.orgin PrätkäMimmit Naisten Kympille su 26.5.2013
Moikka PrätkäMimmit!
Saatasko kasaan iiiiso mimmiporukka Naisten Kympille? Tuolla PrätkäMimmien FB-ryhmässä asiasta on jo ollut puhettakin mutta että laitetaas tänne ihan viralliselle kanavallekin :)
Päivämäärähän on siis su 26.5. Kympin saa juosta, kävellä, kontata tai mun kohdalla ehotettiin pyörätuolia. Prätkällä sitä kuulemma ei saa ajaa :)
Olisko innostusta? Jos on niin nimeä alle, pitännee sinne naisten kympin organisaatioon ottaa yhteyttä :)
Mä kun en 10 km:a jaksa kävellä eikä kukaan jaksa mua tuuppii rulliksessa niin jos saadaan tarpeeksi porukkaa kasaan rennolla fiiliksellä niin mä lupaan hoitaa puolivälin krouvin, eli virvoketarjoilua olis noin 5 kilsan kohdalla (se paikka riippuu reitistä). Siinä sais itteensä vähän tankattuu ja juoruttuu, siis niille jotka ei juokse kelloa vastaan :)
Lisätietoa: http://www.naistenkymppi.fi/index.php
Poiminta sivulta: 30.4.2013 mennessä ilmoittautuneille postitamme ilmoittautumisen yhteydessä annettuun osoitteeseen osallistujarannekkeen, T-paidan sekä tarkemman Naisten Kymppi –infon 15.5.2013 mennessä. Muista säilyttää ranneke ja kiinnittää se ranteeseesi tapahtumapäivänä. Naisten Kymppi ei korvaa kadonneita rannekkeita uusilla. Tapahtumapäivänä jokaiselle osallistujalle jaettavan tuotekassin saat maaliin tullessasi ranneketta näyttämällä.
Miltäs kuulostas?
Lisätietoa tai kysymyksiä privana tai 040 551 6565 / Anu
ps. välimatkan baariin tarttis myös prätkäuroita kantaan niitä kamoja.... Löytyiskö vapaaehtoisia?