Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Itselläni tällainen viime kesänä hankittu menopeli. Kysymys kuuluu: Saksan tehot 100 hv (98hv?), vastaavat Suomi tehot 115 hv. Miten saa nuo paremmat teholukemat, löytyykö tukko jostain, onko nokka-akseleissa profiili eroja, vai jotain muuta?
    Onko tietoa......
    "THE OVERTAKER GETS THE UNDERTAKER"
  2. #2
    On sellainen harmaan aavistuksen oloinen muistikuva, että rajoitus on CDI-boxissa, eli ennakko pysyy sellaisella alueella ettei kone tiristä sitä viimeistä, mahdollista, tehoaan yläkierroksilla.
    Toiset mahdollisuudet ovat nuo itse mainitsemasi. Varmaksi en voi kuitenkaan sanoa.
  3. #3
    mulla on itelläni kans kawan gpz 900 r ninja vm 1985
    onkos tässä tuoreemassa pelissä leveämpi taka nakki vai sama nakki 13/80/18.
    olen kanssa kattellut et niissä olisi jopa 80 hevosen tehosiakin pelejä joko tsekannut patrikin kawa sivut jos niistä olisi vaikka apua
    [URL=www.900r.de] *
  4. #4
    kaasuläpissä yleisin toppari, joka estää avautumasta
    ihan viimesiä polleja antamatta,,, sikäli hyvä, että
    todennäköisesti voimansiirto on vähemmän kärsinyt kuin
    täystehoisissa olisi voinut kärsiä ajan mittaan..
    cdi-boxi menisi kai vaihtoon, jos rajoitin olisi siellä,
    ellei joku taituri osaisi rassata sitä uusiksi.
    niitä sellaisiakin on.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  5.  
  6. #5
    Taidan jättää tutkimatta, kyllä toi ihan mukavat kyydit antoi vaikkei ihan viimeiset olisi irronneetkaan koneesta.
    "THE OVERTAKER GETS THE UNDERTAKER"