Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Täällä puhutaan paljon noista japanin pojan pyöristä. Mutta 750 sarjaan on vissiin tulossa Moto Guzzin kyykkä.Maaliskuussa aloitettaneen valmistus. Kertokaapa huviksenne mielipiteitä tuosta visuaalisesta puolesta. mopo löytyy täältä

    http://www.animaguzzista.com/news/75...aked_body.html
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  2. #2
    Eihän se paha ole ollenkaan, mutta oma maku kaipaisi pientä agressiivisuutta, ehkä hieman korkeampi perä ja maski uusiks...?
    Rakastan Itseäni
  3. #3
    Ei huono, mut niinku Gixxerrr sanoi niin vähän lisää sitä jotain rähinää tollaseen. Toi on vähän turhan "pappamallinen". Vähän niinku Bulldog, mut kuitenkin aika kaukana...
  4. #4
    Näyttää liikaa hornetilta tai bulldogilta
    Mitä guzzeihin tulee niin tämmösen mä tahtoisin!
    http://edu.kauhajoki.fi/~akiku/Kotanen/guzzi1.jpg


    ps. EI oo mun kawa tos taustalla vaikka samaa väriä löytyykin, kotasessa kävin vielä roudilla.
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  5. #5
    olishan noissa vanhemmissakin, mm. Sport Corsa aika nätti.
    Voi kun sais edes noilla hinnoilla.
    http://www.hoekenschnieder.de/gebrauchte.htm
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  6. #6
    On hieno tuo sorsakin!
    Ehkä sitten jossain vaiheessa koitan guzziakin...edes koeajon verran
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  7. #7
    MITÄ, Onko muitakin pyöriä olemassa kuin Guzzi?

    Varo menemästä koeajolle. Olethan kuullut sananlaskun...kun pahalle antaa pikkusormen niin..... *Itse myin sieluni Guzzille pari vuotta sitten ja kivaa on ollut. Mutta jos olet kovin nuori ja naimaton niin oltin vapauden kopioida tuolta em. ajoneuvolle sielunsa myyneille tarkoitetuilta keskustelusivuilta seuraavanlaisen varoituksen sanat. On huomattu että Guzzista löytyy moitittavaakin.

    >Luulenpa, että sylintereiden asennosta, raskaista männistä ja hidaskerroksisesta käynnistä johtuen olen törmännyt uudenlaiseen ongelmaan. Todennäköisesti em. Kombinaation vaikutuksesta kuljettaja ja kypärä värähtelevät eri tahtiin ja seurauksena hiukseni ovat alkaneet päälelta harventua.
    Ongelma on sama kaikilla V-moottoreilla, havaintoni mukaan ongelma on Guzzikuskeja selvemmin havaittavissa bokserimoottorilla ajelevilla, mutta kovakouraisin hiuspohjalle tuntuu olevan pitkittäinen V2:en. HD-kuskeista suurin osa on kaljuja…
    70- luvulla satapiikin kanssa ongelmia hiustenkasvun kanssa ei minullakaan ollut.

    Että tällästa
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  8. #8
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Rölli @ Syys. 11 2002,17:26)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Täällä puhutaan paljon noista japanin pojan pyöristä. Mutta 750 sarjaan on vissiin tulossa Moto Guzzin kyykkä.Maaliskuussa aloitettaneen valmistus. Kertokaapa huviksenne mielipiteitä tuosta visuaalisesta puolesta.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Eikös tuo ole pikemminkin "Naku", eikä kyykkä. Ihan hieno peli.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  9. #9
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Rölli @ Syys. 11 2002,17:26)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kertokaapa huviksenne mielipiteitä tuosta visuaalisesta puolesta.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    *Mun mielestä aika törkee Bulldogin kopio, ei edes tarpeeksi rähisevä "esikuvaansa" nähden *
  10. #10
    Tuo on kyllä mielestäni enemmän naku peruspyörä, kuin varsinainen kyykky. Kyllä Guzzistakin hauskan sportin saisi tehtyä...
    ...jos Bemarista saa tälläisen kyykyn, niin miksi ei Guzzista sitten. Olisipahan pytyt paremmassa kulmassa kallisteluun



  11. #11
    Tarkoitus on maistella jokaista pyörää, en jää koukkuun yhteen vielä piitkään aikaan
    Guzziin en ainakaan, ainakin tämän ikäisenä on semmoinen kumma tarve saada kierrättää sitä konettaa viisinumeroisille summille. Ja tehopiikki on aina mukava olemassa
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  12.  
  13. #12
    niin kopio ja vielä törkee?????????????????????????????????
    Onko Buldocissa pitkittäinen *90 asteen V2 ja kardaaniveto.
    Jos kopioista puhutaa niin katellaampa huolimattomasti sivukuvia usimmista kyykka ja custompyörista vaikka Biken luettelosta

    Muoti kai sen muodon määrää
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.