Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Eli nyt tuli tässä sellainen kymysys mieleen, kun on oma kytkin alkanut luistaan kovassa ajossa.

    Eli montako kilometriä/mailia olette ajaneet ennen kuin on ollut vaihto edessä?

    Omallani olen ajanut 10000 omia kilometrejä, mutta ties paljonko edellinen omistaja on ajanut....

    Nyt ois vaihto edessä, kun luistaa aika mukavasti vaihtaessa korkeilla kierroksilla.
    Die, spamming faget.
  2. #2
    Ei ole vielä tarvinnut koskaan vaihtaa, mutta olenkin yrittänyt vaihtaa pyörää viimeistään siinä vaiheessa kun mittarissa on vasta 120 000 km
    K 100
  3. #3
    Vaihda jouset samalla! Nekin vaikuttaa omalata osaltaan, ja pienet jouset kuluu kyllä kymmenessä vuodessa väkisinkin.

    Itsellä ei ole hajuakaan miten RDn levyilla ajettiin, sitten vaihdoin kun luistivat. Eli kun vitosella painoi kaasun pohjaan niin kiekat nousi, vauhti ei...
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  4. #4
    Kai se vähän riippuu miten ajaa... Ite en tiedä onko kukaan vaihtanut kytkinlevyjä, tuosta mun rakkineesta mutta hyvin toimii. Paitsi kytkin vaijeri ei aina palauta kunnolla...ku ei oo tullut rassattua vaijereita.
  5. #5
    Mulla meni kytkinlevyt vaihtoon jo 26 tkm jälkeen ja pyörä on parivuotta vanha... saattaa tietysti johtua vähän ajotavasta
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #6
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Elo. 01 2002,11:11)</td></tr><tr><td id="QUOTE">saattaa tietysti johtua vähän ajotavasta *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Niinhän se tahtoo tehdä...
    Itelläkin tulee joskus kiihdyteltyä paljon ja tykkään muutenkin luukuttaa oikein kunnolla joskus... joskus sitten jää luistamaan, kun esim vaihtaa 2 -> 3. tai 1 -> 2. Ei se muilla vaihteilla luista.
    Mutta sitten kun lyön laukut kiinni ja repun selkään niin ajotapa muuttuu täysin. Se on nättiä cruisailua vaan...
    Die, spamming faget.
  7. #7
    Älä käytä sitä kykää luukuttaessa! Jos ei kaasulla keuli niin on hyvä säästää sitä kytkintä tuohon etupään keventelyyn, missä jollakin nimeltä mainitsemattomalta se kytkin loppui...
    Rakastan Itseäni
  8. #8
    Bemarini on juuri sisäänajettu (n. 80 000 km). Ajattelin säästää homman eläkepäiviksi ellen sitten jätä sitä perikunnan tehtäväksi.
  9.  
  10. #9
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Gixxerrr @ Elo. 01 2002,13:00)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Älä käytä sitä kykää luukuttaessa! Jos ei kaasulla keuli niin on hyvä säästää sitä kytkintä tuohon etupään keventelyyn, missä jollakin nimeltä mainitsemattomalta se kytkin loppui... *
    [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ehhei, kyllä se Jammukin piikin ottaessa nokkaa nostaa!

    Se on vaan hartiavoimista kiinni



    Pitäisi saada kuvia niin Gixxeri menisi vihreeksi
    Die, spamming faget.