Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Nyt kyseisen pyörän omistaja!Kerro kokemuksia ja mielipiteitä, miinuksia ja plussia! Pyöräkuume ahistaa ja oikea kone pitäisi löytää..
  2. #2
    Mulla on ollu kyseinen pyörä vm.97 *2kesää ja olen ollu tosi
    tyytyväinen.Kilsoja takana n.25000 eikä ongelmia ole ollut
    lukuunottamatta takapyörän laakereita jotka hajos Saksassa viime kesänä (olis pitänyt vaihtaa ennen kuin lähdin).Pyörä toimii hyvin kaikenlaisessa ajossa,niin radalla,kuin matkalla ja
    ajoasento sopii ainakin minulle 186cm kuin nenä päähän.
    Don`t argue with idiots,they drag you down to their level and beat you with experience.
  3. #3
    Eturengas 16" on miinus rengas repertuaarin kannalta mutta sen voi korvata cbr600 etuvannetta käyttämällä.
    Muuten pyörä on täys kymppi kuten kaverikin kehui.
    Ai niin sillä ei meinaa pystyä ajamaan hiljaa.
    Mulla on muuten oma myynnissä, ei tosin saksan hintaan mutta kuitenkin.
  4. #4
    Toinen versio kyseistä vekutinta menossa ja tyytyväinen olen ollut, edellinen oli -99 malli joka kaatumataudin uhrina on päässyt "autuaammille radoille". Nykyinen on -01 mallin Blaade, tähän uudempaan versukseen on _hieman_ *helponpi löytää eturatasta kun on 17" vanne, mutta kuten tuossa joku sanoikin niin 918cc malliin voi päivittää myös 17" vanteen, meneekö 6satkusta heittämällä paikoilleen niin en osaa sanoa...
    Lastentauteja niistä ei taida löytyä, joku on moittinut laatikkoa kun kovilla kierroksilla 1 tai 2 saattaa hypätä pois päältä, paljon ajetuilla pyörillä. Itelle tätä ei ole sattunut kertaakaan.
    Itse päivittäisin ainakin välityksiä, ohjausiskarin ja pitävät kumit alle jotka nykyisessä mopossa jo on
  5. #5
    Olen nyt kolmatta päivää kyseisen pyörän omistaja. Ajokokemusta ko. pyörällä on vain muutama metri. Onhan sitä tullut vähän ajeltua tuossa autotallissa... Kyllähän tuossa 10 auton tallissa kokee jo vauhdin hurmaa.
    Itse en ainakaan katsellut mitään muita vaihtoehtoja etsiessäni pyörää. Jotenkin nuo Suisanruisat ja Wikakasat ei oikein kiinnosta ja Yamahan R1:ssä hinta pompsahtaa jonkin verran. Älkää vetäkö hernettä nenään!
    CBR 900:lla on laatupyörän maine, hyvä jälleenmyyntiarvo ja ajo-ominaisuudet ja suorituskyky kohdallaan. Järkivalinta!!
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
  6. #6
    Mulla on 954 blade, -02. Ei voi valittaa, tosin kokemusta on vasta 1500 km. Mutta aikaisempaan (eli XX) ja VFR:n verrattuna täytyy sanoa että pyörä on mainio, ketterä ja kohtuullisen tehokas, erinomaiset jarrut.

    Muihin super sport pyöriin, siis R1 ja kilo gixeri, Blade on hiukan "laiska retkipyörä" heh...Kwaakaan verrattuna Blade on about yhtä tehokas mutta kevyempi. Pyörä ei taida olla aivan yhtä äärimmäinen kuin esim. R1. Päivän ajoreissut eivät tuntuneet missään. Tosin kovin montaa sellaista en kerennyt kokeilemaan...

    Ensi kesänä radalle!!!
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  7. #7
    Hondalla On Hyvä Maine
    Mulla on 92 Blade Ja sit Olen laittanut aivan reilulla kädellä
    Ja vieläkin Kone Käy kuin unelma ja luvattu 100 000km huoletonta ajoa tai 50 000km Rata/Fighter ajoa Eli kone kestää kuin mikä.
    Ja Mitään huonoa ei ole sanottavana omasta.
    Vannekkin On Niin Ja Näin.
    Uudet renkaat ovat Täydelliset.
    Ennen eli 92 kun renkaat oli mitä oli niin silloin lehtien sivuilta luettua saa sellaisen kuvan et Bladen etupää olisi hiemän "heikko lenkki" täydellisessä Paketissa.
    Mut Nykypäivänä Vanteesta ei ole muuta haittaa kuin ei saa rengas sarjaa kaikilta merkeiltä jolla olisi 16" rengasta.

    Mut suosittelen kaikkija vuosimalleja Vilpittömästi.
    Blade The Ultimate Fighting Machine
  8. #8
    "Ja vieläkin Kone Käy kuin unelma ja luvattu 100 000km huoletonta ajoa tai 50 000km Rata/Fighter ajoa Eli kone kestää kuin mikä."

    Kukahan moisen väitteen on esittänyt? En epäile koneen luotettavuutta, mutta ihmettelen väitettä että rata-ajo pudottaa koneen kestävyydestä 50% pois...
    Tasan yhtä monta kuskia on kuin on mopoakin ja kaikilla erilaiset enemmän tai vähemmän moottoria kuluttavat ajotavat, huoltovälit ja kaluston kunnossapito, nämä asiat vaikuttaa takuulla enemmän kestävyyteen kun se missä ajetaan... Aika tuo väite...
  9. #9
    Itsellä -96 mallinen tapaus. Tosiaan nokkaketjun kiristäjä rallattaa ja menee vaihtoon mutta se nyt ei ketään haittaa. Ja noista vaihteen pomppimisista en mene sanomaan, pari kertaa tehnyt mutta selkeästi itse ryssinyt terävän lähdön...

    Kaikin puolin upea peli! Ja sama ongelma kuin muilla, mittarissa aivan jotain muuta kuin Suomi sallii
    Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää...
  10. #10
    lievähkö 8 vuoden huilitauko tällä threadilla takanaan, mutta haitanneeko tuo...

    -98 mallinen CBR900RR oli alla 99-00, ja se oli ihan kelpo sportti, ei tosin tämän päivän litraisiin voi verrata oikein mitenkään. Ekan sukupolven 929cc ruisku-Bladessakin oli selvästi tuota enemmän runtua, ja sekin on nykyisellä mittapuulla jo melkeinpä ´touring´-kampe.

    Mutta juuri matkasporttina (1-päällä, eikä mitään sivulaukkuviritelmiä, vaan matala tankkilaukku+varustesäkki takapenkillä) se oli aika oivallinen peli, tuli käytyä Epsanjassa saakka väijymässä motogp-kisoja ekana vuonna kun ajoivat Valenciassa.

    Matkailuun sopivista kyykyistä tosin esim. GSXR1000K3 on omalle kropalle melkeinpä vielä parempi, ja siinä on paukkuakin varmaan 40 heppaa enemmän.

    Mielipidejuttuja, ja uudemmat on varmaan teknisesti suvereeneja, mutta omaan silmääni CBR900RR näyttää edelleen jotenkin räyhäkkäämmältä kuin 929, 954 tai CBR1000RR.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  11. #11
    Itsellä on -96 mallinen tapaus. Laulaa kauniisti ja kulkee nätisti. Huomaa kyllä, että ajoasento on tehty 160cm japaninpojalle. Meinaa nuo 182cm olla liikaa jos painaa itsensä kasaan sinne pleksin taakse. Mutta siinähän vika ei ole pyörässä vaan kuskissa
    Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää...
  12.  
  13. #12
    Lainaa (temppa @ Helmi. 24 2003,16:14) kirjoitti
    Olen nyt kolmatta päivää kyseisen pyörän omistaja. Ajokokemusta ko. pyörällä on vain muutama metri. Onhan sitä tullut vähän ajeltua tuossa autotallissa... *:moottoripyöräilijä: *:repeän: Kyllähän tuossa 10 auton tallissa kokee jo vauhdin hurmaa.
    Itse en ainakaan katsellut mitään muita vaihtoehtoja etsiessäni pyörää. Jotenkin nuo Suisanruisat ja Wikakasat ei oikein kiinnosta ja Yamahan R1:ssä hinta pompsahtaa jonkin verran. Älkää vetäkö hernettä nenään!
    CBR 900:lla on laatupyörän maine, hyvä jälleenmyyntiarvo ja ajo-ominaisuudet ja suorituskyky kohdallaan. Järkivalinta!!
    Heh, bongasin täältä yli kahdeksan vuotta vanhan kirjoitukseni. Mielipide pysynyt aika samana tähän päivään asti. Hondan myin 2006 kevättalvella. Nyt on ollut toi Jammu viisi kesää alla ja kuudes lähtee nyt.
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04