Sivu: 2 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1200:sta
  1. #31
    Ainakin Ronayersin mikrofilmeissä osanumero on vuosimallista riippumatta sama. Jousihan noissa poikki menee, eli väittäisin, että sama tyyppi ominaisuus ikään katsomatta. Vihjeeksi voin laittaa, että kun kone alkaa rohisemaan yht`äkkiä varoittamatta, kannattaa heti sammuttaa ja koittaa tulille vasta, kun on jako tarkistettu ja kiristäjät uusittu. Jako pomppaa, jos on pompatakseen, vasta kun kone sammuu. nimim. kaksi pakoventtiiliä mutkalla.
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  2. #32
    Lainaa (Tuoma5 @ Helmi. 26 2008,09:24) kirjoitti
    Ainakin Ronayersin mikrofilmeissä osanumero on vuosimallista riippumatta sama. Jousihan noissa poikki menee, eli väittäisin, että sama tyyppi ominaisuus ikään katsomatta.
    Jenkkifoorumilla on mutua että konstruktio olisi jossain vaiheessa parantunut, vaikka siis osa sinänsä ulkomitoiltaan on ihan sama ja näin ollen uudempi osa sopii myös vanhempaan koneeseen. Arvio on vuonna 2000 tai jotain (osassa joku tehtaalla lätkäisty värillinen piste eri värinen) mutta itse en ole nähnyt tuosta mitään faktaa missään. Aikoinaan kun pyörää shoppailin ja vähän enempi ajetusta hieroin kauppaa merkkiliikkeessä ja halusin että kiristäjät olisi vaihdettu huollon yhteydessä niin siellä ei oltu moisesta viasta kuultu ikinä...

    Tuosta konstruktiosta vielä sen verran että itse kiristys tapahtuu niin että ikäänkuin ruuvi kiertyy ulospäin jousen työntämänä, eli kun se jousi pettää niin se ruuvi alkaa itsestään kiertyä takaisin sisäänpäin ja siinä vaiheessa pitäisi olla vielä hetki aikaa lyödä pelit seis kun rallatus alkaa. Riippuu sitten tilanteesta kuinka pitkä tuo hetki on... ne kenelle tuo on sattunut voi varmaan kertoa lisää.
    Ex: KTM 990 SM R
    Ex: VTR1000F FireStorm
    Ex: VFR750F
  3. #33
    Väitän, että tuo kestää ajaa tyhjäkäynnillä, vaikka kiristäjä on pashana. Minä rullailin varmaan puolisen kilometriä, ennenkuin löysin turvallisen paikan pysähtyä, jako pomppasi vasta kun koneen sammutti.
    Satkun maksaa uudet kiristäjät. Kannattaa mieluummin varmuuden vuoksi vaihtaa, kun itkeä ja vaihtaa.



    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  4. #34
    Onko orgin veturikuljettajilla pyörässään vapaavirtaus suodattimia? Minkämerkkisiä? Onko pelannut paremmin vai ollut jotain ongelmia sen vuoksi? Muistelisin että oisin jostakin lukenu ettei sitä kannate laittaa veturiin..
  5. #35
    Mulla löytyy -97 peruspiristelty.
    Suuttimet, ja yoshin putket, siukolan säätämä.
    Täksi kesäksi piikkiä pienempi eteen ja taas mennään. Ja jotain perus hilpettä.
    Kiristäjät pitäis kattoo.
    Tuplakupla toimii ku häkä.
    ja ne äänet!

    Kiva on ajella, sopii todella kaikkeen, ainakin minulle.
    Emäntä istuu pakkarillakin ihan mielellään. Tuli pitkiäkin pätkiä heitettyä. Miinuksenä kovinpieni (16l) tankki nähden tuohon 7-8l yleiskulutukseen. Saapi vähän väliä tankata.

    Ympäriämpäri rataa tuli viimekesänä käytyä. Ohjausiskarin kaipaa kovempi vauhtisiin mutkiin.

    Siitä vapari suodattimesta ei oo paljoo hyötyö, koska siinä on puolet pienempi suodatin pinta-ala kun vakiossa, joten ilmaa menee suunnileen saman verran läpi, Olenko oikeassa??



    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  6. #36
    97 Veturi löytyy, ylläolevan lisäksi syttypyörä, välitykset ja vapaavirtaussuodatin (BMC Race)... tulee siitä hienot imuäänet
    Yleiskulutus 7-8?? hyvä jos alle 9 pääsee
    Ei ole minun virittämä peli, ollut jollain hemmolla ratapyöränä-
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  7. #37
    Alla on 97 veturi , pikku tankki ja perus viri palikat alla (suuttimet , putket , etulätkä , syttypyörä) 10l vakioputsarilla aika lähellä , mutta sehän kompensoituu kaasun käytöllä. Oli pari tuhatta kilsaa vapaavirtaus suodatin paikallaan ei mennyt soppaa niin paljon koska penkitetty normi putsarilla kävi laihalla pitäis vaihtaa isommat suuttimet mutta en jaksanut alkaa nysvään asian tiimoilta koska veturissa ei ole ram airia joka kuulemma vaikuttaa putsari hommaan
    aikalailla.
  8. #38
    Kuulostaa aika kovalta kulutukselta 10l sadalla... mutta se on tosiaan kahvasta kiinni. Keväällähän sen näkee miten paljon oma vie. -02 , Vincen hi pipet ja suuttimet on vaihdettu.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  9. #39
    Noin 7-8 litraan oli tosiaan viimekesän keski kulutus. n.8tkm matkalta. Toki radalla ja räpätessä menee huomattavasti enempi.
    Mutta sellasessa normi työmatka/ siirtymä ajossa meni tuon verran.

    Saahan sitä soppaa toki menemään jos haluaa. EI muutakun hyttipystyyn joka valoista ja aina punarajalle asti..... Mutta kovin turhan päiv'istä jatkuvasti.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  10. #40
    Asiasta talikkoon:

    Sami, jostain luin että iskit veturiin xenonit kiinni. Luonasko hyvin asennus?
    Meinasin itsekkin kys omaiseen projektiin..



    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

    EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
  11. #41
    Jep: Todella näppärä laittaa kiinni kun koko etukate lähtee kerralla. Saa hyvin johdotukset piiloon.
    Ballastin kiinnitin sinne ilman ohjain torven sisäpuolelle. Sai todella nätisti jemmaan. Voin kuvatuksia jonnekin tyrkätä lähipäivinä.

    Tuo minun X-sarja on halogeenipitkällä, joten vain yksi ballasti, mutta mahtuisi se toinen sinne toiselle puolelle todella helposti.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  12. #42
    Kattelin tuossa just samthunder:n kuvia veturista... Ihan mielenkiinnosta kysyisin että näkyykö tollaset katevilkut mihinkään?? Olis itelläkin suunnitteilla vähän muuttaa vilkkuja pienempään päin alkuperäsistä. Mut se on vielä suunnitteluasteella.

    Nyt tällä hetkellä keskitytän koneen laittamiseen ja purkamiseen.... Muuten olis "pullat hyvin uunissa" mut pieniä vastoinkäymisiä tullut eteen. Työkiireitten ja muitten tekosyitten takia on kannet nyt vasta purussa ja menossa koneistukseen (kunhan saan ne p***keleen kannenpultit irti suosiolla joku päivä)! Nyt on jo kaks laatuhylsyä halennu yhteen ja samaan kannenpulttiin ja vielä se jurottaa paikallaan hievahtamattakaan. Menee hermo!!! Huomenna haettava taas uus hylsy ja kunnon tuurna. Sillä ja lekalla kun antaa pientä pusua pultin päähän nii eikohän jotain tapahdu!! Luulis siinä alkavan pulttia vituttamaan ettei antanu periks ajoissa... Jos ei muu auta niin sitten kylmästi otettava porakone ja kanta pois pultista.

    Toivotaan että mahdolliset lisähepat antavat edes jollain tavalla vastinetta rahoille ja palaneille hermoille...
  13. #43
    Lainaa (Patu-78 @ Maalis. 12 2008,22:39) kirjoitti
    Kattelin tuossa just samthunder:n kuvia veturista... Ihan mielenkiinnosta kysyisin että näkyykö tollaset katevilkut mihinkään??
    Eivät näy. Auringon paisteessa hyvä jos erottaa. Hämärässä toki. Tosin noi on jotkut auton kylkivilkut ja sisällä 5w polttimot. Mutta luulisin että moto käyttöön tehdyissä olis kirkkaampi polttimo.

    Mutta tärkeintä on että se takaa tuleva tietää mitä aiot tehdä, muun pystyy itse ennakoimaan.
    Senpä takia laitoin Kellermanit taakse.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  14. #44
    No niin vähän epäilinkin etteivät hirveesti erotu... Mutta siitä huolimatta ovat ihan tyylikkään näköset! (Eikös se ole tärkeintä... )
  15. #45
    Akkua lähdin kyselemään pyörään -02 ja meinasi veri pysähtyä, Yousan akusta pyydettiin 197-204 euroa. Aika edukas Sain sitten en muista nimeä, mutta ei chinalaista mallia niin hintaan 125 euroa. Hieman helpotti mutta on arvokas akku pyörään tuo 200 euron Yousa.



    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  16. #46
    itse ostin vm 2003 tarvikeakun motomasterilta hintaan 62e
    VeTuRi,Bussi
  17. #47
    Turbo akku 60€ Ny mullaki o mopossaki turbo!
    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

    EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
  18. #48
    Joo kuulin kanssa että halvimmillaan sais akun 55 euron paikkeille. Mutta aattelin että jos sitten se olis kunnollinen toi kalliimpi tiedä sitten niiden kestävyydestä, onko mitään eroa-
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  19. #49
    Joo saa nähdä ny kui polvillaan toi akku on käynnistyksissä kun tuli xenonikin hankittua.
    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

    EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
  20. #50
    Sami:

    Pläräsin sun kuvia tolta albumista ja olit pistäny kuvan veturista valot päällä.
    Onko toi 6000 vai 8000k xenoni väriltään, ja pitkähän se oli? Toinen mikä iski silmään oli toi parkki, mimmonen siellä o?

    Ittelle tuli tilattua xenoni 8000k mutta lähivaloina..
    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

    EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
  21. #51
    Lainaa (Timmiehh @ Maalis. 15 2008,10:31) kirjoitti
    Sami:
    Onko toi 6000 vai 8000k xenoni väriltään, ja pitkähän se oli? Toinen mikä iski silmään oli toi parkki, mimmonen siellä o?
    Siis tuo on lähivalo ja 6000K.
    Pitkä on tossa mun versiossa halogeenilla ja näyttää muuten ihan kynttilältä xenonin jälkeen.

    Tuo minun parkki on halogeeni versio perinteisestä 5w lasikannasta.

    Saa tosiaan nähä sitten käytännössä miten tuo akku tykkää kun käynnistelee, mutta ei ainakaan talli käynnistyksissä ole pahaa tykänny.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  22. #52
    Mistäs olette ostanu noita xeonvalo sarjoja ja onko kuin kalliita?
  23. #53
    No esimerkiksi xenonkauppa.fi - hintaa muutossarjalle tulee jotain 90€ nurkille
    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

    EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
  24. #54
    Samthunder, ihan mielenkiinnosta mistä tuo alakate on ja oisko siitä parempia kuvia?
    Pyörätön.
  25. #55
    olisko se tollanen:

    Ittellä on kuvan mukainen power bronzen alakate, juur sain kiinni -

    Powerbronze


    Motohell




    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

    EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
  26. #56
    Lainaa (snw @ Maalis. 16 2008,15:34) kirjoitti
    Samthunder, ihan mielenkiinnosta mistä tuo alakate on ja oisko siitä parempia kuvia?
    Alakatteen tilasin saksan Ebaystä. On melko samanlainen kun tuo motohellin tuotos.

    Power bronzen olisin halunnu, tai ehkä vielä mielummin pyramidin, mutta niillä muoveilla on kilohinta sen verran korkeella että jäivät väliin.

    Saan parempia kuvia kunhan saan sen maalarilta.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  27. #57
    Hermothan menee kun ajokauden alku menee pitemmälle vaan... pakkasta on...
    Mutta mitäs rengasta on alla VTR kuskeilla ja miten on toiminut ??
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  28. #58
    itsellä metzelerin z4. kokemusta ei vielä ole, mutta kehuttiin hyväksi kombinaatioksi kestävyyttä sekä kuitenkin rata-ajoon soveltuvaa pitoa
    VeTuRi,Bussi
  29. #59
    Mulla viimekaudella edessä metzeler Z4. Toimii kaikkeen. ainakin minun kohdalla. Tuli ajettua pitkiä matkoja. rataa. kaupunkia, kuivaa ,märkää. Radalla toimi ainakin minun vauhdeissa, paineet vaan sopiviksi ja rengas lämpimäksi. Ei muuten sula alle edes helteellä.

    Toisin kuin takanen, BT-014 vanhan mallinen. Pitoa kyllä märälläkin ihan järjettömästi. Kilsoja kesti huonosti, mutta pitoa oli. Kuumana ratapäivänä tahtoi olla melko sulaa..
    Nyt takana Michelin pilot road 2ct. Hyvin toimi ainakin syksyllä.

    Kevät karkeiden jälkeen on tarkoitus vaihtaa sekarengastus tälle kesälle michelinin Pilot Power 2CT renkaisiin, niidenkin pitäisi toimia kuuleman mukaan kaikkialla.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  30.  
  31. #60
    Kävin tänään pistämässä tankin täyteen, valo vilkkui. Upposi n 12 litraa bensaa. Tankin pitäisi olla 19 litrainen. Mites muilla, Pitääkö tankki liruttaa loppuun että saa ihan täyteen. Eipä oo ennen tullut ongelmaa, ettei osaa tankata
    Palkit mittarissa nousi täyteen, mutta putosi nopeasti alaspäin.... Tietenkin pitää ajaa nyt taas tankki tyhjäksi ja katsoa paljonko pääsee, mutta



    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
Sivu: 2 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen