Katso äänestykset tulokset: Mitä on moottoripyöräily sinulle? - osaatkos kertoa...

Äänestäjät
1671. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. "elämäntapa"

    232 13,88%
  • 2. "harrastus"

    429 25,67%
  • 3. ainoa moottorikäyttöinen kulkuneuvo

    55 3,29%
  • 4. "pakkomielle"

    109 6,52%
  • 5. "irti arjesta"

    386 23,10%
  • 6. "vauhdin ja g-voimien hurmaa"

    171 10,23%
  • 7. "vapautta liikkua"

    154 9,22%
  • 8. "egon jatke"

    27 1,62%
  • 9. "eroottinen kulkuneuvo"

    49 2,93%
  • 10. en osaa luokitella

    59 3,53%
Sivu: 2 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 331:sta
  1. #31
    Irti arjesta, ei tuu mietittyä muuta kun pääsee puikkoihin!!!!!!!
    Fun is not a straight line
  2. #32
    Írti todellisuudesta... eikun arjesta.
    Vanha mutta kankea...
  3. #33
    Harrastus siitä olis tarkoitus tulla..
    valitsin 1,2,4..ja vähän muutakin...

    mutta ei ole päivääkään jolloin en haaveilisi omasta pyörästä....
    Kaikki on mahdollista, kun ottaa tarpeeksi vauhtia... *
  4. #34
    eiköhän melkein kaikki kohdat kuvaa prätkäilyn merkitystä, ei sentään ole ainoa moottorikäyttöinen kulkuvälineeni mutta sellaisena aivan ylivoimainen..

    miten vaan selvitä talven yli ilman näitä kaikkia asioita elämässä..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  5. #35
    Viattomana harrastuksena se ainakin alkaa.....
    Ajuri ei sääennusteita kattele!
  6. #36
    Nuorempana ajelin innokkaasti pyörällä. Hyvin alkaneen harrastuksen lopetti nykyinen vaimoni, silloinen tyttöystäväni, oltuaan kerran pyörän kyydissä. Reissu oli Hesasta Klaukkalaan ja takas, 30 km suuntaansa. Reissun jälkeen hän totesi että, meidän perheessä ei sitten harrasteta moottoripyöräilyä.

    Parikymmentä vuotta myöhemmin, kun poika osti piikin, syttyi innostus uudestaan. Nyt olen jäänyt pahasti koukkuun. Vaikka ajokausi loppui jo, niin täällä sitä roikutaan kaiket illat..... *
    Suzuki GSX1400
  7. #37
    Vapautta liikkua. Silloin kun ei ollut varaa pyörään, ajelin autolla huvikseni pitkin ja poikin. Olen aina pitänyt liikkumisesta tien päällä ja olen se vapaaehtoinen hullu, joka hoitaa ajotehtävät Lapin reissuillakin mennen tullen

    Moottoriurheilu kiinnostaa muutenkin ja tämän lähemmäksi ei meikäläisen rahoilla päästä F1 kiihtyvyyksiä .

    Ex-vaimoa ei homma hirveästi innostunut (ostin mopon juuri erokesänä) mutta molemmat sen jälkeiset tyttöystävät ovat olleet joko itse motoristeja tai sitten liiankin innokkaita takapenkkiläisiä. Siltä puolelta homma on jo lähes elämäntapa, viime kesänä vietimme yhteiset viikonloput lähes poikkeuksetta tien päällä.

    Noista vaihtoehdoista siis kävisi monikin, mutta tällä hetkellä siis 7 on se, joka ekana tuli mieleen.
  8. #38
    Kyllä se kolahtaa aikast moneen kohtaan Pääasiassa kumminkin se on harrastus joka on päässyt meikäläisen kautta puraisemaan koko perhettä Nyt kesäisin liikuttaessa tulee osa perheestä kotilolla ja osa mopottimella Niin nyt kyn tyttäret ovat jo ajokortin saaneet niin meillä jää mamman kanssa enemmän aikaa ajella kaksin
    BMW 1200 LT
  9. #39
    Taisin ruksata elämäntavaksi kun ei muutenkaan osaa elää.
  10. #40
    Enemmän kuin harrastus...enemmän kuin pakkomielle...se on SAIRAUS !!!
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  11. #41
    Mulle käy noi 2,3,5&7 vaikee sanoo on se vaan niin kivaa
  12. #42
    Harrastus ja kallis sellainen
  13. #43
    Olen sellainen "uusiomotoristi", mutta silti meni rasti ruutuun 1. koska hengeltäni olen ollut motoristi aina, vaikken rahapulmien johdosta aiemmin palannutkaan rakkaan elämäntavan pariin.
    Rider of a loud Intruder!!
    Loud pipes saves lives!!
  14. #44
    Vastasin vaikkei pyörää vielä olekkaan, viitos kohtaan läsähti, mutta onhan se myöskin kakkonen
    Tonnikeiju
  15. #45
    Kyllä se tuonne elämäntapaintiaanin ja harrastuksen väliin menee. Ei oikein voi kuvitella tilannetta, etteikö tallissa jonkinlaista kaksipyöräistä olisi.

  16. #46
    kyllä se on harrastus jolla pääsee irti arjesta, ja pirun mukava sellainen!
    DIXIE */ *VS 1400
    " sitten kun pääsen eläkkeelle ja ei ole kiire minnekään,
    minäkin laitan harrikan "
  17. #47
    Näin talvella:siitä puhe mistä puute..Kesäisin ajellaan,ja puhutaan-moottoripyöräilystä,siis
    life is life-tät täädä dä
  18. #48
    Kakkoseen vetää mullakin rastin, muitakin siinä ois hyviä. Onhan mp.stä käytännönhyötyäkin,ajelen muutenkin kuin huvikseni,vähän niinkuin työmatkoja jne-eli harrastuksen ja huvin saa mukavasti yhdisteltyä.
    onhan se niinkin,mutta....
  19. #49
    Mä on ehdottomasti erotiikan kannalla * * *Kattokaa vaikka:! *

    Noniin se kuva olikin vähän sensuroinnin tarpeessa ;)
    The Black line
  20. #50
    Kyllä moottoripyöräily on alkanut olla yhä enenevässä määrin "irti arjesta", se on se "minun juttuni", omaa aikaa. Kun duunissa joutuu kesäkuumalla runnomaan kaupungin katuja ilman ilmastointia olevalla kotilolla 150 km päivässä, niin mikä onkaan mukavampaa kuin shortsit ja t-paita päällä huitaista tuo 20 km ja hypätä Yyterissä mereen. Ei tosin ihan vielä toukokuussa.
    ...while I'm working, 'am working on the road...
  21. #51
    Vapautta liikkua äänestin....Varmaan se on sitä.Mutta mitä suurimmassa määrin se on eräänlaista fiilistelyä....
    Onko mitään yli sen fiiliksen ,kun aurinkoisena kesäaamuna pakkaat tavarat pyörän selkään,ja lähdet.Lähdet vailla kiirettä tai aikatauluja...Edessä aurinkoinen tie,metsän tuoksut,olet matkalla...jonnekkin.Jätkä on aina mielellään ottanu reppunsa,ja lähteny.Kyllä se on..
    Mene siitä ali,mistä aita on korkein.
  22. #52
    Pakkomielle ja harrastus Paljon on mennyt rahaa ja tulee menemään..Jokaiselle sijoittamalleni kolikolle ja setelille olen saanut vastinetta paremmin kuin esim.Baariin sijoitetulle
  23. #53
    Tällä hetkellä pakkomielteeksi jopa luokittelisin. Lapsesta asti kovastikkin "vainonnut asia", jonka aijon nyt aikuisena ottaa ja omia *
    Nenu kohti aurinkoa
  24. #54
    pyörän hankinnat ovat minulle aina pakkomielle-juttuja, mutta kyllä pyörällä ajo on irti arjesta ja baanalle juttu..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  25. #55
    Irti arjesta, sitä se kait lähinnä lienee

    3-kympin villityksessä liitelin ilmojen teitä muutaman vuoden.
    4-kympin villitykseen riittää maakulkuneuvo, 2-pyöräinen sellainen * *

    5-kympin villitykseen.... rollaattori? * *
  26. #56
    kyllä se lähinnä harrastus on vaikka siihen äärimmäisen hurahtanut olenkin... * * *
    koskaan elämässäni en ollut edes istunut moottoripyörän kyydissä, kun sitten yks kaks, kuin salama kirkkaalta taivaalta, viime kesänä naksahti ja eikun ajotunteja ottamaan ja mopon hankintaan. koukkuun jäin eikä ihan hirveesti kaduta... * *
    CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)
  27. #57
    Ehkäpä se on vähän noita kaikkia
    Mut ykköseen rastin laitoin
    Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.
  28. #58
    Kyl se rasti piti kohtaan kuusi laittaa
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
  29. #59
    Juu u ainut moottorikäyttöinen kulkuneuvvohan tuo on. Pelottavaa huomata olevansa vähemmistöä. Mut aika moni muukin kohta ois osunu mulle. Moottoripyöräily on jing ja jang harmoniaa sisäistä rauhaa........... elämää............. parasta huumetta kertakaikkiaan ihanaa
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  30.  
  31. #60
    Harrastus mutta kyllä se vauhdin hurman(kin) vuoksi tuli hankittua
    Life is too short to drink cheap beer.
Sivu: 2 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen