Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Olis ehkä ensi kesänä tarkoitus vaihtaa pyörä (cb 350S) isompaan ja oon katellu erityisesti cbx 750:stä, kuten myös vanhempaa ennen vuotta 90 valmistettuja vfr 750:siä. Ketkä on kyseisiä vehkeitä omistanu, vois kertoa hiukan kokemuksia noista. Tarkotus olis ajella mutkateitä ja matkaakin.
  2. #2
    Jo pelkästään V-koneen takia jää mietintä aika suhteellisen vähiin.... Itse kyllä kääntyisin VFR:n puoleen
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  3. #3
    Ei sillä vee-moottorilla väliä kunhan vaan on "puolimoottori" eli nelisylinterinen. Olishan tuossa vfr:ssä sylinterit oikeassa kulmassa ja on kyllä aika nätit äänet
    Maybe it was just a dream

    Sometimes things ain´t what they seem

    Better not fool with things you don´t understand
  4. #4
    Joo,ehdottomasti VFR ,mutta vältä varhaisia vuosimalleja.
    Edelleen jonkin verran ongelmia jakopään ja sylinterikannen tiivisteiden kanssa.Etummaisen vaihto onnistunee paikoillaan,mutta takimmaisen kohdalla joutuu nostaa koneen
    pois,saadakseen uuden pahvin vanhan tilalle.
    T.Pena
  5. #5
    vfr mielummin cbx kone ei ole kovin kestävää sorttia. särkyypi kampiakseli erittäin kallis korjaus.Useimpien kampiakseli on korjattu hitsaamalla ja hiomalla ei kestä. Jaa mistäkö tiedän olen omistanut ko. yksilön. Kyseltyäni maailmalta asoita tuntui olevan hyvin tiedossa.
  6. #6
    Suosittelen ilman muuta VFR:ää, mutta 91 mallista ylöspäin. Ja väriksi valkoinen, totta kai. Ainoa oika väri ko. masiinaan
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
  7. #7
    91 mallista ylöspäin?? Mitä eroo on 90 ja 91 malleilla?? miun tietääkseni ei paljoo mitää.. 89 ja 90 onkii sit jo paljon enemmän...
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  8. #8
    No joko ostit Aksa sen VFR:n?
    - Fly on, little wing... -
  9. #9
    Enpä vielä, ehkä syksyllä Vaikken oo nykyistä pyörää myymässäkään niin on sitä silti jo kyselty
    Maybe it was just a dream

    Sometimes things ain´t what they seem

    Better not fool with things you don´t understand
  10. #10
    vfr tietysti
    1100 ajelen ja 1000 muistelen
  11. #11
    Lainaa (Veeheebo @ Touko. 11 2003,17:05) kirjoitti
    91 mallista ylöspäin?? Mitä eroo on 90 ja 91 malleilla?? miun tietääkseni ei paljoo mitää.. * 89 ja 90 onkii sit jo paljon enemmän... * * *
    No ei periaatteessa mitään. Yleensä vain suurempien muutosten jälkeinen ensimmäinen mallivuosi on aina riskialtein ostos; tehdyt muutokset ja pikkunippelien vaihdot kun saattavat olla... huonoja. Seuraavaan vuosimalliin näitä pikkuvikoja parannetaan auto- ja moottoripyörätehtaiden toimesta vähin äänin
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
  12. #12
    Hmhh... miullon `90 VFR, ja jännitteensäätäjän lisäksi muita ongelmia ei ole ollut... *mittarissa 70 tkm , ja hienosti pelittää=ongelmia zero * *

    Ainii. btw.... se ainoo oikee väri oli sit musta



    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  13. #13
    Ehä VF:llä ja VFR:llä oo mitää muuta yhteistä ku et molemmat o Hondia ja veenelkkuja.. koneet on kestävyydeltään yms yms ihan eri maata...
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  14. #14
    VFR ilman muuta vaikka sitten vanhempikin. Mutta kai se niin on että vuoden 90 tai uudemmat ovat liki pomminvarmoja.

    Niin Henry Frdia mukaillen"Prätkä voi olla minkä värinen tahansa, kunhan se on *P*U*N*A*I*N*E*N*"
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  15. #15
    Ehkä vähän offtopic..:
    Tätä olen muutaman kerran naureskellut..:
    http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=16501
    Mutta kyllä nää välillä on vähän ylihinnoteltuja..:
    http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=20857

    Onhan CBX ja VFR tosiaan eri (ikä- ja) hintaluokan pelejä ja jos mahdollista (on sitä rahnaa) niin noista VFR..
    KTM 690SM
  16.  
  17. #16
    -89 VFR ja hyvin rullaa, vaikka mittarissa on jo 130000km... Ite oon ajanu niistä 44000, enkä oo vaihtanut kuin kuluvia osia!