Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Tuossa kyselin Goodridgelta maililla punosletkujen saatavuutta -03 mallin zx6:seen, vastasivat että pitäisi jo olla kaupan hyllyllä ja Suomessa siis Duell on toimittajana. Että jos muitakin kyseinen asia kiinnostaa.
    DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!
  2. #2
    Kyllä .pitää laittaa vanhempaan kylläkin
  3. #3
    www.autoracing.fi

    Tuolta löytyy hyvä .pdf luettelo josta löytyy paljon erilaisia banjoliittimiä ja letkuja. Ovat samoja Qoodridgen osia. Laskin omaan Zetoriin maksavan n. 80 € etupään jarruletkut. Tosin itse joutuu kasaamaan.
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  4. #4
    Heh!

    Itse itseäni kommentoiden!
    Eipä ne Duellillakaan maksa kuin 89 €!
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  5. #5
    Itse teetin punosletkut mallin mukaan Turussa firmassa Monial Oy (J. Wicström, ex mm-tason RR-piikkikuski 0400 523 712).
    Hintaa tuli 50 €, sisälsi banjot ja tiivisteet sekä hankaussuojat.
    Hyväksyttyjä ei ole mutta paine on ainakin toistaiseksi pysynyt sisällä.
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  6. #6
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (AVe @ Maalis. 18 2003,23:01)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tuossa kyselin Goodridgelta maililla punosletkujen saatavuutta -03 mallin zx6:seen, vastasivat että pitäisi jo olla kaupan hyllyllä ja Suomessa siis Duell on toimittajana. Että jos muitakin kyseinen asia kiinnostaa. [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Asensin juuri pari viikkoa sitten Goodridget omaan VFR:ään. Letkujan maahantuoja on tosiaankin Duell, mutta ko. lafka ei tee muuta kuin välittää ne jälleenmyyjille. Omat letkut tilasin SE-Bike:lta Riihimäeltä, jonne ne tulivat kolme päivää tilauksen jälkeen.

    Niin ja hintahan oli 75€



    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
  7.  
  8. #7
    Kertoiko kukaan kiristysmomentin liittimiiin?