Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Tietääkö kukaan hyvää paikkaa Uudellamaalla jossa voisi maalauttaa katteet.Joku p*****le oli juhannuksena kaatanut pyörän seurauksella että kate naarmuuntui ja vilkku hajosi.Onneksi ei muita vaurioita. *
    "Be careful out there"
  2. #2
    Arvon herrat. . . Kuussatku CBR vm.-99 menee laittoon. KAikki katteet putki, tankki, penkki, plus muuta pikkusälää. Vakuutusyhtiön vahinkotarkastaja sanoi mulle, että katteet paikataan ja maalataan vaikka ne olisivat halki (kuten sivukate on mulla). Miten hyvää jälkeä teidän kokemuksellanne näistä maalailuista saadaan, vai tuleeko kaunottarestani seepra?

    Nyt Huolto-Kaksikon omistaja oli soittanut vakuutustarkastajalle, ja hieronut kauppaa. JOs suostun siihen, että peräkate jätetään silleensä (siinähän on "vain" kolme valkoista lommoa) ja tankki jätetään maalaamatta, saan uuden sivukatteen. Onko sen arvoista, perään jää naarmut, mutta kylki tulee ainakin 100%:sti kuntoon. TAnkki ei ole kamalan pahan näköinen.

    Pyörähän kaatui, kun auto peruutti toisen pyörän päälle, joka kaatoi mun pyörän. Sen toisen pyörän putki sulatti mm. mun pyörän penkkiin pahat jäljet. Perä naarmiintui, kun se osui pyöräni taakse pysäköidyn auton puskuriin.

    Vitutus on sanoin kuvailematon, olihan pyörä mulle uusi, ja todellakin virheetön. Sota jatkuu vielä, kun korvauksia ryhdytään hakemaan Saksan puolelta. Itse joudun nyt ensin maksamaan omavastuut. Toiveissa on saada ne takaisin Saksasta muutaman kuukauden sisällä. Ja kukaan ei korvaa seisonta-aikaa.
    IDEOITA?
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
  3. #3
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kata-600 @ Heinä. 11 2002,17:07)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Arvon herrat. . . Kuussatku CBR vm.-99 menee laittoon. KAikki katteet putki, tankki, penkki, plus muuta pikkusälää. Vakuutusyhtiön vahinkotarkastaja sanoi mulle, että katteet paikataan ja maalataan vaikka ne olisivat halki (kuten sivukate on mulla). Miten hyvää jälkeä teidän kokemuksellanne näistä maalailuista saadaan, vai tuleeko kaunottarestani seepra?

    Nyt Huolto-Kaksikon omistaja oli soittanut vakuutustarkastajalle, ja hieronut kauppaa. JOs suostun siihen, että peräkate jätetään silleensä (siinähän on "vain" kolme valkoista lommoa) ja tankki jätetään maalaamatta, saan uuden sivukatteen. Onko sen arvoista, perään jää naarmut, mutta kylki tulee ainakin 100%:sti kuntoon. TAnkki ei ole kamalan pahan näköinen.

    Pyörähän kaatui, kun auto peruutti toisen pyörän päälle, joka kaatoi mun pyörän. Sen toisen pyörän putki sulatti mm. mun pyörän penkkiin pahat jäljet. Perä naarmiintui, kun se osui pyöräni taakse pysäköidyn auton puskuriin.

    Vitutus on sanoin kuvailematon, olihan pyörä mulle uusi, ja todellakin virheetön. Sota jatkuu vielä, kun korvauksia ryhdytään hakemaan Saksan puolelta. Itse joudun nyt ensin maksamaan omavastuut. Toiveissa on saada ne takaisin Saksasta muutaman kuukauden sisällä. Ja kukaan ei korvaa seisonta-aikaa.
    IDEOITA? [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kyllä se sivukate on varmaan sen verran tyyris, että ottaisi aivoon, jos se halkeama maalauksen jälkeen joskus halkeaa uudelleen. Ottaisin sen, ja korjauttaisin ne loput omaan piikkiin.
    Kunpa joku kertoisi bomberipelleille, että halvempia kulmahiomakoneita löytyy laatumerkeiltäkin. Ei tarvitse käyttää moottoripyörää.
  4. #4
    Uus on aina uus! Mutta noin yleisesti voin kertoa, että ns muovihitsattu kate (ainaki pienet halkeamat) ja HYVÄN maalarin maalaama= yllättävän hyvä. Mutta mutta...
  5. #5
    käytin tänään toista kertaa pyörää vahinkotarkastajalla. Saan uuden sivukatteen, koska se on halki. Samoin maalauksineen ja teipityksen kanssa tulee samoihin hintoihin kuin uusi kate. ne HONDA-hinnat...!
    Peräkatteesta jouduin taistelemaan, yrittivät ehdottaa että peitetään jollain teipityksellä ne takakatteen naarmut. JA PAH!! Suostuin nyt sellaiseen, että saan uuden takakatteen, jos tingin uudesta penkistä. Saan siitä vielä rahaa vanhan donitsin verran. En oikein tiä onko hyvä diili, mutta uusi penkki maksais 450 euroa, ja vak.tarkastaja vähän kakisteli sille. Tätä penkkiä ei kuulema voi verhoilla.
    Näin ollen siis katteet uusiksi, ei maalailua. Tämä tarkoittaa myös sitä, ettei mun tartte olla ilman pyörää, vaan katteiden vaihto onnistuu käymäseltään. Maalaus olisi vienyt päiviä. JA MILLÄ MÄ SITTEN OLISIN AJANUT!!!
    Eikä loppujen lopuksi se penkki ole niin pahan näköinen... kai...
    Tuumas vaan se äijä vielä, että vaikka onkin toisen aiheuttama vahinko, eikä tule oman vakuutusyhtiön maksettavaksi, niin siihen suhtaudutaan tarkastuksessa samalla tavalla kuin muihinkin "omiin" vahinkoihin. SYVÄLTÄ!
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
  6. #6
    Elä hyvä immeinen hyväksy katteiden korjauksia

    Okei, ymmärrän jos on kyseessä 10v. vanha pyörä ni se on ok mut jos on uus ni ei muuta ku uutta osaa tilalle
    Kysymys, minkä takia maksat VAKUUTUSMAKSUJA?

    Terveisin nimimerkki vakuutusyhtiön kanssa "tapellut"
    ...shit happens...
  7. #7
    Ja unohtui vielä se mitä olen nähnyt...

    Korjatut katteet tuppaa halkeilemaan tärinästä johtuen, voi olla että kestää viikon tai 10 vuotta mutta...
    ...shit happens...
  8. #8
    Joo-o, puolituttu juippi hitsailee työkseen muovia ja vaikka jälki on suht nättiä, kertoi hemmo itsekin sen olevan silmänlumetta vaan Ei kuulemma edes korjaa prätkien eikä etenkään kelkkojen katteita just siitä syystä kun ne ei yksinkertaisesti pysy kasassa tärinässä..! Jos mulla olis noin uus pyörä kuin sulla, kata, ja sille kävisi samoin, oletettavasti v###tus olis sitä luokkaa että jo siinä saatettais alkaa omia ranteita vetään auki Mutt älä vaan nöyrry sen vakuutus-kaiffarin edessä, koska sulla on oikeus saada "vastaavaa tilalle"... No, Jyskälän matkalla nähdään, ootko saanut toiveittesi mukaisen korjauksen vai vain pari rullaa ilmastointiteippiä
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  9. #9
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (MadMax @ Heinä. 18 2002,23:08)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mutt älä vaan nöyrry sen vakuutus-kaiffarin edessä, koska sulla on oikeus saada *"vastaavaa tilalle"... *No, Jyskälän matkalla nähdään, ootko saanut toiveittesi mukaisen korjauksen vai vain pari rullaa ilmastointiteippiä [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Eiköhän siitä ihan hyvä tule nyt kun kaikki katteet saa uusiksi. Sen verran vielä (mä en sitten ole sanonut tätä, jos vakuutusyhtiö rupee kyselemään) hyvän tytön lisää Jellylle, että laitan siihen teharin kun se putki nyt kerran vahdetaan. Vähän joudun maksamaan omista, että saadaan suutinsarjat ja säädöt kohdilleen.
    Mutta v***us alkaa laantua, ja mieli on aurinkoinen.
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
  10.  
  11. #10
    Katteita voipi korjata kuidulla. Sopivaa tavaraa vois olla esim ristiin kudottu hiilikuitu. Se sopii tarkoitukseen paremmin kuin heikompi mutta halvempi *pätkäkuitu. Hartsiksi vaan muoville sopiva harsi (epoksi). Mun oman pyörän sivukatteet on korjattu kyseisellä konstilla ja hyvin on koossa pysyneet. Toimivuutta on kaveri myös testannut auton puskureissa, ja kokemukset on ollut hyviä.
    Muovien hitsauksista en oo kuullut mitään hyvää, ei kuulemma kestä tärinää kovin hyvin. *