Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 200:een 200:sta
  1. #181
    Helöy!

    Tippu hiljattain VTR yksi ärrä pois ja nykyään kurvaillaan VT750 ACElla!

    Onko porukka tilannu mistä siirtosarjoja tai onko joku teheny ite(vois tehä mullekkii) tai eihän oo jouten kellään. Pikkasen sais olla tapit kauempana. Ja olishan se
    käytössä:
    Honda VT1100 ACE

    vanhat:
    Yamaha FZR600
    Honda CB750 SevenFifty
    Honda XL600V Transalp
    Yamaha FJ 1100
    Suzuki TS250
    Suzuki DR600
    Suzuki GSX750F
    Yamaha XT600
    Yamaha XTZ660
    Honda VTR1000f
    Honda VT750 ACE
  2. #182
    Pituutta 180cm ja vähän voisin minäkin siirtää noita jalkatappeja tosin ei noi nyt isoa haittaa tee nytkään mutta talven aikana voisi vähän tuunata mieleisekseen
  3. #183
    Siirtotapit jäi ja lepuutustapit tuli tilalle (toimii)
  4. #184
    Vielläkö kovanaamat on Baanalla minun varjo meni hoitoon ensi kesänä kokeillaan tuota rautaperse ajoa 750 varjolla
  5. #185
    Jokos se Shadow 750 VT kerho on perustettu.Tässä olis yksi valmis liittymään
  6. #186
    Eipä oo kerhoo perustettu,kun toi on kuulemma niin huono pyörä... hitsi,kun en oo vielä tosta omasta niitä kaikkii huonoi puolii löytäny... tarttis varmaan ajaa toiset 140000 kilsaa, josko ne jo sillon tulis näkyviin noo,kohta ollaan taas tienpäällä toisten kiusana....
  7. #187
    Juu eipä ole vikoja löytynyt ai niin se virrantasaaja sen jouduin uusimaan mutta niin hyvä pyörä et älys piiputtaa korjaamon pihalla
  8. #188
  9. #189
  10. #190
    Ai nii...tommonen se munkin on ollut Oliskin kiva kuvata nuo vierekkäin ...
  11. #191
    Herättäis kateutta kun kaks komeeta vierekkäin
  12. #192
    Tässäpä minun ACE, kuva hieman vanha, taka tarakka (Highway Hawk) puuttuu joka on jo kiinnitettu sekä Ebaysta ostetut kromiset sivusuojat sekä krominen jäähdyttäjän suoja.

    http://aijaa.com/WLylDi
    <p>Suzuki Intruder</p>
  13. #193
    Lainaa ;4808421 kirjoitti
    Vuoden päivät ajelin -98 mallilla ja n. 14 000 km. Ei mitään vikoja tuona aikana ei edes takarengas mennyt vaihtoon. Renkailla voi varmaan ajaa sen 20 tkm surutta.
    Huonoja puolia on tehoton moottori ja takajarru lukittuu lähes joka tilanteessa saapi olla varovainen sen kanssa. Huonot valot. Sopii hyvin cruisailuun yksin tai kaksin. Mutta aika äkkiä jää 750 shadow "pieneksi" ... just sen moottorin takia. 120 km/h on yhtä tuskaa sopiva vauhti on siellä 80-90 km/h.
    Ketjujen rasvaukseen kannattaa varata koko päivä, jos ei ole pukkia. Hyvän näköinen varsinkin c2 malli ja tosi hyvä penkki kuskille.
    Miksi pitää varata koko päivä, mulla menee ketjun rasvauksessa tasan 20 minuuttia jos huolella tekee.
    <p>Suzuki Intruder</p>
  14. #194
    Miksi pitää varata koko päivä, mulla menee ketjun rasvauksessa tasan 20 minuuttia jos huolella tekee.

    Mitenkäs toi tapahtuu eikös noi tartte myös putsata tai pestä polttoöljyllä.Itse rasvaushan on nopea toimenpide
    mä luulen
  15. #195
    Lainaa 750cc kirjoitti Katso viesti
    Miksi pitää varata koko päivä, mulla menee ketjun rasvauksessa tasan 20 minuuttia jos huolella tekee.

    Mitenkäs toi tapahtuu eikös noi tartte myös putsata tai pestä polttoöljyllä.Itse rasvaushan on nopea toimenpide
    mä luulen
    Joo toki pesen aina ajokauden lopulla ketjut puhtaaksi, siihen on omat aineet. Mutta en ala pesemään joka rasvauksen välissä ajokauden aikana vaan pistän uutta rasvaa. Toki jos ketjut alkaa olla tosi tökköset niin sitten poistoaineella, ehkä kerran kesässä.
    <p>Suzuki Intruder</p>
  16. #196
    Hienoja pelejähän nämä , , onkos kukaan vaihtanu välityksiä pidemmiksi matka-ajoon , mikä olisi sopiva ratastus ja mistä hankittu,ei liene kummonen toimenpide.kokemuksia ?
  17. #197
    En ole varsinaista shadowia ajanut kuin kerran. Vaimolla oli entisenä Black Widow, jossa välitykset ei oikein olleet kummankaan mielestä pyörään sopivat. Originaalit oli liian tiheät ja pyörä tuntui aina huutavan nopeudesta riippumatta, vaihdetta piti hämmentää kuin kyykyssä jotta oli sopiva pesässä.

    Widowiin ei ollut saatavilla eteen isompaa, joten piti turvautua takarattaan vaihtoon. Siihen vaihdettiin 3 piikkiä pienempi taakse ja sen jälkeen pyörän muuttui ihan toiseksi. Kesän jälkeen oli fiilis että alkuperäiset välitykset on ihan hanurista eikä sovi kyseiseen pyörään ollenkaan, niillä joutuu ajamaan kuin kyykyllä vaikka customi on alla. Sen sijaan vaihtamalla pidempiin alkoi pyörän oikea luonne tulla esille.

    Pyörässä oli avarammat putket niihin ei saa Dynojetin suutin sarjaa (hyvä niin) siihen vaihdettiin Hondan omasta sarjasta sopivampaa suutinta avarille putkille. Persnydo kertoi että meni hyvään suuntaan. Kummankin eli mun ja vaimon fiilis oli että pyörä käyttäyti tosi hienosti sen jälkeen. Vääntöä löytyi heti tyhjäkäynnin läheltä ja etenkin risteyksestä lähtiessä tuntui että nyt lähtee. Tämä siis sen jälkeen kun suutimet vaihdettiin.

    Kun välityksiä muutettiin, tuntui ettei kiihtyvyydestä tarvinnut tinkiä yhtään. Eihän tällaisen pyörään kiihtyvyys ole edes se juttu. Sen sijaan ajettavuus muuttui paljon luontevammaksi. Pyörässä riittää vääntöä hyvin pidemmillekin välityksille, sen sijaan enää ei tuntunut että pyörä huutaa moottoritiellä + muutenkin tuntui että laatikko on paljon luontevampi.

    Suosittelen kyllä lämpimästi pidentämään alkuperäisiä välityksiä jos tuo ylläkuvattu tuntuu osuvan perusshadowin kanssa. Ei tarvi mitään suuria muutoksia, yksi piikki eteen tekee jo paljon. Muistaakseni tuohon varsinaiseen Shadowiin menee isompi ratas eteen.(widowiin ei mennyt) Sieltä on myös luontevampi vaihtaa, ketjujen pituus yms. asiat ei juuri muutu. Sanoisin että todella hyvä päivitys.
  18. #198
    Minulla on -98 vuoden Shadow. Minulle ei eteen mahdu isompaa ratasta. Vaihdoin kesällä kokeiluun 38-piikkisen taakse, eli 3-piikkiä pienemmän. Aivan kuin eri pyörä. Nyt syksyllä vaihdoin sit koko paketin eli ketjut ja rattaat ja otin samanlaisen 38-piikkisen taakse. Jos haluat kokeilla tuolla vähän ajetulla pienemmällä takarattaalla niin voin sen erittäin edullisesti myydä, 15e postikuluineen. Sillä on ajettu n.2000km. Ketju olisi mennyt minulla lyhentämättömänä juuri ja juuri kun tiukkasi tappiinsa mutta kun otin yhden lenkkiparin pois niin on säätövaraakin.
    Suzuki PV -88 ---> Kawasaki ER5 -03 ---> Suzuki GSF 1250 SA -08 ---> Honda VT750 C2 Shadow -98
  19. #199
    Kiitokset tarjouksesta.laitoin yv.
  20.  
  21. #200
    Lainaa TeeHooTee kirjoitti Katso viesti
    Ketju olisi mennyt minulla lyhentämättömänä juuri ja juuri kun tiukkasi tappiinsa mutta kun otin yhden lenkkiparin pois niin on säätövaraakin.
    Sama juttu tuossa emännän widowssa. Ketjut oli hyvässä kunnossa, joten niitä ei vaihdettu eikä lyhennetty. Kiristysvaraa jäi tosi vähän, mutta meni kesä ainakin sen kanssa, reilut 5000 kilsaa. Jos uudet ketjut ja rattaat pistää niin kannattanee suosiolla lyhentää heti valmiiksi ketjuja.

    Enempää ei sitten päästä testaamaan kun pyörä myytiin pois. Nyt sillä on uusi kuski jossain päin suomea. Sen verran hieno kuntoinen peli oli että siinä on uudelle omistajalle pyörää pitkäksi aikaa kun vaan pitää huolta siitä. Se oli meillä viisi vuotta ja ainoa ongelma oli akun kanssa. Yksi tarvike akku meni äkkiä ja sen jälkeen ostettiin kunnolinen akkuliikkeestä. Tuossa ei ollut koskaan mitään vikaa eikä ongelmaa tuon lisäksi. Norjan reissu sujui hienosti ja emännän mukaan tuollaisella pienitehoisella pärjäsi siellä hyvin. Olihan siinä mahtava vääntö ihan tyhjäkäynnin tuntumassa, lähes 70 newtonia/ 2000 rpm.

    Käsittääkseni shadowissa on sama kone, siinä on kyllä sellainen työjuhta ja maailman tappiin ajettava laite että on huoletonta matkantekoa. Meillä on kaksi hondaa ollut ei ole luotettavuudessa vikaa. Toinen on vieläkin eli VF 750C.

    Tuosta widowsta uskaltaa kyllä kirkkain silmin sanoa uudelle omistajalle ettei pyörä kaipaa muuta kuin kovaa ajoa normaalia huoltoa. Korjaamista se ei tarvi.
    Viimeksi muokannut: Joe; 08.11.2015 klo 20:42.
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567