Alpit ja World Superbike 2017
Hyvää joulukuista iltaa arvon moporeissaajat!
Juuri bookkasin mopopaikan Niinivirralta kesäkuun alkuun niin, että mopo olisi perillä Milanossa 14.6. Siitä sitten muutamaksi päiväksi tuonne Cattolicaan pötköttelemään ja viikonloppuna sitten Wsbk. Kannustetaan Tuulen Niki kohti maailmanmestaruutta Misanossa. Siitä sitten viikonlopun jälkeen kohti Alppeja ja ajatus oli seurailla jossain määrin samoja reittejä kuin Gozamite & co muutama vuosi takaperin, josta enemmän täällä https://r.tapatalk.com/shareLink?url...5&share_type=t
TouRinki goes Alpit 2014
Alpeilta saatan käydä Bratislavan kautta kaveria moikkaamassa tai sitten en. Suunnitelmat tarkentuvat lähempänä.
Ajatus oli ajella jonkinlaisen suunnitelman mukaan, mutta tarpeen mukaan joustaen ja majotukset meinasin napata aina päivän aikana.
Takaisin sitten samaa reittiä kuin Tourinki 2014 tai Balttian kautta.
Vinkkejä otetaan vastaan reittien suunnitteluun ja muuhunkin alppimatkailuun liittyvään.
Muutama kysymys kuitenkin jo heti alkuun:
Kannattaako lentää Malpensaan (71e) vai Linateen (121e), joka olisi 60 km lähempänä mopoterminaalia? Miten olette kulkeneet tuonne Niinivirran terminaalille?
Miten toimii tuo Saksa-Tanska lauttayhteys ja mitä se mahtaa maksaa? Tarvitseeko tilata etukäteen?
Kiitos avustanne jo etukäteen.
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Re: Alpit ja World Superbike 2017
Okei, kiitos.
Tätä juuri pohdin, et kannattaako säästää lentolipuissa tuo viitisenkymppiä ja suhailla sitten julkisilla lähemmäs vaikka mukavin vaihtoehto olisi varmasti tuo Linate. Lähtöaikakin olisi inhimillisempi.
No miulla ei siinä niinkään kiire ole minnekään. Ei ne julkisetkaan varmaan ilmaiseksi kulje, niin nappasin tuon Linate-vaihtoehdon. Pitää sit vaan kaikki kamppeet sitoa mopoon ja matkustaa hyvin kevyesti.
Wsbk-hotelli on jo ok.
Tuo vois tietty olla, et kattois tarkemmin etukäteen. Itse oon vaan tykännyt vedellä lopullisen reitin edeltävänä iltana ja sit päivällä katselee minne asti sitä yöksi pääsee. Eli en ole kuitenkaan ovelta ovelle koputellut.
Kisoissa ollaan porukalla, mutta tällä hetkellä näyttäs siltä, et ajelen ihan itsekseni.
Kiitos, paljon hyvää infoa.
Kiireellisimmät jutut on nyt varattu, niin välissä pitää keskittyä pyörän ostamiseen kun edellinen meni kaupaksi joulukuussa.
Samalla tässä taustalla tulee reittejä pohdiskeltua ja mietittyä paluuaikataulua.
Lainaa:
Go-Za kirjoitti
Muista motocaching.net kun rakennat reittejä!
Totta kai! Tulee varmasti hyvin uusia löytöjä reissussa, ehkä kätköjäkin.
Taidankin kääntää tuon kiertosuunnan toiseen suuntaan, koska onhan Nockalmstrasse ainakin 800 kilsaa lähempänä kotia kuin Cannes, jos vaikka iskee koti-ikävä. Onneksi on vielä monta iltaa aikaa piirrellä kartalle viivoja.
Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
Kiitos vinkeistä! Lisää otetaan vastaan, erityisesti majoitusvinkkejä. Hyvä olla valinnanvaraa, jos vaikka tulee hätä jossain vaiheessa.
Sie oot vissiin Karza muutaman kerran käynyt noilla seuduilla?
Eilen jäi pyörä Niinivirralle. Palvelu oli erinomaista, huomaavaista sekä kohteliasta. Jotenkin jäi ihan tosi hyvä fiilis. Miun omista liinoistakin muutaman halppiksen karsivat ja vetivät jämäkämmillä. Nyt ois sitten edessä kituviikko odottelua.
Lainaa:
Karza kirjoitti
Jos Italiasta heität ajolenkkejä Sveitsin puolelle päiväseltään, ei frangeja tarvi välttämättä vaihtaa. Ainakin vuoristossa taukopaikoissa ottavat euroja hyvin vastaan, kolikot sitten vaihtorahoina tulevat useimmiten frangeina takas. No niillä voi ostaa seuraavassa paikassa taas kaffetta, ym.:orgmp2::orgmp2:
Näin mie vähän mietinkin. Tai sit nostaa vähän taskurahaa, mutta varmaan sielläkin bensaa saa kortilla.