvikelisä ois joku kiinteä prosentti laskusta *
    Jos niin on, mihinhän perustuu oikeus laskuttaa tyhjästä? Onko kukaan tullut kysyneeksi?

    OT: Joka kerta hymyilyttää tuo Siipiveikon avatar teksteineen... huippuvalinta! *
    Ne pientarvikkeet on trasselia, vaseliinia, saippua käsien pesuun jne...

    Tattis kehuista



    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  27. #87
    Lainaa (Siipiveikko @ Touko. 26 2004,09:13) kirjoitti
    Ne pientarvikkeet on trasselia, vaseliinia, saippua käsien pesuun jne...
    ...prikkoja, abicoja, eristysteippiä, nippusiteitä jne.

    Sitä ei tietysti ymmärrä, jos johonkin öljynvaihtoon lisätään pientarvikelisä... Yleensä kiinteähintainen eikä kovin kallis lisuke laskulla... Näin ainakin pitäisi olla...
    Kitka miehen tiellä pitää!
  28. #88
    Lainaa (Jarge @ Touko. 26 2004,22:20) kirjoitti
    Lainaa (Siipiveikko @ Touko. 26 2004,09:13) kirjoitti
    Ne pientarvikkeet on trasselia, vaseliinia, saippua käsien pesuun jne...
    ...prikkoja, abicoja, eristysteippiä, nippusiteitä jne.

    Sitä ei tietysti ymmärrä, jos johonkin öljynvaihtoon lisätään pientarvikelisä... Yleensä kiinteähintainen eikä kovin kallis lisuke laskulla... Näin ainakin pitäisi olla...
    Eihän tosta puuttunut kun rautalanka... miten tulee kummasti mopediajat mieleen
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  29. #89
    Lainaa (Jarge @ Touko. 26 2004,22:20) kirjoitti
    Lainaa (Siipiveikko @ Touko. 26 2004,09:13) kirjoitti
    Ne pientarvikkeet on trasselia, vaseliinia, saippua käsien pesuun jne...
    ...prikkoja, abicoja, eristysteippiä, nippusiteitä jne.

    Sitä ei tietysti ymmärrä, jos johonkin öljynvaihtoon lisätään pientarvikelisä... Yleensä kiinteähintainen eikä kovin kallis lisuke laskulla... Näin ainakin pitäisi olla...
    Niimpä. Silti se öljypropun tiiviste on laskutettu vielä erikseen
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  30.  
  31. #90
    Joo kyllä nuo trasselilisät on minun mielestä kusetusta. Niissä huolto/korjaushinnoissa on ihan sen verran ilmaa että niihin joutais sisältyä normaalit työn tekemiseen liittyvät pikkuasiat. Ja tosiaan joka h****in nippeli kyllä laskutetaan erikseen vaikka olis nippuside. Jos edes tekisivät kaiken mitä kuuluu ja vielä kunnolla, ei viitsis nipottaa mutta kun niille rahoille saa harvoin vastinetta muutenkaan. Jaha, mennääs taas opettelemaan lisää että onnistuu korjaukset kotona *

    Edit: jaa tämä on kyllä jo niin ulkona aiheesta että en kirjoittele tänne lisää, sorry



Sivu: 3 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen