Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Hyviä sivuja. Kiitoksia!
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #32
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Kartaani @ Touko. 22 2002,21:14)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Jos wingi keulii niin minä olen herra jeesus.... [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Nyt olen herra Jeesus....



    Oli kyllä sellaisia kuvia että huhhuh! Komeestihan tuo keulii!
    Die, spamming faget.
  3. #33
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Kartaani @ Touko. 26 2002,23:26)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Nyt olen herra Jeesus.... [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Taian kutsua sua Veli Tetsariksi täst eteenpäin
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  4.  
  5. #34
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Touko. 24 2002,20:24)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Nyt menee kyllä asian vierestä..., mutta kysytäämpä silti, onko kukaan tehnyt kytkinremonttia itse? Kuinka vaikea homma on? Mitä uudet levyt n. maksavat siis ei koko pakka?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Jos levyt löytyy tarvikkeena, niin hinta on inhimillinen. En osaa sanoa yhtään kyllä paljonko, mutta olisiko joskus 93-94 ollut Honda VF750F kytkinlevyt jotakin alta viidensadan. Saattoi olla kolmenkinsadan mk tuntumassa, mutta voin tietysti muistaa ihan väärin.

    Kasaan juuri vaihtomoottoria Kawaani, ja tällä viikolla pitäisi varmaan kasata mm. kytkin tuosta vanhasta moottorista. Jos on levyt kovin loppu, niin sittenpähän tiedän vähän kertoa hinnoistakin.
    Kunpa joku kertoisi bomberipelleille, että halvempia kulmahiomakoneita löytyy laatumerkeiltäkin. Ei tarvitse käyttää moottoripyörää.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12