Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Laittaisin k100 lt:n kenkälaatikon kokoisen perälaukun
    tilalle isomman laukun, esim. joku givin laukku. Kokemuksia, mikä olisi hyvä teline.
    ps. Vaihtaisin myös 64cm korkuisen hyväkuntoisen plexin
    matalampaan. En viitsisi alkaa lyhentelemään, jos vaikka
    joku haluaisi vaihtaa.... Soita 050 5174792
  2. #2
    Ison laukun kanssa kannattaa tuentaa ottaa muualtakin kuin siitä peräpyrstöstä. Se kyllä kestää aikansa mutta ennen pitkää repeää. Se alkuperäinen pikku laukku ei taidakkaan muualle tulla kiinni.

    Meidän perheessä olleessa LT:ssä toteutettiin kiinnitys jokseenkin seuraavasti: teline oli niillä neljällä ruuvilla kiinni siinä pyrstössä, ja sivulaukkujen telineiden ruuvien alta tuli taaksepäin lattaraudat, jotka sitten sopivasti kaartuivat ylöspäin. Noilla tuo kesti ainakin meidän käytön. Jotta ne latat tulevat sieltä sivulaukkujen telineiden alta, joutuu kuraläppään/kilven telineeseen tekemään pienet viillot.

    En tiedä millaisia mallikohtaiset telineet ovat, tuo oli ainakin toimiva ratkaisu.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  3. #3
    Itse ostin viime kesänä K 100:seen Givin ison (taisi olla jotain 50 l) laukun. Koska alkuperäinen laukun kiinnike on vino niin laukun teline ei siihen suoraan sovi. Voisin otta muutaman kuvan itse tehdystä "pikalukituksesta" jos siitä sais vaikka yhden esimerkin kiinnitykselle.
    K 100
  4. #4
    Kitooos.

    Hommasin Givin. Pitäneepä alkaa rakenteleen tukea.
  5. #5
    Laitoin K75:seen ison Kapan laukun vuonna 1995 ja hyvin on kestänyt ilman mitään lattarautoja. Ja kuormaa on ollut välillä helvetisti. Ostin laukun ja mallikohtaisen kiinnitystelineen Allrightista ja telineen hinta oli ainakin silloin niin pieni ettei mitään omia virityksiä kannattanut edes ajatella.
  6.  
  7. #6
    Muutaman K100:sen olen nähnyt joista pyrstö on alkanut repeämään ruuvien ympäriltä.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster