Katso äänestykset tulokset: UUSI KYPÄRÄKYSELY - Optimoitu kypärämerkeittäin

Äänestäjät
1787. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • AGV

    145 8,11%
  • Arai

    308 17,24%
  • Bayard

    44 2,46%
  • Bieffe

    18 1,01%
  • HJC

    146 8,17%
  • Nolan

    142 7,95%
  • Shoei

    530 29,66%
  • Suomy

    27 1,51%
  • Schuberth

    172 9,63%
  • Muu

    255 14,27%
Sivu: 2 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 379:sta
  1. #31
    Nolanin avopotta on käytössä, vähän vanha täytynee ostaa keväällä uusi. Nolanin avattava olis vähänkäytettynä myytävänä, ei vaan sopinut mun päähän tollanen (koko on kyllä oikea)
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  2. #32
    Itsellä on Ducatin Suomy ja avattava Bayard, mutta nyt tuleekin mielenkiintoinen juttu,

    Jospa tehtäisiin .ORG!-testi kypäristä, eli tsekattais tietyllä porukalla, mikä oikeesti olis
    -mukavin
    -istuvin
    -hiljaisin
    -kätevin
    -parhaiten toimiva tuuletus
    jne.

    Sitten löytyisi varmaan hyödyllistä tietoa siitä, mitä suositella kenelle hyvänsä. Löytyykö vapaaehtoisia testaajia, joilla myös näppis pysyy kädessä, eli pitäis tehdä todellinen arvostelu ainakin muutamista suosituimmista merkeistä ja malleista?

    Niitä voisi sitten ottaa myyntiin tuonne webshoppiimme, niin hyöty ja etu olisi varmasti oikeissa tuotteissa.

    Mites ois?

    t. Spagetti * *



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  3. #33
    AGV:n ruukkut on mun päätä tähän asti koristaneet... Oliskohan jo kolmas potta meneillään ja neljäs on sille pelkääjälle... (merkkiuskollisuus kunniaan)
    Seuraava ruukku tulee kyllä olemaan joku muu kuin AGV, shuberttiä ja cabergia avattavia malleja on tullu kuolattua joten tuon italon ehdottama kypärätesti olisi todella asiaa.
  4. #34
    hjc edelleen!
    1100 ajelen ja 1000 muistelen
  5. #35
    Shoei
    Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.
  6. #36
    Arai Quantum f, ainakin toistaiseksi
    H-D Sportster Bobber kyhäelmä, enemmän säätöä vähemmän ajoa
  7. #37
    Caberg J1 avattava. *
  8. #38
  9. #39
    Shoein laitoin just kuivuun ja oottaan kesää...
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
  10. #40
    :JPstyle: Arai Freeway avopottahan *tuolla jo kovasti odottaa tuulettamista.

    Kun on tänkinverran pahannäkönen ukko, pitää naamaa saada enemmän piiloon, joten hommasin LASER JET MASK:in. Tietty mattamusta ja musta visiiri



  11. #41
    Toinen Shoei Z-One menossa. Kakkosruukkuna Bayard.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  12. #42
    Caberg J1.. avattava potta mullakin... täällä on jo kolme Cabergia.... vaikkakin listassa sitä ei ollut....



    <br />
  13. #43
    Arain pottu suojaa mun nuppia
  14. #44
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Arain quantum tuli hommattua kun toi maverick malli ei sopinut päähän lainkaan.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  15. #45
    Bayard..nyyh..
    life is life-tät täädä dä
  16. #46
  17. #47
    Mulla meni kohtaan muut Uvex kypärän osalta mutta on mulla Caberg J1 ja sitten se toinen avattava jonka merkkiä en muista!
    Rider of a loud Intruder!!
    Loud pipes saves lives!!
  18. #48
    Nolanin potta on ollu nyt pari vuotta ja uuden hankinta ois kyllä edessä...Mietin vain,että mikä ois kannattava ostos.......
    "hundkarusellen,hundkaruselleen...Vem kan ringa till ooooosss..."
  19. #49
    Noanin matta avo ja avg:n umpi hirvitys.
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  20. #50
  21. #51
    Kohta on Arain AstroJ
    Kaikki on mahdollista, kun ottaa tarpeeksi vauhtia... *
  22. #52
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Velho @ Helmi. 15 2003,14:03)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Caberg J1.. avattava potta mullakin... täällä on jo kolme Cabergia.... vaikkakin listassa sitä ei ollut.... [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Tää on kyllä mahdoton homma tehdä tällä vaihtoehto määrällä hyväksi Täytyy pyytää JP:ltä enemmän vaihtoehtoja äänestyksiin
    The Black line
  23. #53
    Ankos joku kuullu Airohin Warriorista kommentteja??
  24. #54
    HJC AC-10, HJC ZF-7, Shubert Concept1, ja viä Vemar...
    ompas noitä kertyny



    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  25. #55
    Pari Nolania ja yks Shoei on kaapin päällä.

    Nolanin N81 käytössä.
  26. #56
    näitä löytyy...mut käytössä yleensä joku "merkitön" ruotsin armeijan prätkälähetin puolinahkaruukku vm.-54 (käyttämätön)...ei jätä kitumaan! *ja sit olis joku Bieffen "aika vanha jo" joku ihmeen RR juttu? ja vielä se kaikkein mukavin pitkän matkan kuori, Shoei xr 8 tai x8r tai joku semmonen??? ja tietty se perinteinen mattamusta avoruukku jossa pintajännitys on vaan iloinen muisto! * * *
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  27. #57
    Mikäpä muu kuin BMW System Evo 4
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
  28. #58
    Shoei Z-One Run TC-4....no tuo vika rimpsu on värikoodi, mutta Z-Onea suosittelen varauksetta!!! Oodzhén harashóo... * * *
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
  29. #59
    2 kpl Arai kypäröitä edelleen.



  30.  
  31. #60
    Hyllyltä löytyy tällä hetkellä Nolanin N-100 ja 62:n, Bellin hiilikuitupotta sekä avokypärä ja lasten malli Cabergilta.
    ..Ja AGV XR-2 *



Sivu: 2 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen