Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Tervehdys kaikki !

    Olen omistanut F650 Gs pyörän viime marraskuusta asti. Olisin kovin kiinnostunut tietämään, omistaako joku muu samanlaisen kulkuneuvon ja mitä on ollut mieltä ?

    En ole ajellessani törmännyt yhteenkään vastaavaan pyörään ja bemaristit muuten taitaa olla vain sitä bokseri väkeä. *

    Suuri kiitos jo etukäteen kaikista kommenteista
  2. #2
    BMW F 650:n eri malleja myytiin Suomessa vuonna 2000 yhteensä 33 kpl ja viime vuonna yht. 38 kpl, joten on niitä muitakin onnellisia. Bemareitahan on yksipyttyisiä, rivimootto-
    reita ja boksereita, joten eivät kaikki bemaristit toki ole "bokse-
    riväkeä". Sinun pyörälläsi BMW tavoittelee mm. nuoria motoris-
    teja ja mm. niitä, joiden mielestä bokserit ovat vanhanaikaisia,
    raskaita ja laiskoja. (Tällaista vääristelyä en tietenkään bokse-
    reiden ihailijana voi hyväksyä&#33
    Pyörääsi en ole kokeillut, joten kommentoida en voi. Valmista-
    jien perusteella voi päätellä, että laatupyörällä ajat:
    BMW + Rotax (itävaltalal.) + valmistusta Italiassa.
    Luulisi siinä olevan onnellisessa liitossa toisaalta järjen ja laa-
    dun, toisaalta tunteen ja tyylin. Eipä ole ihme, että pyörässäsi
    on useita mielenkiintoisia innovaatioita.
  3.  
  4. #3
    Itse omistan F650:n eli vanhan kunnon kaasariraaserin. Olen ajanut jonkin verran myös GSsää, joten vertailupohjaakin löytyy. GS on hyvä ajaa, mutta kuitenkin pidän enemmän vanhasta mallista. GS:n moottori jaksaa vääntää alempaa ja on sitkas, mutta niin on vanhankin mallin moottori. Runko on mielestäni GS:ssä himpun verran parempi päivittäisessä ajossa maantiellä, mutta kun pinta alkaa olemaan kuran ja veden peitossa on vanhassa vara parempi. Varsinkin metsätaipaleilla oli GS:n rajoitin aiheuttaa pari vauhtiraitaa allekirjoittaneen kalsareihin, kun veto tyssäsi totaalisesti(viive todella pitkä). Asiahan korjaantuu rauhallisemmalla ajolla, mutta siitä häviää samalla hauskuus. GS on hyvä ostos ja viimeistään varaosia hankkiessa huomaa BMW:n F650 sarjan todellisen valtin...edullisuuden.