Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Onko kokemuksia ZZR 600:sta? Itse ostin sellaisen talvella, malli -90 ja ajettu vain 29 tkm jos kilometrit pitävät paikkansa. Pyörä on Saksasta tuotu. Soittelin maahantuojalle ja suosittelivat venttiilien lisäaineen kayttöä 95-oktaanisen kanssa. Olen lähdössä heinäkuussa kuukaudeksi Eurooppaan fillarilla. Etupleksi voisi olla korkeampi jotta tuulen saisi vähän ylöspäin. Joku sanoi että on vaihtanut GTR 1000:en etupleksin tuohon ja hyvin toimii. Onko joku kokeillut? Meneekö heittämällä kiinni?

    Samaten jos jollain sattuisi olemaan rekisterivalon päälle tulevaa katteenpalaa myynnissä niin ostaisin mielelläni (20x15 cm pala joka tulee takalampun alle. Olen ihmetellyt kun tietyillä kierroksilla tuntuu metallista räminää pyörä etuosasta luultavasti joku katteen osa resonoi tiettyjen kierrosten kohdalla, ääni ei tunnu tulevan moottorista. Onko joku törmännyt tähän? Kaikki kokemukset, vinkit koskien ZZR:ää tervetulleita!

    Yleisesti tykkään tosi paljon, pyörä on pirteä, ketterä ja johdonmukaisesti käyttäytyvä.
  2. #2
    Mulla sama räminä, vaikka pyörä onki gpz 500 s. Todella vaikea paikantaa, mutta ei kuulu koneesta.
    ooo
  3. #3
    Eli kyseessä on tietyillä kierrosluvuilla kuuluva metallinen räminä, erityisesti silloin kun kaasuttaa ja kierrokset laskevat kun kaasun löysää. Siinä 3000 kierroksen kohdalla rämisee ja sitten uudestaan noin 5000 kierroksen kohdalla. Kuuntelin ostaessa että kuuluuko tuo koneesta (olisi tosi huono merkki&#33 mutta totesimme että jostain muualta. Sinänsä homma vaivaa kun tuollainen ääni on häiritsevä ja haluaisi että kaikki olisi ok. soitin Sumekolle mutta eivät osanneet puhelimessa sanoa tuohon mitään.

    Muuten tämä foorumi vaikuttaa hyvältä paikalta! Toivottavasti nämä häiriköt pysyvät poissa täältä, jotkut keskusteluryhmät ovat ärsyttäviä (esim jippi.fi) kun hyvät asiat pilataan älyvapailla kommenteilla.

    ZZR 600
  4. #4
    Tervetuloa vain, tätä foorumia ei voi edes verrata jippiin vastaaviin, sillä täällä ei häirikköjä paljon katsella.
    Ja kun jutut säilyy asiallisena niin kaikilla on mukava olla.

    Ja vielä itse aiheeseen niin saattaahan ne tuon ikäsissä pyörissä kuulua esim. katteiden kiinnikkeistä sellainen räminä, kun niissä on yleensä sellaiset kumi istukalla varustetut mutterit, niin kumi on hapertunut ja ruuvi+mutteri pääsee lenksumaan väljänä.
    Die, spamming faget.
  5. #5
    Joo, siis kuuluuhan se asiaan, MUTTA KYLLÄ TÄÄ MIESTÄ SYÖ!!!
    ooo
  6. #6
    Vika selvisi. Oli kulunut nokkaketju ja löystynyt kiristäjä. ne kun vaihto niin ääni hävisi..
  7. #7
    Vai nokkaketjusta ja kiristäjästä ääni kuului? Pitääpä tarkastella omastakin kun säädän venttiilit talven päälle. On meinaan samat oireet omassa 92-mallisessa. Tosin olen ollu huomaavinani että kun sopivasti painaa katteita niin ääntä ei kuulu.

    Mutta samallahan tuo menee tarkistaa.

    Synkrooni
  8. #8
    Itselläni oli vm-92 zzr-600 oli ihan makea vehje tosin oli pieniä ongelmia sen kanssa... Se ei ollut kyllä ihan mikä vaan zzr vaan henkeen ja vereen rakennettu fighteri tossa on foto siitä http://www.mp-foorumi.com/gallery....d80.jpg Väittävät että juuri tässä vanhemmassa mallissa olisi jotain vena ongelmia mutta ei mulla ainakaan itsellä ollut niitä... kaikkia muita pieniä kylläkin...
  9.  
  10. #9
    Sama ärsyttävä ääni kuulu munkin zetorista koko viime kesän ja kyllä se miestä söi kun ei vikaa löytyny. Pitää kattoo toi nokkaketju ja sen kiristäjä tässä talven aikana toivottavasti se vika löytyy siitä.