Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Kävinpä tossa pärräyttämässä mopetin käymään,josko vaikka ne tiet kuivuis nopeammin.....Mutta ei...tai ehkä vähän !

    Mutta mutta...missähän lämpötilassa pitäis ton flektin alkaa jäähdyttelemään konetta,kun mulla loppus kantti mittarin alkaessa näyttämään 100 celsiusta?
    Ei sen nyt noin kuumaks pitäis lämmitä vaikka ei "tytsyä" ketään olekaan hurisuttanut pitkiin aikoihin...En ajanut metriäkään,oli tarkoitus latailla akkua tyhjäkäynnillä hiljalleen.
    nesteet jäähdyttäjän paisuntasäiliössä ok.

    A-P-U-V-A !!!!!

    100% yli omien taitojen
  2. #2
    Näissä nykyisissä paineenalaisissa (ei koske hermopainetta... ) järjestelmissä voi flektin kytkeytymislämpötila olla yli 100°c. Kas, paineenalaisena nesteiden kiehumispiste nousee, eli mitä enempi pytyssä pontta, sitä korkeammassa lämmössä neste kiehahtaa. Flektin voit testata irroittamalla lämpöanturin johdon ja tökkäämällä sen maihin virran ollessa päällä, tällöin flektin pitäisi käynnistyä.
  3. #3
    Sama homma, itsellä YZF 750 R. Mä kanssa käyttelin tuota ihan sillai koemielessä silloin kun sen sain ja kun lämpömittari alkoi lähestyä sataa, niin alko kantti pettää, kun ei flekti käynnistynyt. Hirvitti vallan. Myöhemmin, kun hankin korjauskäsikirjan, niin siitä selvisi, että käynnistymislämpötila flektille on muistaakseni jotain 103 astetta(!) tai jotain, yli 100 kuitenkin.

    Periaatteessa siis ei syytä huoleen, vaikka tuli sitä silti viime kesänä valoissa välillä sammuteltua.
  4. #4
    Tarkistin vielä, eli flektin käynnistymislämpötila 102-108 astetta, pois päältä 98 asteessa. On se hurja.
  5. #5
    Ihmettelin joskus samaa asiaa.Mulla on vm99 T.ace.Kyllä sen flektin kuuluu tosiaan lähtee pyöriin vasta 100 asteen huitteilla
  6.  
  7. #6
    Juu lähtee se yli sadassa, vanhemmassakin ACE:SSA
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!