Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 200:sta
  1. #31
    Onkohan Shadowiin saatavissa lisävarusteena suksia.
  2. #32
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kulkijan varjo @ Huhti. 03 2003,13:59)</td></tr><tr><td id="QUOTE"> Onkohan Shadowiin saatavissa lisävarusteena suksia. [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    . Sepä oliskin hyvä idea, ja sattumaa koska täällä tulee LUNTA (!!!) . No hyvä kuitenkin että lämmintä on pari astetta joten näyttää kun ulos kattelee ettei se siihen jää. 15. päivä pitäis ottaa käyttöön joten ei paranis sitä lunta paljoa tulla
    - "No! It's not a Harley" -
  3. #33
    Onneks kerkesin jo viikon ajella. Sai vähän höyryjä päästellä pois.
  4. #34
    Valvoin eilen aika myöhään ja luonnollisesti tänään myös nukuin myöhään! Järkytys oli melkoinen, kun otin verhot akkunan edestä pois! Lunta tulee vieläkin, jos tämä on painajainen.
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  5. #35
    Taitaakin olla ihan yleinen ilmiö Suomessa tällä hetkellä.. Uhkaavasti lähenee nollaa lämpömittari ... Jos ei tässä kuussa pääse ajaan niin pakko alkaa johonkin toimenpiteisiin , siis ettei mene järki odotellessa
    - "No! It's not a Harley" -
  6. #36
    Jes!! . Meinasinpa olla liian äkkipikainen. Täällähän alko aurinko paistaan, ja lämmintä piisaa. Vaikka olihan huomenna kylmää tulossa
    - "No! It's not a Harley" -
  7. #37
    Tuhma VN:ä kyseli aikasemmin tän pyörän kuvista. Kokemuksesta tiedän että tämä pyörä on tosi vaikea saada näyttään hyvältä juuri valokuvissa, mutta onnistuinpa löytään muutama tuolta Saksanpoikien myyntisivuilta. Oiskohan ammattilainen ollu kyseessä?





    Pakko oli laittaa kun näki nuo kuvat...Tajusin taas kerran että minkä takia tulikaan hankittua ässä*



    - "No! It's not a Harley" -
  8. #38
    "Eihän VT750 mikään teho hirmu ole, mutta minusta 45 hv jaksaa vääntää mainiosti, kaksikin ihmistä päällään. Yksin mielestäni pystyy ajelemaan huoletta 120 km/h, ainakin pleksin kera."



    Eikös VT750 C2 ole ns. American Edition? Silloinhan ei ole mikään ihme, että pyörä sotketaan harrikoihin! Vaikka hd kopio leima ei imartele ainakaan minua.[/quote]
    Onhan se kivaa että on riittävästi tehoa, mutta itselläni on "jo!" viides ajokausi ja kolmas pyörä menossa ja en jaksa uskoa että 750cc voi kovin herkästi jäädä " pieneksi " varsinkin customeissa joiden " käyttötarkoitus " eroaa tupper vehkeistä!!! vai onko tarkoitus vetää perävaunua perässä.....
    (p...rkele ei onnistu tuo viestin lainaus xxxx..ttu! )



  9. #39
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Eihän VT750 mikään teho hirmu ole, mutta minusta 45 hv jaksaa vääntää mainiosti, kaksikin ihmistä päällään. Yksin mielestäni pystyy ajelemaan huoletta 120 km/h, ainakin pleksin kera. Eikös VT750 C2 ole ns. American Edition? Silloinhan ei ole mikään ihme, että pyörä sotketaan harrikoihin! Vaikka hd kopio leima ei imartele ainakaan minua.
    [/QUOTE]<span id='postcolor'>

    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Onhan se kivaa että on riittävästi tehoa, mutta itselläni on "jo!" viides ajokausi ja kolmas pyörä menossa ja en jaksa uskoa että 750cc voi kovin herkästi jäädä " pieneksi " varsinkin customeissa joiden " käyttötarkoitus " eroaa tupper vehkeistä!!! vai onko tarkoitus vetää perävaunua perässä.....
    (p...rkele ei onnistu tuo viestin lainaus xxxx..ttu! *)
    [/QUOTE]<span id='postcolor'>

    Hehee, mitäs se LTD täällä lainauksista kiroilee! *

    Täytyy vielä lisätä, että Strictly Ace on hienot kuvat löytänyt! Muuttaa melkoisesti ulkonäköä, kun ei ole takana matkustanjan lisävarusteita kiinni. Myös ilman pleksiä pyörä nättää aavistuksen uhmakkaammalata.



    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  10. #40
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Strictly Ace 750 @ Maalis. 30 2003,10:45)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kaikki muut customit näyttää nykyään aivan mopoilta sen rinnalla , esim. 1400 Intruder, 650 Drag Star, Sportser Harrikat jne.jne.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Et taida tarkoittaa ainakaan kuutioiden puolesta, kun moposta puhut *

    Kaikkien Intikkamiesten * *puolesta sanoisin että meitä Intikassa (kaikella kunnioituksella omaa makuasi kohtaan, hieno pyörä ja ennen kaikkea, kustomi!)) kiehtoo varmaankin sen raaka voima sekä sirous. Hyvin pelkistetty customi, josta puuttuu turhat tingeltangelit.

    Oma makuni on paljon enemmän choppereiden suuntaan kuin möhkö/pappakustomeiden suuntaan ja siihen Intikka on helkkarin hyvä rakentelukohde.

    Ja vielä seiskapätkistä: itselläni oli aiemmin 750cc mutta ainakin matka-ajossa 2 päällä sen tehot/vääntö olivat liian pienet. Omiin käyttötarkoituksiin osuu paremmin yli 90hv/120Nm tehoiset kustomipelit.

    Makuasioita kaikki tyynni.



  11. #41
    Näin on, siis makuasia. Customeitakin on niin moneen junaan. Kaikenmaailman kopterin rakentajat voi olla hyvinkin erimieltä ns. fatboy tyylisistä customeista.
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  12. #42
    Tietenkään ei ollut millään tavalla tarkoitus intikka kuskeja mollata tuolla vertailulla. Tosihan on että intruuteri ja shatouvi on ihan eri pyöriä...omalla tavallaan vaan miellyttää eri ihmisiä. Itse joskus katselin 800 Intruderia mutta miellyin tuohon nykyiseen. Ehken nähnyt sitä mitä Jussi näki .

    Otin muuten eilen pyörän käyttöön. Aurinko paistoi, tuulta juuri nimeksikään ja tiet vapaina... oli niin mahtava tunne että taidampa käydä tänäänkin töitten jälkeen ajelulla. Pitempi lenkki jopa . Ja kyllä mulle ainakin nuo väännöt riittää, ehkä se vaatii vain sen että ei kokeile isompikuutioisia pyöriä jotta arvostais Shadowin vääntöä...

    Muuten, kysymys Shadow kuskeille... miten paljon pakoputken paukutus on tälle pyörälle ominaista?? Tuntuu moottorijarrutuksessa vaan oleva paukuntaa, vaimeeta sellaista kuitenkin mutta paukuntaa. Tosin sellasta ääntä kuitenkin että vaikuttais enemmän ominaisuudelta kuin vialta. Seosruuvit on 2½ kierrosta auki ja kaasuttimet on synkronissa. Meno on niin tasaista että tuskinpa seoksissa vikaa, jos vikaa ylipäätänsä on? *tyytyväinen ostokseensa*
    - "No! It's not a Harley" -
  13. #43
    EI-Shadow kuskina, mutta V2-paukkuraudalla ajavana sanoisin että omat kokemukseni ja testailuni viittavat siihen että jos mopo ei paukuta pätkääkään missään vaiheessa (siis isompi pyörä, unohdetaan 250 kuutioiset) niin seos on liian rikkaalla.

    Varsinkin nyt kylmällä ilmalla paukkuminen omassani on aika yleistä ja taas ilmojen lämmittyä se vähenee (kylmä ilma = enemmän happea = laiha seos). Jos olisi oikein viimeisin päälle säätömies, laittaisi tyhjäkäyntiseoksen keväällä ja syksyllä esim. ½ kierrosta enemmän rikkaalle kuin kesäkuumilla.

    Ps. VS800 ja VS1400 ovat vähän eri pyöriä, 21" eturengas ei istunut minunkaan silmään VS800:ssa kun taas vanhoissa VS750 ja kaikissa VS1400 malleissa on 19" eturengas. Yksi pieni detalji siis mainittuna...

    Ja varoitus: Älä kokeile isompaa pyörää (esim. VN1500) - se on menoa samantien, t. nimim. "kokemusta on"
  14. #44
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jussi @ Huhti. 16 2003,11:00)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ja varoitus: Älä kokeile isompaa pyörää (esim. VN1500) - se on menoa samantien, t. nimim. "kokemusta on"
    [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Yhdyn mielipiteeseesi 110%...
  15. #45
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Muuten, kysymys Shadow kuskeille... miten paljon pakoputken paukutus on tälle pyörälle ominaista?? [/QUOTE]<span id='postcolor'>


    Silloin tällöin, pamahtelee minunkin putki. Varsinkin moottori jarrutellessa! Ei kumminkaan, niin paljon, että se häiritsemään rupeasi.



    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  16. #46
    Todellakaan ei kannata kokeilla isompaa pyörää. Minulla oli Shadow 600 ja viime kesänä kokeilin 1400 intrua.
    Ajamisen tunne ja nautinto eivät jättäneet minua rauhaan.
    Vajaa vuosi kului ja sitten toteutin unelmani. Nyt minulla on iso intru.

    Ja iso intru on ISO verrattuna 600 varjoon.



    Intruder - totta kai. M1800(Espoo)
  17. #47
    Käänsin eilen illalla pyörän säätöruuveja 1/4 kierrosta auki joten katsotaan miten vaikuttaa kun käyn kokeilemassa tänään. Oli mulla entisessä viragossa jonkun verran paukuntaa mutta tässä taas tuntuu olevan joka moottorijarrutuksessa, ja ihmeen paljon...

    ...katellaan...

    Ei sentään puolta kierrosta viitsis kääntää, onpahan jo kolme kierrosta auki sitten ja jotenkin tuntuu yllättävän paljolta. Pääsin muuten tankillisella noin 240 km (ei reservi, sekalaista ajoa), onko yhtä paljon muilla??



    - "No! It's not a Harley" -
  18. #48
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Baku @ Huhti. 16 2003,17:01)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Todellakaan ei kannata kokeilla isompaa pyörää. Minulla oli Shadow 600 ja viime kesänä kokeilin 1400 intrua.
    Ajamisen tunne ja nautinto eivät jättäneet minua rauhaan.
    Vajaa vuosi kului ja sitten toteutin unelmani. Nyt minulla on iso intru.

    Ja iso intru on ISO verrattuna 600 varjoon.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Entinen moponi oli pikku(250)virago ja nyt ajoin tänään eka kertaa 750 c2:lla. Ero oli hirmuinen! Mietin siis, miten paljon voi isompi custom vielä erota tämän kokoisesta pyörästä. Ja mikä on siis suurin ero?

    Jokainen tietenkin hakee unelmaansa, mutta jotenkin tuntuu että oiskohan tämä jo se? Ainakin lähellä sitä!!!
    -Heikki-
    FXDB -07
  19. #49
    Heh - eka pyöräni oli 250 cc ja seuraava 750 cc. Kokeiltuani sitten 1400 cc:tä "kohtaloni oli sinetöity", joten - JOS RAHAT ON VÄHISSÄ, ÄLÄ KOKEILE ISOMPAA PYÖRÄÄ!
  20. #50
    1/4 kierrosta = eipä juurikaan mitään vaikutusta. Ehkä meno tuntu jotenkin "raskaammalta" (tai sitten kuvittelua) joten käänsinpä takaisin aikasempiin. Olis varmaan pitäny kääntää se puol kierrosta mutta antaa mennä näin. Jos sitten kesällä vielä paukuttaa, vois kokeilla sitä sitten...
    - "No! It's not a Harley" -
  21. #51
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (heo @ Huhti. 17 2003,23:51)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Entinen moponi oli pikku(250)virago ja nyt ajoin tänään eka kertaa 750 c2:lla. Ero oli hirmuinen! Mietin siis, miten paljon voi isompi custom vielä erota tämän kokoisesta pyörästä. Ja mikä on siis suurin ero?

    Jokainen tietenkin hakee unelmaansa, mutta jotenkin tuntuu että oiskohan tämä jo se? *Ainakin lähellä sitä!!![/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Unelmissahan ei ole ikinä rajoja (valitettavasti). Mutta yhdyn tuohon sun mielipiteeseen tosta pyörän koosta. Joku hyypiö yritti myydä mulle 1100 Drag Staria mp-liikkeessä ja puheet oli kyllä kovat siitä, "tää on ihan uutta vastaava, ei saa parempaa ja mitä sitä 750:llä tekee. Tää 1100 vasta riittää". Henkilökohtaisesti kun katsoin sitä pyörää niin se oli suoraan sanottuna pa**a (anteeksi drag star kuskeille). Ensinnäkin niin ruma että ei varmaan pärjää Shadowille (varsinkin moottori) , toiseksi aivan saman kokoinen kuin C2 (silmämääräisesti katsottuna), kolmanneksi se ohjaustanko... * noh, käykääpä katsomassa. Mun mielipiteet tuosta Shadowin ohjaimesta on pelkää positiivista. Saattaahan sitä purjeilmiötä tulla mutta eipä juuri haittaa. Ajoasento on rento ja ainakin kainalot kuivaa * kuten eräs ohikulkija huikkas minulle. Ja oli muuten se 1100 vielä ulkonäöllisesti niin surkeassa kunnossa että en tosiaankaan menis maksamaan sitä pyydettyä 12 800 euroa saatuani 6k halvemmalla tuon omani. Joten eiköhän tämä pyörä pysy minulla kauan...ehkä sitten joskus F6 *

    *Yamaha kuskit, älkää pahastuko edellisestä* * *:
    - "No! It's not a Harley" -
  22. #52
    Eilen tuli c2:lla 250km täyteen..Entisiin pyöriini verrattuna sehän on aivan uskomaton!!( eilen illalla huristellessani tajusin että tältä se moottoripyörällä ajon pitäisi tuntua) Sen verran kummiskin moitteen sanaa ( tai tottumuksen puutetta ) että liikkeelle lähtiessä ja hitaassa vauhdissa manöövereiden suorittaminen on tarpeettomat raskasta, johtuen ilmeisesti painavasta keulasta, muilla vastaavia kokemuksia?? Kulutus oli muuten 5.2 l / 100km raskaan kaupunkiajon jälkeen?
  23. #53
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (LTD @ Huhti. 19 2003,08:36)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Eilen tuli c2:lla 250km täyteen..Entisiin pyöriini verrattuna sehän on aivan uskomaton!!( eilen illalla huristellessani tajusin että tältä se moottoripyörällä ajon pitäisi tuntua) Sen verran kummiskin moitteen sanaa ( tai tottumuksen puutetta ) että liikkeelle lähtiessä ja hitaassa vauhdissa manöövereiden suorittaminen on tarpeettomat raskasta, johtuen ilmeisesti painavasta keulasta, muilla vastaavia kokemuksia?? Kulutus oli muuten 5.2 l / 100km raskaan kaupunkiajon jälkeen?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Näin sitä pitää ajaa ,kunnon reissuja eikä nakkikioski ja takas- lenkkejä . Kun nyt ajattelen tuota keulahommaa niin onhan se keula aika raskas, tuntuu valahtavan aina kyljelleen tukijalalla seistessään. Mutta en oikeastaan ole erityisesti huomannu että ajaessa olisi hankala tapaus, eikä liikkellekkään lähtiessä. Olitko muuten omistanu kauankin ton pyörän *ei muista*? Saattaa siinä tapauksessa johtua tottumattomuudesta, tai sitten sä mietit liikaa sitä keulaa . Tosin en kyllä puhu kokemuksesta, itelläni takana n. 430 km pyörällä mutten ole havainnu mitään erityistä. Kytkin tuntuu vain ottavan aika myöhään, siis muihin pyöriin verrattuna, vaikka vaijeri on kyllä säädetty oikein. Oikeastaan ihan sopivaan aikaa ottaa .

    Käynpä tankkaamassa tänä päivänä joten katotaan paljonko kuluttii pelkällä maantieajolla. Itelläni oli ekalla tankilla siis se 4,3 l/100 km sekalaisessa ajossa. Mutta kerron myöhemmin paljon meni maantiellä...

    - "No! It's not a Harley" -
  24. #54
    Pyörän ostin viime syksynä jo ajokauden loputtua eli nyt on ensimmäisiä ajoja ko.pyörällä. Kyllä ne "käsittely ongelmat" taitaa olla ihan puhdasta tottumattomuutta, aikaisemmasssa pyörässä oli huomattavasti kevyempi keula, kapeampi eturengas ja valehtelematta 1/2m lyhyempi tanko...Olen huomannu muuten saman paukutus ongelman ja olen myös arvellu että se johtuu kylmästä ilmasta (toivottavasti) välillä tuntuu (sama ongelma/ominaisuus on vt 600:ssa ) että paikalla ollessa ja kaasua nopeasti veivaamalla paukahtaa myös putkessa ja jää sellanen tunne että jompikumpi sylinteri ei ole antanut kipinää jollain tahdilla...
  25. #55
    Joo kyllä mä ajattelin koskea noihin seosruuveihin siinä vaiheessa kun ilmat lämpenee, siis jos ei muutosta tapahdu. Tosin laitoin ne 2½ kierrosta auki ennen ajokautta kun vaikutti olevan ½ kierrosta eroa ruuveilla ennen säätöä. Synkronoinnissakin huomasin sitten aikamoisen eron kaasuttimilla, tosin johtui todennäköisesti niistä seosruuvien säädöistä. Nyt kuitenkin kulkee kuin unelma, ei minkäännäköistä katkoilua koneessa. Eikä pitäis ollakkaan noin vähän ajetussa . Kunhan ei vaan käy liian laihalla että polttais venttiilit * , mutta tuskin ollaan lähelläkään sitä riskiä. Taitaa olla että saa olla paljon laihemmalla kuin mitä minulla nykyisin on.

    Onko LTD muuten sulla seosruuvit ollu sellasten tulppien alla? Mulla ainakin on ne ruuvit siinä ihan näköisällä ja ilman mitään tehtaan sinettejä vaikka Haynesin mukaan pitäis olla tulpat. Mietinpä vaan että oiskohan niihin jo kajottu aikasemmin...



    - "No! It's not a Harley" -
  26. #56
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Kulutus oli muuten 5.2 l / 100km raskaan kaupunkiajon jälkeen? [/QUOTE]<span id='postcolor'>

    samanlailla hörppii minunkin shadow. Maantie ajossa pääsee alle 5 litraa sadalta.
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  27. #57
    Jenkeissä seosruuvit on aina sinetöityjä, euroopassa ei. Näin ainakin Intikoissa.
  28. #58
    Ja toinen case: kylmällä ilmalla mopot tietenkin käy laihalla = enemmän happea, kun ilman tiheys on suurempi, pelkkää perusfysiikkaa.

    Eli jos tarkka haluaa olla, syssyllä ja keväällä veivaa seossäädöt jonkin verran rikkaammalle kuin syksyllä, niin eipä pauku.
  29. #59
    Tuosta Waterproofin kulutuksesta... Miten ihmeessä saatte menemään noin paljon, mä ajoin eka tankin sekalaisessa ajossa siis se 4,3 l / 100 km. Toisen tankin pelkkää maantietä 80 - 100 riippuen teistä ja kulutus 4,1 l / 100 km... En mä ainakaan liian laihalla aja joten mistä johtuu? *Ei ainakaan hurjastele*

    Ja vielä seoksista, luinkin jonku kokemuksesta että pitäis ruuvata seokset se 3 1/4 - 3 ½ riippuen olosuhteista. Joten kokeillaanpa kesällä, vielä menee hyvin noilla nykyisillä säädöillä jotka on tehtaan säädöt -> 2 1/4 - 2½



    - "No! It's not a Harley" -
  30.  
  31. #60
    Lainaa kirjoitti
    Tuosta Waterproofin kulutuksesta... Miten ihmeessä saatte menemään noin paljon, mä ajoin eka tankin sekalaisessa ajossa siis se 4,3 l / 100 km. Toisen tankin pelkkää maantietä 80 - 100 riippuen teistä ja kulutus 4,1 l / 100 km...
    No en minä sitä, niin tarkkaa ole laskenut. Sellainen tuntuma on, että karvan alle viiden litran sadalta ja reilummin kaasutellen yli viiden litran. Mutta se on vissi, ettei lähemmäksi 4/l 100 km mun mopo kuluta. Ei mun laskutoimitus sentään niin karkea ole! Tuohon "seos ruuviin" en ole koskenut.
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen