Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 90:sta
  1. #31
    Bluuska on valtuutettu linkkiosio vastaavamme... täytyykin kertoa hänelle tuosta
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #32
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Eli myynti/osto/vaihto foorumissa sellainen hassu juttu että kun on 3 kpl:tta forumeita eli Myynti-, Osto- ja Vaihdetaan foorumi niin miksi pitää pistää M, O tai V otsikon eteen?[/QUOTE]<span id='postcolor'>

    Tämä on ihan sen takia että näkyy tuossa foorumin pääsivulla mistä on kysymys...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  3. #33
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Maalis. 06 2003,20:58)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Eli myynti/osto/vaihto foorumissa sellainen hassu juttu että kun on 3 kpl:tta forumeita eli Myynti-, Osto- ja Vaihdetaan foorumi niin miksi pitää pistää M, O tai V otsikon eteen?[/QUOTE]<span id='postcolor'>

    Tämä on ihan sen takia että näkyy tuossa foorumin pääsivulla mistä on kysymys...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Juu sen ymmärrän mutta toisaalta jos vaikka olisin myymässä vaikka kypärää niin pistän sen myynti foorumiin enkä osto tai vaihdetaan foorumiin ja kun viesti on kirjoitettu niin sehän on vain ja ainoastaan näkyvissä myydään foorumissa, siten on turhaa kirjoittaa M: Kypärä malli Ö otsikoksi?!

    Taidan taas selittää turhan vaikeasti mutta järkevintä olisi jos noi kolme foorumia yhdistettäis yhdeksi Ostetaan/Myydään/vaihdetaan foorumiksi ja silloin tulee käyttöön ja järkeväksi toi M:, O: tai V: eikö totta?
    Honda CBR 600 -93, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX 1300R -03, Honda CBR 1000rr -04 (lunastettu)
  4. #34
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (bubblefaerie @ Maalis. 06 2003,15:20)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Wary @ Maalis. 06 2003,15:10)</td></tr><tr><td id="QUOTE">"Niin nehän (ajovarusteet) kuuluu kaskoon... ei kun siis jos ne on oikeet ajovarusteet... mutta jos ne menee vaikka tulipalossa kotona niin sitten kotivakuutuksesta... mutta tuo kotivakuutus korvaa ne muutenkin jos kaadut... mutta siis vain jos molemmat vakuutukset on meiltä... mutta jos palaisit parin viikon päästä niin voisin selvittää ne mp-vakuutukset"[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    hahaha.. vai niin.. täytyy sitten vaan olla sytyttämättä tulipaloa kotona tai muuten tuhoamatta varusteita jos noin vaikeeks menee [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    jos "palaisit" parin viikon päästä?? Ei saa yllyttää vakuutuspetokseen, hah, siis huhu,huh
  5. #35
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Vakawa @ Joulu. 16 2002,16:24)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Deitti palsta puuttuu... [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    joo, deittipalsta puuttuu ja siitähän olen jo aikaisemminkin maininnut. eikä siellä tosiaankaan tarvitsisi muiden kun "asianosaisten" liikuskella. ettei taas joku vedä herneitä nenään *

    ja teammaten viestiin vielä lisäisin, että josko sinne kuvaosiolle saisi myös sellaisen linkin, jolla hyvännäköisen jässikän saisi imuroitua kotiin * * niin alkaisi olemaan aika toimiva tämäkin foorumi *
    CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)
  6. #36
    sanokaas miten mä saan tosta profiilistani pois ton "polkupyöräilijä" eli tilalle ton mun aprilian? oon käyny kaikki profiilin muuttamis valikot (omasta mielestäni) läpi enkä löydä kohtaa pyörä tai sinnepäin...
    C B R
  7. #37
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Meisseli @ Huhti. 05 2003,11:15)</td></tr><tr><td id="QUOTE">sanokaas miten mä saan tosta profiilistani pois ton "polkupyöräilijä" eli tilalle ton mun aprilian? oon käyny kaikki profiilin muuttamis valikot (omasta mielestäni) läpi enkä löydä kohtaa pyörä tai sinnepäin... [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    olemalla aktiivinen..

    eli sataan viestiin asti jäsenarvo muuttuu automaattisesti kirjoitettujen viestien mukaan.. kun maaginen sata tulee täyteen voit määritellä jäsenarvon itse.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  8. #38
    Tuota noin niin on käynyt mielessä että josko voisi rajoittaa viestissä olevien hymiöitten määrää kun välillä tuntuu menevän vähän yli ja tekstiä saa etsimalla etsiä hyppivienpomppivien hymynaamojen keskeltä. En sitten tiedä mitä muut ovat mieltä.
    -WTF Racing Team-
    http://tepiz.ouns.net/wtf/
    ORGing since 2002
  9. #39
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Tuota noin niin on käynyt mielessä että josko voisi rajoittaa viestissä olevien hymiöitten määrää kun välillä tuntuu menevän vähän yli ja tekstiä saa etsimalla etsiä hyppivienpomppivien hymynaamojen keskeltä. En sitten tiedä mitä muut ovat mieltä.[/QUOTE]<span id='postcolor'>

    Niitä on tällä hetkellä jo rajoitettu. Voidaan tietysti rajoittaa vielä lisääkin jos tälläiselle on tarvetta.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  10. #40
    Eiköhän täällä ole aivan tarpeeksi aikuismielistä porukkaa rajoittamaan itse sitä hiiren näppäilyäkin jos kerta osaa rajoittaa jonkun 600-1000 kuutioisen pyörän kulkevuutta... VAI?
    C B R
  11. #41
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Joulu. 15 2002,16:10)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kaikki käyttökelpoiset ideat tullaan ottamaan huomioon ja parhaimmat niistä tullaan jopa toteuttamaan *

    Niinkuin joku viisas on joskus sanonut että vain taivas on kattona... *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Koska koittaa päivä jolloin saamme tilata .ORG kännykkälogoja? Mikäli menee liian työlääks niin tuon linkin takana http://sms.motot.net/webmaster.php on yks vaihtoehto. Silloin ei tosin eurot kilise oikeaan osoitteeseen, mut yleinen palvelutaso nousis entisestään...
    Aurinko paistaa aina, toisinaan vaan pilvet ovat edessä!
  12. #42
    Noihin kuvakkeisiin vois laittaa kynttilän kuvan messiin, tulee kuitenkin noita RIP viestejä tänä kesänä tännekkin. Vaikkei kyl tarttis nähdä noita ilmoja lehdissäkään tai ylipäätään missään.
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
  13. #43
    How about??

    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  14. #44
    Tämmönen tuli mieleen, että jotta olis myös nappula "uudet aiheet" johon tulisi vaan, nimen mukaan, vain sellaiset uudet viestit joita ei oo aiemmin ollu foorumissa. *
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  15. #45
    Miten olisi oma osio eri kypärä merkeille tai yleensäkin kypärille! Kun olisin itse tarvinnut apua, niin en tiennyt että mistä sitä lahtis kattelee...
    Muutenkin, silloin pienenis noitten "suurempien" palstojen aiheet, sillä niitä alkaa olemaan niin paljon, että hyvä kun jaksaa loppuun asti selata!
    Miltäs kuulostaa?
    "Nähdäksesi sateenkaaren,
    tulee sinun ensin kestää sade"
  16. #46
    Minua ainakin häiritsee tuolla albumin kohdassa jäsenten pyörät,ainoassakaan ei ole kenen pyörä on kyseessä.Jos tuollaisia liikenteessä näkee olisi mukava tietää kenen se on,eli kuka sillä ajaa.Että saisikos niiden alle omistajan.
    Työnteolle on aikansa,moottoripyöräilylle on aikansa.Muulle ei aikaa jääkään. -Coco Chanel-
  17. #47
    Sinne lisätty, kuva-albumiin. Jos ne nyt kerrankin pysyis siellä, ettei Taas tarttis kirjottaa uudestaan...
  18. #48
    Tulipahan tuossa mieleeni, jotta minusta itsestäni olisi ihan jees, jos nuo testifoorumin viestit ei tulisi tuohon uudet viestit -hakuun.
  19. #49
    Pientä pilkun viilaamista joka voi tuntua joistakin turhalta mutta on tärkeätä mielestäni virallisuuden ja sujuvasti luettavuuden kannalta.

    Tämän foorumin otsikko: "Kehitysehdotukset risut ja ruusut, kysymykset jne..."
    vaihtoehto: "Kehitysehdotukset risut, ruusut ja kysymykset" Tai: "Kehitysehdotukset risut, ruusut ja kysymykset jne..." (Mielestäni tuo "jne" on turha)

    Foorumi: "Keskustelut jotka joillain tavalle edes liittyvät moottoripyöriin"
    Ehdotus: "Keskustelut jotka edes jollain tavalla liittyvät moottoripyöriin" (Jämäkämpi)

    Foorumi: "Foorumit, jotka suojattu salasanoilla"
    Ehdotus: "Salasanoilla suojatut foorumit" suoraviivaisempi ja ylimääräinen "jotka" (putoaa pois.)
    Nero, hullu vai hölmö? Ero ensimmäisen kahden on käsittämätön, vastaus on siis jälkimmäinen.

    -Jokaisen varjo on suuri sopivassa valossa-

    JKS
  20. #50
    Olenko mä sokea vai puuttuuko profiileista tiedot k.o. hlön mahdollisesta/-sista pyörästä/-ristä?

    Tottahan sellainen tieto pitäisi profiilista nähdä!
  21. #51
    Lainaa (RoseRRRR @ Syys. 02 2003,17:31) kirjoitti
    Olenko mä sokea vai puuttuuko profiileista tiedot k.o. hlön mahdollisesta/-sista pyörästä/-ristä?

    Tottahan sellainen tieto pitäisi profiilista nähdä!
    Monet on laittaneet tuon allekirjoitukseen tai kiinnostuksen kohteet-osaan... mutta ei kyllä huono jos olisi erillinen slotti tuolle... *vinkvink*
    Rakastan Itseäni
  22. #52
    NOtta Duoda tuonne aktiiviseen "deitti" sättiin muutoksian sen verra.. että tuota nimimerkkiä sais vähä pidemmä.. ku ny eräitä tuttavuuksia jso tulee pistäytymään ni paria kirjainta vaille jäävät ja siksi aivan tuntemattomiksi.. eli nyt toimii 10merkkiä ni oisko 12 mitään?
  23. #53
    No sellainen tuli mieleen, että kun noissa äänestyksissä on tieto siitä että on jo äänestänyt, niin olis ihan kiva että saman tiedon saisi viestiketjustakin, eli vaikka montako vastausta on ko. topicciin laittanut. Esim. välillä vaan noita vanhoja viestiketjuja ponnahtaa esiin, ja kun niissä on sivutolkulla vastauksia niin ei aina muista onko vastannut itse vai ei.

    Toinen mikä tuli mieleen, niin kun on tuo alueen listaus (esim. Kawasaki talk tai MP-talli) missä näkyy kentät aihe, aiheen aloitti, vastauksia, katsottu ja viimeinen tapahtuma... olisko se ihan järjetön ajatus jos listan voisi lajitella painamalla vaikka tuota kentän otsikkoa? Esim. aakkosjärjestykseen napauttamalla aihe-otsikkoa tai vastausten lkm:n mukaan painamalla vastauksia-otsikkoa. Tai painamalla viimeinen tapahtuma-otsikkoa listan saisi käänteiseen järjestykseen. En tiedä... muutaman kerran olisin tuollaista tarttenut, mutta toisaalta aika harvoin...
    Kaikkea on kokeiltava ainakin kerran...
  24. #54
    Semmottista tänään kun...

    En tiedä muitten tapaa, mutta mulla on viestien lukemiseen tullut sellanen käytäntö , että painan tota "uusia viestejä" linkkiä ja alan lukea. Kun pääsen jonkun ketjun loppuun, vaikkapa muutaman alasivunkin päähän, niin laiskana miehenä ei jaksaisi räpytellä "back" nappia tai kelata pitkää viestiketjua ylös, että saisi taas painaa "uusia viestejä" nappulaa, vaan toivoisi sen olevan myös siellä sivun alareunassa. Tällähän on toki mieletön ajansäästö, sekunnin osia päivässä, mutta jostain syystä en tykkää tuosta hiiren rassaamisesta niin paljoa että jaksaisi sitä rullaa pyöritellä.

    Voi ziisus sentään.. kun tuon lukee, niin ei paljoa laiskempaa kuvaa itsestään voi antaa *

    edit: no tässä ketjussa on hyvä esimerkki, rullatkaapa rullalla tää ketju ylös. Minusta se on turhauttavaa..



    Entinen pyöräilijä... Mutta kohta taas.
  25. #55
    Klikkaa alhaalla "back to top" niin säästyt rullaamiselta
    Does this bike make my ass look fast?
  26. #56
    Lainaa (JaniP @ Syys. 05 2003,15:24) kirjoitti
    edit: no tässä ketjussa on hyvä esimerkki, rullatkaapa rullalla tää ketju ylös. Minusta se on turhauttavaa..
    Ootko koskaan harkinnut home-näppäimen painamista?
    Kaikkea on kokeiltava ainakin kerran...
  27. #57
    Lainaa (JaniP @ Syys. 05 2003,14:24) kirjoitti
    Semmottista tänään kun...

    En tiedä muitten tapaa, mutta mulla on viestien lukemiseen tullut sellanen käytäntö , että painan tota "uusia viestejä" linkkiä ja alan lukea. Kun pääsen jonkun ketjun loppuun, vaikkapa muutaman alasivunkin päähän, niin laiskana miehenä ei jaksaisi räpytellä "back" nappia tai kelata pitkää viestiketjua ylös, että saisi taas painaa "uusia viestejä" nappulaa, vaan toivoisi sen olevan myös siellä sivun alareunassa. Tällähän on toki mieletön ajansäästö, sekunnin osia päivässä, mutta jostain syystä en tykkää tuosta hiiren rassaamisesta niin paljoa että jaksaisi sitä rullaa pyöritellä.

    Voi ziisus sentään.. kun tuon lukee, niin ei paljoa laiskempaa kuvaa itsestään voi antaa *

    edit: no tässä ketjussa on hyvä esimerkki, rullatkaapa rullalla tää ketju ylös. Minusta se on turhauttavaa..
    Tuohon home nappulan lisaks nappara konsti on vaan painaa 'back' nappulaa selaimesta


    Mutta tahan liittyy tama minun ainainen valituksen aihe, edelleen sen 'uusia viesteja' lomakkeen lopusta puuttuu se merkkaa viestit luetuks toiminto. Onhan se paasivulla, mut siihen mennessa kun on taas saanut itsensa sinne kelkottua, joku kerkiaa jo taas postittaa
  28. #58
    Lainaa (Matrix @ Syys. 05 2003,16:54) kirjoitti
    Lainaa (JaniP @ Syys. 05 2003,15:24) kirjoitti
    edit: no tässä ketjussa on hyvä esimerkki, rullatkaapa rullalla tää ketju ylös. Minusta se on turhauttavaa..
    Ootko koskaan harkinnut home-näppäimen painamista? *
    Ei käy..

    tai no ehkä.. toi vois olla harjottelun jälkeen toimiva, tosin siinäkin on 2 toimintoa, verrattuna mun toivomaan yhteen.

    Patrika: Ei se backki nappulakaan ole hyvä, koska saattaa olla useita sivuja taakseppäin mentävää ja hitaalla linjalla jokainen ylimääräinen sivu on rasite.

    Cayenne: öö.. back to top? olenko sokea? Kouvolasta.. hienoa.

    Mutta... kyllä laiska pärjää näinkin *

    lisäedit: Toi home ja end nappula juttu on mahtava. Miksen oo tajunnu ennen käyttää



    Entinen pyöräilijä... Mutta kohta taas.
  29. #59
    Lainaa (JaniP @ Syys. 05 2003,15:24) kirjoitti
    edit: no tässä ketjussa on hyvä esimerkki, rullatkaapa rullalla tää ketju ylös. Minusta se on turhauttavaa..
    Liekö mun luetun ymmärryksessä jotain vikaa, mutta käsittääkseni et jaksanut rullata sivun yläreunaan? No jokaisen viestin alareunassa lukee "back to top" jota klikkaamalla tämä onnistuu ilman rullailua...

    Kuusankoskelta.. *
    Does this bike make my ass look fast?
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Cayenne @ Syys. 06 2003,14:51) kirjoitti
    Lainaa (JaniP @ Syys. 05 2003,15:24) kirjoitti
    edit: no tässä ketjussa on hyvä esimerkki, rullatkaapa rullalla tää ketju ylös. Minusta se on turhauttavaa..
    Liekö mun luetun ymmärryksessä jotain vikaa, mutta käsittääkseni et jaksanut rullata sivun yläreunaan? No jokaisen viestin alareunassa lukee "back to top" jota klikkaamalla tämä onnistuu ilman rullailua...

    Kuusankoskelta.. *
    Juu.. Kuusaalta itekkin. En ole ikinä nähnyt tuota "Back to top" painiketta aiemmin!!! Sokea olen..
    Entinen pyöräilijä... Mutta kohta taas.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen