http://www.ktm.com/fi/travel/1190-ad...l#.UPrmPnwaySM
148hv
212kg
Ja kaikkea muutakin seksikästä.
Advessa!
Hyvä KTM!
Printable View
http://www.ktm.com/fi/travel/1190-ad...l#.UPrmPnwaySM
148hv
212kg
Ja kaikkea muutakin seksikästä.
Advessa!
Hyvä KTM!
Mielenkiintoinen uutuus. Teknisesti mielenkiintoinen laite. Riittävän tehokas moottori ja uutta elektroniikkaa. Ehdottomasti pitää päästä keväällä kunnon koeajolle. Alkaa kiinnostaa lisääntyvästi soralle soveltuva laite. Lähiseudun asfaltit on aikalailla koluttu. Antaisi kivasti uusia mahdollisuuksia soraruisku.
Pakko päästä kokeilemaan. Siirryin "vahingossa" Amerikan lehmä (FXSTBI) puolelle vuodeksi, mutta nyt se on koettu, ja takaisin "omaan" ympäristöön. 99% vaihto tähän pyörään keväällä.
Onko kukaan vielä 1190 advea saanut kaupasta ulos?
Kauneutta on monenlaista ja monta mielipidettä, mutta tuohon tapaukseen sana "kauneus" vaatii hyvää mielikuvitusta ja sovittelua:p
Ei vielä ! Huomenna pitäs mun mopedi valmistua eli taitaa luovutus mennä pääsiäisen jälkeen :peukutpystyyn:
Tekeekö ne nyt siellä pitkää päivää tähän alkuhässäkkään kun lauantai luvattu valmistumis päiväks,vai onko niillä normaali työ viikko 6pv:dunno:
Harva noista isoista adventurepyöristä mitenkään kaunis on! Mutta on tuo uus Adventure huomattavasti paremman näköinen kuin se vanha 990...
Tekniset ominaisuudet ja moottori tekevät tuosta kyllä erittäin kiinnostavan laitteen!
Viikon päästä pitäisi päästä ajamaan advea. :jippikaijee: Nyt ei enää meinaa jaksaa odottaa.
heh, sama kävi mielessä...
tätäkö se sitten on mitä nykyään pyörältä halutaan, älyttömällä motorilla varustettu rata"enduro" joka sutii joka vaihteella ja hytti on pystyssä jokaisessa kaasun avauksessa ,voimaa aivan pirusti ja kaikki ajogismot mitä mahtuu ja jotka saa säädettyä miten tahtoo ja napin painalluksella pois.
luonnollisesti kehittyneimmällä aktiivialustalla mikä on saatavilla, ja abs jarruilla jotka tietenkin pystyy säätämään tai napista kokonaan apsit pois.
pitkät joustot ja kunnolla tavaratilaa hyvällä ajoasennolla höystettynä.
no viddu,KYLLÄ!!
tää ja multistrada menee ihan omalla sarallaan:thumbup::thumbup:
eikä oo mikään puimuri:)-
Aika työkalun näköinen. Mutta niin on muutkin KTMt. Hauskoja vekottimia.
ne vesigessumiehet jo sovittelee laukkuja. ei uskalla paljoa puhaltaa vielä jos se eii oo ihan oikiasti parempi.
nähtäväksi jää.
Turun seudulla on koeajettavissa tällä hetkellä vain toinen noista tämän kevään kahdesta isosta matkaendurouutuudesta. Kyseisen tapahtuman jälkeen viime vklna Advillekin varmaan huomasi mun kommenteista ettei kokemus ollut kovin järisyttävä. Toivottavasti edes laukut sopii...
Kokemuksesta sanoisin että uusi adve on aivan uskomaton pyörä . Todellinen moottoripyörä isolla M:lä. Tästä kotarille :jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee::jippikaije e::thumbup::thumbup::respect::respect:
Kotarit huomenna Salossa...kokeilemaan :)
Tänään on se Päivä... :rakastunut:
Oooh...edelleen :rakastunut:.
Virtahepo... Saako tuota millään järkevällä dieetillä alle 200 kilon? Putki ainakin näyttää sellaiselta 20-kiloiselta ja akkukin varmaan 10 kg.
Ja turha sanoa, että mene punttisalille. Olin käynyt ja huomasin heti, ettei ole minun lajini.
[QUOTE=Go-Za;6151651]Mutta on tuo uus Adventure huomattavasti paremman näköinen kuin se vanha 990...QUOTE]
Höpö höpö :D
Adventure tuli testattua ja onhan se melkoisen hauska laite. Metsään en sitä viitsinyt viedä mutta piki/hiekkateillä sillä kurvailin ja on se kyllä monipuolinen pyörä, kuten alla oleva videokin todistaa. Alla oli se pikkupyöräinen Adve ja mutkatietä ajaessa kävi mielessä että tämä pitäisi viedä radalle käskytettäväksi, pyörä oikein kerjää kovaa kättä ja sitä ei voi sille tarjota tieliikenteen keskellä.
Ulkonäöstä voi aina olla eri mieltä mutta mun silmään Adve on hyvän näköinen, mä en taas perusta noiden katupyörien lookista ja lyhyistä joustoista joten jokaiselle jotakin.
http://www.youtube.com/watch?v=_VpIx..._0jo1DPJtgDJjm
Onko hjuva vai? :D
Osaakko analysoida jotta MIKSI? Ihan vaan koska kiinnostais lukea ihan kotomaan kielellä, normaalissa jokapäiväsessä käytössä, normaalin suomalaisen jässikän kirjottamia kokemuksia. Jotenki niissä olis potkua enemmän ku 11 kappaleessa ulukomaan kielisiä artikkeleita. :D
Kaveri hankki keväällä tuommosen kottaraisen. Ajeli sillä kesän ja reilun kymppitonnin ja sitten alkoi mopo oireilemaan.
Kun syy selvisi, niin sano, että: nyt alkoi vituttamaan.
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/v...0831&start=435
Minuakin vituttaisi. Laittaa parikyt tonttua mopoon ja sitten käy noin, korjaa takuu mitä korjaa...
Minä oon ajellu 15000 kilsaa menneenä kesänä eikä vikoja ole ollu. Ainoastaan sivuseisontatuki meni rikki ja takuu korvasi sen välittömästi. Ei muuten ole vituttanut yhtään omistaa tätä kotaria . Ajaminen ollu pelkkää huvia jokaisella metrillä mitä sillä olen ajanu. :jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee:
Siinähän on varmasti ongelma suodattimessa. Mielenkiitoiseksi tulee miten tehdas suhtautuu moottorikorjauksiin.
No jos on selkee suunnittelu käpy (materiaali ei kestä kuumuutta) niin tehdas joutaisi kokonaan vastuuseen kun eivät ole testanneet kunnolla muualla kuin asfaltilla. Tätä mieltä minä.. :jpstyle:
Tuomioita on turha jakaa ennen kun tehdas on sanonut viimeisen sanan korjausten osalta, ongelma on tiedossa ja siihen tulee aikanaan ratkaisut.
Tuntuu siltä että suurin ongelma on niillä joilla ei kyseistä pyörää edes ole...
Juuri näin ja sitä odotellessa, tavallisen kuluttajan kannalta, miten uskaltaa tehdä hankintasitoumuksia mistään KTM:n uutuusmallista, ennen kuin luotettava selvitys tulee ja vahingon kärsineet kuluttajat saavat asiansa, siis pyöränsä kuntoon.
Nimittäin sattumoisin tai sattumatta, eräs toinen kaverini oli solminut vaihtokaupat tästä mallista - raha ei ole vielä liikkunut ja ainakaan minä en uskaltaisi laittaa latiakaan menemään, ennen kuin on täysin varmaa, että alle tulisi luotettava ja soiva peli.
Tässä pyörätyypissa kun tarjontaa riittää, ollen juurikin se tyyppi, joka meikäläistä kiinnostaa kaikkein eniten, kun SportTouringin aika on ohi.
No nyt taitaa arvon Koheltaja olla nimimerkkinsä mukainen, luitko yllä olevaa artikkelia lainkaan mikä on kurapyöräilijöiden foorumilla? Ja ei tässä kukaan tuomiota ole mielestäni yllä jakanut vaan asiasta on keskusteltu vain ja saa kai näihin osallistua eri pyörilläkin ajavat? :right:
Ei varmasti jää korjaamatta, on KTM:llä kuiteskin sen verran suuret volyymit :grin:
Kyllä ko. pulju on tähänkin asti hoitanut takuu asiat erittäin mallikkaasti. Monesti myös takuuajan jälkeen, mikäli ongelma on ollut jokin "tyyppivika". Moottorin sisään räjähtänyttä kytkinkruunua (SuperDuke, ajettu 52 tkm) eivät korvanneet kun oli aika pitkälti kuskin ajotavasta johtuva :D
-Matti