Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Ei kellään VFR:n omistajalla sattuisi olemaan mopoa ja työntömittaa lähettyvillä? Tarvitsisi tietää taka-akselin sisähalkaisija ja pikaisesti, mikäli mahdollista.

    Olen ajatellut teettää työkaverilla tällaisen huoltopukin, ja sitä varten tätä tietoa tarvitsen. Oma mopotin on reilun sadan kilsan päässä talvehtimassa, joten en pääse itse tarkistamaan.

    Mitoituskuvatkin on tehty CAD:illä valmiiksi, mutta nostokorvakkeen koko on vielä epäselvä. Olen joskus aikoinaan mitannut sen olevan about 26mm, mutta tarkempi tieto puuttuu. Jos tieto ei ehdi ´tilaukseen´niin lähden liikkeelle tuumaisella putkella...

    Tiedosta kiitollisena,

    - Säätäjä viimosen päälle -
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
  2. #2
    Voisin mitata, anna vähän tarkemmin tietoa että mistä se pukki roikottaa sitä pyörää?
    The Black line
  3. #3
    Tsekkaa meilissä oleva linkki...
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
  4. #4
    Noniin Sisähalkaisija on tosiaan 28 mm, ehkä se kannattaa tehdä millin pari pienempi jotta helmpompi käyttää. Miten on jos sun kaveris tekiskin niitä 2 kpl mä olsin kyllä kanssa kiinnostunut?
    The Black line
  5. #5
    Jos nyt ensin saisi kyhättyä edes yhden

    Täytyy ensin testata tuote omakohtaisesti (toimivuus, laatu, valmistuskustannukset, ym. ym.) ennen kuin uskallan markkinoida muille. Kiinnostus on kuitenkin huomioitu
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
  6. #6
    Tässä yksi ostajaehdokas lisää...
  7.  
  8. #7
    Näyttää vähän viivästyvän tuo huoltopukin teettäminen. Jos jollakin on mahdollisuutta ja kiinnostusta ruveta itse sellaista värkkäämään, niin laitan ohessa piirustuksen omasta mitoitussuunnitelmasta...

    ...jos siis 14kt GIF-kuva suostuu liittymään viestiin. *

    Edited: Hups... tulipa vähän turhan isokokoinen kuva. Sorry...



    - "VFR kehrää ja paukkuu" -