Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Tässäpä tämä minun iltalenkkini: Lohja -> Sammatti -> Karjalohja -> Mustio -> Lohja. Alkuun mainiota mutkapätkää ja lopuksi hieman irrottelua Hanko-Hyvinkää tiellä.

    Matkan varrella on monia upeita levähdyspaikkoja (mm. Mustion linna ja ruukki) sekä runsaasti hirvieläimiä Itse en ole vähään aikaan lenkkiä ajanut joten ajantasaista tietoa lenkin hiekka- ja tietyötilanteesta ei ole
  2. #2
    Ei muuta kuin huomenna ajamaan
    "Be careful out there"
  3. #3
    Jos haluat kasvattaa pikkasen reittiä niin jatka Karjalohjalta Fiskarsiin ja sieltä Karjaalle,sen jälkeen pikkutietä Fagervikiin,Inkooseen ja Siuntion kautta Lohjalle.
    Karjaa - Fagervik on pientä ja osin kuoppasta,mutta mutkissa löytyy ja Fagervikissä maisemat aivan upeat,kuten myös Fiskarsissa.
    Hirviä tosiaan kannattaa varoa koko matkan ajan.
    T.Pena
  4. #4
    Nuo ne on meikäläisenkin iltalenkkejä. nam!
  5. #5
    Tulee kierrettyä viikottain kesällä kun pätkä alkaa melkein mun asunnon pihasta Lohjalta... Pistivät tuohon Lohja-Sammatti välille uutta asvalttia tuossa vuosi pari sitten ja nyt jo tuntuu routa vaurioittaneen tietä jonkin verran ja joitain todella ikäviä routapatteja on just ajolinjalla. Muuten kyllä makea tie. Ehdottomasti kannattaa ajaa Fiskarsin kautta ja käydä Karjaan Shellillä kahvilla. Kesäisin siellä on paljon mopoilijoita tauolla.

    -cardic-
  6. #6
    Olihan tosiaan monenlaista mutkaa lohjan, sammatin ja karjalohjan välillä. Suosittelen, varsinkin niille jotka pitivät inkoon, fagervikin teistä. No joo, varmaan on kaikki kyseiset mutkat jo ajelleet, eihän inkoo niin kaukana kyseisistä mutkista ole.
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  7. #7
    Koukatkaa vaihtelux Virkkalasta Kittfallilta Siuntion kk:lle ja sieltä Lohjan asemalle.
    Tai Virkkalasta Inkooseen päin, mutta Tähtelän kautta.
    Ja eikun
  8.  
  9. #8
    107 (Sammatti - Lohja) on yksi parhaista. Pitkälti likipitäen toudella hauska tie. Kannattaa painaa mieleen 107!
    ZZR 1200