Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Siis voi olla että tämä menee pieleen,mutta älkää ampuko pianistia....Jos viesti onnistuu niin mukaan liittyy kuva 600Eliminaattorista kärryn päällä aamulla klo 5:00.Vasta oli Haaparannan tullista ajettu neljä pyörää päällä noin vain läpi.
    Ennen ei saanut tuoda korttipakkaakaan..höh.

  2. #2
    onpa hyvän näköinen mulla ois tälläinen.tosin kuvan pyörä
    ei ole mun se ei suostu millään kuvaan jonka osaisin liittää
    tänne
    :
  3. #3
    Ai kun nätti!
    Onko maalaus alkuperäinen? Minulla on metalliosat nyt maalauksesssa, saman mustaksi kuin ennenkin.Joku tässä ehdotti että maalauttaisin sellaiseksi muuntelevaksi helmiäisvalkoiseksi,kauan mietin, mutta halusin olla uskollinen alkuperäiselle.Ajatus ei olisi ollut paha kuitenkaan...olis voinut sopia aika hyvin...
    Onko sinulla 900 ?
    Miten muuten kytkinrempat.Pyörällä on nyt ajettu 41000 ja tuntuu kuin kytkin ei aina pelais niinkuin pitää..selviänköhän pelkän vaijerin vaihdolla vai joko on aika vaihtaa levytkin. Kukahan tähän osais vastata? LUULEN ettei kytkimelle ole ennen tehty mitään, en ainakaan löydä huoltokuiteista jotka sain pyörän mukana..
  4. #4
    Hyvännäköisiä eliminaattoreita!
    Onnittelut!
  5. #5
    Parhaiten 900 tunnistaa sivukopasta, siinä on rumempi sivukoppa kuin tonnisessa Eli tonnisessa "kolmion" ja 900 "suorakaiteen" muotoinen.
    Jotenkin mun silmään toi tonninen on aina näyttänyt linjakkaammalta. 750 näyttää samanlaiselta kuin 900:nen.

    Veikkaisin että se kytkin lähtis toimimaan jo kunnollisella vaijerin rasvauksella. Jos ei toimi niin vaihtoon... varminta tietysti on vaihtaa se vaijeri, ettei se sitten poksahda keskellä reissua. Vaijeri on kumminkin aika pieni menoerä. Tietty Eliminatorhan on tehty kuminpolttoon , joten saattaahan ne levyt olla loppu. Sitä ennen kyllä kokeilisin vaihta öljyt, ettei vaan ole auton öljyä koneessa.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  6. #6
    Njähähää... eipäs olekaan,vaihdoin ihan itse öljyt kesällä.Ja pytty ostettiin Louisilta, kahden pyöräekspertin haukansilmien alla....
    Toinen vielä kehtasi kysyä että olenko jo ostanut kettinkirasvat...... (kardaanipyörään, hehheh)
    Se tunnistaminen on tosiaan vaikeaa.Noin ensisilmäyksellä nämä ovat kovasti samannäköisiä...ellei pysty kokoa vertaamaan mihinkään.
    Olen kokeillut istua 1000 selässä,mutta,mutta....tankki on TODELLA leveä,joten olis tarvinnut osata sivuttaisspagaatti ja sittenkään ei olis jalat yltäneet maahan kummaltakaan puolelta!
    Ja siinähän sitä on sitten tavoitetta, vaihtaa 900 tonniseen...Haaveita pitää olla!
  7. #7
    kytkimen vaijjeri ongelmista en oikein tiedä kun 900;sessa
    on neste kytkin,mutta on siinäkin ongelma mitä en saanut
    viime kesänä selvitettyä aina kun vaihtoi 5;tos vaihteen
    sisään niin tuntui kuin kytkimessä ois ilmaa eikä poistunut vaikka kuinka ilmaili.
    väri on kyllä alkuperäinen ja hyvä ett ei ole maalailua tiedossa
  8. #8
    onne kaameen komeita mopoja, sellainen unelmamallinen
    tavalleen..

    kytkimestä sanottuna yhdyn edellisiin, siis mielipiteisiin.
    levytkin ovat toki voineet ottaa siipiinsä, eli on lie revitelty
    paljon, tai jouset vanhuuttaan kuoleutuneet,,,

    levyjen ja jousien vaihto, jos ei vaijerin rasvaus, huom, aseöljyllä, se on parasta mitä voi mpn vaijeriin tyrkätä, auta
    tai se vaijerin vaihtokaan auta, niin pakka auki...
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  9. #9
    En kamalasti usko että on revitelty....ollut koko aikuisikänsä naisella.Wuppertalissa.Olettaisin että tämä hänen ensimmäinen pyöränsä.Onhan tämäkin joskus kaadettu ja sit onkin laitettu kaatumaraudat sen jälkeen.Peilin takusista sen näkee.
    Vai aserasvaa...taitais Ensis-oil olla sitten hyvä??
  10. #10
    Pistin just kaverille postia että lähettää mulle kuvia mun eliminatorista niin laitan sitten tänne.
    On kylläkin vain 250ccm mutta mun oma!!
  11. #11
    KIVA.Saadaan sekinluokka tänne näkyviin.Yhden näin elävänä viimekesänä Kontiorallissa ja otin siitä kuvankin.Se on aivan samannäköinen kun isommatkin.Vois olla muuten naiselle aika makea ensipöyräksi....näppärä käsitellä.Paljonko muuten tehoja?600:ssa on 54 Kwh.
    Mitä muuten olet Beowulf itse tykännyt siitä??
  12. #12
    Kyllähän olen tykännyt,ja on se miehellekin hyvä ensipyörä varsinkin tälläiselle lyhyenlännälle kaverille.

    Kilowatteja pyörään on pakattu 22 kappaletta.

    Omasta mielestäni olen saanut tehtyä pyörästä ihan mukavan näköisen(ollakseen niin pieni) ja meinaan sillä vielä tuleviakin kesiä ajella.

    Yritän pistää kuvan tänne jos osaan!!

    Se paskahaalarimies kuvassa on allekirjoittanut.
  13. #13
    Jo pari kertaa olen aloittanut vastaamisen, mutta aina on tullut jotain väliin.
    Hieno pyörä kertakaikkiaan ja näyttää melko kookkaalta.
    Oletko tehnyt pakoputkille jotain erityistä kun näyttävät niin jänniltä?
  14.  
  15. #14
    Pakoputkia ei ole kuin yksi ja se on juonikkasti sijoitettu pyörän toiselle puolelle(katsojaa hämätäkseen).