Itellä on eka kesää partahöylällä ajeltu klani ja on tosi hankala vetää ilman huppua kypärää päähän. Nyt kun on kelit kuumat ja kaupungissa käy asioilla niin ARAI.sta meinaa tulla sisukset mukaan:dunno:
Printable View
Itellä on eka kesää partahöylällä ajeltu klani ja on tosi hankala vetää ilman huppua kypärää päähän. Nyt kun on kelit kuumat ja kaupungissa käy asioilla niin ARAI.sta meinaa tulla sisukset mukaan:dunno:
Höylää joka aamu niin toimii. Tein niin viime kesänä...:thumbup:
Paljon helpommin kuin afron kanssa.
Etsi jostain ohut silkkihuppu niin menee päähän vielä helpommin.
Avokypärä. Pääasiallinen potta meikäläisellä nykyään.
Umpikypärän kanssa silkkuhuppu, ei puuvilla. Puuvillainen nukkautuu ja jää sitä hötöä päähän..
Delvac???
En oo tämmöstä ongelmaa huomannut, riippuisko kypärän materiaaleista? Talvisin kyllä joutuu pitämään pipoa sisälläkin, kun ei se lähde irti.
aina käyttäny silkkihuppua eikä oo koskaan ollut mitään ongelmia ja siis nimenomaan silkkihuppua kankaiset tuppaa jäämään aina ryppyyn johonkin
Huppua kehiin vaan. Helpompi se on pestä kun kypärän sisukset.
Uimalakki? :p
Peruukki? :dunno:
Moi, omakalju menee kesällä lämpösellä oikein hyvin kypärän sisään ja ulos kun vaan
käyttää reijitettyä silkkistä kypärä huppua :jippikaijee:
Hiukset löytyy päästä, mutta huivi voisi toimia hyvin myös hiuksettomalle päälle.
Ihan kiiltävää kaljua ei löydy mutta melkoisen lyhyttä siiliä kylläkin,buffy tai vastaava on ok.
Ovat paljon kivampia pestä kun löytyy useampi ettei tarvi odotella sisusten kuivumista.
Kypärähuppu...nimim. ei yli viiden millin sänkeä yli 15 vuoteen...:grin:
älä aja ihan nahkaa myöten, vaan jätä 0,5 mm pituuteen
Uimalakki ja peruukki olivat hyviä vastauksia :grin: Hiuksia on ihan kunnon pehko, vastaan silti. Kypärähuppua käytän aina, jotta kypärä pysyisi puhtaana :) Ei sitä käyttäessä koskaan ole vielä kuuma tullut :thumbup:
Itse olen pieni kalju mies ja hyvin avopotta sujahtaa päähän ja lähtee pois. Bandana käytössä.
En ole kalju, mutta kuumalla kelillä tämmöinen on kätevä: http://www.xlmoto.fi/kyparamyssy--sweat-beanie
Kaljuuteen kypärähuppu jo vuodesta nakki.
Mä käytän tosi ohutta kypärähuppua helteilläkin, menee potta liukkaammin päähän ja pois, pysyy korvatulpat paremmin mukana eikä tuule kaulaan niin paljoa.
Ratkaisu on Scott Sweathead:
http://www.shop-014.de/shop_cfg/firs..._basiccopy.jpg
Tekniikkaa. Minulta kun operoivat umpilisakkeen niin ajoivat alapaan kaljuksi ja silti sain housut jalkaan. Kaytin alushousuja.
Itse tulee käytettyä huppua jo siitäkin syystä että pysyy kypärä siistimpänä. Ja todennäköisesti auttaa myös kuupan saamiseen päähän ja päästä pois koska en ole asiaa sen suuremmin ajatellut ennen kuin vasta tätä lukiessa :)
Kalju on mallia sheivaus 2-3 kertaa viikossa höylällä enkä ole huomannut ero hupun/kypärän käyttäytymisessä sheivauksen/sheivaamattomuuden eri vaiheissa. Huppu on MP-asun Coolmax, mukavan luistava eikä ota sänkeen kiinni eikä hiosta.
3mm siilillä mennään ja kyllä se buff tai vastaava huivi päähä vaan, sit kun siihen huivin käyttöön tottuu ni vidu et tuntuu nihkeelt vetä jofa päähä ilman huivia.
Tämä(kin) kaljupää käyttää huppua aina.