Katso äänestykset tulokset: Galluppi: Miten sait tietää sivustosta.. - Tämä on tärkeää tietoa Ylläpitäjille.

Äänestäjät
1464. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Toisessa Foorumissa oli mainos

    182 12,43%
  • Mainosbannerin kautta

    20 1,37%
  • Sähköpostilla tuli tieto sivustosta

    8 0,55%
  • Kaveri kertoi

    476 32,51%
  • Arvasin vain sivun osoitteen

    32 2,19%
  • Hakukoneen kautta

    456 31,15%
  • Yhden sivuston linkki - osion kautta *

    175 11,95%
  • Muulla tavalla *

    115 7,86%
Sivu: 1 / 13:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 364:sta
  1. #1
    Jos vastauksesi perässä oli *, niin ole hyvä ja valaise meitä, minkä sivuston tai millä muulla tavalla?
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #2
    Heh, ihan vahingossa, kun surffailin... Joskus hyviäkin vahinkoja tälle aku ankalle...
  3. #3
    Miten voi surffaamalla löytää tähän osoitteeseen, kun sitä ei vielä vissiin ole vielä yksikään hakukone indexsoinut.. .hmm.. todella onnekasta
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #4
    heh, joo sanoppa se! Näin kuitenki kävi... Äläkä kysy mitä kautta...
    ooo
  5. #5
    En kysy! Siis mitä kautta ??
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #6
    Jaa-a. Siinäpä se!
  7. #7
    Newssien kautta
    ..kettu kuittaa
  8. #8
    Jees, Motopalstan linkeistä tää löytyi. Olin etsimässä hyviä mutkareittejä ja täältähän löytyi heti pari hyvää kandidaattia...
  9. #9
    Löytyi jonkun Ducateja vuokraavan puljun linkeistä.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  10. #10
    Kaveri kertoi ja olen kyllä ihan tyytyväinen sivustoon!

    Viimeinkin asiallinen meikäläisten foorumi ja ihan OK
    Ladyeasy

    akka pohjanmaalta
  11. #11
    motopalstalta eksyin ja tänne jäin...
    Rakastan Itseäni
  12. #12
    Juu tuota... Suomi24:n jollain motaripalstalla joku piilomainosti

    jotain tätä... siis jotenkin näin sen ainakin itse ymmärsin..?

    No, eipä ole ainakaan tarvinnut katua tänne eksymistä,

    meininki on ihan jees! Kiitos ylläpitäjille ja tietysti käyttäjille,

    asialinja on säilynyt.
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  13. #13
  14. #14
    motot.netin kautta sukelsin tänne.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969.
  15. #15
    Nyt näyttäisi jo muutama tulleen hakukoneellakin.. ihan mielenkiinnosta, millä hakusanoilla löysitte tänne?
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  16. #16
    Hakukoneen kautta löityi! Googlea taisin käyttää.
    Kun analogiset lähetykset loppuvat...
    ... siirrymmekkö oralogisiin???
  17. #17
    Arvasin osoitteen. Kokeilin kyllä ekana moottoripyora.comia...
  18. #18
    Taisit ite kertoa.. No se olikin varmaan iso virhe Nyt on kaikki saaneet osansa Tuutistin törinöistä

    t. Turpourpo
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  19. #19
    Kukas se nyt olikaan kun kävi Lbc:sivuilla heittämässä infoa.Sinä vai ? Enpäs nyt muistakkaan,mutta tänne sitä sitten tuli jäätyä
  20. #20
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (tuittuli @ Heinä. 06 2002,07:27)</td></tr><tr><td id="QUOTE">mutta tänne sitä sitten tuli jäätyä * *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    No eipä haittaa! Tervetuloa joukkoon ja have a nice stay
    Honda CBR 600 -93, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX 1300R -03, Honda CBR 1000rr -04 (lunastettu)
  21. #21
    Nostetaampa tämä ylös niin saadaan taas vähän tietoa tähänkin...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  22. #22
    Moni on koukkuun jäänyt... itsellekkin välillä yöunet maistuis
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  23. #23
    City.fi matkaseuraa-keskustelupalstalla joku naismotoristi mainitsi foorumista. Itse kun olin vailla kaveria tutustumaan Päijänteen läpi kulkevaan harjujonoon (Lahti -> 24 Asikkala -> 314 Sysmä - 612 Luhanka - 610 Korpilahti jne...)

    Ei löytynyt matkaseuraa sieltä, joten piti kokeilla jotain muuta
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
  24. #24
    Oman kerhon nettisivuilla olevan linkin kauttahan tänne päädyin
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  25. #25
    Ei tää laho pää oo ihan varma, mut Bajahillin sivuilta mä alotin ja tänne eksyin... *
  26. #26
    Hakukoneen kautta
    "Be careful out there"
  27. #27
    Joltain sivuilta tää löytyi mutta ei hajuukaan mistä. :tyhmäminä:
  28. #28
    Nyt kun käry kävi, eli henkilöllisyyteni paljastui (arvasit oikein, Säätömies), niin voin vastata tähän.

    Velipoika (= foorumista tuttu Säätömies) lähetti minulle linkin sähköpostitse. Ja heti jäin koukkuun
  29. #29
    Hakukoneen kautta ja hakusanana oli kai moottoripyörä
    Ja eikun menoksi...nykyään vain takapenkin ruusuna...eikä enää edes sitä...siis vain menoksi
  30.  
  31. #30
    Ihan sillä tyypillisimmällä tavalla tuli tieto näistä sivuista, tuo tälläkin foorumilla riehuva vanhempi motoristi kertoi nämä löytäneensä, ja muisti jopa sivun osoitteenkin ja sillä tiellä olen täällä
Sivu: 1 / 13:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen