Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Laitanpa tästä kysymyksen foorumiin kun tökättiin vähän hankalaan kysymykseen.
    Kyse on Kawasaki zl1000 Eliminaattorin suutinsarjoista ja sytytyspyörästä. Dynojettiä ei haluta ja Factorya tuo maahan Allright, muttei suostu ottamaan selvää, mikä sarja kävisi tuohon edellämainittuun pyörään.Puistelee vain surullisena päätään...
    Tonninen Ellukeiju on muutenkin vähän hankala tässä maassa, kun ei siihen tahdo saada mitään osia.
    Oliskos jollain tietoviisaalla nyt apuja antaa?
    Olen kysymyksen laittanut Factoryn tehtaalle mutta saa nähdä tuleeko sieltä vastausta.Joskus eivät vaivaudu asioimaan tänne periferiaan...
    Joten APUVA! APUVA!
  2. #2
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  3. #3
    kummastuttaa kovasti all rightin palvelu koska olen saanut itse tähän mennessä hyvää palvelua .
    mutta ehkä olen tietämmättäni valinnut sen pyörän kawasakin mallistosta johon saa heidän kautta erin laisia osia.
    toivotaan että asia järjestyy.minäkin painin tällä hetkellä putkiston vaihdon kanssa ,ei muuta kuin tsemppiä.
  4. #4
    konehan on samaa tyyppiä kuin gpz1000rx kawassa,
    vuosilta 1986-87,

    syttypyörään voisi löytyä vinkkiä sieltä.
    toisaalta ne syttypyörät ovat paljolti huuhaata,
    meinaan samaa osaa myydään esim. kuristettuihin versioihin
    eri markkina-alueilla viriosana, jollainen suomessa on vakiona,
    mutta jos ellu on tuotu vaikka saxasta, niin syttypyörällä voi
    olla todellistakin lievää virityksellistä merkitystä, mikäli
    zl1000 on ollut kuristettu versio.

    suutinsarjoista on olennaisesti hyötyä kun koneen hengitystä
    avarretaan imu- ja pakopuolelta.

    mutta olitkin arvon kawasaki ZL, saanut apua pulmiisi jo muualta kaiketikin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  5. #5
    Terve Kawabata.
    Ei onneks ollut minun ongelma.... jouduin sen kans tekemisiin kun jouduin "kielen"kääntäjäksi.Kaveri ei osannut itse muotoilla kysymystä tehtaalle sinne Bushin maahan.Arvelin, että pudotan saman kysymyksen tänne Org;iin, kun tiesin, et teitä tietäjiä ja asiasta enemmän ymmärtäviä on siellä taustoilla.Ja teiltä löytyy kontakteja liikkeisiin, täällä pohjoisessa on niin vaikea saada tietoa esim,jälleenmyyjistä...olette siellä etelässä herkkutarjottimen äärellä...mmmmphfh..
    Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että omassa Ellussa on potkua tarpeeks....minun tarpeisiini,heh...Terveisin, pienempi maantiekiitäjä
  6. #6
    teho- ja suorituskyky ovat niin suhteellisia, kuten suoriutumiskykykin, hyvin suhdanteellista, paljon makuasioita, kas, joillekin piisaa polkupyörä tai jalat, joillekin vain vähän yli 300kmh kulkeva ei riitä tai ainakin se kiihtyy liian laiskasti, koska 0-200kmh kestää yli 7s. eikä varttimaililla, 402,33m meinaa päästä alle 9sekunnin.

    joten aika hyvin kawasaki ZL liikkuu kuussatasellakin tuossa asteikossa jalat vs. 12r viritelmillä, esim.

    zzr1100 oli pitänyt arvonsa, tarkoitan venttiilien paininpala-arvoja, jotka olivat edelleen säätöarvojen sisällä ajettuani edellisestä tarkistuksesta jopa n. 35.000km.

    aika hyvin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  7.  
  8. #7
    Ethän sä olis mihinkään (A)arvostaan kiinnipitämättömään sekaantunutkaan??Tietenkään..
    Juu, nyt on kaveri kuulema saanut Factoryn sarjan tilaukseen.Tulee sit Allrightin kautta.
    Oli kuulema kolme erilaista suutinta sarjassa, joista voi sitten passata sen mikä sopii parhaiten, syttypyörät ja muutkin karusellihyrrät kaiketi matkassa (tämä on vain kateellisen huomio, kun kehua retosti tossa eilen niin###)Varmaan tulee vielä jonkinlainen narrinhattuki sille, niiih... pyh...