Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Kun lapsettaa, niin kaikkea pitää värkätä..., eikä varmasti vaikea arvata, mikä pyörä kyseessä..
    Klikkaa, ole hyvä!
  2. #2
    Katkerana kuuntelin, oma pyörä kun vielä on vieraassa paikassa talvisäilytyksessä eikä pääse eded istumaan...
  3. #3
    Aaaah!!! V2:nen. Tulipa kotoisa olo! Pitäisikö tehdä sample myös Tellun äänistä.

    VFR taitaa olla oikea vastaus
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #4
    Pätkää kuuntelematta väittäisin, että kyseessä olisi sitten V4...
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  5. #5
    Sori... V4 tietenkin
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #6
    uih... Tahtoo jo kesän!!!!!
    Kaikki on mahdollista, kun ottaa tarpeeksi vauhtia... *
  7. #7
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Wary @ Maalis. 06 2003,20:33)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Katkerana kuuntelin, oma pyörä kun vielä on vieraassa paikassa talvisäilytyksessä eikä pääse eded istumaan... *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Voi olla hyväkin asia, ainakin perheonnen kannalta. Jatkuva tallissa istuminen saattaa aiheuttaa sen, että talosta on lukot vaihdettu, kun pyrit yöksi sisään...
  8. #8
    Taitaa tässä perheessä olla niin päin että tulee tappelu siitä kumpi saa istua pyörän selässä.
    Pitää varmaan ajokelien alettua piilottaa avaimet jotta varmasti joka kerta pääsee edes katsomaan kun pyörä lähtee pihasta...
  9. #9
    On se vaan kiva kun oma mopo on mulla töissä, kuulen tota ääntä vaikka joka päivä. AAh
  10. #10
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (tkay @ Maalis. 06 2003,20:27)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kun lapsettaa, niin kaikkea pitää värkätä..., eikä varmasti vaikea arvata, mikä pyörä kyseessä..
    Klikkaa, ole hyvä![/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ompas kivat äänet, mä laitan kanssa sinnepäin jotain kun kerkiän..
    The Black line
  11. #11
    Laiskana miehenä en viitsi sam earchia häiritä ja kysyn suoraan, onkos tuo vakioputkella vai jollai..

    Kyl vinkkeli komeesi pörisee, mut jotai siitä puuttuu..hmm..ainii, kolinat.. *
    KTM 690SM
  12. #12
    Kylläpä kuulosti hyvältä *

    Melkein yhtä hyvältä, kuin oma Kawa *

    Asiasta, miten ja millä nauhoitit pyörän ääntä? Olisi kiva saada ZZRnkin ääntä talteen, voisi kuunnella kesää odotellessa.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  13. #13
    Itseasiassa alkuperäinen ääni ei ole omasta pyörästäni, vaan etsin sen netistä ja jälkikäsittelin (mm. kompressointia, ekvalisointia ja vähän kajausta) itse. Nauhoitus onnistuu vaikka tavallisella mankkarilla, kunhan vain valitset äänityspaikan siten, ettei mikrofoni mene tukkoon. Tämän jälkeen siirto tietokoneelle joko mikillä tai äänikortin kautta (suositeltava). Voit sitten vaikka laittaa klipin minulle s-postilla, niin teen tarvittavat jälkikäsittelyt ja tulos on hyvässä lykyssä tuota edelläkuullun luokkaa..
  14.  
  15. #14
    Olen siirtänyt tämän aiheen Keskustelua, joka edes jollain tavalla liittyy moottoripyöriin koska se sopii ehkä paremmin sinne. Vaikka Hondasta tässä taitaa olla kyseessä

    BTW, on tollanen vaan niin makee ääni että oikein toivoo että tulisi ajokelit pian tänne että pääsis ajaa ja eroon tosta pelti kotilosta
    Honda CBR 600 -93, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX 1300R -03, Honda CBR 1000rr -04 (lunastettu)