Sivu: 4 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 269:sta
  1. #91
    Lainaa (Chito @ Touko. 31 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Janlob @ Touko. 17 2005,21:56) kirjoitti
    kartan F -> C välille on nyt vedetty uus asfaltti. oli perkeleen hieno vetää! * *
    Mun mielestä uus pinta oli välillä F-G ja jatkoivat pätkää F-D, mutta saatanpa tutkailla tuota karttaa väärinkin... Viime viikon loppupuolella kävin ja oli kyllä jo paremmassa kunnossa kun mitä noista tän kevään ekoista varoitteluista voi päätellä. Ei tullu keskisormia eikä lankusta naamaan. En kyllä kerjännytkään...
    Aurinko paisto ja ötököitä suu ja simmut täys
    äh, mun tulkintavirhe!
    eli tosiaan uutta asfalttia on F-G välillä..
    ei F-C kuten tuossa aiemmin hehkutin
  2. #92
    Pitäs varmaan ehdottaa Espoon kaupungille, että muuttaa paikannimet tuollapäin vastaamaan näitä ko. kartan kirjaimia... Ei tulis meikäläisillä niin herkästi näitä turhia sekoiluja
    Mitäköhän ne asukkaat siihen sitte...
    XS-2 -72

    Ostan vanhan nahkaisen sivulaukun!
    ---
  3. #93
    Eiks toi bodomin reitti olis muuten polizein huippusakkorysä?!? Sen verran motoristeja sitä päryttää päiväittäin ja lähes kaikki ainaki jonkin verran ylinopeutta. En oo ite kertaakaan törmänny virkavaltaan kyseisellä pätkällä, mutta onkos sieltä jengi saanu lappuja?
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  4. #94
    Lainaa (Loosah @ Kesä. 08 2005,01:07) kirjoitti
    Eiks toi bodomin reitti olis muuten polizein huippusakkorysä?!? Sen verran motoristeja sitä päryttää päiväittäin ja lähes kaikki ainaki jonkin verran ylinopeutta. En oo ite kertaakaan törmänny virkavaltaan kyseisellä pätkällä, mutta onkos sieltä jengi saanu lappuja?
    useita kymmeniä kertoja ajaneena ellei jopa satoja en kertaakaan ole polliisia nähnyt.... tai sitten en vauhdilta ehdi niitä huomaamaan...
    Yamaha FZ6-S -06

    Kawasaki ZX-10R -06

    Yamaha YZF 1000 R Thunderace -00

    Suzuki GSF 600S Bandit -01

    Suzuki GR650 -89
  5. #95
    Ollaan hiljaa tyytyväisiä ja ajellaan siellä vaan,eikä herätellä nukkuvaa karhua tyyliin"Eiks olis huippusakkorysä?"...
  6. #96
    Kieltamatta tuo vali F - G uusine pintoineen on herkku ajaa, harmi etta 60km/h...mutta sehan koskee vain vellihousuja
  7. #97
    Tänään Röyläntiellä useammassa mutkassa soraa.
  8. #98
    Lainaa (jusku @ Kesä. 08 2005,23:18) kirjoitti
    Tänään Röyläntiellä useammassa mutkassa soraa.
    Joo, varokaahan sitä. Asfaltti ihan tuore, mutta reunasoraa aika tavalla, joka sitten kulkeutuu kaarojen renkaissa tielle. Pimeitä mutkia siellä vaikka kuinka paljon, ja ne pystyy ajaa aika kovaa, kun on niin monta kertaa ton hinkannut, mutta nyt voi tulla ylläreitä.
  9. #99
    Ottakaa iisisti ainakin Lahnuksesta päin tultaessa. Piki on noussu pintaan ja on pirun liukasta. Eilen lähti kivasti perä alta kun avasi vähän vasemmalle kaartuvassa mutkassa, onneksi palautui nätisti kaasua hölläämällä muuten oltais halaamaassa mäntyä...
    - Kawasaki ZR-7S => Triumph Sprint RS 955 -
  10. #100
    Lainaa (Johu @ Kesä. 08 2005,23:23) kirjoitti
    Lainaa (jusku @ Kesä. 08 2005,23:18) kirjoitti
    Tänään Röyläntiellä useammassa mutkassa soraa.
    Joo, varokaahan sitä. Asfaltti ihan tuore, mutta reunasoraa aika tavalla, joka sitten kulkeutuu kaarojen renkaissa tielle. Pimeitä mutkia siellä vaikka kuinka paljon, ja ne pystyy ajaa aika kovaa, kun on niin monta kertaa ton hinkannut, mutta nyt voi tulla ylläreitä.
    Jep, Alenit on käynny vetämässä pikistä siihen malliin että Doohanien ei kauheasti kannata kanttailla...
  11. #101
    Käväisin äsken ajamassa lenkin vastapäivään. Olipa todella muutamassa kohdassa kiusallisesti soraa sillä uudella asfaltilla. Vaikka osasin varoa ennalta, silti muutamassa kohdassa meinasi yllättää.

    Olipa muuten tosi hieno keli ajella. *
    - Engine MC -
  12. #102
    En ole kyllä itse vielä törmännyt bodomin pätkällä sinivuokkoihin muuta kuin Oittaan leirintä alueen kohdalla. Siihen takasuoralle jos tulevat kytikselle niin ei hyvä heilu, siinä kun aina hiukan lapsettaa ja kahva aukeaa
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  13. #103
    tuota puolikasta bodomin lenkkiä tulee noin yleensä ajettua (autolla tosin) keskimäärin 5 kertaa viikossa edes takasin, ja yllättävän harvoin siellä setiä on ilmaa kuivaamassa....

    Joskus siinä Röylän "keskustassa" eli siinä missä on hevosia melkein tiellä ja kapea kohta, ja 30km/h rajotus...Mutta se on siinä syystä! Siellä asuu aika vilkkaita lapsia... Kerran meinannu ajaa lapsen päälle kun säntäsi auton eteen katsomatta (ikää n. 7-vee) suoraan kotitieltä...

    Ja siinä suoralla joskus kattelevat...yllättävän harvoin tosin...

    ajelkaapa rauhallisesti...


    ...ja tosissaan soraa on aika paljon tiellä, etenkin joissain mutkissa...
    Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
    mahdoton...?

    V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!

    Before thinking, do it. Twice.
  14. #104
    Lainaa (muke83 @ Kesä. 10 2005,08:15) kirjoitti
    ...ja tosissaan soraa on aika paljon tiellä, etenkin joissain mutkissa...
    Juu, eilen ajeltiin noita mutkia ja mua ainakin oikeesti hirvitti se soran määrä...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  15. #105
    Vieläkin soraa ihan perk..... Ahdistaa kun olisi uutta ja tasaista pintaa, mutta joka mutkassa kuulalaakeria enemmän kuin laki sallii
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  16. #106
    Tänä aamuna ekan kerran Bodomia ympäri ja täytyy sanoa että paras reitti mitä oon koskaan ajanut. Kerran myötä- ja kerran vastapäivään kiersin. Tuli tosiaankin aivan man saaren fiilikset Oon vieläkin aivan mela pystyssä
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  17. #107
    Tänään tuli ensimmäisen kerran tuolla kierreltyä ja olipahan mukavaa pätkää...pirun kotilot vaan hidasti menoa . Soraa oli kyllä taaskin aika monessakin mutkassa, joten tarkkana saa olla (kerran meinasi jo menny pitkäksi )...kummasti se sora muuten juuri moottoripyörän ajolinjalla...no mistäs näistä tietää
    "Matalalla lentäen alitat puhelinlangat"
  18. #108
    Lainaa (Ron Jeremy @ Kesä. 26 2005,16:24) kirjoitti
    Tuli tosiaankin aivan man saaren fiilikset Oon vieläkin aivan mela pystyssä
    Ja sehän onkin sitten vaikeempi tilanne, ku jöpöttää tollanen 35 senttinen mela ajopuvun sisällä.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  19. #109
    Oli kuumat paikat 22.7. Siinä takasuoralla(automuseon kohdalla)joutui hiukan antamaan pytyille ruokaa. Kaukana näkyi auto tulevan vastaan, ajattelin että himmataan nyt jos sattuukin olemaan kova laki liikkeellä. Ja olihan se. Jumaliste kyllä pumppu hakkasi pitkään...
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  20. #110
    Lainaa (maddog @ Heinä. 25 2005,10:34) kirjoitti
    Oli kuumat paikat 22.7. Siinä takasuoralla(automuseon kohdalla)joutui hiukan antamaan pytyille ruokaa. Kaukana näkyi auto tulevan vastaan, ajattelin että himmataan nyt jos sattuukin olemaan kova laki liikkeellä. Ja olihan se. Jumaliste kyllä pumppu hakkasi pitkään...
    Samanlainen tilanne sattui mulle toissapäivänä boxin tiellä. Siel on kans pitkä suora ja aattelin että nyt vähän kokeilen. Näin kuitenkin valkoisen pläntin toisessa päässä ja ajattelin että oliskohan se itse poliisi. En sitten kokeillut ja ajelin kiltisti kuuttakymppiä. Poliisipakuhan se oli.
    Takaspäin tullessa ajelin kahen pyörän perässä, toinen 10r ja toisesta en saanu selvää. Joku putputin kuitenkin. 10r latas sitten samalla suoralla oikein kunnon lukemat ja meikä jäi syömään pölyä.
  21. #111
    Eilen iltapäivällä soratilanne asvaltilla oli taas * Ja oikein olin näkevinäni; hieman sen ulkoilualueen/biitsin jälkeen mutkatiellä tuli vastaan polkupyöräpoliisit * Siinä jo kusi valahti punttiin jos heittävätkin ympäri ja perään lähtevät sotkemaan *

    Tai sit jotkut wannabecop sedät on lähteny sinisissään vahtimaan poikain mopoilua *
    - Gpz 900 R -

    - CB 600 F Hornet -
  22. #112
    Juu reitit tuttuja! Tuli löydettyä tuossa keväällä kun sain pärrän.
    Loistavia reittejä, yleensä sellanen 40-50km/h rajotus, mut joskus mutkat on niin tiukkoja et joutuu kyllä vähentää vauhtia rutkasti.

    Poliiseja en ole nähnyt koskaan.
    Soraa on tosiaan muutamalla tieosuuksilla. Rekat tai jotkut nähtävästi ajavat sen verta ojan kautta, että heittävät sitä tielle.
  23. #113
    PikkuNiilo:n avatar
    Liittyi May 2004
    Kahden ison järven välissä
    Hieno on reitti juu! . Ajelin viime perjantaina, mutta sade (ja hevosen paska, jota oli muuten paikoin aika runsaasti) pääsi yllättämään, joten ajolinjat olivat aika varovaisia, eikä päässyt oikein naatiskelemaan.
    Hiukan tiukka paikka tuli, kun ratsastaja talutti hevosta tien oikella, eli siis väärällä puolella, ja elukka parka pillastui parikymmentämetriä ennen kuin olin rinnalla. Onneksi ehdin koukata vastaantulijan kaistalle (joka onneksi oli vapaa) ja selvisimme, heppa ja minä, pelkällä säikähdyksellä.
    On muuten aika kookkaan olinen elukka kun seisoo takajaloillaan *.
    GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
    "Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
    ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
  24. #114
    Jep, hieno pätkä tuo Bodom. Pikkusen meinasi vaan jo vilu tulla, mittari näytti kotiin palatessa ruhtinaalliset kolme astetta.

    Onneksi en ollut ainoa hullu liikenteessä, pari-kolme pyörää tuli vastaankin.
  25. #115
    Ehdottoman hauska tie ajella
  26. #116
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kävin tänään ajamassa bodomin myötäpäivään ja pieni varoituksen sana on paikallaan.

    Tänä vuonna hiekkaa ei ihan älyttömästi ole, vaikka sitä muutamista mutkista löytyy hieman enemmän. Tämän vuoden ongelma on taasen routavauriot, parissa kohtaa on asfaltti aika vittumaisella railolla ja jos jonkinmoista nyppylää on asfalttiin noussut - mennään ainakin eka kiekka varovasti siellä
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  27. #117

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Näittekö medioista: Bodomin reitti ollaan asettamassa museotieksi.
    Jos tää nyt ketään kiinnostaa.
  28. #118
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 19 2006,16:34) kirjoitti
    Kävin tänään ajamassa bodomin myötäpäivään ja pieni varoituksen sana on paikallaan.

    Tänä vuonna hiekkaa ei ihan älyttömästi ole, vaikka sitä muutamista mutkista löytyy hieman enemmän. Tämän vuoden ongelma on taasen routavauriot, parissa kohtaa on asfaltti aika vittumaisella railolla ja jos jonkinmoista nyppylää on asfalttiin noussut - mennään ainakin eka kiekka varovasti siellä
    Jep samaa totean minä...
    Reissut mielessä........
  29. #119
    Toivottavasti eivät sentään museoi tai entisöi lenkkiä soratieksi
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  30.  
  31. #120
    Tänään ajoin ensimmäisen kerran tänä vuonna tuon lenkin. Oli useaan mutkaan ilmestynyt aikamoisia hyppyreitä, joten kannattaa todellakin olla varovainen vaikka reitti olisikin tuttu. Pari kertaa pamahti munat ikävästi tankkiin. *
Sivu: 4 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen