Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Moro

    Tietääkö kukaan saako kyseiseen pyörään ankanpyrstöä?

    Ja vielä kysymys slipareista. Minkä merkkinen ja mallinen slipari olisi hyvä kyseiseen pyörään?
    Äänet ei saisi olla sellaiset että joutuu pitämään eareita päässä ajon aikana

    Kiitokset jo etukäteen

    Sammy
    Aprilia RSV 1000 R 04
  2. #2
    Tokimoton kuvastossa on ankanpyrstöjä ainakin 91-94 CBR:ään, mutta tietääkseni -96:ssa on samanlainen perä, joten luulisi siihenkin sen käyvän. Kannattaa kysyä tarkemmin lähimmältä Tokimoton jälleenmyyjältä. Hyvyydestä en tiedä, mutta hiilikuituinen ovaalin muotoinen slipari saa mulla kuolan valumaan
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  3. #3
    Kiitos vinkistä.

    Harmi vain kun tuo tokimoton nettisivut ei oo vielä valmiit

    Onko eri valmistajien slipareissa suuriakin db eroja?
    Aprilia RSV 1000 R 04
  4. #4
    Tää on nyt ihat must tuntuu tietoa, mutta mä luulisin, ettei noissa tieliikennekäyttöön tarkoitetuissa slipareissa ihan kauheita eroja ole äänenvoimakkuudessa. Hiilikuituisissa on yleensä hieman matalampi ääni kuin metallisissa. Sitten on nää kisakaäyttöön tarkoitetut pöntöt, jotka kyllä laittaa mopon huutamaan melko rankasti.
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  5. #5
    Kyselin reilu viikko sitten Tokimotolta noita ducktaileja pyörääni (CBR 600 -92). Vilauttivat esimerkkinä jotain R6:sen vastaavaa ja sanoivat että kato lisää osoitteesta powerbronze.co.uk (pitäis olla joku kuvagalleria). Harmi vaan että en ole saanut kyseisiä sivuja toimimaan.
  6. #6
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Late @ Huhti. 01 2003,18:41)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kyselin reilu viikko sitten Tokimotolta noita ducktaileja pyörääni (CBR 600 -92). Vilauttivat esimerkkinä jotain R6:sen vastaavaa ja sanoivat että kato lisää osoitteesta powerbronze.co.uk (pitäis olla joku kuvagalleria). Harmi vaan että en ole saanut kyseisiä sivuja toimimaan.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Linkistä puuttuu www edestä eli www.powerbronze.co.uk

    -OPA-
  7. #7
    Moi,

    Itsekkin olen etsinyt ankanpyrstöä jo jonkin aikaa . Jos löydät hyvän niin ilmoittele. Powerbronzen sivuiilla ei ole kunnollista kuvaan cebarin ankanpyrstöstä??

    Slipareista sen verran että itselläni Yoshimuran RS3 zyclone, eli RS3 malleista vaimennettu versio. Ääni on todella pieni kuljettajan korvaan. Voisin vaihtaa ko. putken RS3 race versioon, jos jotakin kiinnostaa.
  8. #8
    Itse en kanssa saanut powerbronzen sivuilta kuva galleriaa toimimaan.
    Tarvitsee vain odottaa että tokimoto saa netti sivunsa toimimaan tai vaihtoehtoisesti ajelisi sinnepäin kunhan tulee enempi lämpöä
    Aprilia RSV 1000 R 04
  9. #9
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (heisja @ Huhti. 02 2003,08:17)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Moi,

    Itsekkin olen etsinyt ankanpyrstöä jo jonkin aikaa *. Jos löydät hyvän niin ilmoittele. Powerbronzen sivuiilla ei ole kunnollista kuvaan cebarin ankanpyrstöstä??

    Slipareista sen verran että itselläni Yoshimuran RS3 zyclone, eli RS3 malleista vaimennettu versio. Ääni on todella pieni kuljettajan korvaan. Voisin vaihtaa ko. putken RS3 race versioon, jos jotakin kiinnostaa.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Käykö tuo slipari 96 vuotiseen cebariin? Jos ei ole äärettömän huono kuntoinen niin myy mulle pois
    Aprilia RSV 1000 R 04
  10.  
  11. #10
    Nyt löytyi sivu josta saa ankanpyrstöjä cebariin

    www.performancemotorcycleparts.com

    Ja visa vinkumaan
    Aprilia RSV 1000 R 04