Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Joku kyseli tuol aikaisemmin Suz 750:n ahtamisesta. Itse rakensin ´90 750 Suizaan ahtovermeet ja pitää sanoo et hauskaa on ollu!! Ykkönen ja kakkonen on nykyään vaan liikkeelle lähtöö varten, kolmosel KEULII ja nyt alko nelosel sit jo luistaa kykä. Paineet nostin äsketttäin 0,9:iin ja nyt on viel kuuleri tilauksessa. Kaikkee säätöö riitää viel pitkäks aikaa (Kytkin, paremmat kaasarit, kuuleri yms...) Rupatellaan jos jotain kiinnostaa!
  2. #2
    Kuulostaisi vähän Massi-Jarnon mopolta,onkohan kyseessä sama mies?
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
  3. #3
    Asiaa!
    Mikäs ahdin sulla on?
    Ootko käyny penkittämässä?
    GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450
  4. #4
    Vai Massi-Jarno... Onko Börje lähistöllä?? En oo penkittäny, jää ens talven jutuks. Samasta syystä ei tehoistakaan oo paperilla tietoo. Ahdin on Mitsubishi td 03.
  5. #5
    No itse Herra Ensohan se on! Ei oo Börje lähistöllä,mutta siltä kuulin,että oot laittanu föönin mopoon.
    Minäkin sitten menin hommaamaan pelin,ihan kesyn näin 8 vuoden jälkeen. Joko siitä RD:stä on niin kauan? Jos ens kesänä päivittäs sitten vähän rivakammaksi
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
  6. #6
    Hyvä juttu Multipena! mä oon miettiny et vaihtais 1100:seen, on tuo 750 vähä "kulmikas" ajettava ahtimella ku ei oikein oo sitä alavääntöö.Alhaalta ku lähtee,ni ensin ei tapahdu oikein mitään mut n.6000:n jälkeen saa sitte keräillä vehkeitä. Mikä mopo sulla nykyään on? Mulla alkaa vapaat,ni ei voi viestitellä ku ei näillä palkoilla oo vara paljo panostaa viihde-elektroniikkaan eli ei oo nettiä kotona.
  7.  
  8. #7
    Vai noilla palkoilla...hemmohan suorastaan kylpee rahassa!
    Honda reveren hankin,eli aika paljon kesympi,kuin sun Sukisuki.
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-