Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
  1. #1
    Harjoittelen ja yritän avata tämän foorumin nyt.

    Löysin sivuille sattumalta ja mielenkiinto heräsi siinä vaiheessa kun huomasin BMW osion olevan tyhjillään?

    Keskustelu voidaan aloittaa vaikka aiheella BMWkö paras?
  2. #2
    Kovin on hiljasta tällä palstalla, mutta ei anneta muiden merkkien jyrätä meitä.

    Keskustelua jatkaakseni voisin sanoa että bemarit on ollut kautta aikojen ainakin luotettavia matkapyöriä
  3. #3
    ruisku se olla pitää...,onkos tänne eksynyt muita kurapyöriä kuin minä


    MPa
    BMW F650 GS Dakar eli ainainen *
  4. #4
    ensimmäinen postaus meni käteen,joten pientä lisää hienosäätöä
    ...eiköhän se nyt ole parempi

    newsis jo kyselin mutta katotaan tuleeko vastauksia paremmin tänne
    eli
    Denson iridium sytytystulpista on kyse,onko niitä käytössä
    vaikka bmw kuskeilla?
    ~~ KTM 1190ADV R ~~

    Yamaha xt350.Honda VF750.Suzuki DR800.Triumph Tiger900.BMW F650GS Dakar.KTM950Adv.Aprilia Caponord.KTM950SE.KTM990Adv.Jotenkin se elämä on vaan paljon parempaa SORALLA
  5. #5
    Tähän aikaan ollaan joko töissä tai sit *baanalla! *

    ei kerkiä nettipalstoilla viipyilemään *

    PS: *R1100RT on toiminut hyvin! * *
  6. #6
    No eipä oo bemaria mutta hienoa nähdä että teitäkin löytyy foorumista!

    Moikkaillaan ku tavataan baanalla!
    Honda CBR 600 -93, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX 1300R -03, Honda CBR 1000rr -04 (lunastettu)
  7. #7
    Tulpat on vielä toistaiseksi vaihdettu huollossa, joten kokemuksia ei tulpista ole.

    Hyviä paikkoja mistä voisi vähän korkeampaa matka visiiriä tilailla pyörään?
  8. #8
    Itse myöskin etsin BMW 80-luvun alkupuolen Sport katteen visiriä, mielellään hieman korkeampi kuin alukuperäinen... mun XJ:ssä on sellaisen katteen kopiokate...
    <br />
  9. #9
    Tämän nettikaupan varaosat kannattaa tutkia
    http://www.wunderlich.de/
    toimitus kestää n.7arkipäivää
    Kohtuulliset hinnat
    mutta noista hinnoissa ei ole veroja joten 16% lisätään
    päälle
    ~~ KTM 1190ADV R ~~

    Yamaha xt350.Honda VF750.Suzuki DR800.Triumph Tiger900.BMW F650GS Dakar.KTM950Adv.Aprilia Caponord.KTM950SE.KTM990Adv.Jotenkin se elämä on vaan paljon parempaa SORALLA
  10. #10
    Heipä hei, nimim. Gwent tässä.

    Ja siis vasta kirjautunut, katsotaan mitä tästä tulee...

    Ja aika hiljaista näyttää olevan, teho-orientoituneet ja/tai nuoremmat on vissiin aktiivisempia?

    Pleksin tarvitsijoilta jos ei tarve ole mennyt ohi, niin At-Pleksi Kiuruvedeltä taitaa tehdä tilauksen ja/tai mallin mukaan. Tosin kuulemma hieman verkkainen toimituksissa, mutta onneks on talvi. Varmaan syytä hätistellä...
    Ilmoittelee Keltaisessa Pörssissä.

    Ja että bemu hyvä matkapyörä? Aika hyvä ja Ässä erittäin hyvä mutkateillä. Ei räjähtävää voimaa, mutta mulla ainakin kyvyt loppuu kesken ennen tehojen loppumista. Siis Alpeilla... ja Virojoki-Hamina välillä (suosikkini), ei Hamburg - Munchen välillä (tähän toi hymiö, vaan ei se asetu ku tonne perään?)

    Ja sivulaukut kestää 130 km/h & 10 kg maximin sijasta 200 km/h & 30 kg (+nakki takapenkillä poikittain), no problem.

    T. Gwent *& R1100S

    Pari merkkiä, täytyy kokeilla: * * * tää siis tonne ylös
    NL-AD-(AU)-BE-(GB)-(BG)-EE-ES-(ZA)-NL-IT-AT-(CN)-CY-LV-LI-LT-LU-MC-NO-PT-PL-FR-SE-DE-(SM)-SK-SI-FI-CH-DK-CZ-HU-(US)-NZ-VA-RU-EE
  11. #11
    BEMUT?matkustavaiset ollos tervetulleita palstoille.Ei Teitä ole unohdettu->olettehan kaikki motoristeja !!
    life is life-tät täädä dä
  12. #12
    hi,

    bemarinomistajat lienevät kuitenkin kirjoitustaitoisia...

    jos jollain inspiraatio sykkisi, niin olisin kiinnostunut kokemuksista R45, R65, R80 jne malleista, reilun kymmenen vuoden ikäistä kalustoa olisi saksassa kohtuuhintaan.

    eli sopinee rauhalliseen ajeluun, vaimonkin kanssa. mutta entä ropleemit, eli pitäisikö ruveta etsiskelemään mekaanikkoa naapuristosta?

    onko muita hankintamatkasta kiinnostuneita?

    yst.terv.
  13. #13
    Kiitoksia MPa:lle linkkivinkistä. Lähti muuten samantien tilaus saksanmaalle. Tiedoksi vielä, että wunderlichin sivut ovat uudistuneet ja hinnat pitäisi nyt sisältää alv:n.
  14. #14
    Totta mooses Suomesta löytyy oikeita,ehtoja,aitoja,alkuperäisiä,voimakas vääntöisiä,jne.jne.
    BMW moottoripyöriä
    * . Sattuuko porukasta löytymään yhtään GS-bemaristia?
    Mene siitä ali,mistä aita on korkein.
  15. #15
    Kyllä ainakin yksi!
    Minulla sellainen tallissa lymyää..
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  16. #16
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Gwent @ Tammi. 17 2003,22:24)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ja aika hiljaista näyttää olevan, teho-orientoituneet ja/tai nuoremmat on vissiin aktiivisempia?

    Pleksin tarvitsijoilta jos ei tarve ole mennyt ohi, niin At-Pleksi Kiuruvedeltä taitaa tehdä tilauksen ja/tai mallin mukaan. Tosin kuulemma hieman verkkainen toimituksissa, mutta onneks on talvi. Varmaan syytä hätistellä...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kyllä täällä pyörii muitakin kuin teho-orientoituneita ja/tai nuorempia - mm. meikäläinen eli 40+ ja pyöränä 78 heppainen vuosimallin -82 kardaanivetoinen Kawa GT750. Hyvä pyörä matkakäytössä eikä vierasta Itä-Uudenmaan mutkateitäkään.

    At-Pleksi on todellakin hieman verkkainen toimituksissa. Teki kaverille pleksin malliin mukaan - toimitusaika liki 1.5 vuotta... Muta mihinkäs sitä tässä valmiissa maailmassa on kiire?
    Kawasaki GT750 P1 -82
    Kawasaki GPZ750 Turbo E2 -86
  17. #17
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (antti @ Helmi. 09 2003,03:11)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kyllä ainakin yksi!
    Minulla sellainen tallissa lymyää..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kyllä ainakin yksi!
    Minulla sellainen tallissa lymyää..

    No löytyhän niitä "kessuja"muitakin,hieno homma .Olen tässä itse harkinnu ens kesäksi rupuli kumien hakkimista,ja tarjouksien kyselyn aloitin.
    Onkos sulla Antti kokemuksia Metzellerin Karoo renkaista?Minkälaiset on hiekalla,ja kui kestävät tämmösen varttitonnarin alla?
    Mene siitä ali,mistä aita on korkein.
  18. #18
    Itse asiassa tuo pyörä pyörä on ollut minulla vasta n. 2 1/2kk..
    Eli aika vähän ajokokemuksia tuon kanssa...

    Vaihdoin K100:sen tuohon..

    Aikanaan mulla oli Dr350 ja siinä oli kauden mukaan alla piikkiä, nappulaa ja katunappulaa. Mulla oli silloin katurenkaana Barumin joku aika tiheä rengas ja se toimi aika hyvin siinä. Kyllä se karkea nappulakumi oli siinäkin liukas asvaltilla, eli kai Gs:än alla on kahta liukkaampi.. Mutta luulisin että soralla aika kivat!!

    Tuossa minulla on alla Metz Enduro 4 edessä ja Enduro 1 takana. Taakse vaihtuu myös 4:nen kunhan ajan vanhan pois. Nuo kyllä näyttävät olevan aika asvalttirenkaat.

    Mulla on ollut mielessä ensitalveksi hommata kuormurin tms nastoilla nastotetut renkaat.

    Minkäslainen se sinun pyöräsi on?
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  19. #19
    Nyt mä itse asiassa katsoin luettelosta minkänäköinen se Karoo on, se kyllä näyttäisi olevan pätevä sorapainoitteeseen ajoon

    Kai sen ainakin kohtuullisesti luulisi kestävän kun isoihin enduroihin näkyvät mainostavan
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  20. #20
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (antti @ Helmi. 09 2003,16:12)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Itse asiassa tuo pyörä pyörä on ollut minulla vasta n. 2 1/2kk..
    Eli aika vähän ajokokemuksia tuon kanssa...

    Vaihdoin K100:sen tuohon.. *

    Aikanaan mulla oli Dr350 ja siinä oli kauden mukaan alla piikkiä, nappulaa ja katunappulaa. Mulla oli silloin katurenkaana Barumin joku aika tiheä rengas ja se toimi aika hyvin siinä. Kyllä se karkea nappulakumi oli siinäkin liukas asvaltilla, eli kai Gs:än alla on kahta liukkaampi.. Mutta luulisin että soralla aika kivat!!

    Tuossa minulla on alla Metz Enduro 4 edessä ja Enduro 1 takana. Taakse vaihtuu myös 4:nen kunhan ajan vanhan pois. Nuo kyllä näyttävät olevan aika asvalttirenkaat.

    Mulla on ollut mielessä ensitalveksi hommata kuormurin tms nastoilla nastotetut renkaat.

    Minkäslainen se sinun pyöräsi on?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Se on sellanen 2000 mallin GS.Eli ensimmäinen näitä 1150 kuutioisia,ja kuusi vaihteisia.Tuo rengas koko on vain vähän pulmallinen (taka 150/70/17. etu 110/80/19),Kun noita sorakumeja hakee.Ei oikein muita ole kun tuo Karoo.
    Eka tarjous tampereella oli 265 eeroa+15€ irtovanteille. .Minkäslainen kessu se sulla kevättä tallissa vartoilee.
    Mene siitä ali,mistä aita on korkein.
  21. #21
    Noo, se on hiukan vanhempi.. `88 R80Gs

    Ihan perus peli, Paris Dakar mallin kate mulla olisi siihen mutta se kate on osiltaan hiukan vajavainen. Niin, onhan siinäkin ollut aikanaan jotakin edistyksellistä, vissiin ensimmäinen mihin tuli Paralever.

    Siinä mullahan on 17" takana ja 21" edessä, eli tuohon saa hiukkasen paremmin renkaita, ainakin eteen.

    Se vasta olisikin nannaa jos olisi kahdet vanteet, toisilla karheammat ja toisilla silkoisemmat renkaat, voisi aina mielentilan mukaan vaihdella.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  22. #22
    Jep..80GS onki hiukan kätevämmän kokonen,ja ehkä vähäsen moni käyttösempi,ku tämä uusi.Ei tätä nykystä metsään kyllä ihan ensimmäisenä viitsi viedä.Sillä vanhemmalla mallilla taisi Myllymaan Repa kiertää päitsinki.. .Mitäs tykkäsit DR350? Sinähän sitä talvellaki käytit? Lähtikö käyntiin ilman nuotioa
    Mene siitä ali,mistä aita on korkein.
  23.  
  24. #23
    Juu, sellaisellahan se Reijo Päitsin ajoi. Viime talvena se teki ymmärtääkseni siihen samaan yksilöön pikku remonttia, rungon maalausta ja konetta myöten. Siinä oli hiukan vaille 300tkm mittarissa

    Tuo vanhempi "korimalli" taitaa olla viitisenkymmentä kiloa uudempaa köykäsempi, kyllä sen huonommalla polulla luulisi huomaavan, mutta on se uusi varmaan pidemmällä reissulla lyömätön.

    Se DR350 oli meillä aika monimuotoisessa käytössä, uutena siitä riisuttiin kaikki turhuus (vilkut, akku, ym) pois ja vaihdettiin WP:en etuhaarukka, alkuperäinen johtosarja korvattiin vähemmällä johtomäärällä, avarampi äänenvaimentaja rakennettiin. Silloin se oli kolmisen vuotta ihan puhtaasti metsäpelinä, keskimäärin kolmena kertana kuussa se kävi vaihtelevasti spoorissa. Silloin mulla oli itsellä Hussen WR:ä ja toi Dr oli yleensä isukilla tai sitten välillä mulla jos sain kinuttua. Husella tuli jopa muutamassa kisassa käytyä kokeilemassa

    Sitten kun mä sain aikanaan ihan oikean ison kortin niin se Dr valjastettiin katumaisempaan kuosiin, akku+vilkut ja mittaristot takasin kiinni. Ihan hervottoman kiva peli se loppujen lopuksi oli, jos malttoi pysyä pois motareilta ym. Kaupungissa ja pikkusorateillä kuin kotonaan.

    Uutena se oli pirun vaikee laittaa käyntiin. Alkuperäinen vaimentaja oli ilmeisesti niin tukkoinen että se aina vaan vähän pössähti ja melkain lähti. Avarammalla vaimentajalla+käynnistystekniikan parannuksella se alkoi olemaan yleensä käynnissä toisella potkasulla.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster