Sivu: 1 / 10:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 272:sta
  1. #1
    Terve,

    Onko jollain kokemuksia B12:sta? Hyviä tai huonoja ...

    Itse olen sellaisen ajatellut hommata. Tarkoitus on ajella kaksipäällä tehdä reissua sekä ajella kaupungissa. Tehoa ja VÄÄNTÖÄ kyseisessä pyörässä pitäisi ainakin testien mukaan olla eikä ole hinnallakaan pilattu. Eli haen sellaista, joka paikan asfaltti pyörää. Aikaisemmin minulla on ollut vanhempia 80-luvun alun 750 ja 1000 pyöriä.

    Raider
  2. #2
    Ainoastaan ajokokemuksia jonkunverran...lepponen ajoasento,ihan mukavasti vääntävä kone....ja jos turbolla hieman piristää niin jottahan...
  3. #3
    Heips !
    Viimekesänä 20 tkm matka/kaupunkiajoa. Eli ajo-ominaisuuksissa löytyy kyllä ja voimaa riittää myös 2 päällä liikkumiseen.
    Kulutus normaalissa käytössä n.5,7. Vain positiivisia kokemuksia, tosin pienellä miinuksella vanhemmissa malleissa löysähkö etu jousitus.
  4. #4
    Ostin juuri kyseisen pyörän ihan testien perusteella ajatuksena, että Bandit on sellainen pyörä, jolla voi ajella yhtälailla kaupugissa
    ja myös matkaa ja yksi tärkeä seikka oli myös vääntö pienillä kierroksilla, on kokemusta ihan riittävästi pyöristä joissa pitää kierrokset olla 10.000 rpm tietämillä, jotta jaksaa mennä kaks päällä. Olis kyllä kiva kuulla jonkun oikeita käyttökokemuksia
    kyseisestä pyörästä.
  5. #5
    Itse olen Bike:n testin 07/01 ilmestyneestä lehdestä lukenut vaikkakaan en lehden kanssa kaikessa aivan samaa mieltä ole niin samoilla linjoilla kuitenkin. B12S:sta (~100 000 mk) oli kuitenkin FZ1000:sta (~137 000 mk) ja ZRX1200S:sta (~127 000 mk) huomattavasti halvempi.

    Ja jos ainoat moitteet lehden mukaan oli tärinä ja löysä etupää (joka oli testin mukaan myös kawassa) niin tuolla rahalla saa jo aikasta hyvän iskunvaimennuksen ja tärinällekin varmasti jotain tehtyä. Jos siis katsoo ne häiritseväksi. Pyörät käytettiin myös dynolla ja B12S löytyi yli 110hv ja vääntökin oli yli 110 Nm, joten valmistajan ilmoittamat arvot ylittyivät reilusti ja tätä testi porukkakin ihmeteli (sama oli ollut aikaisemmassakin malli versiossa 96-00)? Miksi Suzuki ilmoittaa tehot niin alakanttiin? Olisikohan syynä Japanissa oleva 100hv raja?

    Koeajanut olen pyörää ja täytyy sanoa, että teki minuun todella hyvän vaikutuksen. Tärinäkään ei haitaanut, kun on ajanut noilla vanhemmilla peleillä niin siihen on tottunut. Samoin löysiin etupäihin. Eli jos ajo ominaisuuksia vertaa aikaisempiin peleihin niin parannus on huomattava.

    Raider
  6. #6
    Kuivatyypityksen perusteella voisin sanoa, että yllättävän siron oloinen pyörä, vaikka ei painoissa ylläkkään supersportteihin. Ajoasento vaikutti miellyttävältä matka-ajoa ajatellen.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  7. #7
    Toi B12S:hän on höyhenen kevyt n. 220kg:a verrattuna mun tämän hetkisen pyörän painoon 290 kuivana ja 320 märkänä

    Raider
  8. #8
    Koeajoin uuden b12:sen noin 100km lenkin viimekesänä maantietä ja esikaupunkipyöritystä. Päällimmäisenä jäi fiilis: voimaa on ja sitä on kaikilla kierroksilla. Vaihteita ei juuri tarvitse vaihtaa jos ei halua, sillä b jaksaa vetää puhtaasti mäkistä tietä 40-50kmh suurimmalla (5) vaihteella, jolloin kierroksia on jotain 2500 ja silti kahvaa kääntämällä maisema vaihtuu. Itse en edes uskaltanut kiihdyttää yli 7000rpm

    Minusta b:n päällä istuu melko korkealla ehkä pysty ajoasento lisää fiilistä. Kate suojaa yllättävän heikosti. Ajoasento saisi olla minun makuuni hieman etukenompi, mutta ei paljoa.

    Ilmajäähdytetty moottori lämmitti mukavasti jalkoja. Kaikenkaikkiaan yllätyksettömän ja tasapainoisen tuntuinen pyörä seka-ajoon.
  9. #9
    Onkos kukaan laittanut sliparia, onkos tarvetta säätämiseen tämän jälkeen?
    Entäs onko noita vapaavirtaussuodattimia kukaan koittanut(siis näitä pieniä töttöröitä) tuleeko imuäänistä liian kovat?

    Lyötyyköhän sisälokasuojaa mistään halvemmanlla kuin strormista 330 €?

    Tuo virtalukko tuntuu olevan välillä pahastikkin jumissa kunnei aina tahdo rattilukkoa saada pois päältä, onko tämä ominaisuus?
  10. #10
    Mulla tohon virtalukko-ongelmaan auttoi uuden avaimen teettäminen. Eli kummatkin alkuperäiset avaimet kiukutteli nimenomaan rattilukon kanssa, mutta uudella avaimella aukee nätisti. Avainta ei vaan tahdo kaikissa liikeissä olla, mutta esim Helsingistä löytyy liike nimeltä AutoAvain OY mistä löytyy.
    Ai niin Avaimen hinta oli 8€, joten koittaminen ei ainakaan kustannuksista varmaan jää kiinni.


    Olen tämän kesän B12S:llä ajellut ja täytyy sanoa, ettei ole kuin hyvää sanottavaa. Ajoasento tarpeeksi pysty pitkällekkin matkalle ja vääntöä löytyy kierrosten alapäästä asti. Ja toivottavasti vielä paranee, kun saa uudet ketjut ja rattaat. Pitää meinaan melkoista ääntä tällä hetkellä.



    Sotiminen rauhan puolesta on kuin rakastelu neitsyyden säilyttämiseksi.
    -Cottonismi-
  11. #11
    Itse testailin B12:sta ja kyllä siinä voimaa on vaikka muille jakaa ja ajo asento oli mieleeni. Katteen suojaavuus paranee vaihtamalla airflow tms. pleksi, toi alkuperäinen on hieman matala.

    Oma pyörä kuitenkin B6 tällä hetkellä johon vaihdoin sliparin, ei tarvinnut seoksia edes säätää..
  12. #12
    Bandiitti on hyvä pyörä yleiskäyttöön olen ajellut 21000km bandiitilla ja jousitus on liian löysä ja kahdestaan ajaessa laukut täynnä tavaraa keulii tosi helposti ja taka iskunvaimentajan olen jo vaihtanut ja tarkoitus olis etujouset vaihtaa WP jousiin ja ehkä laittaa ohjaus iskunvaimennin joskus vaan ilmenee tarvetta sellaiseen.. vakiona en ole ajanutkaan koskaan bandiitilla koska minulla on kokoajan ollut yoshimuran RS-3 vaimentaja kiinni oli asennettu Siukolassa ex omistajan toimesta ja pelkällä vaimentajan vaihdolla oli taka renkaalta 117.2hp ja kampiakselilta 127,9hp viime kesänä kokkolassa PekkaP penkissä on siukolan laput joutunut aikojen kuluessa hukkaan pyörä on vm98 Nyt myöhemmin olen asentanut KN-suodattimen ja Dynojetin suutinsarjan ja W&H syttöpyörän ja tarkoitus olis käydä penkissä testaan syttöpyörän vaikutuksen onko hyötyä vai heitänkö mettään koko kikkaren... suutinsarjan asennuksen jälkeen pyörästä tuli huomattavasti herkemmän oloinen ja kyllä keulii...bensaa palaa 6-7 litran väliin sadalla ja radalla noin10l/100km ja ehkä jollain mummo ajolla menee vitosella alkaville lukemille ja saattaa toi mun mopo olla hieman rikkaalla mutta toimii.. *
  13. #13
    Tuo 2 generaation 2001 -> oleva bandiitti syö tuota bensaa sitten huomattavasti vähemmän ja siinä on myös parannettu jousitusta.. joidenkin mielestä se on edelleen liian löysä agressiiviseen ajoon mutta parempi kuitenkin kuin vanhemmissa.

    2001, 2002 B12 mallisissa on yksi ikävä ongelma ollut eli öljyn kulutus ollut järkyttävä joissain pyörissä "viallisten" mäntien takia.. täällä lisää http://www.maximum-suzuki.com/ibf....t=14102

    Männät vaihtuivat 2002 jossain vaiheessa ja 2003 mallissa on jo uudet männät. Tuolta sivuilta löytyy myös runkonumerot joiden sisällä tuota vikaa ilmennyt, en tiedä onko näitä edes tullut suomeen.. en ainakaan suomessa ole kuullut kenelläkään tätä ongelmaa olleen.

    Tehoahan tuossa pyörässä on vuosimallista riippuen "piilossa" ja paljon, mahdollista saada ulos jopa 155hv jos jaksaa muutamia gixxer osia koneeseen vaihdella..
  14. #14
    Kokemusta Bandit 1200 S vm.2003:sta on nyt reilun 6000 kilsan verran. Tässäpä havaintoja ja muuta *matkan varrelta:

    Alusta on hyvä, vaikka sitä etupäätä joissain yhteyksissä kuuleekin parjattavan. Räppääjälle keula on löysä, mutta matka/mutkamopoilijalle hyvä. Keulassa on esijännityksen säätö, ei muuta, vaan eipä ole vielä tarvinnut koskea sen asetuksiin. Ennemmin kyllä laittaisinkin keulaan tiukemman öljyn, kuin "säätäisin" sitä esijännityksellä...
    Jos halua ja intoa riittää, niin voipa siihen heittää gixxeristä USD keulankin, jossa on sitten kaikki mahdollinen säätö.

    Runko ei ole osoittanut rajojaan. Ei vatkaa mutkissa, ei liioin suoralla. Yllätys oli, että vatkaamista ei esiinny edes ronskisti ylitäytetyn perälaukun kanssa. Ei aivan heti uskoisi putkirungoksi, kulkee kuin juna. *

    Takapäähän olen tyytyväinen. Ainoa juttu mitä olen tehnyt on paluuvaimennuksen lisääminen tehdasasetuksesta parilla napsulla ja nyt se on todella bueno.

    Jarruja on mm. bikessä parjattu hieman tehottomiksi, mutta kylläpä niissä tehoa on aivan riittämiin. Ne vain tuntuvat jotenkin "kumimaisilta" tms. Siihen kun tottuu, niin tuntuma on hyvä. Kumimaisuuden saa kuulemma halutessaan häipymään teräspunosletkuilla. En taida viitsiä vaihtaa kun se ei kerran häiritse.

    Sitten lempiaiheeseen, eli moottoriin... Vakioromppeilla pyörä tuntui tykiltä jo sellaisenaan, mutta ihmekös tuo, kun edellinen mopo oli hengetön kuin mummovainaa... Pidemmän päälle pyörä alkoi kuitenkin tuntua hieman kesyltä, tai paremminkin väkisin kesytetyltä. Tehoa ja vääntöä on kyllä mukavasti jo vakiona, eikä kyytiläisenkään kanssa ollut ongelmia, eikä liioin matkavarusteiden kanssa. Silti kone kaipasi jotain pientä... Koneessahan on tunnestusti potentiaalia vaikka ja mihin, mutta sen menohalut on tapettu mm. pirun laihoilla säädöillä, totaalisen tukkoisella änkkärillä, joka muuten painaakin kuin synti!
    Laitoinpahan sitten Dynojet stage 1 -setin ja laserin sliparin, eli aivan pikkujuttuja siis. Jo pelkkä slipari piristi, mutta sillä ei uskaltanut vetää kierroksia kovinkaan ylös, kun pyörä oli jo valmiiksi sen verran laihalle säädetty. Kannattaa siis säätää jo pelkälle sliparille lambdan kanssa, koska on aikalailla ikävä ostella uusia venttiileitä/mäntiä palaneiden tilalle... Huhun mukaan Banditiin ei kannata laittaa tehoputsaria, koska sillä on todella hankala saada säädöt kohdalleen ja se saattaa aiheuttaa "epävireyttä" ajo-olosuhteiden vaihdellessa. Noh, suomalainen ei usko ennenkuin kokeilee itse, mutta oikeassapa olivat. K&N putsarilla dynokäppyrä oli yhtä vuoristorataa alueella 2000 - 6000 rpm, eli juuri sillä alueella, jonka pitäisi juuri olla hyvässä iskussa. Pyörä röpötteli, vastasi kaasuun pienellä viiveellä ja oireita ei saanut aisoihin ei sitten millään. Sitten vakioputsari paikoillen ja käppyrät asettuivat välittömästi kohdalleen. Säätö ei ole vielä paras mahdollinen, mutta kun tässä taas joutaa värkkäämään, niin sitten otetaan ulos se optimaalisin suoritus ja kyky, joka noilla hiluilla lähtee. Kaasarit kaipaavat ainakin vielä neulojen nostamista yhdellä pykälällä. Seoksiin tuskin tarvii enää kajota, ei varmaan bensapintoihinkaan. Lisäksi sillä hetkellä kun säätöjä haettiin, oli keli mitä huonoin huippusuoritusarvojen saamiseksi (hellepäivä), jolloin takarenkaasta saatiin tehoa 107,5 Hp ja vääntöä 100 Nm. Vääntökäyrä on muikea, tasainen läpi 2500-6500 rpm alueen maksimiväännöillä. 2000 rpm kierroksillakin vääntöä on vielä aivan riittävästi vetämään mukisematta 5-vaihteella 40 nopeudesta ylös.
    Jo nyt pyörä vastaa vakioon verrattuna kaasuun paljon herkemmin, ala- ja keskialueen potku on parantunut huomattavasti ja liikahtaa jo melko julmasti kunhan vain tohtii pyytää...vielä lähtee lisää.

    Koneesta saa tosiaan mainitut 155 Hp ja enemmänkin...tosin siinä vaiheessa ei kannata enää laskea bensakustannuksia* Gixxerin nokat tuo kyllä tehoa, mutta tekee mopon samlla bensasyöpöksi ja heikentää ala -ja keskirekisterin vääntöjä.

    Em. pienestä kutittelusta huolimatta kulutus tuntuu olevan suunnilleen samaa luokka kuin mitä se oli vakionakin, eli 6-7 litraa sataselle. Koskaan en ole päässyt yli yhdeksän litran, vaikka kuinka olen mopoa ruoskinut.

    Aiempaa vuosimallia vaivannutta poikkeuksellisen kovaa öljynkulutusta ei ole ilmennyt. Kun laittaa kerran ylämerkkiin, niin siellä se on vielä 4000 km:n jälkeenkin.

    Varttikate suojaa meikäläisen pituista (180 cm) melko hyvin. Rintapainetta ei tunnu ja ajoviiman noste on juuri sopiva maantievauhdeissa. Ajoasento on jo oletuksena hyvä. Joku taisi jo mainita, että oli saanut olla ehkä aavistuksen etukenompi. Siitä olen jokseenkin samaa mieltä. Selkä ei väsy ja penkki on siten mukava, että perse ei puudu pidemmilläkään pikiksillä. Kenttätutkimuksen mukaan kyytiläisellä on mukavat oltavat...vai onkohan se sittenkin kuskista kiinni...

    Virtalukon ongelmia ei ole ollut. Kaikenkaikkiaan vikoja ei ole ollut ensimmäistäkään koko mopossa.

    Pyörään löytyy lisävarusteita joka lähtöön. Jos Suzukin omat eivät riitä, niin tarvikevalmistajia on useita ja heiltä löytyy jos jonkinmoista palikkaa. Alkuperäisten Suzuki varaosien listaa selaillessa osat näyttivät suht edullisilta.
    Kaikenlaista tietoutta, kokemuksia, virittelyä ja muuta hauskaa löytyy netistä kiitettävästi.

    Yhteenvetona: Mukava laitos ja rahalle saa taatusti vastinetta. Monikäyttöinen kampe. Voimaa on ja jos ei riitä, sitä saa helposti lisää. Kone on ehdottomasti pyörän helmi. Lujan tuntuinen pyörä, ei varmasti saa ajamalla rikki. Pikkumodauksia helppo tehdä oman maun mukaan.
    Mii laik mai susuuki! *
  15. #15
    Muut on antanu kommenttia lähinnä tekniikkaan ja omaan ajoon liittyen, mutta tässä takapenkkiläisen kommentti:

    vallan loistava pyörä kaksipäällä ajeluun, siis takapenkkiläisen kannalta. Ajoasento suosii takapenkkiläistä, siellä kyydissä on helppo istuskella riippumatta siiä, pitääkö kuskista, takaa vai molemmista kiinni. Puutuu se takamus banditinkin kyydissä, mutta mukava siellä on istuskella.

    suosittelen ehdottomasti bandittia, jos tarkoitus on ajella mamman kanssa kahdestaan vaikka löytyy siitä suorituskykyä varmasti myös yksin kurvailuun. Ja kun kerran olet 1200 bandittia ajanut, unohdat (jos olet ikinä ajatellutkaan) sen pikkuisen 600 heti.
    -Älä tee sitä tänään, minkä voit jättää tekemättä huomennakin-
  16. #16
    Rosmolle kysymys:Mitä laukkuhässöitä sulta pyörästä löytyy? Omalla takana vasta 1000km ja laukkuja pitäs pikkuhiljaa alkaa laitteleen.
    edelleenkin kesää odotellessa
  17. #17
    Pyörässä on nykyisellään pelkkä perälaukkuteline, mallia Kappa/Givi. Teline on siis muuten Kappa, mutta lautasen vaihdoin itse Givin vastaavaan. Ei sillä että kapan tekele olisi yhtään huonompi, mutta kun toimittivat p**keleet väärän lautasen ja korvaavaa olisi saanut odotella pari viikkoa ja lomareissu painoi päälle...
    Soittelin tuossa kesä/heinäkuun vaihteessa AllRight:iin ja kyselin, josko siihen saisi tilattua lisäksi pelkät sivuraudat. Tämän vuoden valikoimassa niitä ei ollut, tulee kuulemma vasta ensi vuoden kuvastoon. Olisivat saaneet kyllä tilattua, ilmeisesti suoraan tehtaalta, mutta toimitusaika olisi ollut kuusi viikkoa. Pieni ihminen ei voi kyllä käsittää miten yhden paketin matka voi kestää kuusi viikkoa... Siinä ajassahan jo ajaa itse kapan tehtaalle ja takaisin DHL tai FedEx tuo ne kotiovelle muutamassa päivässä jos itse tilaa aivan sama mistä. Tämän kesä reissut on kyllä aikalailla jo ajettu, joten tellinkien laitto menee varmaan ensi kesälle. Perätelineen pulttasin irti eilen...
  18. #18
    Unohtui edellisestä viestistä...

    Yleiskuva niistä sivuraudoista:

    Kappa sivuraudat

    Banditin mallikohtainen sivu:

    Banditiin sopivia hiluja
  19. #19
    Oliko hinnasta mitään puhetta, jos kerta vasta ensi kuvastoon tulee? Oon kuullu parilta pändittikuskilta samanlaista tarinaa, ettei -03 malliin sais laukkutellinkejä ja muuta vastaavia tilattua. Luulis nyt, että rahalla selviää.
    edelleenkin kesää odotellessa
  20. #20
    Hinnasta taisi olla puhetta, mutta sen enää sitä muista. AllRight kertoo tarvittaessa. Kyllä -03 panitsiinkin kuitenkin telineet löytyy. Syy miksi niitä ei ole ollut kuvastossa on se, että niitä ei ole aiemmin valmistettu. Panitsiin on tietääkseni ollut tähän mennessä tarjolla vain givin WingRack...
  21. #21
    Onko wingrack niin kauhea katella, ettet sitä laita? Oon yrittäny katella muita panitseja, mutta yleensä ne missä on laukut ajaa kahtasataa vastaan.
    edelleenkin kesää odotellessa
  22. #22
    No onhan se wingrack melkoinen häkkyrä kun laukut eivät ole paikoillaan. Itse pidän perätelinettäkin pyörässä vain silloin kun sitä oikeasti tarvii. Makuasoita...
  23. #23
    Viikonloppuna käyn vaihtamassa 750 ähvän isolohko bandiittiiin, pakko se oli palata "rosvo-joukkoon". Se vääntö oli iso vaikutin, ei kiinnosta pätkääkään mitkään pärrä-lusukit, joita pitää vinguttaa rajoitinta vasten, jotta homma etenisi. Power on demand!
    Klikkaa ja liity: ANY10 RACEBOOK!

    OUTLAW BIKE # 99
  24. #24
    Onko kellään kokemuksia B12S:n originellin screenin
    korvaamisesta kookkaammalla. *

    Auttaako ajoviimaa vastaan, lisääntyykö pyörteet, vaikuttaako muuten pyörään, muita kokemuksia tai mielipiteitä ?

    Ongelmana ei ole niinkään kypärään kohdistuva paine, vaan rinnan ja hartioiden riepottelu. *
  25. #25
    MRA:n korkeampi pleksi ja 175cm kääpiö on varsin toimivan tuntuinen, poistaa rintaan kohdistuvaa painetta oikein hyvin. Reippaassa matka-ajossa ei pahasti tullut edes kypärään pyörteitä. Vakio tangon kun vaihtaisi vielä hiukan matalampaan ja suorempaan, niin paranisi vielä. Kyseessä siis vanhemman korimallin bandit
    Klikkaa ja liity: ANY10 RACEBOOK!

    OUTLAW BIKE # 99
  26. #26
    Niin alkoi minuakin isompi pyörä kiehtoa Nyt alla sv 650s ja
    mielestäni 1200:n rosmo nakuna olisi tyylikäs/tehokas/edullinen
    vaihtoehto. Niin miten on, pärjääkö nakulla vai paleltuuko pallit. Ajosuoritteet tapahtuvat lähinnä kadulla kaupungilla ja eteläsuomen mutkateillä vääntäen ja kääntäen . Kokemuksia nakujen ajajat. Niin se katettu versio ei tule kyseeseen kun on niin ruma .
  27. #27
    Hipsis Vihreä!

    Koeajoon vaan. Meillä kotosalla katettu bandit ja naku sv, että juuri toisinpäin. Ja rosvokin on vaan 600...

    Bandittia en ole ite ajanut, mutta sellasen 1200:senkin kyydissä on muutamia tuhansia kilometrejä tullut ajeltua. Jos suunnitelmissa on kakspäällä ajoa, on bandiitti parempi vaihtoehto. Toisaalta yksin ajaessa se v-moottori... nam. (itse ajelen siillä sv650 nakulla... ajokokemusta ei hirmusti ole, mutta... ) Kyydissä siinä sv:ssä on "huonompi" olla, se on kulmikkaampi ajaa... Siis kyytiläinen joutuu puristamaan koko ajan, kun se liikkuu kahvaa kääntämällä, ja toisaalta moottorijarrukin on tehokas... Ja banditin istuma-asento takapenkkiläiselle on parempi.

    Eikun koeajamaan, sillä se selviää. Mun mielestä kannattaa ainakin koeajaa, on se bandit mukavan oloinen peli..
    -Älä tee sitä tänään, minkä voit jättää tekemättä huomennakin-
  28. #28
    Lainaa (vihreä @ Elo. 08 2003,14:29) kirjoitti
    Niin alkoi minuakin isompi pyörä kiehtoa * Nyt alla sv 650s ja
    mielestäni 1200:n rosmo nakuna olisi tyylikäs/tehokas/edullinen
    vaihtoehto. Niin miten on, pärjääkö nakulla vai paleltuuko pallit. Ajosuoritteet tapahtuvat lähinnä kadulla kaupungilla ja eteläsuomen mutkateillä vääntäen ja kääntäen . *Kokemuksia nakujen ajajat. Niin se katettu versio ei tule kyseeseen kun on *niin ruma *.
    Ei tossa N mallissa ainakaan vielä ole pallit paleltunut mutta jos tykkäät ajaa kovaa niin pitää varoa ettei pää/kypärä lähde irti, myös itikoista saa nauttia täysin rinnoin. =)
  29. #29

    Mulla on tämän kesän ollut tuo 1200 S Bandit ja *olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Siitä kertoo sekin, että ajokilsoja tullut n. 11 000 tähän mennessä. On vääntöä ja mielestäni hyvän näköinenkin se on (onko kauneus katsojan silmässä...). Ennen oli 600, mistä ei tarpeeksi matka-ajoon saanut vääntöjä. Kääntyy näppärästi uukkareita, toimii niin sorateillä kuin asfaltillakin ja mielestäni hyvä ajoasento, missä ei jalat puudu. Kuulemma takanakin ihan jees istua, itse en sitä ole koittanut. Suosittelen muillekin hinta/laatu -suhteenkin takia.

  30.  
  31. #30
    Pitikös tarina paikkansa et isossa rosvossa joissakin vuosimalleissa on iso öljynkulutus männissä vikaa tai jotain. Eli onkos rosvon omistajien tarvinnu lisätä kuinka öljyä vai ollenkaan.
    Life is too short to drink cheap beer.
Sivu: 1 / 10:sta 123 ... ViimeinenViimeinen