Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Niin kohta 20v pyörässä on kohta 20v Yamahan monocross iskari joka on menettänyt teränsä.
    Viime kesänä pyörä oli unelma kanttailla mutkissa mutta tuon tammikuisen kolarin jälkeen vaikka luulin ettei iskarille tullut mitään, siellä suojassa rungon keskellä kun oli eikä kolhuja ym. näkynyt niin pistin vain uuteen runkoon kiinni. Näin aikaansaatu lentävä matto onkin sitten mutkissa kyllä kieltämättä erilainen mutta olen kuitenkin sitä mieltä että 17vee on liian nuori kuolemaan...

    Eli ajo-omituisuudet kuntoon. Uusi iskari: ~2000-3500mk joka on yli puolet pyörän hinnasta joten se siitä.
    Mieleen tulikin että voiko tällaista iskaria huoltaa? Uudet öljyt ja stefat tulisivat väkisinkin halvemmiksi mutta saako tästä enää toimivaa yksilöä?
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  2. #2
    Kuule RD taitaapi olla näin että jos iskarista on kiinni niin voit alkaa naputella ristiä ja RIP... empä ole kertaakaan kuullut että iskarit olisivat korjattavissa. Jotain stefoja ja tämmöisiä voidaan vaihtaa, mutta käsittääkseni kun iskari on sökö niin se sitten on... korjatkaa jos olen väärässä ennenkuin RD kuoppaa moponsa...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  3. #3
    Toivottavasti ei kuitenkaan...ttu kun ei ole rahaa, siis todellakaan ei sentin senttiä ja kesätöistä ei vieläkään tiedä, hiljaista kun kuulemma on

    Voisi kait tehdä niin että myy kaikki RDn osat pois ja ostaa osamaksulla sen Moto Guzzi V35IIIn ja toivoo etteivät poliisit pidätä kesällä...

    No ei, eikö tuolla nyt vielä toivoa ole...?
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  4. #4
    Etuiskarit ovat usein syy huonoon käsiteltävyteen... onko sulla etuputket kunnossa? ne on kuitenkin sellaisia että ne saa korjattua... *

    Mutta RD:itä on myytävänä jonkun verran osina palstassa/kelt. pörs., kyllähän käytettykin iskari voi olla ihan ok jos ei ole varaa uuteen...
    <br />
  5. #5
    Minun pitäisi viedä pyörä huoltoon, kun etuiskarin stefat on tullut tiensä päähän...

    Älkää katsoko minua poropeukaloksi, mutta jostain kumman syystä haarukan putket ei irronneet toisistaan, vaan se ruuvi jotenkin tuntui pyörivän tyhjää...
    Die, spamming faget.
  6. #6
    Kartaani mulla oli sama ongelma etuhaarukan kanssa, vaan Haynesia aikani luettuani löysin vastauksen; Sitä putkea pitää painaa yläpäästä jollain tarpeeksi pitkällä puukepiillä ettei pääse ruuvi pyörimään, sitten vääntää auki. Oudosti tehty juttu vaan niin se kuitenkin on.

    Niin eipä mulla etupäässäkään mitään kehumista ole mutta niin hyvässä kunnossa kun voivat olla. Vasempaan pitää vielä vaihtaa stefa(taas) mutta silti.
    Takaiskari on se joka on kuin vetelä ***** kun mennään mutkaan. Kevytkin mutka yli sataa niin etu ja takapyörä alkavat kiivaan keskustelun kumpi menee ensin...sileällä asfaltilla tuntuu kuin olisi soraa alla, ja RD ei pidä sorasta

    Niin käytettyä osaa en mene enää summissa ostamaan...siihen ei ainakaan ole enää varaa
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  7. #7
    Etu iskarit voi huoltaa itse, tarvii ehkä erikois työkalun että saa sisä putket irti. taka iskarin huolto n.250mk.
  8.  
  9. #8
    Juu nuo etuiskarit ovat jo auki olleetkin. "Erikoistyökalu" on paremmin tunnettu puukeppinä jolla on tarpeeksi pituutta
    Takaiskarista tuli sitten POUS kun se toinen yksilö oli sen verran parempi että saa kelvata. Nyt kun taas saa vaion koneen kuntoon




    (POUS=piece of useless s*it)
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"